quote:Voorgaande topics:
XLVIII - XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Onze 66-urige winkelweek...
... en dan tellen we de zondagen nog niet eens mee. IKEA is van maandag tot en met vrijdag open van 10-21 uur. Op zaterdag van 9-20 uur. Bekijk hier de openingstijden van ons restaurant
Bijzondere openingstijden:
Vrijdag 2 april, Goede vrijdag; Alle vestigingen open van 10-18 uur
Zondag 4 april, Eerste paasdag; Alle vestigingen gesloten
Maandag 5 april, Tweede paasdag; Alle vestigingen open van 11-18 uur
Zondagsopeningen:
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:
28 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
7 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
14 maart
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*
21 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Eindhoven
28 maart
IKEA Amsterdam*, Delft*, Groningen, Haarlem, Heerlen, Utrecht
4 april
Eerste paasdag; alle vestigingen gesloten
11 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
18 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: ... IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: ... IKEA Groningen: ... IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerderquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
terug vind werk en vanaf 3 maart is het PLUNDRA
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerder(de Kullen garderobekast zal er wel inkomen dan)
Heb trouwens gister de sleutel van mijn nieuwe appartementje opgehaald en zag dat de renovatie van de badkamer bijna klaar was. Dus ik maak voorzichtig zo'n nieuwe kast open die er staat, komen er allemaal IKEA-boekjes uitgevallen![]()
Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nuquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
Een brandweerwagen is altijd rood, maar een rode auto is niet altijd een brandweerwagenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nu
Niks zo veranderlijk als de marketingafdeling van IKEAquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:15 schreef Adelante het volgende:
Noemen ze het nu wel ineens weer plundra ipv op=op![]()
Zijn de plundra aanbiedingen in elke IKEA vestiging hetzelfde?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef heartwork het volgende:
Alhoewel,, die blauwe is ook erg leuk en nu 'maar' 113 E.
Keuzes keuzes...
Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef Cerbie het volgende:
Alle IKEA spullen zijn hier inmiddels in elkaar geschroefd
Wat een milieuvervuiling trouwens, die gigantische hoop karton die overblijft als je een hele lading spulletjes in elkaar gezet hebt
Het makkelijkst was het Expeditbureau, het lastigst de Laxeby lattenbodem
Voor de volgende keer; passende imbus-bitjes voor de schroefboormachine
Ik had nog een blauwe Sultan van toen ik nog op kamers woonde en die heeft een tweede leven gekregen bij mijn nichtje. Ik heb de hoes eraf gehaald en in de wasmachine gewassen op 15 graden. Ook deze hoes mocht eigenlijk officieel alleen chemisch worden gereinigd. Wat kleine vlekjes* (ik was zo stom om er geen molton omheen te doen) heb ik aangestipt met Biotex.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Syytön het volgende:
Heeft er iemand ooit wel eens de hoes (die grijze hoes) die om de Sultan matrassen zitten gewassen in de wasmachine?
Ik heb een SULTAN FORSEN matras als logeermatras, die ik onder mijn bed heb liggen. Nu is de kat daar ooit met een bebloed pootje op gaan zitten. Officieel mag de hoes niet in de wasmachine, alleen chemisch reinigen. Aangezien het matras 30 euro kostte vind ik het niet echt waard om het chemisch te laten reinigen. Vraag me ook af of ze er bloedvlekken wel uitkrijgen. Ben alleen een beetje bang dat die hoes erg krimpt, ik kreeg 'm er al niet zo makkelijk af.
Als iemand weet waar je een matrashoes kan kopen hoor ik dat ook graag.
Milieu ridders mn kont.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.
Sowieso zit je beter met een lading karton als met een lading plastic.
Denk niet dat je het veel milieuvriendelijker kan oplossen dan dat ze het doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
Milieu ridders mn kont.
Ik moet nu helemaal naar Haarlem rijden om daar mijn kast te kopen (daar is hij zo'n 20e goedkoper) vanuit dordrecht, terwijl ik die kast makkelijk in Barendrecht had kunnen kopen (mits ze dezelfde prijzen zouden hanteren).
Dus ik geloof er niet meer in.
Omg.. ik bitch op ikea.
waar gaat het heen met de wereld..
Mn ouders wonen vlakbij Schiphol dus het is niet zo dat ik daar nou nooit kom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
Is het qua benzine kosten het eigenlijk wel waard om voor 20.- prijsverschil naar Haarlem te rijden?
Edit; ff gerekend en tenzij je diesel rijdt win je er weinig mee...
Ik wilde die garderobekast Kullen ook halen.. Komt die in de Plundra?? Zie bij Eindhoven niets staan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
Oeh freaky...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even klein vraagje waar de medewerkers misschien iets van weten.
Ik heb een pakweg een half jaar geleden bij de Ikea Delft een kruising tussen een schuurspons en een afwasborstel gehaald.
Een schuurspons op een steel dus. Ben helemaal dol op dat ding, maar hij begint nu toch wel heel erg gaar te worden. Er zat nog een reserve opzet-schuurspons bij, maar die kan ik uiteraard niet meer vinden.
Conclusie is dus dat ik een voorraad van die dingen zou willen hebben. Ik heb hem echter na die ene keer nooit meer gezien. Ze lagen toen op het eerste rek van de Ikea Family afdeling. Weet niet meer of hij nou concreet bij Family hoorde.
Is er iemand die weet of er nog enige kans is dat dit ooit terug komt? Of moet ik gaan rouwen om m'n mooie sponsje?
(ja, ik word heel blij van hele kleine dingen)
Een lotgenoot!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh freaky...
ik heb ook zo'n ding en was ook op zoek naar m'n tweede opzetstuk. Ze zijn sowieso uit het assortiment, het was een tijdelijke activiteit van IKEA Family. Wel is me opgevallen dat veel artikelen uit dat tijdelijke assortiment opeens "vast" in het assortiment zijn gekomen; of deze afwasborstels daar ook bij horen weet ik niet zeker... Dus wellicht dat je een kleine kans hebt
idd, ik snap niet dat het zoveel kan schelen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef WillemijnB het volgende:
Wtf!! Ik zat net de verschillende PLUNDRA aanbiedingen te bekijken bij de verschillende vestigingen en toen zag ik wel een héél erg groot prijsverschil!
De EKTORP MUREN relaxfauteuil is in Duiven en Haarlem afgeprijsd van 299 voor 199 Euro. Leuke aanbieding zou je denken. Tot je bij Groningen kijkt, daar is ie nog maar 99 Euro!
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet waarom Ikea zoveel prijsverschillen heeft. Vanuit Duiven of Haarlem is het ook niet te doen om daar die stoel te gaan halen, al vraag ik me af of je bij een prijsverschil van 100 Euro toch niet voordeliger uit bent als je de brandstofkosten meerekent.
Die kast zoek ik dus ook al!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:15 schreef pulletje het volgende:
[..]
Iemand de garderobekast Kullen tegengekomen?
Ik heb hem in Duiven gehaald, daar liggen er nog steeds 14 volgens de voorraadindicator.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:45 schreef honne het volgende:
[..]
Die kast zoek ik dus ook al!
In Groningen niet aanwezig, en zo te zien op de website op vele plekken ( misschien over al wel ) niet aanwezig.
Iemand enig idee of hij helemaal uit het assortiment is of is het wachten op nieuwe levering?
Vind het een leuke kast voor weinig! (En ben eigenlijk wel een leuke kledingkast voor weinig nodig binnenkort)
Hmm das bijna anderhalf uur rijden voor mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb hem in Duiven gehaald, daar liggen er nog steeds 14 volgens de voorraadindicator.
Anders kan je altijd nog naar Eindhovenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef honne het volgende:
[..]
Hmm das bijna anderhalf uur rijden voor mij.
Ik hoop toch zo dat die kast wel weer in Groningen komt, scheelt een hoop tijd en benzine .
Nog verder weg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef pulletje het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog naar Eindhoven
Ik ga m vanavond halen denk ik..
Elke Ikea heeft een eigen afprijsbudget en elke afdeling binnen Ikea mag zelf bepalen welke artikelen worden afgeprijsd en ook hoe groot de afprijzing is. Dit wordt dus niet landelijk gecoördineerd. Daar komt dan ook nog eens bij dat de restvoorraden van uitgaande artikelen niet gelijk verdeeld worden over alle vestigingen. Dit betekent dat de voorraden soms enorm verschillen. Artikelen met grote voorraden worden veel sneller en groter afgeprijsd, daarom kan er veel verschil in prijs zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:15 schreef pulletje het volgende:
[..]
idd, ik snap niet dat het zoveel kan schelen..
ik kom toevallig een tv meubel tegen, de Bjornholmen..
in Heerlen afgeprijsd van 299,- naar 229,-
in Eindhoven afgeprijsd van 299,- naar 99,-
dat scheelt ook gewoon 130,-
Iemand de garderobekast Kullen tegengekomen?
Ow?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef blissor het volgende:
[..]
Elke Ikea heeft een eigen afprijsbudget en elke afdeling binnen Ikea mag zelf bepalen welke artikelen worden afgeprijsd en ook hoe groot de afprijzing is. Dit wordt dus niet landelijk gecoördineerd. Daar komt dan ook nog eens bij dat de restvoorraden van uitgaande artikelen niet gelijk verdeeld worden over alle vestigingen. Dit betekent dat de voorraden soms enorm verschillen. Artikelen met grote voorraden worden veel sneller en groter afgeprijsd, daarom kan er veel verschil in prijs zitten.
Ik hoop dat dit een btje duidelijkheid verschaft in de verschillende prijzen van dezelfde artikelen!
Ik weet niet precies hoe het wordt verdeeld, maar als je gaat kijken naar de voorraden van artikelen die uit het assortiment gaan van verschillende vestigingen, dan zie je vaak een groot verschil. En dat heeft niet uitsluitend te maken met hoeveel voorraad een vestiging al heeft voordat de restvoorraden worden opgestuurd.quote:
Ah om die reden trek je die conclusie. Maar er zijn meer factoren die daarin meespelen. En over het algemeen wordt uitgaand assortiment juist eerlijk verdeeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:07 schreef blissor het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het wordt verdeeld, maar als je gaat kijken naar de voorraden van artikelen die uit het assortiment gaan van verschillende vestigingen, dan zie je vaak een groot verschil. En dat heeft niet uitsluitend te maken met hoeveel voorraad een vestiging al heeft voordat de restvoorraden worden opgestuurd.
alleen wit en grijs, en die duurste is het beste en voor de rest gewoon ff informeren in de winkel adhv lighouding etc krijg je dan een persoonlijk adviesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:54 schreef marsvrouwtje het volgende:
Bericht aan bartje,
Werk jij bij ikea, zoja de boxspring zijn die alleen in het wit verkrijgbaar, wil graag eentje in het zwart, was vandaag bij de ikea maar zag alleen witte.en welke is kwa prijs/kwaliteit een goede, ik zag dat de prijzen varieren van ik dacht 80 tot de duurste 130 / 140 euro in maat 90*200. tot hoors
klopt, heb ik zaterdag gekocht omdat de kullen op was in eindhoven.. Dombas.. lijkt op dumbassquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
de kullen garderobekast gaat uit het assortiment, dus op is echt op maaar er is een vervanger waar ik de naam ff kwijt van ben![]()
iets met een d, staat nog niet op de site, deze is zonder lades, iets donkerder van kleur en 69 euro
ik zou een matrasbodem niet met slecht een dekmatras combinerern , een binnenveringsbed daarentegen kan prima met alleen een dekmatras. Of je bovenop je matras een dekmatras wils is an jou zelf. dekmatras is vnml bedoeld om je matras te beschermen etcquote:Op maandag 8 maart 2010 09:04 schreef marsvrouwtje het volgende:
Bedankt voor je antwoord, ik ben er uit.
Ik wil een Sultan skien boxspring
2 sultan Heidal matrassen van 90*200
Alleen even een vraagje, ik heb wel eens gelezen dat men deze combinatie hierboven ook zonder matrassen neemt, maar dan met een topper/dekmatras, bv de sultan Tolg, is dit aan te raden of beter twee matrassen en dan het dekmatras.
Nog een vraagje, verkopen jullie ook hoofdborden voor de vlakke boxsprings, of zijn de boxsprings bv met een ander hoofdbord te combineren want wil wel graag een hoofdbord.
Hoop gauw op antwoord
en hoofdborden, verkoop ikea deze nu wel of niet, of kun je de vlakke boxspringen met alle hoofdborden van andere series combineren, en is de sultan skien een goeie keus, zag wel dat het een van de duurste was, is er een soortgelijk maar dan iets goedkoper, hoop van je te horen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou een matrasbodem niet met slecht een dekmatras combinerern , een binnenveringsbed daarentegen kan prima met alleen een dekmatras. Of je bovenop je matras een dekmatras wils is an jou zelf. dekmatras is vnml bedoeld om je matras te beschermen etc
en:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=hoofdeind
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens:
http://www.ikeaheights.comeen soap die stiekem opgenomen is in een ikea in californie
Waarom kan daar niet een gewone lamp in?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Danseresje84 het volgende:
Vraagje voor de Ikea medewerkers hier. Mijn ouders hadden nog een Ikea Stockholm hanglamp, echter zonder peertje erin. Er kan echter geen gewoon peertje in die ik bij de supermarkt kan kopen. Iemand een idee of de lampen die hierin moeten nog verkocht worden?
De lamp schijnt bij aantikken feller te kunnen worden of te kunnen dimmen.
Hoop dat iemand mij kan helpen!!!
Het klinkt als een halogeenfitting...quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Danseresje84 het volgende:
tis geen gewone fitting. er zit een rechthoekige uitsparing en dan op 2 hoeken schuin tegenover elkaar een kleine ronde uitsparing. duidelijker dan dit kan ik het op dit moment niet zeggen. hoop dat je hier wat mee kan.
ik denk het niet, want meestal kan je die ook nog een kwart of halve slag draaien, zodat ze vast zitten. die mogelijkheid is er hier niet....quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt als een halogeenfitting...
[ afbeelding ]
Ik heb het even voor je nagekeken in het systeem vandaag; de lampen die we aanraden om te gebruiken zijn: HALOGENquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
ik denk het niet, want meestal kan je die ook nog een kwart of halve slag draaien, zodat ze vast zitten. die mogelijkheid is er hier niet....
Het ziet er zeg maar ongeveer zo uit:
o_
|_|
o
beter kan ik het hier nu niet tekenen. heb nu ook geen tijd om er een foto van te maken. hoop dat ze me anders vrijdag in haarlem kunnen helpen!
waarschijnlijk vanaf 15 maart, net zoals de rest van het tuinassortimentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Hopey het volgende:
Vraag, wanneer komt dit ding in het NL assortiment?
[ afbeelding ]
Knutstorp
Hij lijkt me echt heerlijk voor op balkon
Nja rond april in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Hopey het volgende:
Vraag, wanneer komt dit ding in het NL assortiment?
[ afbeelding ]
Knutstorp
Hij lijkt me echt heerlijk voor op balkon
Edit: nog een andere vraag, ik heb binnenkort een nieuw huisje met vloerverwarming. Kan de kliklaminaat van Ikea ook met vloerverwarming? Het is wel hoofdverwarming, ik heb geen radiatoren. Dus in combi met zo'n speciale ondervloer voor vloerverwarming. Thx!
Ik kan morgen wel even voor je nakijken of er uberhaubt een hendel aan hoort te zitten. (denk het niet)quote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren bij de Ikea Haarlem geweest. We waren eigenljk niet echt specifiek op zoek naar een stoel, maar kwamen de Karlstad Draaifauteuil tegen en die zag er toch wel erg comfortabel uit. Dus besloten om die stoel maar gewoon meteen mee te nemen.
Enfin, we liepen op het einde nog even door de koopjeshoek en daar stond een showroommodel van dezelfde stoel voor de helft van het geld. Na een korte inspectie besloten dat hij er nog prima uitzag dus meegenomen. Wij uiteraard helemaal happy. Maarrrr (ja er zat een maar aan te komen) thuis aangekomen lijkt het erop dat er een hendeltje ontbreekt, waardoor de kantelfunctie niet 'geblokkeerd' kan worden.
het gaat om deze stoel: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40118724
Op het kaartje stond niet dat het een schadestoel was of dat er dingen ontbraken. Normaal gesproken doen ze dat wel in dit soort gevallen.
Heeft iemand hier misschien dezelfde stoel en kan die bevestigen dat er inderdaad zo'n hendeltje bij hoort te zitten? En als iemand een onderdeelnummer heeft dan zou het helemaal fantastisch zijn, want dan kan ik het via de website proberen aan te vragen.
Verder zit de stoel overigens perfect.
ik lees toch :quote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kan morgen wel even voor je nakijken of er uberhaubt een hendel aan hoort te zitten. (denk het niet)
lijkt me dat er wel een hendel hoort te zitten.quote:PRODUCTINFORMATIE
Belangrijkste voordelen:
De schommelfunctie kan naar behoefte worden ingesteld; hendel onder de zitting.
Nja d'r zit een knop onder de zitting waarmee je de "tegendruk" kunt instellen. Volgens mij verstaan ze dat onder die hendel...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef loecje het volgende:
[..]
ik lees toch :
[..]
lijkt me dat er wel een hendel hoort te zitten.
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iets mis mee is of ontbreekt vermelden ze dat normaal gesproken altijd wel. Ik neem dus sowieso wel even contact op met de klantenservice.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel even voor je nakijken of er uberhaubt een hendel aan hoort te zitten. (denk het niet)
Maar als er een hendel aan hoort te zitten zul je daarvoor naar de klantenservice van IKEA moeten gaan om het onderdeel daar te bestellen (indien het te bestellen is uberhaubt). Je krijgt het onderdeel niet zondermeer opgestuurd omdat het een artikel uit de koopjeshoek is. Die koop je zoals het daar staat...
'schommelfunctie' kan ik niet veel anders interpreteren dan kantelen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja d'r zit een knop onder de zitting waarmee je de "tegendruk" kunt instellen. Volgens mij verstaan ze dat onder die hendel...
Maar daarmee kun je het kantelen niet vast zetten...
Als de stoel die je thuis hebt te makkelijk naar achter "schommelt" dan kun je dat dus instellen met die knop onder de zitting. Die kun je bijdraaien zodat de tegendruk groter wordt; je moet dan meer kracht zetten om de stoel te laten schommelen...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:35 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iets mis mee is of ontbreekt vermelden ze dat normaal gesproken altijd wel. Ik neem dus sowieso wel even contact op met de klantenservice.
Ik heb ook niet goed op het demo-model in de winkel gelet, maar ik weet wel dat die stoel niet zo snel naar achteren 'klapte' als ons exemplaar uit de koopjeshoek. En de beschrijving op de website lijkt wel aan te geven dat er een hendel bij hoort te ziten.
Ah op zo'n manier. Maar goed, dat ding doet niets. Ik rijd morgen na mijn werk wel gewoon even langs de Ikea om te vragen/checken.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als de stoel die je thuis hebt te makkelijk naar achter "schommelt" dan kun je dat dus instellen met die knop onder de zitting. Die kun je bijdraaien zodat de tegendruk groter wordt; je moet dan meer kracht zetten om de stoel te laten schommelen...
Zit de sticker met het artikelnummer nog op de pan?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een aantal weken geleden deze pan gekocht, maar hij is toch wel erg grootHij is nog niet gebruikt, maar de verpakking is er wel af (zat van dat doorzichtige plastic omheen)
Kan ik deze pan nog terugbrengen dan en het kleine broertje halen? Anders blijft hij maar in de kast staan als soep/stamppot/veel bezoekpan.
Nee, ook niet eerder gezien. Dan zal vriendinlief die er wel afgehaald hebben..quote:Op maandag 15 maart 2010 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit de sticker met het artikelnummer nog op de pan?
Zo ja dan gewoon met de pan en de kassabon terug gaan naar de winkel, kans is groot dat we em gewoon terug nemen...
Als zakelijke klant kan het (beperkt).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:45 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom kun je bij Ikea niet online shoppen
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef nelen het volgende:
Na lang surfen op de Ikea-site twijfel tussen twee banken, de Knihult en de Lillberg (3-zits slaapbankversie).
Maar op de site kan ik de Knihult niet meer vinden, is deze uit het assortiment?
En de Lillberg (berken met witte gräsbo hoezen) is al een hele tijd niet op voorraad in Amsterdam. Weet iemand misschien of deze binnenkort weer te verkrijgen is?
Vanaf 15 maartquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Zijn de tuinsets alweer in de winkels?
Ik heb hem in de tuin staan (bootlak eroverheen en klaar is kees).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef nelen het volgende:
[..]
Leonietje; bedankt voor je reactie! Ik ben bekend met 'de Lillberg in gebruik', wil gewoon een niet te dure bank. Heb wat aanpassingen in gedachten....
Iemand nog antwoord op mijn vragen????
Ik heb deze kast notebene gekocht vanwege het veiligheidsglas omdat ik 2 jonge kinderen heb.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik zit alweer te wachten op de Liatorp vitrinedeuren....een paar was al beschadigd bij het uitpakken en een gemonteerde deur kwam na een paar weken bij het openen spontaan naar beneden zetten in meerdere delen.
cool! Heb me net al even zitten vergapen op de sitequote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef nelen het volgende:
Na lang surfen op de Ikea-site twijfel tussen twee banken, de Knihult en de Lillberg (3-zits slaapbankversie).
Maar op de site kan ik de Knihult niet meer vinden, is deze uit het assortiment?
En de Lillberg (berken met witte gräsbo hoezen) is al een hele tijd niet op voorraad in Amsterdam. Weet iemand misschien of deze binnenkort weer te verkrijgen is?
Ik kreeg er een mailtje over van Ikea. Maar op vertoon van je Family kaart ontvang je het Ikea Family magazine, een kalender en de cadeaupas met daarop 5 euro.quote:
Ik kreeg de mail van Ikea Heerlenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef -Marieke- het volgende:
Het zou kunnen dat het plaatselijk is.. Ik heb nog geen mailtje gehadBij welke Ikea zit jij? Ik zit bij Utrecht.
Ik kreeg dat allemaal over de post, maar geen kortingsbon/pas hoor..quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kreeg er een mailtje over van Ikea. Maar op vertoon van je Family kaart ontvang je het Ikea Family magazine, een kalender en de cadeaupas met daarop 5 euro.
Ik weet niet of het een landelijke actie is?
Ik kreeg dus een mail om het magazine op te halen bij de Ikea Family afdeling.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik kreeg dat allemaal over de post, maar geen kortingsbon/pas hoor..
quote:Haal nu het IKEA FAMILY LIVE magazine op
Actievoorwaarden
Gratis IKEA cadeaupas bij het ophalen van het IKEA FAMILY LIVE magazine op vertoon van je IKEA FAMILY kaart en alléén tijdens de actieperiode van 15 maart tot en met 5 april 2010 of zolang de voorraad strekt.
Maximaal 1 IKEA cadeaupas per IKEA FAMILY kaart/ IKEA FAMILY nummer, per IKEA FAMILY lid.
De actie geldt alleen bij IKEA Heerlen
De IKEA cadeaupas kan niet besteed worden in het IKEA restaurant, de Bistro of de Swedish Food Market
De algemene voorwaarden geldend voor de IKEA cadeaupas zijn van toepassing
Sorry, ken die hele KNIHULT niet. De LILLBERG is wel een uiterst relaxte slaapbank, maar meer voor af en toe logees, niet voor permanent.quote:
Nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef willempjewever het volgende:
En wanneer gaat Ikea Nederland nu eens online verkopen? Is dat weer van de baan?
Ik begreep dat die uit het assortiment is inderdaad!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef jarod.nl het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het Friel TV-meubel uit het assortiment gaat? Het meubel is maar bij een paar vestigingen op voorraad (en helaas niet in Hengelo of anders Duiven) en er is ook geen indicatie wanneer het meubel weer leverbaar is. Het gaat dan om het meubel dat voor 249 euro op de website staat (nummer: 30086969). Mocht hij namelijk uit het assortiment gaan dan ga ik toch maar overwegen om even bij de IKEA in Osnabruck te gaan shoppen.
Die is inderdaad mooi! Die zou hier ook onwijs goed aan de muur staan!quote:
Ik ben benieuwd wat ie gaat kosten!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi! Die zou hier ook onwijs goed aan de muur staan!
Waarschijnlijk 139.-quote:
Al in Duitsland/Belgie gekeken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurtNergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
![]()
Brada isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurtNergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
![]()
Kan niemand mij hier antwoord op geven? Of ben ik te ongeduldig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef essie05 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de garantie op de Ektorp hoekbank?
De garantie op het frame is 10 jaar begreep ik.
Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt.
Destijds hebben we de bank laten bezorgen. Moet ik nu om voor garantie in aanmerking te komen de bank naar IKEA brengen?
En als het onder de garantie valt word het dan gerepareerd of krijgen we een nieuw frame?
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.htmlquote:Op zondag 21 maart 2010 09:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Kan niemand mij hier antwoord op geven? Of ben ik te ongeduldig?
Dank voor je antwoord. Ik ben nu iets wijzer geworden.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.html
Daarin staat rechts een stukje over de garantievoorwaarden bij de Ektorp bank.
Die heeft op ´t moment een leverprobleem, EIndhoven is de enige vestiging die er nog voorraad van heeft liggen. Normaal gesproken is die in alle vestigingen te krijgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
Die boom weet ik niet, maar die hangbrug staat al te koop in Barendrecht. Gister zag ik hem hangen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 139.-
Maar hij komt pas in oktober
Niet stom hoor, alleen als dat het probleem was geweest was het allang opgelost.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef dewintermuis het volgende:
Als er iets mis is met die kussens van je, dan ken je die toch alleen meenemen...
of zeg ik nou iets heel stoms?
Inderdaad even bellen, zie mijn garantievraag een paar pagina's, terug. Ikea wilde gewoon iemand langs laten komen bij ons thuis. Dus het lijkt me heel sterk als ze jou vragen je bank mee te slepen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
Geef ze maandag is een belletje, en leg het probleem uit. Geef ook duidelijk aan dat die bank niet in jullie auto past. Ik weet zeker dat je er wel uit komt.
Je hebt gelijk, het staat er een beetje onhandig,maar ik bedoelde het frame en niet de kussens.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
Sorry maar toen ik dit las,
"Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt. "
dacht ik aan de kussens, omdat je dat doorgaans de zitting noemt. Maar ik heb welles iets gehoord over iemand van IKEA die kwam kijken..............
Geef ze maandag is een belletje, en leg het probleem uit. Geef ook duidelijk aan dat die bank niet in jullie auto past. Ik weet zeker dat je er wel uit komt.
Heb even terug gelezen. Fijn dat het voor jou zo mooi is opgelost en er niemand gewond is geraakt.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad even bellen, zie mijn garantievraag een paar pagina's, terug. Ikea wilde gewoon iemand langs laten komen bij ons thuis. Dus het lijkt me heel sterk als ze jou vragen je bank mee te slepen.
Misschien een domme vraag voordat ik die kraan ga zoeken (grote kans dat 'ie verstopt zit achter het keukenkastje), maar als de vaatwasser het eerst deed en ik verder nooit aan die kraan heb gezeten, hoe zou het dan nu opeens aan de kraan kunnen liggen?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef dewintermuis het volgende:
draai de kraan naar de vaatwasser in het keukenkastje onder gootsteen is helemaal open
Als je een 12 cijferig typenummer geeft dan kan ik wellicht een gebruiksaanwijzing voor je opzoeken...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Oeps, dewintermuis, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, de kraan blijkt wel in het keukenkastje te zitten en misschien heb ik er wel eens tegenaangestoten toen ik daar een fles schoonmaakmiddel in smeetWant ik heb wat aan de kraan zitten morrelen en nou lijkt het weer te werken! Even testen nog of 'ie het programma nu ook netjes afmaakt, maar ik ben hoopvol! Thanks
Als iemand me dan ook uit kan leggen waar die knopjes voor zijn ben ik helemaal gelukkig
Hij is nu net aan het draaien, dus in de vaatwasser kijken is even niet zo'n goed ideequote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
Als je een 12 cijferig typenummer geeft dan kan ik wellicht een gebruiksaanwijzing voor je opzoeken...
(staat op een sticker in de vaatwasser en begint met 42 of 85)
Zie m'n editquote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij is nu net aan het draaien, dus in de vaatwasser kijken is even niet zo'n goed ideeMaar ik zal straks even kijken!
Fijn al die behulpzame mensen
Dank je!quote:
Maar het lastige is dat het heel moeilijk is de juiste gebruiksaanwijzing te vinden wanneer het niet duidelijk is welke vaatwasser het is...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Dank je!
Heb 'm net toch maar even opengetrokken, maar ik zie geen sticker aan de binnenkant? Misschien zou de handleiding toch wel handig zijn, want ik heb nog steeds het idee dat het ding z'n programma niet afmaakt maar ergens halverwege blijft hangen. En als ik dan google, lees ik dat ik het ding zou moeten resetten, maar ik weet niet hoe. En het is zo'n simpele zonder display, dus ik heb ook geen foutmelding waar ik verder op kan zoeken ofzo.
Als je googlet op whirlpool dwf 403 krijg je wel van alles, maar geen manual nog. Dus ik zou Whirlpool even mailen voor een exemplaarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Zou het zin hebben om Whirlpool te mailen voor een handleiding ofzo, of zullen die me gewoon weer terugverwijzen naar Ikea?
Die sticker aan de zijkant is dus deze. En inmiddels lijkt het water het wel weer te doen, maar de machine draait nog steeds z'n programma niet zoals het hoort (hij maakt wel een bromgeluid alsof 'ie werkt, maar dat bromgeluid houdt niet meer op, het programma gaat oneindig door lijkt het wel), dus ik hoopte dat resetten zou werken... Maar ik wil nu niet het topic kapen met m'n vaatwastroubles, ik ga eerst wel whirlpool mailen om een handleidingquote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef dewintermuis het volgende:
Die stikker zou dus op de rand aan de binnenkant moeten zitten, niet als je dus boven de klep staat als ie open is
maar aan de zeikant.........................
ow, en resetten heeft alleen zin als je het huidige programma wilt afbreken ...
maar de kraan zat toch dicht en is nu open?
Ja die bedoel ik! Maarrr uh, ja dan moet ik hem alsnog zagen en zoquote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef dewintermuis het volgende:
Als je deze kast bedoeld,
[ afbeelding ]
koop gewoon een houten planken beits die desnoods...... kom op hey,, wie interesseerd het nou hoe de plank in een kast eruit ziet (als het maar bij elkaar past)?
Als je de maten weet kun je gewoon een bijpassende plank in de bouwmarkt kopen. Daar zagen ze hem meestal wel even voor je op maat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Maarrr uh, ja dan moet ik hem alsnog zagen en zo
Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag dat ze tegenwoordig ook accu-schroefmachines verkopen.
Iemand enige ervaring met de grote van de twee?
Je kunt het slot inderdaad draaien, maar als je de cijferwieltjes niet "verdraaid" dan kun je em ook zo weer openen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef seetjai het volgende:
Weet niet zeker of ik het beter hier kan vragen, maar hoop dat iemand 'm ook heeft gehaald en mij daarbij kan helpen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90138201
Het heeft combinatieslot en als je d'r aan gaat draaien dan kan je in principe gwoon op slot doen ipv een code te gebruiken..
Ik krijg het gewoon niet op slot met een code
Of is het gewoon een nutteloos ding
*steunt* Fineerspul met een boormachine loopt niet goed af, tenzij je een goede accuboor hebt die je laag in kan stellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef dewintermuis het volgende:
Ik raad ten zeerste af IKEA kasten/tafels en spullen met een eletrische schroefboormachine in elkaar te zetten. Gewoon dingen handvast in elkaar zetten, zodat het stevig is - en je het niet kapot draait werkt echt het best
Met hoeveel kracht (Newton meter (Nm)) je iets vast moet zetten verschilt echt enorm bij IKEA spullen. Zo'n accutol is zeker handig, maar niet om IKEA spullen mee in elkaar te zetten
DWM heeft je gewaarschuwd.
Thnx voor de tipquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt het slot inderdaad draaien, maar als je de cijferwieltjes niet "verdraaid" dan kun je em ook zo weer openen...
Je kunt het cijferslot verstellen door deze op de "los" stand te zetten (bij opbouw is dat 000) Dan moet er aan de zijkant een gat zitten waar een knopje inzit dat je moet indrukken (met een verbogen paperclip bijvoorbeeld), je kunt dan je persoonlijke cijfercode instelllen.
nee stoffen, leer weet ik ook wel schoon te makenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:07 schreef dewintermuis het volgende:
swarmahoer: de welbekende kramfors met lederen /hoes?
van de productpagina
Onderhoud
Leer
Stofzuigen.
Reinigen met een vochtig doekje.
Ik heb de bekleding van de Kramfors laatst moeten wassen dankzij mijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:22 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit het met schoonmaken van de hoes van de kramfors bank? staat op niet wassen maar een of andere kneus heeft er n blik redbull overheen gegooid en hij stinkt
en t kussen ook
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan isquote:
De hele stoffen KRAMFORS serie is uit het assortimentquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan is
Ik heb voor de duidelijkheid de donkergrijze stof gewassen. Myrby ofzoiets heet ie geloof ik?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan is
die had ik iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb voor de duidelijkheid de donkergrijze stof gewassen. Myrby ofzoiets heet ie geloof ik?
Dat klopt, maar als er een plens latex over je bank gaat en je spoelt de hoes af in bad en je ziet dan nog een wazige vlek, dan prop je hem gewoon in de wasmachine op handwas. Hier heeft het goed uitgepakt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die had ik iddde myrba lichtgrijs
maar er staat op dat je m niet kan wassen?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit echt geniaal, dioder heet het, maar heb je dit ook voor in kledingkasten, net zoals bij je koelkast?
[ afbeelding ]
waarom dien je die klacht niet in bij de klantenservice in de IKEA aldaar, dan kan men er ook actie op ondernemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb klachten over IKEA Utrecht.
We hadden een boodschappenlijst gemaakt om zo snel in het magazijn alles snel te kunnen pakken.
Krijg je een locatie melding dat product X ligt in vak 1.0.... Leuk als je het tenslotte vind in vak 7.1![]()
En waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen.Het lijken wel Duitsers die 's morgens vroeg al een handdoek op een strandstoel draperen om er pas in de middag op te gaan liggen.
Beter toezicht en "Parkeerhulp voor klanten" is daar echt wenselijk.
Dat dus, IKEA Utrecht heeft er zo weinig aanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom dien je die klacht niet in bij de klantenservice in de IKEA aldaar, dan kan men er ook actie op ondernemen
Doe ik ook altijd als ik met een karretje aankom. Vind dat ook heel normaal. Daar moet je je niet aan ergeren. Doe het gewoon zelf ook en klaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen.
Asociaal gedrag vind ik dat sorry.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik met een karretje aankom. Vind dat ook heel normaal. Daar moet je je niet aan ergeren. Doe het gewoon zelf ook en klaar.
En als je gezeur krijgt is het toch niet te bewijzen dat je daar al een half uur staat. Zeg je gewoon dat je in de rij aan het wachten was om iets op te halen. Werkt altijd prima.
Dat is ook geen normaal gedrag inderdaad, en daar zouden ze wat mij betreft best iets aan mogen doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Ynske het volgende:
dat is idd gedrag wat ik niet normaal vind
wat ik overigens wel lastig vind is die blokken dat je met wagentjes niet verder komt. gedachte erachter begrijp ik goed, maar met een kinderwagen kom je er dan ook niet door
INLOPP ftwquote:
geloof me daar is soms weinig van te maken, ik heb er weleens gestaan en mensen weggestuurd maar wat je dan allemaal naar je hoofd krijgt, sommige mensen zijn echt asociaal en luiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb klachten over IKEA Utrecht.
We hadden een boodschappenlijst gemaakt om zo snel in het magazijn alles snel te kunnen pakken.
Krijg je een locatie melding dat product X ligt in vak 1.0.... Leuk als je het tenslotte vind in vak 7.1![]()
En waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen.Het lijken wel Duitsers die 's morgens vroeg al een handdoek op een strandstoel draperen om er pas in de middag op te gaan liggen.
Beter toezicht en "Parkeerhulp voor klanten" is daar echt wenselijk.
Op je werk? Wat voor werk doen ze er mee dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597
En hij is heel fijn! We gebruiken deze op het werk zelf ook en zijn er heul tevreden over. Vooral goeie prijs/kwaliteitverhouding...
inderdaad. En dan stiekem daarna vullen met colaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef loecje het volgende:
koffiebon? een echte ikea klant haalt gratis koffie
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
inderdaad. En dan stiekem daarna vullen met cola
ik lijk wel een hele aso als ik zo teruglees hoe ik me bij de ikea gedraag. Zal ik maar niet vertellen dat ik als vader van 2 kinderen ook voor mijzelf altijd kindermenut'jes haal en stiekem 2 keer het softijsje vul... als ze nu ook nog de ouderwetse ballenbak nog hadden... maarja, als man tussen de spelende kinderen in een ballenbak wordt nu gelijk gezien als een pedotrekje en niet als jeudsentiment.
Gaan de ikea medewerkers nog weleens in de ballenbak trouwens? Als ik daar zou werken...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geloof me daar is soms weinig van te maken, ik heb er weleens gestaan en mensen weggestuurd maar wat je dan allemaal naar je hoofd krijgt, sommige mensen zijn echt asociaal en luimaar na de verbouwing word ook dat beter
en ik zal de klacht mee nemen ter behandeling , wenst u nog een koffiebon?
![]()
Als je daar zou werken zou je weten hoe vaak die ballenbak ondergekotst,. gescheten en gezeikt wordt en zou je er net als ik, heel ver vandaan blijvenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
inderdaad. En dan stiekem daarna vullen met cola
ik lijk wel een hele aso als ik zo teruglees hoe ik me bij de ikea gedraag. Zal ik maar niet vertellen dat ik als vader van 2 kinderen ook voor mijzelf altijd kindermenut'jes haal en stiekem 2 keer het softijsje vul... als ze nu ook nog de ouderwetse ballenbak nog hadden... maarja, als man tussen de spelende kinderen in een ballenbak wordt nu gelijk gezien als een pedotrekje en niet als jeudsentiment.
Gaan de ikea medewerkers nog weleens in de ballenbak trouwens? Als ik daar zou werken...
bon voor koffie met appelgebak natuurlijk hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef loecje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je daar zou werken zou je weten hoe vaak die ballenbak ondergekotst,. gescheten en gezeikt wordt en zou je er net als ik, heel ver vandaan blijven
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je daar zou werken zou je weten hoe vaak die ballenbak ondergekotst,. gescheten en gezeikt wordt en zou je er net als ik, heel ver vandaan blijven
Staan er toevallig op het apparaat zelf ook de Mn waarde (koppel ofzo?) om te kunnen vergelijken met andere accuschroefmachines? Hoe lang gaat die accu mee? Laadt ie weer snel op? Volgens mij verkopen ze geen losse accu's erbij. Tenzij die boren ook nog onder een andere naam worden geproduceerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597
En hij is heel fijn! We gebruiken deze op het werk zelf ook en zijn er heul tevreden over. Vooral goeie prijs/kwaliteitverhouding...
dat andere dingetje is volgens mij zo'n kleinig schroefdingetje toch? Dat is niet echt wat, maar dat zijn ze allemaal (zelfde dingen in de markt) niet...
Preciesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef loecje het volgende:
Ik gniffel daar altijd om want vaak trap ik dan een deukje in zo'n aso zijn auto, die kop van zulke gasten als ze naar buiten komen lopen is geweldigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik met een karretje aankom. Vind dat ook heel normaal. Daar moet je je niet aan ergeren. Doe het gewoon zelf ook en klaar.
En als je gezeur krijgt is het toch niet te bewijzen dat je daar al een half uur staat. Zeg je gewoon dat je in de rij aan het wachten was om iets op te halen. Werkt altijd prima.
In het kader van, je moet alles een keer gedaan hebben: op tweede paasdag naar de IKEA. Wil iemand goed voor Billy zorgen als ik niet levend terugkomquote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Het is leuk om in de vakantie op woensdagmiddag naar de ikea te gaan als je zelf niet echt iets nodig hebt.. die mensen!!
Tuinassortiment wordt 1-malig geleverd. Dus alle voorraad ligt normaal gesproken in de winkel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Net in Duiven deze SOLIG lampjes gehaald:
[ afbeelding ]
Er zou ook blauw moeten zijn, maar die was er niet meer. Dus dacht ik, even kijken naar de status op de site. Maar ze staan er helemaal niet op, alleen die grote staat erop.
Weet iemand hier dus of ze nog komen?
En deze vind ik ook zo leuk! Maar ik moet eerst even checken of ik die fatsoenlijk kan bevestigen aan m'n balkon.
Oh en ik eis nu zon, dat snappen jullie
Ja, klopt, je legt ze los neer. Ik zag dat ik nog een plaatje was vergeten te plaatsenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tuinassortiment wordt 1-malig geleverd. Dus alle voorraad ligt normaal gesproken in de winkel.
(volgens mij leg je ze toch los op tafel? Ipv monteren aan je balkon?)
Ik ben bang van wel...quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, klopt, je legt ze los neer. Ik zag dat ik nog een plaatje was vergeten te plaatsenDie lampionnetjes dus.
Maar goed, die blauwe SOLIG lampjes kan ik op m'n buik schrijven dus? Jammer, het leek me leuk om alle kleuren te hebben
Ach ja, shit happens... Rood en wit zijn ook leuk. Mocht iemand ergens nog een blauw setje tegenkomen dan houd ik me aanbevolenquote:
Dat was DALSELV, maar die was onbehandeld. De nieuwe is behandeld met lak en beitsquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef Cerbie het volgende:
En ligt het aan mij, of is dit bed al jaren in het assortiment geweest onder een andere naam en een andere prijs (50¤)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70190054
Ah ja dat was de naam!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was DALSELV, maar die was onbehandeld. De nieuwe is behandeld met lak en beits
dat bed is stevig zat hoor, en mooie spijlenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah ja dat was de naam!
Heb die nog overwogen maar mijn vriendin meldde dat als ik ooit nog wat anders wilde dan slapen een steviger bed moest nemen.
wromquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De hele stoffen KRAMFORS serie is uit het assortiment
Eh... geen idee eigenlijkquote:
Ow das nog niks...quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef willempjewever het volgende:
Zo, vanochtend paasontbijtje gehaald in Amersfoort
Een paar medewerksters begonnen redelijk te flippen aangezien er in een half uur bijna 800 ontbijtjes langs gingen (voor zover ik het begreep). Ik had gelukkig een tafeltje bemachtigd.
De ontbijtjes waren echter bijna op en er stond nog een heeeeeel lange rijquote:
Jaquote:
hoogstwaarschijnlijk wel, al krijg je wel een tegoedpas. Definitieve beslissing ligt bij de servicemedewerker uiteraard.quote:Op woensdag 7 april 2010 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Ik heb een kussen gekocht van de week bij Ikea, en hoewel hij me in de winkel ok leek, vind ik hem na het uitpakken toch veel te laag. Kan ik 'm terugbrengen, ondanks het feit dat hij uit het plastic is? Lijkt me wel, maar ik hoor het graag.
quote:Productomschrijving
Deurlijst/ Afdeklijst: aluminium, Poederlak op epoxy-/polyesterbasis
Deurinzet: spaanplaat, folie
Lijst: aluminium
bedanktquote:Op woensdag 7 april 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij komt daar geen glas bij kijken hoor.
[..]
volgens mij de kleur? witeiken?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie onder "nieuw" de malm kast staan. Die kast heb ik 6 jaar geleden al gekocht. Wat is daar nou nieuw aan?
Fijn ding inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Cerbie het volgende:
Vanmiddag de GLOBAL bureaulamp gehaald. Wat een heerlijke lamp
[ afbeelding ]
ik had die eerst op het oog, als je gewend bent om op de grond te zitten is het een verbetering, als je gewend bent om op een houten plaat te zitten zal je niet veel verschil merkenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef MINDSICK het volgende:
Heeft iemand de hoek(slaap)bank van Manstad? Aangezien ik een niet al te grote studentenkamer heb, wil ik deze misschien kopen omdat mijn 2pers.bed zoveel ruimte inneemt. Hoe zit/ligt hij?
[ afbeelding ]
ja hoor heb er geen problemen mee heb er 3 hangenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:49 schreef willempjewever het volgende:
Wat zijn de ervaringen met de tupplur rolgordijnen? Aanraders en elke dag op en neer te doen zonder problemen?
Ja, prima dingen, lekker verduisterend en nog geen problemen mee gehad. Ze hangen er sinds begin juni.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:49 schreef willempjewever het volgende:
Wat zijn de ervaringen met de tupplur rolgordijnen? Aanraders en elke dag op en neer te doen zonder problemen?
Volgens mij zijn dat de deuren waar je wel doorheen kunt kijken aka je ziet al je zooi in die kast liggen terwijl die dicht isquote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef annelie2 het volgende:
De pax anstad schuifdeuren http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40186261 zien er ook wel goed uit, maar op de foto is het moeilijk te zien of het glas is waar je doorheen kunt kijken of dat het een glas is met wit erachter waar je niet doorheen kunt kijken. Weet iemand dit?
Alvast bedankt!
Hoop dan dat je hier wat aan hebt: De linker zit dus 'verkeerd om' opgerold. De mooie kant zit nu naar de kamer toe, dit zie je door de omslag om het houten latje heen, dat de onderkant verzwaard (net als bij de rechter) maar bovenin zie je dus dat de stof verkeerd opgerold wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef willempjewever het volgende:
Een foto zou zeker helpen, begrijp het niet helemaal.
euhm? je kan m dan helemaal uitrollen en andersom weer oprollen zit het gordijn hetzelfdequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Hoop dan dat je hier wat aan hebt: De linker zit dus 'verkeerd om' opgerold. De mooie kant zit nu naar de kamer toe, dit zie je door de omslag om het houten latje heen, dat de onderkant verzwaard (net als bij de rechter) maar bovenin zie je dus dat de stof verkeerd opgerold wordt.
Weet ook niet goed hoe ik het duidelijker uit kan leggen...![]()
[ afbeelding ]
Je ziet nu ook lekker hoe lelijk het eigenlijk is dat er geen rolgordijnen van 2m20 zijn... zodat de opening tussen m'n gordijnen wél voor het kozijn zou vallen... (Die linker is 2m, de rechter was 1m20, nu 1m06)
Helemaal afrollen, omdraaien en weer oprollen gaat niet, want de laatste cm zit vastgeplakt. Als je hem dan in tegengestelde richting oprolt, komt er dan een enorme hobbel in je rol. Of je moet ook het geplakte randje loshalen... Maar als dat niet helemaal goed gaat, kom ik straks rolgordijn tekort want heb bijna de gehele lengte (1m95) nodig!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm? je kan m dan helemaal uitrollen en andersom weer oprollen zit het gordijn hetzelfdeof helemaal oprollen dan wil die er bij mij ook nog wel weer eens overheen floepen ondanks het latje
die van mij zit niet vastgeplaktquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Helemaal afrollen, omdraaien en weer oprollen gaat niet, want de laatste cm zit vastgeplakt. Als je hem dan in tegengestelde richting oprolt, komt er dan een enorme hobbel in je rol. Of je moet ook het geplakte randje loshalen... Maar als dat niet helemaal goed gaat, kom ik straks rolgordijn tekort want heb bijna de gehele lengte (1m95) nodig!
En waar heb jij je ruimtelijk inzicht gelaten? Als je extra oprolt, enzorgt dat het latje er overheen floept, hangt ie echt weer precies hetzelfde hoor!
KNAP!!! Les gehad bij Hans?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t weleens gehad dat ik m te ver oprolde ofzo en dat ie dan "verkeerd" zat
nouja ik weet dus niet wat ik precies deed maar hij zat verkeerd om, en je hoeft niet zo stom te reagerenquote:
Maar denk je niet dat als het zo eenvoudig was om hem andersom te krijgen, ik dat allang gedaan had?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik weet dus niet wat ik precies deed maar hij zat verkeerd om, en je hoeft niet zo stom te reageren
Ehm de linker zit niet verkeerd om opgerold, je hebt ´m gewoon verkeerd om ophangenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Hoop dan dat je hier wat aan hebt: De linker zit dus 'verkeerd om' opgerold. De mooie kant zit nu naar de kamer toe, dit zie je door de omslag om het houten latje heen, dat de onderkant verzwaard (net als bij de rechter) maar bovenin zie je dus dat de stof verkeerd opgerold wordt.
Weet ook niet goed hoe ik het duidelijker uit kan leggen...![]()
[ afbeelding ]
Je ziet nu ook lekker hoe lelijk het eigenlijk is dat er geen rolgordijnen van 2m20 zijn... zodat de opening tussen m'n gordijnen wél voor het kozijn zou vallen... (Die linker is 2m, de rechter was 1m20, nu 1m06)
Ik heb die bruine.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij de kleur? witeiken?
Nja gezien je pauperreacties hier zou het mij niet verbazen eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat als het zo eenvoudig was om hem andersom te krijgen, ik dat allang gedaan had?
Maargoed, je kan er verder ook niets aan doen...
ik kan me niet herinneren dat die bij mij uberhaupt vast zatquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef -Marieke- het volgende:
Die plakrandjes kan je normaal gesproken gewoon loshalen. Misschien nu niet meer, omdat het al een tijdje hangt, maar bij aankoop kan dat.
jysk zit volgens mij naast mijn werk, neem ik even meequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef -Marieke- het volgende:
De stof zit met een plakrand op de stok bevestigd
Voor rolgordijnen zou je ook eventueel bij de Jysk kunnnen kijken, die hebben weleens rolgordijnen met 50% korting en dan zijn ze ook niet zo duur.
de samtidquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef -Marieke- het volgende:
De stof zit met een plakrand op de stok bevestigd
Voor rolgordijnen zou je ook eventueel bij de Jysk kunnnen kijken, die hebben weleens rolgordijnen met 50% korting en dan zijn ze ook niet zo duur.
Toch blij dat ik die lamp een half jaar bewaard heb. Op het forum toendertijd gevraagd en toen zouden er reserverkappen komen en lamp dus maar bewaardquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de samtiden klopt er bleken te weinig weekmakers in te zitten waardoor ze te snel afbraken enzo dus kan je de kap gewoon gratis krijgen
IKEA Concept Center - Delft is een apparte B.V (los van overige filialen) voor zover ik weet, en kunnen soms andere prijzen hanteren (zie Tundra laminaat oa)quote:Op zondag 11 april 2010 01:58 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor heel veel geld n badkamer, laminaat en nog wat dingetjes gekocht bij ikea Delft...
Wat ik ook nog zag was dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10157217
Prijs bij Delft: 89 euro!!!
Zijn er nog meer opmerkelijke prijsverschillen?
En nog iets lomps: we laten alles bezorgen wat niet in de auto pastte, ook een Skar kast:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141850
Waren we "vergeten" dat we m eerst moesten ophalen en dan weer inleveren, wel tegen de bezorgbalie gezegd, maar thuis zag ik dat het niet op de bon staat. Wat nu? ik neem aan dat ze kunnen zien dat we hem vergeten zijn (dmv ikea familykaart?)
Ga vanmiddag ff langs delft om de goedkoopste te halen (29 euro) en daar even mee experimenterenquote:Op zondag 11 april 2010 09:05 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
IKEA Concept Center - Delft is een apparte B.V (los van overige filialen) voor zover ik weet, en kunnen soms andere prijzen hanteren (zie Tundra laminaat oa)
Maar filialen kunnen volgens mij zelf ook een aanbieding hebben zonder dat andere filialen daarin mee hoeven te gaan.
Wbt je Skar kast, maandag gelijk telefonisch contact opnemen.
DABAMaster: En keukenblad met waterkering ga jij niet zelf verstek gezaagd krijgenegt nie
Ik zit nog te twijfelen hoe ik t precies wil gaan doen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:24 schreef dewintermuis het volgende:
Het enige wat ik dan kan doen is je adviseren een goed stuk doorzichtig tape te gebruiken opde bovenkant van je blad, met je nagels erop wrijven
dan spettert het minder, en krijg je een fijneere zaagsnede in je toplaag/blad
Heb je je schoenenkast wel zelf verzameld en afgerekend aan de kassa?quote:Op zondag 11 april 2010 01:58 schreef JohnB52 het volgende:
En nog iets lomps: we laten alles bezorgen wat niet in de auto pastte, ook een Skar kast:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141850
Waren we "vergeten" dat we m eerst moesten ophalen en dan weer inleveren, wel tegen de bezorgbalie gezegd, maar thuis zag ik dat het niet op de bon staat. Wat nu? ik neem aan dat ze kunnen zien dat we hem vergeten zijn (dmv ikea familykaart?)
quote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je je schoenenkast wel zelf verzameld en afgerekend aan de kassa?
In dat geval zou ik vandaag nog direct met IKEA bellen... ik denk alleen niet dat hij meegeleverd kan worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |