Uit de collectie? Echt? Die deuren lopen volgens mij behoorlijk goed of komt er een nieuw systeem?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef Snarf het volgende:
[..]
In april gaan ze uit de collectie dus een prijsdaling zit er wel aan te komen. Houd het goed in de gaten; van het een op het andere moment kunnen ze (goedkoper worden/uitverkocht zijn/niet meer te bestellen zijn)haal door wat niet van toepassing is
Ik heb echt geen idee, alleen dat er een "EDS" oftewel End Date of Sale in ons productinformatiesysteem staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef exode het volgende:
[..]
Uit de collectie? Echt? Die deuren lopen volgens mij behoorlijk goed of komt er een nieuw systeem?
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Kijk hier kan ik wat mee, maar de handleiding staat niet op de site, en zal waarschijnlijk wel bij de levering zitten, maar die heb ik dus nog niet ;-)quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Snarf het volgende:
[..]
Twee-fasen, drie fasen, krachtstroom, normaalstroom, er zijn vier verschillende manieren van installeren die allen in de handleiding staan (pagina 12). Een echte electricien weet hier wel raad mee. Trouwens: prima dat de medewerkster zei dat we geen adviezen daarover geven; dat doen wij in de winkel ook nooit. 't is niet voor niets dat er geen stekker aan het apparaat zit, he. Wij willen dat het door een vakkundig persoon wordt aangesloten om ongelukken te voorkomen.
Maar supergezelligquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
Koop een bril. Utrecht is superklein!
PM me even je email-adres, dan mail ik je de handleiding. voorbereiding kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Eindhovuh het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, maar de handleiding staat niet op de site, en zal waarschijnlijk wel bij de levering zitten, maar die heb ik dus nog niet ;-)
Als het gaat om het aansluiten van een kookplaat; ik heb daar eens een leerzaam topic over geopendquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Eindhovuh het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, maar de handleiding staat niet op de site, en zal waarschijnlijk wel bij de levering zitten, maar die heb ik dus nog niet ;-)
ik wel en die ging linea recta naar het oud papierquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Snarf het volgende:
Ik heb trouwens nog geen gids thuisbezorgd gekregen.
DHL
Hier ook nog niet en er ligt toch echt een Ikea Family pasje in de kastquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Snarf het volgende:
Ik heb trouwens nog geen gids thuisbezorgd gekregen.
DHL
Nee sorry, dat kan inderdaad nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Anne het volgende:
Waarschijnlijk is het antwoord nee:
Maar kan ik een tegoedpasje uit Duitsland ook gebruiken bij de Nederlandse IKEA?
En daarom zou je perse op de aller eerste dag een catalogus moeten ontvangen?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier ook nog niet en er ligt toch echt een Ikea Family pasje in de kast
Es tut mir wirklich leit!quote:
Hi,quote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Nieuwe gids! Ik word er hebberig van
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En daarom zou je perse op de aller eerste dag een catalogus moeten ontvangen?
Ja hoor dat kan prima, alles uit Eurolanden is onderling uitwisselbaar.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Anne het volgende:
Waarschijnlijk is het antwoord nee:
Maar kan ik een tegoedpasje uit Duitsland ook gebruiken bij de Nederlandse IKEA?
Hoe langer je wacht hoe groter het plezierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maarmaar nieuwe ikea gids.
Vorige keren hadden we hem wel vroeg
Je lijkt mijn vriend wel. Die begrijpt er ook niets van.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef MetalMike het volgende:
Waarom doet iedereen toch zo moeilijk over wanneer de catalogus binnen komt? Je kan hem toch ook gewoon online bekijken. Scheelt ook weer 380 pagina's aan papier![]()
[ link | afbeelding ]
Aaw, dat is lief van je!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hi,
Ik zag je onderschrift gister en keek vandaag even in ons systeem.
In Barendrecht zouden ze vandaag nog 14 planken in het middenbruin voor een 80cm brede BILLY kast op voorraad moeten hebben. Ook Amsterdam zou er nog 5 hebben. Ze kosten daar 9.-
(In Bremen, Duitsland, kosten ze 6.- en daar hebben ze er nog 25. Maar dat is vast een beetje ver)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |