quote:Voorgaande topics:
XLVIII - XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Onze 66-urige winkelweek...
... en dan tellen we de zondagen nog niet eens mee. IKEA is van maandag tot en met vrijdag open van 10-21 uur. Op zaterdag van 9-20 uur. Bekijk hier de openingstijden van ons restaurant
Bijzondere openingstijden:
Vrijdag 2 april, Goede vrijdag; Alle vestigingen open van 10-18 uur
Zondag 4 april, Eerste paasdag; Alle vestigingen gesloten
Maandag 5 april, Tweede paasdag; Alle vestigingen open van 11-18 uur
Zondagsopeningen:
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:
28 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
7 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
14 maart
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*
21 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Eindhoven
28 maart
IKEA Amsterdam*, Delft*, Groningen, Haarlem, Heerlen, Utrecht
4 april
Eerste paasdag; alle vestigingen gesloten
11 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
18 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: ... IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: ... IKEA Groningen: ... IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerderquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
terug vind werk en vanaf 3 maart is het PLUNDRA
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerder(de Kullen garderobekast zal er wel inkomen dan)
Heb trouwens gister de sleutel van mijn nieuwe appartementje opgehaald en zag dat de renovatie van de badkamer bijna klaar was. Dus ik maak voorzichtig zo'n nieuwe kast open die er staat, komen er allemaal IKEA-boekjes uitgevallen![]()
Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nuquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
Een brandweerwagen is altijd rood, maar een rode auto is niet altijd een brandweerwagenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nu
Niks zo veranderlijk als de marketingafdeling van IKEAquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:15 schreef Adelante het volgende:
Noemen ze het nu wel ineens weer plundra ipv op=op![]()
Zijn de plundra aanbiedingen in elke IKEA vestiging hetzelfde?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef heartwork het volgende:
Alhoewel,, die blauwe is ook erg leuk en nu 'maar' 113 E.
Keuzes keuzes...
Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef Cerbie het volgende:
Alle IKEA spullen zijn hier inmiddels in elkaar geschroefd
Wat een milieuvervuiling trouwens, die gigantische hoop karton die overblijft als je een hele lading spulletjes in elkaar gezet hebt
Het makkelijkst was het Expeditbureau, het lastigst de Laxeby lattenbodem
Voor de volgende keer; passende imbus-bitjes voor de schroefboormachine
Ik had nog een blauwe Sultan van toen ik nog op kamers woonde en die heeft een tweede leven gekregen bij mijn nichtje. Ik heb de hoes eraf gehaald en in de wasmachine gewassen op 15 graden. Ook deze hoes mocht eigenlijk officieel alleen chemisch worden gereinigd. Wat kleine vlekjes* (ik was zo stom om er geen molton omheen te doen) heb ik aangestipt met Biotex.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Syytön het volgende:
Heeft er iemand ooit wel eens de hoes (die grijze hoes) die om de Sultan matrassen zitten gewassen in de wasmachine?
Ik heb een SULTAN FORSEN matras als logeermatras, die ik onder mijn bed heb liggen. Nu is de kat daar ooit met een bebloed pootje op gaan zitten. Officieel mag de hoes niet in de wasmachine, alleen chemisch reinigen. Aangezien het matras 30 euro kostte vind ik het niet echt waard om het chemisch te laten reinigen. Vraag me ook af of ze er bloedvlekken wel uitkrijgen. Ben alleen een beetje bang dat die hoes erg krimpt, ik kreeg 'm er al niet zo makkelijk af.
Als iemand weet waar je een matrashoes kan kopen hoor ik dat ook graag.
Milieu ridders mn kont.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.
Sowieso zit je beter met een lading karton als met een lading plastic.
Denk niet dat je het veel milieuvriendelijker kan oplossen dan dat ze het doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
Milieu ridders mn kont.
Ik moet nu helemaal naar Haarlem rijden om daar mijn kast te kopen (daar is hij zo'n 20e goedkoper) vanuit dordrecht, terwijl ik die kast makkelijk in Barendrecht had kunnen kopen (mits ze dezelfde prijzen zouden hanteren).
Dus ik geloof er niet meer in.
Omg.. ik bitch op ikea.
waar gaat het heen met de wereld..
Mn ouders wonen vlakbij Schiphol dus het is niet zo dat ik daar nou nooit kom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
Is het qua benzine kosten het eigenlijk wel waard om voor 20.- prijsverschil naar Haarlem te rijden?
Edit; ff gerekend en tenzij je diesel rijdt win je er weinig mee...
Ik wilde die garderobekast Kullen ook halen.. Komt die in de Plundra?? Zie bij Eindhoven niets staan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
Oeh freaky...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even klein vraagje waar de medewerkers misschien iets van weten.
Ik heb een pakweg een half jaar geleden bij de Ikea Delft een kruising tussen een schuurspons en een afwasborstel gehaald.
Een schuurspons op een steel dus. Ben helemaal dol op dat ding, maar hij begint nu toch wel heel erg gaar te worden. Er zat nog een reserve opzet-schuurspons bij, maar die kan ik uiteraard niet meer vinden.
Conclusie is dus dat ik een voorraad van die dingen zou willen hebben. Ik heb hem echter na die ene keer nooit meer gezien. Ze lagen toen op het eerste rek van de Ikea Family afdeling. Weet niet meer of hij nou concreet bij Family hoorde.
Is er iemand die weet of er nog enige kans is dat dit ooit terug komt? Of moet ik gaan rouwen om m'n mooie sponsje?
(ja, ik word heel blij van hele kleine dingen)
Een lotgenoot!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh freaky...
ik heb ook zo'n ding en was ook op zoek naar m'n tweede opzetstuk. Ze zijn sowieso uit het assortiment, het was een tijdelijke activiteit van IKEA Family. Wel is me opgevallen dat veel artikelen uit dat tijdelijke assortiment opeens "vast" in het assortiment zijn gekomen; of deze afwasborstels daar ook bij horen weet ik niet zeker... Dus wellicht dat je een kleine kans hebt
idd, ik snap niet dat het zoveel kan schelen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef WillemijnB het volgende:
Wtf!! Ik zat net de verschillende PLUNDRA aanbiedingen te bekijken bij de verschillende vestigingen en toen zag ik wel een héél erg groot prijsverschil!
De EKTORP MUREN relaxfauteuil is in Duiven en Haarlem afgeprijsd van 299 voor 199 Euro. Leuke aanbieding zou je denken. Tot je bij Groningen kijkt, daar is ie nog maar 99 Euro!
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet waarom Ikea zoveel prijsverschillen heeft. Vanuit Duiven of Haarlem is het ook niet te doen om daar die stoel te gaan halen, al vraag ik me af of je bij een prijsverschil van 100 Euro toch niet voordeliger uit bent als je de brandstofkosten meerekent.
Die kast zoek ik dus ook al!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:15 schreef pulletje het volgende:
[..]
Iemand de garderobekast Kullen tegengekomen?
Ik heb hem in Duiven gehaald, daar liggen er nog steeds 14 volgens de voorraadindicator.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:45 schreef honne het volgende:
[..]
Die kast zoek ik dus ook al!
In Groningen niet aanwezig, en zo te zien op de website op vele plekken ( misschien over al wel ) niet aanwezig.
Iemand enig idee of hij helemaal uit het assortiment is of is het wachten op nieuwe levering?
Vind het een leuke kast voor weinig! (En ben eigenlijk wel een leuke kledingkast voor weinig nodig binnenkort)
Hmm das bijna anderhalf uur rijden voor mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb hem in Duiven gehaald, daar liggen er nog steeds 14 volgens de voorraadindicator.
Anders kan je altijd nog naar Eindhovenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef honne het volgende:
[..]
Hmm das bijna anderhalf uur rijden voor mij.
Ik hoop toch zo dat die kast wel weer in Groningen komt, scheelt een hoop tijd en benzine .
Nog verder weg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef pulletje het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog naar Eindhoven
Ik ga m vanavond halen denk ik..
Elke Ikea heeft een eigen afprijsbudget en elke afdeling binnen Ikea mag zelf bepalen welke artikelen worden afgeprijsd en ook hoe groot de afprijzing is. Dit wordt dus niet landelijk gecoördineerd. Daar komt dan ook nog eens bij dat de restvoorraden van uitgaande artikelen niet gelijk verdeeld worden over alle vestigingen. Dit betekent dat de voorraden soms enorm verschillen. Artikelen met grote voorraden worden veel sneller en groter afgeprijsd, daarom kan er veel verschil in prijs zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:15 schreef pulletje het volgende:
[..]
idd, ik snap niet dat het zoveel kan schelen..
ik kom toevallig een tv meubel tegen, de Bjornholmen..
in Heerlen afgeprijsd van 299,- naar 229,-
in Eindhoven afgeprijsd van 299,- naar 99,-
dat scheelt ook gewoon 130,-
Iemand de garderobekast Kullen tegengekomen?
Ow?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef blissor het volgende:
[..]
Elke Ikea heeft een eigen afprijsbudget en elke afdeling binnen Ikea mag zelf bepalen welke artikelen worden afgeprijsd en ook hoe groot de afprijzing is. Dit wordt dus niet landelijk gecoördineerd. Daar komt dan ook nog eens bij dat de restvoorraden van uitgaande artikelen niet gelijk verdeeld worden over alle vestigingen. Dit betekent dat de voorraden soms enorm verschillen. Artikelen met grote voorraden worden veel sneller en groter afgeprijsd, daarom kan er veel verschil in prijs zitten.
Ik hoop dat dit een btje duidelijkheid verschaft in de verschillende prijzen van dezelfde artikelen!
Ik weet niet precies hoe het wordt verdeeld, maar als je gaat kijken naar de voorraden van artikelen die uit het assortiment gaan van verschillende vestigingen, dan zie je vaak een groot verschil. En dat heeft niet uitsluitend te maken met hoeveel voorraad een vestiging al heeft voordat de restvoorraden worden opgestuurd.quote:
Ah om die reden trek je die conclusie. Maar er zijn meer factoren die daarin meespelen. En over het algemeen wordt uitgaand assortiment juist eerlijk verdeeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:07 schreef blissor het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het wordt verdeeld, maar als je gaat kijken naar de voorraden van artikelen die uit het assortiment gaan van verschillende vestigingen, dan zie je vaak een groot verschil. En dat heeft niet uitsluitend te maken met hoeveel voorraad een vestiging al heeft voordat de restvoorraden worden opgestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |