Nou niks bijzonders?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Niks bijzonders dus.
Utrecht vind ik groter ogen trouwens.
Kloptquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, nuancering: voor de reguliere bezoekers: niks bijzonders.
Overal tweetalige productcommunicatie, een compleet andere kleding dan andere IKEA's, test-and-development-ruimtes (die nu tijdelijk in verbouwing zijn, dat dan weer wel), TUNDRA voor een prikkie...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, nuancering: voor de reguliere bezoekers: niks bijzonders.
Koop een bril. Utrecht is superklein!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Niks bijzonders dus.
Utrecht vind ik groter ogen trouwens.
zeker kan dat,als jij m koopt, kun je m ophalen op t moment dat t voor jou uitkomtquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef Mula het volgende:
Ik heb een vraag aan de medewerkers...
Ik wil morgen graag een karlstad-bank kopen. Nou heb ik vervoer geregeld, maar dat is pas aan het einde van de middag. Volgens internet zijn er morgen 2 banken op voorraad en nou ben ik een beetje bang dat de bank dan uitverkocht is. Is het mogelijk dat ik morgen zogauw de winkel opengaat de bank reserveer door zo`n papier op te halen op de banken-afdeling, die vervolgens te betalen, maar de bank pas morgenmiddag op te halen?
\quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zeker kan dat,als jij m koopt, kun je m ophalen op t moment dat t voor jou uitkomt
Ja, bij de klantenservice. Jij kwam toch bij ons in Delft langs? Loop even langs de keukenbalie, we hebben een lijstje met de onderdeeltjes die je nodig hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef styliste het volgende:
weet iemand of die dingetjes om een ladefrontje vast te zetten onder een gootsteen (een blinde lade noem je dat geloof ik?) ook los te krijgen zijn?
Welke onderdelen gebruiken jullie daar dan voor? Wij sturen de klant naar de bouwmarkt namelijk om "stoelhoekjes" te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja, bij de klantenservice. Jij kwam toch bij ons in Delft langs? Loop even langs de keukenbalie, we hebben een lijstje met de onderdeeltjes die je nodig hebt.
Volgens mij niet...quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef Bravebart het volgende:
Heb je bij de IKEA ook afwasteilen?Want mijn teil is stuk en ik wil eigenlijk vanavond nog afwassen, maar alle andere winkels (zoals Blokker) zijn al dicht
die van het 9.4 bedekkingspaneeltje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke onderdelen gebruiken jullie daar dan voor? Wij sturen de klant naar de bouwmarkt namelijk om "stoelhoekjes" te halen.
Zoiets dacht ik al toen ik ff op de site zochtquote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Heb je geen stop voor in de gootsteen? Zo nee, plak je gootsteen even tijdelijk af met een stukje tape, dan blijft het water er wel een tijdje in staan.
We hebben afwas'teiltjes' (BOHOLMEN, check de keukenaccesoires op de keukenafdeling) en stopjes voor in de gootsteen (ATLANT) hebben we ook. Maar die passen eik alleen op de BOHOLMEN/LAGAN spoelbakken. Maar die teil van ons is een krek hendig ding. Heb er zelf ook een, 't is een erg stevige bak.quote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al toen ik ff op de site zocht
Ja heb ik wel, maar ik vind het een beetje smerig om het in de gootsteen te doen persoonlijk
Snarf, weet jij het uit je hoofd?
Oja, die soort boodschappenmandquote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Snarf het volgende:
[..]
We hebben afwas'teiltjes' (BOHOLMEN, check de keukenaccesoires op de keukenafdeling) en stopjes voor in de gootsteen (ATLANT) hebben we ook. Maar die passen eik alleen op de BOHOLMEN/LAGAN spoelbakken. Maar die teil van ons is een krek hendig ding. Heb er zelf ook een, 't is een erg stevige bak.
ja die jaquote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Bravebart het volgende:
Oja, die soort boodschappenmandCheck, ff kijken of hij überhaupt past
Ja kan ook, maar ons aanrecht is al vrij hoog, dus dan moet ik zelf op een krukje gaan staan hahaquote:Op maandag 7 september 2009 19:43 schreef Snarf het volgende:
[..]
ja die jaen als ie niet past in je bak zet je hem toch gewoon op je aanrecht?
Hoe wil jij een vaatwasser nog ONDER je spoelbakje zetten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef KlusMolletje het volgende:
Lees over een keuken
een 'eiland' met spoelbak en daaronder de vaatwasser.
dat dit niet kan???? of lees ik verkeerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |