Nja gezien je pauperreacties hier zou het mij niet verbazen eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat als het zo eenvoudig was om hem andersom te krijgen, ik dat allang gedaan had?
Maargoed, je kan er verder ook niets aan doen...
ik kan me niet herinneren dat die bij mij uberhaupt vast zatquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef -Marieke- het volgende:
Die plakrandjes kan je normaal gesproken gewoon loshalen. Misschien nu niet meer, omdat het al een tijdje hangt, maar bij aankoop kan dat.
jysk zit volgens mij naast mijn werk, neem ik even meequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef -Marieke- het volgende:
De stof zit met een plakrand op de stok bevestigd
Voor rolgordijnen zou je ook eventueel bij de Jysk kunnnen kijken, die hebben weleens rolgordijnen met 50% korting en dan zijn ze ook niet zo duur.
de samtidquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef -Marieke- het volgende:
De stof zit met een plakrand op de stok bevestigd
Voor rolgordijnen zou je ook eventueel bij de Jysk kunnnen kijken, die hebben weleens rolgordijnen met 50% korting en dan zijn ze ook niet zo duur.
Toch blij dat ik die lamp een half jaar bewaard heb. Op het forum toendertijd gevraagd en toen zouden er reserverkappen komen en lamp dus maar bewaardquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de samtiden klopt er bleken te weinig weekmakers in te zitten waardoor ze te snel afbraken enzo dus kan je de kap gewoon gratis krijgen
IKEA Concept Center - Delft is een apparte B.V (los van overige filialen) voor zover ik weet, en kunnen soms andere prijzen hanteren (zie Tundra laminaat oa)quote:Op zondag 11 april 2010 01:58 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor heel veel geld n badkamer, laminaat en nog wat dingetjes gekocht bij ikea Delft...
Wat ik ook nog zag was dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10157217
Prijs bij Delft: 89 euro!!!
Zijn er nog meer opmerkelijke prijsverschillen?
En nog iets lomps: we laten alles bezorgen wat niet in de auto pastte, ook een Skar kast:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141850
Waren we "vergeten" dat we m eerst moesten ophalen en dan weer inleveren, wel tegen de bezorgbalie gezegd, maar thuis zag ik dat het niet op de bon staat. Wat nu? ik neem aan dat ze kunnen zien dat we hem vergeten zijn (dmv ikea familykaart?)
Ga vanmiddag ff langs delft om de goedkoopste te halen (29 euro) en daar even mee experimenterenquote:Op zondag 11 april 2010 09:05 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
IKEA Concept Center - Delft is een apparte B.V (los van overige filialen) voor zover ik weet, en kunnen soms andere prijzen hanteren (zie Tundra laminaat oa)
Maar filialen kunnen volgens mij zelf ook een aanbieding hebben zonder dat andere filialen daarin mee hoeven te gaan.
Wbt je Skar kast, maandag gelijk telefonisch contact opnemen.
DABAMaster: En keukenblad met waterkering ga jij niet zelf verstek gezaagd krijgenegt nie
Ik zit nog te twijfelen hoe ik t precies wil gaan doen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:24 schreef dewintermuis het volgende:
Het enige wat ik dan kan doen is je adviseren een goed stuk doorzichtig tape te gebruiken opde bovenkant van je blad, met je nagels erop wrijven
dan spettert het minder, en krijg je een fijneere zaagsnede in je toplaag/blad
Heb je je schoenenkast wel zelf verzameld en afgerekend aan de kassa?quote:Op zondag 11 april 2010 01:58 schreef JohnB52 het volgende:
En nog iets lomps: we laten alles bezorgen wat niet in de auto pastte, ook een Skar kast:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141850
Waren we "vergeten" dat we m eerst moesten ophalen en dan weer inleveren, wel tegen de bezorgbalie gezegd, maar thuis zag ik dat het niet op de bon staat. Wat nu? ik neem aan dat ze kunnen zien dat we hem vergeten zijn (dmv ikea familykaart?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |