Ik gok dat het licht op de EFFEKTIV kast in de winkel verraderlijk was. We hebben EFFEKTIV namelijk alleen in het zwartbruin in het assortiment. En berken, beuken en wit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op een EFFEKTIV kast/opbergcombinatie. Deze heb ik in Amsterdam gezien en vond ik erg mooi. Als ik nu online of in de catalogus kijk, zie ik niet de kleur staan zoals in de winkel; donkerbruin (zoals de uitvoering van de Markör serie). Op de website staat hij in zwartbruin, maar zo donker was de kast niet in de winkel. (bovendien was dat 'rolluik' niet spierwit)
De EFFEKTIV serie is zelf samen te stellen toch, als ik het goed begrepen is? Kan ik dan in de winkel ook gewoon aangeven dat ik zo'n kast wil, of moet ik eerst zelf uitzoeken welke onderdelen erop zitten enzo?
Rood heeft 00118170 als artikelnummer. Je kunt bellen vlak voor je naar IKEA gaat, 0900-2354532.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef E.T. het volgende:
Billy 80 breed 202 hoog staan niet meer op de site?? Hoe weet ik dan of ze morgen rode op voorraad hebben in Delft???
Waarom?quote:Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef heartwork het volgende:
Een vriend van mij kreeg afgelopen vrijdag de catalogus door de bus. Ik blij en gelijk inkijken natuurlijk (beetje een tegenvaller qua nieuwe producten!).
Ik heb hem helaas nog steeds niet binnen, dus dacht hem vandaag wel even te kunnen halen in een vestiging.
Maar nee, in Delft hadden ze hem ook niet.
Ik ben teleurgesteld jongens...
75x75 is uit het assortiment helaas.quote:Op zondag 13 september 2009 17:54 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb een vraag over de UTBY bar voor 4 personen. Via de site zie ik via eetkamer>tafels&stoelen>eettafels>bartafels deze bar staat met als afmeting 75x75. Wanneer ik ga zoeken naar deze tafel kom ik alleen 120x60x90 (of 120x60x105) tegen qua afmeting. Weet iemand of 75x75 ook te koop is? En hoe duur is deze?
goed, teleurgesteld is misschien het verkeerde woord.quote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom?
Het is al een hele tijd duidelijk dat de catalogus pas vanaf morgen verspreid gaat worden. Is hier in het topic al melding van gemaakt en het staat op ikea.nl. IKEA vestigingen hebben pas catalogi in de winkel liggen wanneer de verspreiding compleet voorbij is.
Ik vind het eerder opvallend dat die vriend van je de catalogus te vroeg heeft ontvangen.
Hahaha okequote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef heartwork het volgende:
[..]
goed, teleurgesteld is misschien het verkeerde woord.
Ik had beter jaloers kunnen schrijven, want dat ben ik zeker.
AAAARGH!!quote:Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef E.T. het volgende:
De catalogus viel hier net op de mat![]()
Geadresseerd, dus via Family neem ik aan![]()
Ff neuzen nu
In april gaan ze uit de collectie dus een prijsdaling zit er wel aan te komen. Houd het goed in de gaten; van het een op het andere moment kunnen ze (goedkoper worden/uitverkocht zijn/niet meer te bestellen zijn)haal door wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:37 schreef exode het volgende:
Blijf proberen: Iemand de rails voor de Pax schuifdeuren 200 cm hoog 200 cm breed?Bij de klantenservice weten ze onderhand ook wie we zijn aangezien we altijd even gaan vragen of ze een rails hebben liggen. Helaas dus nog steeds zonder succes.
Twee-fasen, drie fasen, krachtstroom, normaalstroom, er zijn vier verschillende manieren van installeren die allen in de handleiding staan (pagina 12). Een echte electricien weet hier wel raad mee. Trouwens: prima dat de medewerkster zei dat we geen adviezen daarover geven; dat doen wij in de winkel ook nooit. 't is niet voor niets dat er geen stekker aan het apparaat zit, he. Wij willen dat het door een vakkundig persoon wordt aangesloten om ongelukken te voorkomen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef Eindhovuh het volgende:
Ik heb een paar weken terug een Inductiekookplaat besteld (Nutid HB I4), mijn electricien wil graag weten wat hij voor aansluiting moet realiseren (2-fase of anders?) Het callcenter gaf als briljante antwoord: "Wij doen niets met stroom"... Nou had ik de hoop dat één van de FOK-IKEA'ers mij meer info kan verschaffen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |