Dat was echt alles! Sorry!quote:Op vrijdag 18 september 2009 06:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aaw, dat is lief van je!
Maar ik woon in Arnhem, dus Barendrecht en Amsterdam zijn ook niet echt naast de deur helaas? Zijn dat de enige vestigingen die ze nog hebben? Want ik werk in Utrecht, dus dat is ook nog een optie. Anders moet ik maar eens checken of mn ouders binnenkort eens in de buurt van Barendrecht komen.
Minimale aanbetaling van 110 euro is vereist, meer kan in overleg. De rest betaal je aan huis.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij willen de KRAMFORS leren bank kopen bij Ikea. Deze word later geleverd, moet je deze dan helemaal vooruitbetalen?
Oke tnxquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Minimale aanbetaling van 110 euro is vereist, meer kan in overleg. De rest betaal je aan huis.
Volgens mij is die gewoon vergelijkbaar met de Malm maar dan wat basicer? De Malm heeft iig schuine 'handgrepen' en de Kullen gewoon normale zo te zien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand een eigen foto van dit kullen kastje? Hij lijkt een beetje op malm?
[ afbeelding ]
Ik heb deze wel gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft niks hoorquote:
Aha, tot zaterdag dus. Volgens de site is dat overigens niet waar en zou het zelfs 30 september zijn, maar goed. Maakt niet uit...hij is zojuist binnengevallen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En daarom zou je perse op de aller eerste dag een catalogus moeten ontvangen?
Er staan 100den, zo niet meer, pallets bij DHL. Deze bevatten allemaal gestickerde catalogi. Catalogi voor Family leden voorzien van naam en toenaam, catalogi voor 'gewone' klanten voorzien van 'aan de bewoners van'. De DHL bezorgers gaan gewoon pallet voor pallet af. En hebben daar nog tot zaterdag voor.
Je bent van harte welkom bij IKEA Delftquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
Nu wil ik graag weten of deze versie in donkerpaars wel verkrijgbaar is in een ander filliaal, voordat ik daarnaartoe ga rijden en wederom voor niets kom.
Hoe bedoel je dat precies? Kan ik ze dan zelf op internet bestellen of kan iemand van Ikea ze dan bestellen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
die kappen zijn vanaf eind okt/nov los te bestellen als het goed is
jammer jammer... ik ga in iedergeval eind oktober / begin november een kap bestellen. Straks dan maar een nieuwe lamp kopen, komt altijd wel van pas, vind het handige dingen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
De kappen kun je dan bij een klantenservice laten bestellen, ze zijn de productie ervan nog aan het opstarten en de losse kappen verspreoden, half oktober gaat lastig worden
20 dagen meen ik vandaag nog gezien te hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klopt het dan de levertijd van de bruin leren KRAMFORS een week of 2 is?
De Ikea banken (Klippan 2x 2-zits) die ik kort geleden gekocht heb waren wel 'bouw' pakketten, bij mijn weten is de pakket grootte van Ikea banken meestal de omtrek van het zitvlak van een bank, dus hoe meer zits hoe groter het pakket, dit was in ieder geval bij mij het geval.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje over Ikeabanken:
Zijn die ook om zelf in elkaar te zetten of zijn ze meestal in één geheel?
En als je ze zelf in elkaar moet zetten, zijn ze dan ook (relatief) eenvoudig weer uit elkaar te halen?
Dit in verband met een klein trapgat en de wens voor een grotere bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |