abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 22:10:46 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_80205836

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLVIII - XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Onze 66-urige winkelweek...
... en dan tellen we de zondagen nog niet eens mee. IKEA is van maandag tot en met vrijdag open van 10-21 uur. Op zaterdag van 9-20 uur. Bekijk hier de openingstijden van ons restaurant

Bijzondere openingstijden:
Vrijdag 30 april, Koninginnedag: alle vestigingen zijn open van 11 - 18 uur
IKEA Amsterdam is open van 10 - 18 uur, IKEA Heerlen is open van 10 - 21 uur,
IKEA Delft is gesloten
Dinsdag 4 mei, dodenherdenking: alle vestigingen open van 10 - 18 uur
Woensdag 5 mei, Bevrijdingsdag: alle vestigingen zijn open van 11-18 uur, IKEA Amsterdam en Delft zijn open van 10 - 18 uur

Zondagsopeningen:
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:

# Zondag 11 april: IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem

Zondag 18 april:
# IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*

Zondag 25 april:
# IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven, Heerlen

Zondag 2 mei:
# IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Groningen, Haarlem, Utrecht

Zondag 9 mei:
# IKEA Amsterdam*, Delft*

Zondag 16 mei:
# IKEA Amsterdam*, Delft*

Zondag 23 mei:
# Alle vestigingen gesloten
* van 10-18 uur open
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: ...
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: ...
  • IKEA Groningen: ...
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Adelante op 11-04-2010 23:31:10 ]
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_80206519
    Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      zondag 11 april 2010 @ 22:29:30 #3
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_80206858
    Heb al een Billy zo goed als vol zitten met DVD's, misschien nog maar een paar Benno's erbij .

tvp
    pi_80206938
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:23 schreef Cyan het volgende:
    Terug Vind Ikea
    pi_80210226
    Bijzondere openingstijden;
    pasen

slechte tvp...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_80210304
    TVP

Wil weer eens naar Ikea, maar dan kom ik terug met allemaal zooi die ik niet nodig heb . Heb namelijk niks nodig
    Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
    Ik heb keiveel verstand van alles.
    pi_80210367
    Het wordt trouwens steeds overzichtelijker nu met Heerlen; Normale openingstijden op 5 mei...
    IKEA Amsterdam toch gewoon open op Koninginnedag?
    quote:
    Vrijdag 30 april, Koninginnedag: alle vestigingen zijn open van 11 - 18 uur
    IKEA Amsterdam is open van 10 - 18 uur, IKEA Heerlen is open van 10 - 21 uur,
    IKEA Delft is gesloten

Dinsdag 4 mei, dodenherdenking: alle vestigingen open van 10 - 18 uur

Woensdag 5 mei, Bevrijdingsdag: alle vestigingen zijn open van 11-18 uur, IKEA Amsterdam en Delft zijn open van 10 - 18 uur
    de avond van 4 mei wordt weer een leuke... veeeeeel klanten die denken dat we normaal geopend zijn. Ook veel Duitse klanten... Was Goede Vrijdag ook
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 11 april 2010 @ 23:33:13 #8
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_80210414
    Je zou op Koninginnedag maar tot 21 uur moeten werken?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_80210603
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
    Het wordt trouwens steeds overzichtelijker nu met Heerlen; Normale openingstijden op 5 mei...
    IKEA Amsterdam toch gewoon open op Koninginnedag?
    [..]

de avond van 4 mei wordt weer een leuke... veeeeeel klanten die denken dat we normaal geopend zijn. Ook veel Duitse klanten... Was Goede Vrijdag ook

Die hebben op 4 mei natuurlijk niet heel veel te vieren....
      maandag 12 april 2010 @ 00:30:01 #10
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_80212326
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Wij wel dan?
    On topic: respectloos tuig dat dan altijd voor de deur staat te vloeken zouden ze een heropvoeding moeten geven. Ieder jaar weer hetzelfde.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_80212424
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nja maar je weet toch, vooral als je in het grensgebied woont, dat 4 mei bijvoorbeeld een bepaalde "lading" heeft in Nederland?
    Net als dat wij weten dat je op 1 mei, 3 oktober en 1 november niet naar Duitsland hoeft te gaan omdat dat dagen zijn waarop zij een feestdag hebben.
    pi_80212440
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:33 schreef Adelante het volgende:
    Je zou op Koninginnedag maar tot 21 uur moeten werken?
    Behoorlijk k*t...
    Maar zal vast voor de Duitsers en de Belgen zijn. Maar ik vraag me dan toch af of je met die klanten een goede avond draait qua omzet... Waarschijnlijk is het ook een soort test... Het wordt gewoon een soort Delft 2...
      maandag 12 april 2010 @ 00:37:31 #13
    37582 Snarf
    pi_80212477
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
    wordt gewoon een soort Delft 2...
    DELFT
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_80212489
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef Snarf het volgende:

[..]

DELFT
    Delft
    En nu dus ook: Heerlen
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 09:41:31 #15
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_80215908
    Terug Vind IKEA
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
      Nerd met benen maandag 12 april 2010 @ 15:09:36 #16
    18073 miss_bleu
    pi_80227596
    oe met Koninginnedag open. Dat bied mogelijkheden!
    pi_80251181
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 00:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Behoorlijk k*t...
    Maar zal vast voor de Duitsers en de Belgen zijn. Maar ik vraag me dan toch af of je met die klanten een goede avond draait qua omzet... Waarschijnlijk is het ook een soort test... Het wordt gewoon een soort Delft 2...
    Tja we konden hier in Heerlen zelf beslissen of we op koninginnedag tot 21 open bleven (is beslist aan de hand van een enquete onder de medewerkers), en aangeziener hier toch niet veel met koninginnedag wordt gedaan zijn er ´n heleboel mensen die dan graag voor 200% salaris komen werken
    Voor 4 mei hebben ze dat ook geprobeerd, maar aangezien je hier dan echt alleen maar Duitse klanten zouden hebben had niemand daar zin in haha, niemand die op dodenherdenking voor een lading Duitsers gaat werken.

Hm doet me weer aan een voorval vorig jaar denken, op 4 mei.. Duitse klant die herrie aan het schoppen was omdat ie ´t belachelijk vond dat de winkel om 5 uur sloot.
    - Duitse klant: waarom zijn jullie al om 5 uur gesloten? Er is toch niks speciaals vandaag?
    - Collega: Dodenherdenking, vanavond worden onze slachtoffers uit de 2e wereldoorlog herdacht.
    - Duitse klant: En wij dan, bij ons zijn toch ook een heleboel slachtoffers gevallen?
    - College: Die herdenken we morgen.
    pi_80263855
    Aaargh, ik heb een paar weken geleden een Besta kast gekocht, waarvan toen één deurtje niet op vooraad was, maar ze gaven aan dat die vanzelf weer zouden komen. Nu lees ik net dat de Besta Vegby lijn is gestopt per 1 april

Heeft iemand een idee of hier nog op één of andere manier aan te komen is?
      dinsdag 13 april 2010 @ 14:51:04 #19
    37582 Snarf
    pi_80264818
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 14:28 schreef Maartel het volgende:
    Aaargh, ik heb een paar weken geleden een Besta kast gekocht, waarvan toen één deurtje niet op vooraad was, maar ze gaven aan dat die vanzelf weer zouden komen. Nu lees ik net dat de Besta Vegby lijn is gestopt per 1 april

Heeft iemand een idee of hier nog op één of andere manier aan te komen is?
    ik2a.nl? klantenservice even bellen of ze niet toch iets voor je kunnen doen? (0900-2354532)
    pi_80264902
    Op Ikea.nl stond ie ook al niet meer.
    Maar bedankt voor dat nummer, ik kon alleen maar emailformulieren en die digitale helpdeskdame vinden.
    pi_80266424
    tvp. Binnenkort mn slag slaan bij Ikea Delft. Vriendje en ik ga hokken!
    Daar zit je dan.
      dinsdag 13 april 2010 @ 17:22:32 #22
    37582 Snarf
    pi_80271401
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Maartel het volgende:
    Op Ikea.nl stond ie ook al niet meer.
    Maar bedankt voor dat nummer, ik kon alleen maar emailformulieren en die digitale helpdeskdame vinden.
    ie kaa TWEE a punt en el andere site met meer tweedehands en opgekochte items klein verschil met de normale spelling, (wellicht) groot plezier!
    pi_80303828
    Hoi,

weet iemand of het måla schoolbord er helemaal uit is, of toch nog terug komt?
    Ik heb een dochter die er met smårt op zit te wachten!
    Screw them.
    We're going home.
    pi_80320520
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 14:09 schreef CarOnline het volgende:
    Hoi,

weet iemand of het måla schoolbord er helemaal uit is, of toch nog terug komt?
    Ik heb een dochter die er met smårt op zit te wachten!
    Is alleen ff niet leverbåår nu... komt wel weer
    pi_80339704
    Oh oke! Dankjewel
    Screw them.
    We're going home.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')