quote:Voorgaande topics:
XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
17 januari
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Utrecht
24 januari
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
31 januari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
7 februari
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Utrecht
14 februari
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*
21 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Haarlem, Utrecht
28 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Aldus het vorige topicquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef timbob het volgende:
Hoi ikea vriendjes
Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak
Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...
Dus.
Wie kan me helpen?
Ben je een leuke chick, zal ik wat korting voor je hosselen en mag ik dan een keer bij je komen eten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef morgane het volgende:
Tvp! Binnenkort maar eens naar Ikea voor de uitzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
http://ow.ly/16gZe5quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ben je een leuke chick, zal ik wat korting voor je hosselen en mag ik dan een keer bij je komen eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar dat kost me wel weer een hoesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef heartwork het volgende:
[..]
http://ow.ly/16gZe5
Maar het lijkt me nog slimmer om je oude hoes uit elkaar te nemen, uit te tekenen op niuwe stof en dan hup de schaar erin en onder de naaimachine
Volgens mij wordt IKEA STOCKHOLM bij boekenkasten en zo meer zwartbruin dan goudbruin. De goudbruine eetkamerserie gaat er wel helemaal uit en komt niet terug.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de STOCKHOLM serie er uit gaat? Ik zie flinke afprijzingen online en langzaam maar zeker verdwijnen alle items uit die collectie en er komt niets nieuws bij?
nice!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost me wel weer een hoes
Ach, misschien neem ik gewoon een extra witte en dan ga ik erop zeefdrukken ofzo. Ook mooi.
D'r is niet meer een standaardserie. Vroeger was dat VATTERN, maar die is vervangen voor 2 series; GODMORGON en LILLANGENquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Hoe heet de standaard badkamerkastenserie eigenlijk? De Faktum voor de badkamer zeg maar?
Ik zoek me suf
VATTERN kun je het best vergelijken met LILLANGEN alleen is de serie inderdaad minder uitgebreid.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef lezzer het volgende:
Ow... da's eigenlijk best balen![]()
Ik heb de indruk dat bij die twee series minder dingen verkrijgbaar zijn.
We hebben dus een kastje uit de Vattern serie en ik dacht nog wat aan te gaan vullen
Mijn vrouw is wat lastig mee naar IKEA te krijgen, dus op m'n gemak een keer kijken is er niet echt bijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
VATTERN kun je het best vergelijken met LILLANGEN alleen is de serie inderdaad minder uitgebreid.
Verder is ons assortiment badkamers in zijn geheel uitgebreider geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |