abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 00:35:44 #126
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_72571143
Ja. Het keukenwerkblad dat over je vaatwasser ligt, wordt niet ondersteund. Om breukgevaar te voorkomen moet je het aan de rechterkant ondersteunen, door bijvoorbeeld een bedekkingspaneel van 195cm te verzagen en tot de grond te laten lopen. De achterkant van de kastjes en vaatwasser kun je prima met een plaat MDF (bouwmarkt) afwerken en verven in de kleur van je frontjes. Barretje erop en klaar.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:06:57 #127
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_72573954
Komt het servies DINERA nog in andere kleuren? Nu is het in grijs en beige maar dat vind ik niet zo mooi combineren. Ik heb al een DINERA servies maar daar zijn een aantal borden van gesneuveld... Dus goede reden voor een aanvulling met een ander kleurtje!
pi_72651982
Ik heb mijn oog laten vallen op een EFFEKTIV kast/opbergcombinatie. Deze heb ik in Amsterdam gezien en vond ik erg mooi. Als ik nu online of in de catalogus kijk, zie ik niet de kleur staan zoals in de winkel; donkerbruin (zoals de uitvoering van de Markör serie). Op de website staat hij in zwartbruin, maar zo donker was de kast niet in de winkel. (bovendien was dat 'rolluik' niet spierwit)

De EFFEKTIV serie is zelf samen te stellen toch, als ik het goed begrepen is? Kan ik dan in de winkel ook gewoon aangeven dat ik zo'n kast wil, of moet ik eerst zelf uitzoeken welke onderdelen erop zitten enzo?
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:38:58 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72671601
Billy 80 breed 202 hoog staan niet meer op de site?? Hoe weet ik dan of ze morgen rode op voorraad hebben in Delft???
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:40:30 #130
3011 E.T.
pi_72671640
En erg leuk dat Delft de grootste Ikea van Nederland is.. ze hebben de kleinste textiel-afdeling
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_72672092
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op een EFFEKTIV kast/opbergcombinatie. Deze heb ik in Amsterdam gezien en vond ik erg mooi. Als ik nu online of in de catalogus kijk, zie ik niet de kleur staan zoals in de winkel; donkerbruin (zoals de uitvoering van de Markör serie). Op de website staat hij in zwartbruin, maar zo donker was de kast niet in de winkel. (bovendien was dat 'rolluik' niet spierwit)

De EFFEKTIV serie is zelf samen te stellen toch, als ik het goed begrepen is? Kan ik dan in de winkel ook gewoon aangeven dat ik zo'n kast wil, of moet ik eerst zelf uitzoeken welke onderdelen erop zitten enzo?
Ik gok dat het licht op de EFFEKTIV kast in de winkel verraderlijk was. We hebben EFFEKTIV namelijk alleen in het zwartbruin in het assortiment. En berken, beuken en wit.

Je kunt in de winkel aangeven hoe je je kast wil hebben. De verkoopmedewerker kan je dan helpen om je kast samen te stellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_72672165
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef E.T. het volgende:
Billy 80 breed 202 hoog staan niet meer op de site?? Hoe weet ik dan of ze morgen rode op voorraad hebben in Delft???
Rood heeft 00118170 als artikelnummer. Je kunt bellen vlak voor je naar IKEA gaat, 0900-2354532.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_72677060
Observatör is echt een bagger ding. TV blijft niet stil staan, wankelt doodleuk naar rechts of links terwijl het loodrecht staat.
  zondag 13 september 2009 @ 17:41:50 #134
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_72703702
Een vriend van mij kreeg afgelopen vrijdag de catalogus door de bus. Ik blij en gelijk inkijken natuurlijk (beetje een tegenvaller qua nieuwe producten!).
Ik heb hem helaas nog steeds niet binnen, dus dacht hem vandaag wel even te kunnen halen in een vestiging.
Maar nee, in Delft hadden ze hem ook niet.

Ik ben teleurgesteld jongens...
Big mouth strikes again
pi_72704072
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:41 schreef heartwork het volgende:
Een vriend van mij kreeg afgelopen vrijdag de catalogus door de bus. Ik blij en gelijk inkijken natuurlijk (beetje een tegenvaller qua nieuwe producten!).
Ik heb hem helaas nog steeds niet binnen, dus dacht hem vandaag wel even te kunnen halen in een vestiging.
Maar nee, in Delft hadden ze hem ook niet.

Ik ben teleurgesteld jongens...
Waarom?

Het is al een hele tijd duidelijk dat de catalogus pas vanaf morgen verspreid gaat worden. Is hier in het topic al melding van gemaakt en het staat op ikea.nl. IKEA vestigingen hebben pas catalogi in de winkel liggen wanneer de verspreiding compleet voorbij is.

Ik vind het eerder opvallend dat die vriend van je de catalogus te vroeg heeft ontvangen.
pi_72704128
Ik heb een vraag over de UTBY bar voor 4 personen. Via de site zie ik via eetkamer>tafels&stoelen>eettafels>bartafels deze bar staat met als afmeting 75x75. Wanneer ik ga zoeken naar deze tafel kom ik alleen 120x60x90 (of 120x60x105) tegen qua afmeting. Weet iemand of 75x75 ook te koop is? En hoe duur is deze?
pi_72704142
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:54 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb een vraag over de UTBY bar voor 4 personen. Via de site zie ik via eetkamer>tafels&stoelen>eettafels>bartafels deze bar staat met als afmeting 75x75. Wanneer ik ga zoeken naar deze tafel kom ik alleen 120x60x90 (of 120x60x105) tegen qua afmeting. Weet iemand of 75x75 ook te koop is? En hoe duur is deze?
75x75 is uit het assortiment helaas.
  zondag 13 september 2009 @ 22:13:56 #138
248266 heartwork
pi_72714184
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom?

Het is al een hele tijd duidelijk dat de catalogus pas vanaf morgen verspreid gaat worden. Is hier in het topic al melding van gemaakt en het staat op ikea.nl. IKEA vestigingen hebben pas catalogi in de winkel liggen wanneer de verspreiding compleet voorbij is.

Ik vind het eerder opvallend dat die vriend van je de catalogus te vroeg heeft ontvangen.
goed, teleurgesteld is misschien het verkeerde woord.
Ik had beter jaloers kunnen schrijven, want dat ben ik zeker.
Big mouth strikes again
pi_72714862
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef heartwork het volgende:

[..]

goed, teleurgesteld is misschien het verkeerde woord.
Ik had beter jaloers kunnen schrijven, want dat ben ik zeker.
Hahaha oke komende week krijg je een catalogus thuis als het goed is
  maandag 14 september 2009 @ 16:27:10 #140
3011 E.T.
pi_72732696
De catalogus viel hier net op de mat

Geadresseerd, dus via Family neem ik aan

Ff neuzen nu
pi_72733304
Ik heb een paar weken terug een Inductiekookplaat besteld (Nutid HB I4), mijn electricien wil graag weten wat hij voor aansluiting moet realiseren (2-fase of anders?) Het callcenter gaf als briljante antwoord: "Wij doen niets met stroom"... Nou had ik de hoop dat één van de FOK-IKEA'ers mij meer info kan verschaffen...
  maandag 14 september 2009 @ 17:18:21 #142
248266 heartwork
pi_72734151
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef E.T. het volgende:
De catalogus viel hier net op de mat

Geadresseerd, dus via Family neem ik aan

Ff neuzen nu
AAAARGH!!

En ik maar wachten en wachten en wachten en....
Big mouth strikes again
  maandag 14 september 2009 @ 19:56:31 #144
248266 heartwork
pi_72739118

Er kwam net zelfs een ikea reclame langs op tv. win de pagina die bij je past..

Waarom dhl,, waarom laat je mij zo lang wachten.
Big mouth strikes again
pi_72739302
Hier issie ook nog niet binnen hoor Heb wel al zo'n kaartje met "win de pagina die bij je past", die kreeg ik toen ik m'n boekenkast kocht
pi_72768110
Hier istie ook binnen, dankzij de oud bewoners die niet aan verhuismeldingen doen

Zucht mooie bedden! Maar nog steeds niet ons droombed dus laten de Ikea Hemnes lekker staan in de slaapkamer.

Ook wat goede oplossingen voor onze schoenen die nu los rondslingeren door de kledingkamer.

Blijf proberen: Iemand de rails voor de Pax schuifdeuren 200 cm hoog 200 cm breed? Bij de klantenservice weten ze onderhand ook wie we zijn aangezien we altijd even gaan vragen of ze een rails hebben liggen. Helaas dus nog steeds zonder succes.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:43:06 #147
37582 Snarf
pi_72770381
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:37 schreef exode het volgende:
Blijf proberen: Iemand de rails voor de Pax schuifdeuren 200 cm hoog 200 cm breed? Bij de klantenservice weten ze onderhand ook wie we zijn aangezien we altijd even gaan vragen of ze een rails hebben liggen. Helaas dus nog steeds zonder succes.
In april gaan ze uit de collectie dus een prijsdaling zit er wel aan te komen. Houd het goed in de gaten; van het een op het andere moment kunnen ze (goedkoper worden/uitverkocht zijn/niet meer te bestellen zijn)haal door wat niet van toepassing is
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:57:40 #148
37582 Snarf
pi_72770885
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef Eindhovuh het volgende:
Ik heb een paar weken terug een Inductiekookplaat besteld (Nutid HB I4), mijn electricien wil graag weten wat hij voor aansluiting moet realiseren (2-fase of anders?) Het callcenter gaf als briljante antwoord: "Wij doen niets met stroom"... Nou had ik de hoop dat één van de FOK-IKEA'ers mij meer info kan verschaffen...
Twee-fasen, drie fasen, krachtstroom, normaalstroom, er zijn vier verschillende manieren van installeren die allen in de handleiding staan (pagina 12). Een echte electricien weet hier wel raad mee. Trouwens: prima dat de medewerkster zei dat we geen adviezen daarover geven; dat doen wij in de winkel ook nooit. 't is niet voor niets dat er geen stekker aan het apparaat zit, he. Wij willen dat het door een vakkundig persoon wordt aangesloten om ongelukken te voorkomen.
pi_72773202
De gids is hier ook binnen gekomen vandaag! Ik ga er even in bladeren..

* juicht bij openslaan van catalogus; in december 25% korting op de Komplement inrichting voor PAX! *

[ Bericht 38% gewijzigd door Daph_ op 15-09-2009 18:15:14 ]
pi_72788527
Vraagje voor een IKEA medewerker die verstand heeft van de matrassen bij IKEA.

Ik heb al een tijdje de Sultan Hedfors (Binnenveringsmatras 160x200) op mijn bed liggen (die volgens mij ook uit het assortiment is).

Nu voel ik sinds +/- een week één van de veren beduidend beter dan de rest. Het voelt echt alsof
deze er niet goed meer in zit. (Lees; de veer duwt te hard omhoog? Waardoor deze duidelijk is te
zien en te voelen). Het is een veer bij de rand van het matras.

Nou neem ik aan dat dit niet hoort? Kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste hiermee kan doen?
Het matras zal niet ouder zijn dan +/- 3 jaar en als het goed is heb ik het bonnetje nog ergens liggen. Maar wat doet IKEA voor mij als ik zonder bon aan kom zetten. Hij ligt namelijk wel ergens maar waar is nu even de grote vraag.

Hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')