Nou niks bijzonders?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Niks bijzonders dus.
Utrecht vind ik groter ogen trouwens.
Kloptquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, nuancering: voor de reguliere bezoekers: niks bijzonders.
Overal tweetalige productcommunicatie, een compleet andere kleding dan andere IKEA's, test-and-development-ruimtes (die nu tijdelijk in verbouwing zijn, dat dan weer wel), TUNDRA voor een prikkie...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, nuancering: voor de reguliere bezoekers: niks bijzonders.
Koop een bril. Utrecht is superklein!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Niks bijzonders dus.
Utrecht vind ik groter ogen trouwens.
zeker kan dat,als jij m koopt, kun je m ophalen op t moment dat t voor jou uitkomtquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Mula het volgende:
Ik heb een vraag aan de medewerkers...
Ik wil morgen graag een karlstad-bank kopen. Nou heb ik vervoer geregeld, maar dat is pas aan het einde van de middag. Volgens internet zijn er morgen 2 banken op voorraad en nou ben ik een beetje bang dat de bank dan uitverkocht is. Is het mogelijk dat ik morgen zogauw de winkel opengaat de bank reserveer door zo`n papier op te halen op de banken-afdeling, die vervolgens te betalen, maar de bank pas morgenmiddag op te halen?
\quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zeker kan dat,als jij m koopt, kun je m ophalen op t moment dat t voor jou uitkomt
Ja, bij de klantenservice. Jij kwam toch bij ons in Delft langs? Loop even langs de keukenbalie, we hebben een lijstje met de onderdeeltjes die je nodig hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef styliste het volgende:
weet iemand of die dingetjes om een ladefrontje vast te zetten onder een gootsteen (een blinde lade noem je dat geloof ik?) ook los te krijgen zijn?
Welke onderdelen gebruiken jullie daar dan voor? Wij sturen de klant naar de bouwmarkt namelijk om "stoelhoekjes" te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja, bij de klantenservice. Jij kwam toch bij ons in Delft langs? Loop even langs de keukenbalie, we hebben een lijstje met de onderdeeltjes die je nodig hebt.
Volgens mij niet...quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef Bravebart het volgende:
Heb je bij de IKEA ook afwasteilen?Want mijn teil is stuk en ik wil eigenlijk vanavond nog afwassen, maar alle andere winkels (zoals Blokker) zijn al dicht
die van het 9.4 bedekkingspaneeltje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke onderdelen gebruiken jullie daar dan voor? Wij sturen de klant naar de bouwmarkt namelijk om "stoelhoekjes" te halen.
Zoiets dacht ik al toen ik ff op de site zochtquote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Heb je geen stop voor in de gootsteen? Zo nee, plak je gootsteen even tijdelijk af met een stukje tape, dan blijft het water er wel een tijdje in staan.
We hebben afwas'teiltjes' (BOHOLMEN, check de keukenaccesoires op de keukenafdeling) en stopjes voor in de gootsteen (ATLANT) hebben we ook. Maar die passen eik alleen op de BOHOLMEN/LAGAN spoelbakken. Maar die teil van ons is een krek hendig ding. Heb er zelf ook een, 't is een erg stevige bak.quote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al toen ik ff op de site zocht
Ja heb ik wel, maar ik vind het een beetje smerig om het in de gootsteen te doen persoonlijk
Snarf, weet jij het uit je hoofd?
Oja, die soort boodschappenmandquote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Snarf het volgende:
[..]
We hebben afwas'teiltjes' (BOHOLMEN, check de keukenaccesoires op de keukenafdeling) en stopjes voor in de gootsteen (ATLANT) hebben we ook. Maar die passen eik alleen op de BOHOLMEN/LAGAN spoelbakken. Maar die teil van ons is een krek hendig ding. Heb er zelf ook een, 't is een erg stevige bak.
ja die jaquote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Bravebart het volgende:
Oja, die soort boodschappenmandCheck, ff kijken of hij überhaupt past
Ja kan ook, maar ons aanrecht is al vrij hoog, dus dan moet ik zelf op een krukje gaan staan hahaquote:Op maandag 7 september 2009 19:43 schreef Snarf het volgende:
[..]
ja die jaen als ie niet past in je bak zet je hem toch gewoon op je aanrecht?
Hoe wil jij een vaatwasser nog ONDER je spoelbakje zetten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef KlusMolletje het volgende:
Lees over een keuken
een 'eiland' met spoelbak en daaronder de vaatwasser.
dat dit niet kan???? of lees ik verkeerd...
Ik gok dat het licht op de EFFEKTIV kast in de winkel verraderlijk was. We hebben EFFEKTIV namelijk alleen in het zwartbruin in het assortiment. En berken, beuken en wit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op een EFFEKTIV kast/opbergcombinatie. Deze heb ik in Amsterdam gezien en vond ik erg mooi. Als ik nu online of in de catalogus kijk, zie ik niet de kleur staan zoals in de winkel; donkerbruin (zoals de uitvoering van de Markör serie). Op de website staat hij in zwartbruin, maar zo donker was de kast niet in de winkel. (bovendien was dat 'rolluik' niet spierwit)
De EFFEKTIV serie is zelf samen te stellen toch, als ik het goed begrepen is? Kan ik dan in de winkel ook gewoon aangeven dat ik zo'n kast wil, of moet ik eerst zelf uitzoeken welke onderdelen erop zitten enzo?
Rood heeft 00118170 als artikelnummer. Je kunt bellen vlak voor je naar IKEA gaat, 0900-2354532.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef E.T. het volgende:
Billy 80 breed 202 hoog staan niet meer op de site?? Hoe weet ik dan of ze morgen rode op voorraad hebben in Delft???
Waarom?quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef heartwork het volgende:
Een vriend van mij kreeg afgelopen vrijdag de catalogus door de bus. Ik blij en gelijk inkijken natuurlijk (beetje een tegenvaller qua nieuwe producten!).
Ik heb hem helaas nog steeds niet binnen, dus dacht hem vandaag wel even te kunnen halen in een vestiging.
Maar nee, in Delft hadden ze hem ook niet.
Ik ben teleurgesteld jongens...
75x75 is uit het assortiment helaas.quote:Op zondag 13 september 2009 17:54 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb een vraag over de UTBY bar voor 4 personen. Via de site zie ik via eetkamer>tafels&stoelen>eettafels>bartafels deze bar staat met als afmeting 75x75. Wanneer ik ga zoeken naar deze tafel kom ik alleen 120x60x90 (of 120x60x105) tegen qua afmeting. Weet iemand of 75x75 ook te koop is? En hoe duur is deze?
goed, teleurgesteld is misschien het verkeerde woord.quote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom?
Het is al een hele tijd duidelijk dat de catalogus pas vanaf morgen verspreid gaat worden. Is hier in het topic al melding van gemaakt en het staat op ikea.nl. IKEA vestigingen hebben pas catalogi in de winkel liggen wanneer de verspreiding compleet voorbij is.
Ik vind het eerder opvallend dat die vriend van je de catalogus te vroeg heeft ontvangen.
Hahaha okequote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef heartwork het volgende:
[..]
goed, teleurgesteld is misschien het verkeerde woord.
Ik had beter jaloers kunnen schrijven, want dat ben ik zeker.
AAAARGH!!quote:Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef E.T. het volgende:
De catalogus viel hier net op de mat![]()
Geadresseerd, dus via Family neem ik aan![]()
Ff neuzen nu
In april gaan ze uit de collectie dus een prijsdaling zit er wel aan te komen. Houd het goed in de gaten; van het een op het andere moment kunnen ze (goedkoper worden/uitverkocht zijn/niet meer te bestellen zijn)haal door wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:37 schreef exode het volgende:
Blijf proberen: Iemand de rails voor de Pax schuifdeuren 200 cm hoog 200 cm breed?Bij de klantenservice weten ze onderhand ook wie we zijn aangezien we altijd even gaan vragen of ze een rails hebben liggen. Helaas dus nog steeds zonder succes.
Twee-fasen, drie fasen, krachtstroom, normaalstroom, er zijn vier verschillende manieren van installeren die allen in de handleiding staan (pagina 12). Een echte electricien weet hier wel raad mee. Trouwens: prima dat de medewerkster zei dat we geen adviezen daarover geven; dat doen wij in de winkel ook nooit. 't is niet voor niets dat er geen stekker aan het apparaat zit, he. Wij willen dat het door een vakkundig persoon wordt aangesloten om ongelukken te voorkomen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef Eindhovuh het volgende:
Ik heb een paar weken terug een Inductiekookplaat besteld (Nutid HB I4), mijn electricien wil graag weten wat hij voor aansluiting moet realiseren (2-fase of anders?) Het callcenter gaf als briljante antwoord: "Wij doen niets met stroom"... Nou had ik de hoop dat één van de FOK-IKEA'ers mij meer info kan verschaffen...
Uit de collectie? Echt? Die deuren lopen volgens mij behoorlijk goed of komt er een nieuw systeem?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef Snarf het volgende:
[..]
In april gaan ze uit de collectie dus een prijsdaling zit er wel aan te komen. Houd het goed in de gaten; van het een op het andere moment kunnen ze (goedkoper worden/uitverkocht zijn/niet meer te bestellen zijn)haal door wat niet van toepassing is
Ik heb echt geen idee, alleen dat er een "EDS" oftewel End Date of Sale in ons productinformatiesysteem staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef exode het volgende:
[..]
Uit de collectie? Echt? Die deuren lopen volgens mij behoorlijk goed of komt er een nieuw systeem?
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Kijk hier kan ik wat mee, maar de handleiding staat niet op de site, en zal waarschijnlijk wel bij de levering zitten, maar die heb ik dus nog niet ;-)quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Snarf het volgende:
[..]
Twee-fasen, drie fasen, krachtstroom, normaalstroom, er zijn vier verschillende manieren van installeren die allen in de handleiding staan (pagina 12). Een echte electricien weet hier wel raad mee. Trouwens: prima dat de medewerkster zei dat we geen adviezen daarover geven; dat doen wij in de winkel ook nooit. 't is niet voor niets dat er geen stekker aan het apparaat zit, he. Wij willen dat het door een vakkundig persoon wordt aangesloten om ongelukken te voorkomen.
Maar supergezelligquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
Koop een bril. Utrecht is superklein!
PM me even je email-adres, dan mail ik je de handleiding. voorbereiding kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Eindhovuh het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, maar de handleiding staat niet op de site, en zal waarschijnlijk wel bij de levering zitten, maar die heb ik dus nog niet ;-)
Als het gaat om het aansluiten van een kookplaat; ik heb daar eens een leerzaam topic over geopendquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Eindhovuh het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, maar de handleiding staat niet op de site, en zal waarschijnlijk wel bij de levering zitten, maar die heb ik dus nog niet ;-)
ik wel en die ging linea recta naar het oud papierquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Snarf het volgende:
Ik heb trouwens nog geen gids thuisbezorgd gekregen.
DHL
Hier ook nog niet en er ligt toch echt een Ikea Family pasje in de kastquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Snarf het volgende:
Ik heb trouwens nog geen gids thuisbezorgd gekregen.
DHL
Nee sorry, dat kan inderdaad nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Anne het volgende:
Waarschijnlijk is het antwoord nee:
Maar kan ik een tegoedpasje uit Duitsland ook gebruiken bij de Nederlandse IKEA?
En daarom zou je perse op de aller eerste dag een catalogus moeten ontvangen?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier ook nog niet en er ligt toch echt een Ikea Family pasje in de kast
Es tut mir wirklich leit!quote:
Hi,quote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Nieuwe gids! Ik word er hebberig van
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En daarom zou je perse op de aller eerste dag een catalogus moeten ontvangen?
Ja hoor dat kan prima, alles uit Eurolanden is onderling uitwisselbaar.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Anne het volgende:
Waarschijnlijk is het antwoord nee:
Maar kan ik een tegoedpasje uit Duitsland ook gebruiken bij de Nederlandse IKEA?
Hoe langer je wacht hoe groter het plezierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maarmaar nieuwe ikea gids.
Vorige keren hadden we hem wel vroeg
Je lijkt mijn vriend wel. Die begrijpt er ook niets van.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef MetalMike het volgende:
Waarom doet iedereen toch zo moeilijk over wanneer de catalogus binnen komt? Je kan hem toch ook gewoon online bekijken. Scheelt ook weer 380 pagina's aan papier![]()
[ link | afbeelding ]
Aaw, dat is lief van je!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hi,
Ik zag je onderschrift gister en keek vandaag even in ons systeem.
In Barendrecht zouden ze vandaag nog 14 planken in het middenbruin voor een 80cm brede BILLY kast op voorraad moeten hebben. Ook Amsterdam zou er nog 5 hebben. Ze kosten daar 9.-
(In Bremen, Duitsland, kosten ze 6.- en daar hebben ze er nog 25. Maar dat is vast een beetje ver)
Dat was echt alles! Sorry!quote:Op vrijdag 18 september 2009 06:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aaw, dat is lief van je!
Maar ik woon in Arnhem, dus Barendrecht en Amsterdam zijn ook niet echt naast de deur helaas? Zijn dat de enige vestigingen die ze nog hebben? Want ik werk in Utrecht, dus dat is ook nog een optie. Anders moet ik maar eens checken of mn ouders binnenkort eens in de buurt van Barendrecht komen.
Minimale aanbetaling van 110 euro is vereist, meer kan in overleg. De rest betaal je aan huis.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij willen de KRAMFORS leren bank kopen bij Ikea. Deze word later geleverd, moet je deze dan helemaal vooruitbetalen?
Oke tnxquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Minimale aanbetaling van 110 euro is vereist, meer kan in overleg. De rest betaal je aan huis.
Volgens mij is die gewoon vergelijkbaar met de Malm maar dan wat basicer? De Malm heeft iig schuine 'handgrepen' en de Kullen gewoon normale zo te zien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand een eigen foto van dit kullen kastje? Hij lijkt een beetje op malm?
[ afbeelding ]
Ik heb deze wel gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft niks hoorquote:
Aha, tot zaterdag dus. Volgens de site is dat overigens niet waar en zou het zelfs 30 september zijn, maar goed. Maakt niet uit...hij is zojuist binnengevallen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En daarom zou je perse op de aller eerste dag een catalogus moeten ontvangen?
Er staan 100den, zo niet meer, pallets bij DHL. Deze bevatten allemaal gestickerde catalogi. Catalogi voor Family leden voorzien van naam en toenaam, catalogi voor 'gewone' klanten voorzien van 'aan de bewoners van'. De DHL bezorgers gaan gewoon pallet voor pallet af. En hebben daar nog tot zaterdag voor.
Je bent van harte welkom bij IKEA Delftquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
Nu wil ik graag weten of deze versie in donkerpaars wel verkrijgbaar is in een ander filliaal, voordat ik daarnaartoe ga rijden en wederom voor niets kom.
Hoe bedoel je dat precies? Kan ik ze dan zelf op internet bestellen of kan iemand van Ikea ze dan bestellen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
die kappen zijn vanaf eind okt/nov los te bestellen als het goed is
jammer jammer... ik ga in iedergeval eind oktober / begin november een kap bestellen. Straks dan maar een nieuwe lamp kopen, komt altijd wel van pas, vind het handige dingen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
De kappen kun je dan bij een klantenservice laten bestellen, ze zijn de productie ervan nog aan het opstarten en de losse kappen verspreoden, half oktober gaat lastig worden
20 dagen meen ik vandaag nog gezien te hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klopt het dan de levertijd van de bruin leren KRAMFORS een week of 2 is?
De Ikea banken (Klippan 2x 2-zits) die ik kort geleden gekocht heb waren wel 'bouw' pakketten, bij mijn weten is de pakket grootte van Ikea banken meestal de omtrek van het zitvlak van een bank, dus hoe meer zits hoe groter het pakket, dit was in ieder geval bij mij het geval.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje over Ikeabanken:
Zijn die ook om zelf in elkaar te zetten of zijn ze meestal in één geheel?
En als je ze zelf in elkaar moet zetten, zijn ze dan ook (relatief) eenvoudig weer uit elkaar te halen?
Dit in verband met een klein trapgat en de wens voor een grotere bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |