quote:
Inkoppertjequote:
Genieten en misbruik maken van mijn machtspositiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ons nationaal voetbal elftal het EK wint en bij je op de koffie komt. Wegrennen?
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Genieten en misbruik maken van mijn machtspositie
Oftewel:
[..]
dat is een koningin onwaardig dus dat mag je niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Genieten en misbruik maken van mijn machtspositie
Oftewel:
[..]
Ah, jij wordt dus MPquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is een koningin onwaardig dus dat mag je niet doen.
Dat was Nem al zag ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah, jij wordt dus MP
(en trouwens, doucheboy woont heul niet in het soccerhouse. Er wonen er maar drie ofzoHet heet normaal ook niet zo. Ingewikkeld
)
Moet wel een Duitser zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was Nem al zag ik.
Maar met welke foute man ga je trouwen?
die vallen niet meer onder fout toch?quote:
Er is hier wel een foute oostenrijker, maar die mag ik niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was Nem al zag ik.
Maar met welke foute man ga je trouwen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
OP staat klaar voor Etcie...
* MadMaster gaat even wat restaurantkosten declareren later...
denk niet dat het werkt als een minister is getrouwd met de koninginquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah, jij wordt dus MP
(en trouwens, doucheboy woont heul niet in het soccerhouse. Er wonen er maar drie ofzoHet heet normaal ook niet zo. Ingewikkeld
)
Dat huisje in de Oekraïne? Terwijl de rest allemaal op dat eiland zit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Als minister van VROM ga ik dat huisje trouwens wel in de wacht slepen voor mezelf
Best gezellig toch. ik weet niet of ik down ben met Nem als MPquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat het werkt als een minister is getrouwd met de koningin
mag ik trouwens de adellijke titel van Baron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Best gezellig toch. ik weet niet of ik down ben met Nem als MP
Jij welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag ik trouwens de adellijke titel van Baron?
Dat soort uitlatingen vallen onder het paleis geheim.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, niet in de oekraïne, geeft zoveel woon-/werkverkeerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat huisje in de Oekraïne? Terwijl de rest allemaal op dat eiland zit?
dacht dat het leger pro-monarchie was?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat soort uitlatingen vallen onder het paleis geheim.![]()
En niet teveel zagen aan de poten van de stoel van de huidige PM. Anders ben ik genoodzaakt het leger in te zetten om zijn functie veilig te stellen.
gewoon los laten, niet zo'n saai trut worden lekker een vlotte koninginquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee okee, ben al stilIk ga mijn haar wel opspuiten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon los laten, niet zo'n saai trut worden lekker een vlotte koningin
Is het ook. Als de Koningin maar zorgt dat haar plannen geheim blijven en met medeweten van Defensie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat het leger pro-monarchie was?
iets minder een flapuit zijn Majesteit, en Defensie inlichten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee okee, ben al stilIk ga mijn haar wel opspuiten
hihihihi me likequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
klinkt wel kinderboek achtig zo: koningin puntenslijpsel
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
dus vanaf nu krijgen we de Yuri-wijken
Het kabinet moet nog instemmen met de het aannemen van een Monarchie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik wel wonen
volgens de OP ben ik nog op cultuur![]()
zo'n vlotte monarchie is ook weer wat van het goede. als koningin woon je op het paleis en niet 3hoog naast meneer de boer en meneer markechquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik wel wonen
volgens de OP ben ik nog op cultuur![]()
oooohwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kabinet moet nog instemmen met de het aannemen van een Monarchie.
Dus, wil je Koningin worden; begin maar met je promotour.quote:
ik ben voor hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want?quote:
Hij is tijdens de opwarming de hal uitgelopen en zijn trainer heeft hem afgemeld omdat hij liever de achtervolging gaat rijden.quote:
Maar dat is nou aan jouquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nem en PS?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als er maar geen vervelende clown en acrobaat langskomen![]()
Maar kan dan nooit slapen want er ligt een konijntje onder haad 7 matrassenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
klinkt wel kinderboek achtig zo: koningin puntenslijpsel
Ik denk dat jij way te gezellig bent haha. Aan de andere kant weet je wel heel veel. Ja ik ben toch wel voorquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar kan dan nooit slapen want er ligt een konijntje onder haad 7 matrassen
stiekem radio luisteren onder de lesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh ik heb les van 1:20 tot 2:30 (de achetrvolging begint hier om 1:00) en daarna repetitie
Dat is best triest dan, om je zo laat nog af te meldenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is tijdens de opwarming de hal uitgelopen en zijn trainer heeft hem afgemeld omdat hij liever de achtervolging gaat rijden.
Er is een reserve aangewezen die nu op grote snelheid onderweg is naar de hal. Die zich dus niet meer normaal kan opwarmen en dus waarschijnlijk geen enkele kans maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is best triest dan, om je zo laat nog af te melden
Ik kan ook heel niet gezellig zijn hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij way te gezellig bent haha. Aan de andere kant weet je wel heel veel. Ja ik ben toch wel voor
En die, hoor ik net, niet gaat startenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een reserve aangewezen die nu op grote snelheid onderweg is naar de hal. Die zich dus niet meer normaal kan opwarmen en dus waarschijnlijk geen enkele kans maakt.
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En die, hoor ik net, niet gaat starten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar kan dan nooit slapen want er ligt een konijntje onder haad 7 matrassen
Dude... you're cracking me upquote:
Geen idee, Mart zegt net dat Fabris niet vervangen gaat wordenquote:
Wat ik uit het verhaal begrijp: Fabris is een lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, Mart zegt net dat Fabris niet vervangen gaat worden
Ik begrijp zijn keuze wel, maar die kun je ook de avond van tevoren makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik uit het verhaal begrijp: Fabris is een lul.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, dus is het een lul dat hij iemand ander geen kans heeft gegeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn keuze wel, maar die kun je ook de avond van tevoren maken
En het is een Italiaan, dus een lulquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, dus is het een lul dat hij iemand ander geen kans heeft gegeven.
Ook dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het is een Italiaan, dus een lul
Ik kop ze slechts inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Dude... you're cracking me up
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
fabris moest eerst tegen contin maar omdat frabris dus nee zei is de rest wat opgeschoven zodat beford dus alles moestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zeker een lul want zijn tegenstander(Bedford) is nu natuurlijk extra de lul. Niemand om zich aan op te trekken en hij moet nu ook nog eens als eerste starten. Eerder dan geplant dus. Dat hele schema anders
Ik wil niet vervelend doen, maar het zijn alleen maar de dames die moeilijk lopen te doen over hun positie...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. wil jij met mij ruilen van post? Ik ben absoluut niet goed in koken en al helemaal niet culinair. Ik lust niet eens culinair verantwoord eten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar het zijn alleen maar de dames die moeilijk lopen te doen over hun positie...
PS wil de koningin zijn, terwijl ze nog niet eens legaal een wijntje mag drinken in de USA;
Diaan wil niets met koffie en voedsel te maken hebben (ik krijg spontaan medelijden met Peaceman...);
LadyBlack verdomd het om de minderbedeelden in de pauperwijken van ons land te helpen;
Etcetera bijkt ineens minder ballen te hebben dan ze zich normaal toebedeeld en durft de criminelen niet aan te pakken...
Krijgen de dames de verantwoordelijkheid waarover ze vaak lopen te miepen, nemen ze hem niet...
Ik miep nooit over koffie en voedsel... Peace lust ook geen koffie, dus dat is geen probleem. Eten maak ik wel, maar omdat het moet, niet omdat ik het leuk vind. Hij vindt het tot nu toe wel vaak lekker wat ik maak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar het zijn alleen maar de dames die moeilijk lopen te doen over hun positie...
PS wil de koningin zijn, terwijl ze nog niet eens legaal een wijntje mag drinken in de USA;
Diaan wil niets met koffie en voedsel te maken hebben (ik krijg spontaan medelijden met Peaceman...);
LadyBlack verdomd het om de minderbedeelden in de pauperwijken van ons land te helpen;
Etcetera bijkt ineens minder ballen te hebben dan ze zich normaal toebedeeld en durft de criminelen niet aan te pakken...
Krijgen de dames de verantwoordelijkheid waarover ze vaak lopen te miepen, nemen ze hem niet...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ik kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er meer Burger Kings moeten komen die dan gesubsidieerd worden, zodat het goedkoper wordt om daar te bestellen... hmm. Dan pleit ik ook voor goedkoper afhaal bezorg eten...
Selectieve emancipatie heet datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow ja, dat is nog beter... gratis bezorgen!!! En dan ook de Italiaan waar wij ons eten altijd halen, die bezorgt gewoon niet...quote:
Het zelfde effect als je begint te praten over dienstplicht voor mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Selectieve emancipatie heet dat
Wij hebben het op het werk voorelkaar gekregen dat de Mac ging bezorgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is nog beter... gratis bezorgen!!! En dan ook de Italiaan waar wij ons eten altijd halen, die bezorgt gewoon niet...![]()
Ik weet geen hol van justitiele zaken én ik heb nooit de intentie gehad om ook maar iets in die richting te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg kwalificaties om die functie te bekleden dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet geen hol van justitiele zaken én ik heb nooit de intentie gehad om ook maar iets in die richting te doen
Wil je culinaire wetenschappen doen?? Dan kunnen we ruilen. Ik weet denk ik meer van justitiële zaken dan van culinaire wetenschappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet geen hol van justitiele zaken én ik heb nooit de intentie gehad om ook maar iets in die richting te doen
geeft justitie dan maar aan mij doen ik wel samen met integratiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of plaats Justitie maar onder Defensie. Gebruiken we gewoon de Marechaussee als politie en iedereen krijgt te maken met Militair straf en Tuchtrecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geeft justitie dan maar aan mij doen ik wel samen met integratie
Je krijgt een zwarte toga met een wit befje én een hamer en dan mag jij uiteindelijk bepalen of iemand het cachot in moet of niet. Vet cool kicken toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sssssttttttt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
Dat hele culinaire wetenschappen was toch ook alleen maar opgericht omdat we iemand zochten die ons koffie wilde brengen?
dan halen we iemand vanaf mijn departement via justitie en intergratie moet wel iemand te vinden zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
Dat hele culinaire wetenschappen was toch ook alleen maar opgericht omdat we iemand zochten die ons koffie wilde brengen?
Ik denk dat we het langer volhouden dan Balkenende - Iquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nu al intern geruzie. Dit wordt een ramp
geen ruzie we schuiven wat met posten om efficiënter te zijn. vraag we sowieso af of we wel 20 ministers nodig hebben als op zo'n klein eilandje zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nu al intern geruzie. Dit wordt een ramp
Ja hallo, iedereen moet gewoon werken voor de kost, geen uitkeringstrekkers...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen ruzie we schuiven wat met posten om efficiënter te zijn. vraag we sowieso af of we wel 20 ministers nodig hebben als op zo'n klein eilandje zitten
Wat ik al schreef, Justitie onder Defensie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen ruzie we schuiven wat met posten om efficiënter te zijn. vraag we sowieso af of we wel 20 ministers nodig hebben als op zo'n klein eilandje zitten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt onder cultuur en daar zijn al 3 dames voor aangewezen c.q. hebben 3 dames zichzelf voor aangewezen. Die pret wordt je dus niet gegund...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef peaceman het volgende:
Mag ik minister van muziek worden of is die plek al vergeven?
die worden maar staatssecretaris ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hallo, iedereen moet gewoon werken voor de kost, geen uitkeringstrekkers...
Of koffiedame/-heer...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die worden maar staatssecretaris ofzo
ik was al veel eerder met mijn justitie/intergratie dus pech gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al schreef, Justitie onder Defensie.
Dat impliceert nogal walquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wil trouwens wel meteen een motie indienen. Het Ministerie van Defensie moet gewoon weer het Ministerie van Oorlog gaan heten. Duidelijkheid voor alles.
Of je nu vecht tijdens de verdediging of een aanval, het blijft oorlog.quote:
Ik vind dat er een apart ministerie moet komen voor muziek...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt onder cultuur en daar zijn al 3 dames voor aangewezen c.q. hebben 3 dames zichzelf voor aangewezen. Die pret wordt je dus niet gegund...
Ik denk dat je beter eerst even je vrouw in het gareel moet brengen, die verdomd het om ook maar een beetje coöperatief te zijn in deze gemeenschap...
Tip: we kennen wel een strafdienstplicht in onze micronatie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat er een apart ministerie moet komen voor muziek...
EN mijn vrouw in het gareel brengen? Dat heb ik al lang opgegeven..
Ik stel een werkbezoek aan de Antillen voor om daar eens een paar bilatjes te gaan houden, waarna we afsluiten met een plenair overleg in de buurt van helderblauw water en en goed gevulde bar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
nu is er wel ruzie in de tent. op naar de nul cijfers
Ja maar in onze taal heeft het een negatieve connotatie: die van een aanvallende instellingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je nu vecht tijdens de verdediging of een aanval, het blijft oorlog.
Ja,omdat het als een rode lap op een stier werktquote:En het komt wat dreigender over richting landen die het niet met de stichting van onze micronatie eens zijn.
Hei dagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel een werkbezoek aan de Antillen voor om daar eens een paar bilatjes te gaan houden, waarna we afsluiten met een plenair overleg in de buurt van helderblauw water en en goed gevulde bar.
Dan komen we er vast wel weer uit...
Welke stier? Nederland? Da's een mak lammetje. En vergeet niet dat ik hun Defensie goed ken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar in onze taal heeft het een negatieve connotatie: die van een aanvallende instelling
[..]
Ja,omdat het als een rode lap op een stier werkt
Ach, zonder mij redt hij het toch helemaal niet.. werken, 2 kinderen, koken, huishouden... nee ...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tip: we kennen wel een strafdienstplicht in onze micronatie.
iedereen voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel een werkbezoek aan de Antillen voor om daar eens een paar bilatjes te gaan houden, waarna we afsluiten met een plenair overleg in de buurt van helderblauw water en en goed gevulde bar.
Ik ga wel lekker door het Texelse bos banjeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt Bor de Wolf wel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker door het Texelse bos banjeren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker door het Texelse bos banjeren.
nu beginnen we echt een balkende kabinet te lijken zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Infiltratie dient te gebeuren door personeel van mijn departement.
Ik denk aan de veiligheid van de PM.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu beginnen we echt een balkende kabinet te lijken zo
Diaan en ik Nieuw Zeeland graag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik gewoon maar eens bepalen wie waar gaat wonen en waarom? stelletje ongeregeld!
Hoewel het niet mijn departement is, wil ik een motie indienen om niet zo zeer iets over IJsland door te nemen, maar om het maar gewoon meteen maar in te nemen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens zitting in het Oorlogs Kabinet? Met betrekking tot het plan van de MinFin wil ik even wat plannen omtrent IJsland doornemen.
Dit gaat mijn ministerie en ambtswoning worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik gewoon maar eens bepalen wie waar gaat wonen en waarom? stelletje ongeregeld!
denk dat een clown in het totale plaatje minder opvaltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk aan de veiligheid van de PM.
Het is veiliger om iemand in camouflage kleding het bos in te sturen dan iemand die er uit ziet als Pipo.
Dan moet eerst MinFin over de brug komen. Ik heb nu niet eens geld genoeg om een kistje handgranaten te kopen. Dus maar snel een overleg met het Oorlogs Kabinet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het niet mijn departement is, wil ik een motie indienen om niet zo zeer iets over IJsland door te nemen, maar om het maar gewoon meteen maar in te nemen...
Daar hebben we De_Hertog toch voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk aan de veiligheid van de PM.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit gaat mijn ministerie en ambtswoning worden.
[ afbeelding ]
Dat gaat alleen op in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat een clown in het totale plaatje minder opvalt
Hij is toch van ICT?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we De_Hertog toch voor
Je moet wel oppassen dat je niet te veel op de vader van Hyacint Bucket begint te lijken...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op in de Tweede Kamer.
Maar daar hebben we gelukkig nu niks meer mee te maken.
Dacht ik ook.quote:
Wil de MinBiZa hiermee zeggen dat ons land zaken doet met de tweede kamer van Nederland?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen dat je niet te veel op de vader van Hyacint Bucket begint te lijken...
Als Nem door een USB kabel past wel.quote:
ziet er erg mooi uit... Erg mooie uitvalsbasis voor Minister van Oorlogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
(Is Fort George, Schotland, nog in gebruik als kazerne)
hehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Nem door een USB kabel past wel.
Nem is MP, geen PM...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Nem door een USB kabel past wel.
Dus echt tijd dat MinFin met geld gaat komen. Zelfs de computer waar ik op werk is aan vervanging toe.quote:
Ik doe mijn eigen digitale security welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
hehe
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van de PM, alleen voor de veiligheid van zijn computer. En ik wil best meedoen aan het oorlogskabinet, digitale oorlogsvoering wordt ook steeds belangrijker tenslotte.
Motie gesteund door Defensie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien ik in het kabinet van AKQ SC zit, vond ik het ook wel tijd worden voor een afbeelding van mijn avatar in de OP. Ik ben dus zo vrij geweest die maar even toe te voegen in de Fok!wiki.
Is Nederland dan geen land binnen het Koninkrijk der AKQ SC?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil de MinBiZa hiermee zeggen dat ons land zaken doet met de tweede kamer van Nederland?
hoe komen we eik aan inkomsten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus echt tijd dat MinFin met geld gaat komen. Zelfs de computer waar ik op werk is aan vervanging toe.
Denk dat de MinFin al weer op één oor ligt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus echt tijd dat MinFin met geld gaat komen. Zelfs de computer waar ik op werk is aan vervanging toe.
Ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
hehe
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van de PM, alleen voor de veiligheid van zijn computer. En ik wil best meedoen aan het oorlogskabinet, digitale oorlogsvoering wordt ook steeds belangrijker tenslotte.
Nog niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Nederland dan geen land binnen het Koninkrijk der AKQ SC?
Hebben we geen liberaal drugsbeleid dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komen we eik aan inkomsten?
Hartstikke liberaal. We hebben een heel eiland om vol te planten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we geen liberaal drugsbeleid dan?
Zal ik me dan ook maar laten toevoegen? Als MinJus of MinCW? De female touch.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Dan is de samenstelling van een Oorlogskabinet dus: MP, MinBuza, MinDef, MinICT, MinBiZa, MinFin. ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we geen liberaal drugsbeleid dan?
Dan is het alleen dus even kijken onder via het exportbeleid valt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hartstikke liberaal. We hebben een heel eiland om vol te planten.
Toerisme, vrij ICT-verkeer en zoals ieder nieuw land gaan we onze eigen postzegels en geld maken, dat kopen verzamelaars danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komen we eik aan inkomsten?
Als jij zorgt dat vrouwen accoord gaan met de dienstplicht voor mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik me dan ook maar laten toevoegen? Als MinJus of MinCW? De female touch.
Is het Ministerie van Kukel niets voor jou...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik me dan ook maar laten toevoegen? Als MinJus of MinCW? De female touch.
Natuurlijk... gelijke rechten, gelijke plichten. Voor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat vrouwen accoord gaan met de dienstplicht voor mannen en vrouwen.
Van Kukel???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het Ministerie van Kukel niets voor jou...
Ja bijzonder vervelend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Even terzijde... die Lee gaat wel goed eigenlijks.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan speel ik het spelletje voorlopig wel even met ze mee...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan mag je in het Oorlogskabinet als MinKukel...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan mag je in het Oorlogskabinet als MinKukel...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk... gelijke rechten, gelijke plichten. Voor!
Dat was een witz...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je wil mij er gewoon niet in hebben hè??
Ik sluit zo het departement en ga ook maar eens kijken hoe onze jongens in Vancouver het straks doen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, geupdatetetete, Lee heeft een nieuw OR
Zullen wij dan het ministerie van gezelligheid doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je wil mij er gewoon niet in hebben hè??
Ik heb even moeten googlen wat een witz was...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was een witz...![]()
Tuurlijk moet je wel in het kabinet, niemand mag buiten de boot vallen.
Samen op de bank schaatsen kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zullen wij dan het ministerie van gezelligheid doen?
Kijk maar uit dat het rompkabinet er niet af valt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Samen op de bank schaatsen kijken?
Als jullie maar niet gaan zingen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zullen wij dan het ministerie van gezelligheid doen?
Wees gerust... Ik zal een muilkorf halen voor Diaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jullie maar niet gaan zingen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat het rompkabinet er niet af valt.
Afhankelijk van de smaak kan Nem nog een handeltje in exclusief bier beginnen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toerisme, vrij ICT-verkeer en zoals ieder nieuw land gaan we onze eigen postzegels en geld maken, dat kopen verzamelaars dan
En dan met deze verdeling? Op zich een goed idee, is kostenbesparend. Je moet nog wel even onderhandelen over de verdeling... Reykjavik is wel interessant om te hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een voorstel gehad van de Britten. We kunnen meeliften op hun schepen. Gaan we accoord?
[ afbeelding ]
Wat krijgen wij dan als de ene helft voor Engeland is en de andere helft voor Nederland?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een voorstel gehad van de Britten. We kunnen meeliften op hun schepen. Gaan we accoord?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wees gerust... Ik zal een muilkorf halen voor Diaan.
Je bedoelt de MinFin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wou de minJus vragen of de de rest van het eiland niet gewoon van engeland kunnen kopen maar die ligt al in bed natuurlijk
scherp!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat krijgen wij dan als de ene helft voor Engeland is en de andere helft voor Nederland?
Gratis transport, legering en voeding voor de troepen. Want MinFin wil nog steeds geen budget vrijgeven voor eigen middelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat krijgen wij dan als de ene helft voor Engeland is en de andere helft voor Nederland?
Hmmm, ben niet overtuigd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gratis transport, legering en voeding voor de troepen. Want MinFin wil nog steeds geen budget vrijgeven voor eigen middelen.
Met eigen middelen kunnen we wel een bank of twee zelf pakken.
Eerst maar eens MinFin uit zijn bed weten te krijgen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ben niet overtuigd.
Zet maar op de agenda voor het eerstvolgende kabinetsberaad...
Ik zag alleen reclames en interviews.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Waar zijn we mee bezig? Het schaatsen is bezig.
Ik kan beiden tegelijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Waar zijn we mee bezig? Het schaatsen is bezig.
Ach natuurlijk. Jij bent vrouw.quote:
Verplicht naar Oprah kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben weer terug...De Jong
ze zenden het wéér niet uit
Neuh skischansquote:
quote:
Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat niet goed met Bob hoor...![]()
Die Lee gaat gewoon weer een medaille pakken. Hopelijk geen gouden.
Skobrev doet waarschijnlijk niet zoveel en de vraag is of Kramer beter gaat schaatsen dan De Jong. Die kans is behoorlijk maar De Jong heeft nog STEEDS een zilverkansquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
Een kansje op brons
Over twaalf minuten weten we het.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Skobrev doet waarschijnlijk niet zoveel en de vraag is of Kramer beter gaat schaatsen dan De Jong. Die kans is behoorlijk maar De Jong heeft nog STEEDS een zilverkans
Sven +0.12quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mehh ik ben verliefd op Kramer en ik kan m neit eens zien rijdenVoor goud natuurlijk
Ligt helemaal aan de afstand. Bij de 1500m was het retespannendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die streep eigenlijk helemaal niet leuk. Haalt de spanning weg.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de afstand. Bij de 1500m was het retespannend
DIe heb ik niet live gezien en wist de uitslag al...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de afstand. Bij de 1500m was het retespannend
Ja...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Sven in de verkeerde baan?
Nee, het is gewoon kut als je niemand in je buurt hebt om je eraan te houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
Pff... wat een prutser
Weten en in een trance zitten zijn 2 verschillende dingen. Ik vind het ook kut maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Nou zo'n ervaren iemand zou het toch moeten weten??
Ja, maar juist doordat je in trance/concentratie zit, moet je toch weten dat je die buitenboch nog moet doen? Hmm zie net de beelden van Kemkers.. die is ook niet onschuldig... zo te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weten en in een trance zitten zijn 2 verschillende dingen. Ik vind het ook kut maar ik snap het wel.
Er is net te zien dat zijn coach een gekke wijsbeweging maakt.quote:
Daar is een term voor: tunnel vision.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar juist doordat je in trance/concentratie zit, moet je toch weten dat je die buitenboch nog moet doen? Hmm zie net de beelden van Kemkers.. die is ook niet onschuldig... zo te zien.
Okay... ik heb er ook niet zoveel verstand van, ik heb nog nooit echt geschaatst...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is een term voor: tunnel vision.
Dat heeft niet zozeer met schaatsen te makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik heb er ook niet zoveel verstand van, ik heb nog nooit echt geschaatst...
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ah wel. Bob de 100ste medaille
Ik hoor net van de experts dat je in principe gewoon zelf weet welke baan je moet rijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met schaatsen te maken
Het gaat erom dat je zo geconcentreerd bent met 1 bezigheid dat je andere dingen vergeet.
quote:
Ja, van Bart Veldkamp maar die is ook gewoon heel irritant bezig. Sporters maken fouten want het zijn mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor net van de experts dat je in principe gewoon zelf weet welke baan je moet rijden.
Die Kemkers.. vond hem wel erg zielig kijken.
De uitspraken van de PvdA leiding vond ik al dubieus, maar dit is wel heel onrealistisch.quote:ROTTERDAM - Wouter Bos denkt dat Feyenoord binnen een paar jaar weer kampioen van Nederland wordt. De PvdA-aanvoerder én fanatieke Feyenoordfan doet zijn voorspelling deze week in Sportweek
Nee omdat 'ie 'm eigenlijk niet verdiend heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Bob ook niet echt happy met zijn medaille.
Het is ook non-nieuws.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De uitspraken van de PvdA leiding vond ik al dubieus, maar dit is wel heel onrealistisch.
Waarom is 'ie raar? Omdat 'ie niet blank is? Hij heeft gewoon knettergoed gereden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef ScottTracy het volgende:
Ook jammer dat zo'n rare Koreaan dan goud wint. Had liever gehad dat een Skobrev of Bokko had geprofiteerd.
En dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee omdat 'ie 'm eigenlijk niet verdiend heeft
Het is gewoon erg triest allemaal eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, van Bart Veldkamp maar die is ook gewoon heel irritant bezig. Sporters maken fouten want het zijn mensen.
Maar in dit geval is het niet eens aan hemzelf te wijten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk wel einde samenwerking Kramer en Kemkers.
Heeft 'ie ook, maar ik ken hem niet, hij komt uit net uit het shorttracken. Mannen als Skobrev en Bokko rijden al jarenlang tegen (en in de schaduw van) Kramer, die gun ik het gewoon meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is 'ie raar? Omdat 'ie niet blank is? Hij heeft gewoon knettergoed gereden.
Omdat Kemkers een mens is die geen fouten mag maken? Hoe stom het ook is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig, we hebben een rel...![]()
Maar ben het wel met Veldkamp eens, Sven had z'n eigen gang moeten gaan.
En als Kemkers bewust zo aangestuurd heeft op de binnenbocht is het net zo'n enorme lul...
Dit soort fouten mag je niet maken, nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat Kemkers een mens is die geen fouten mag maken? Hoe stom het ook is?
Bestseller in NLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt Kramer versus Kemkers...
Ik gun het juist een underdog die zoiets pas *net* doet meer want blijkbaar is 'ie dan gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook, maar ik ken hem niet, hij komt uit net uit het shorttracken. Mannen als Skobrev en Bokko rijden al jarenlang tegen (en in de schaduw van) Kramer, die gun ik het gewoon meer.
Ineens komt dat filmpje wat ze vanavond uitzonden bij DWDD van dat Amerikaanse station na de 5000 meter weer bij me boven. 'We hope to see you in about 4 year' of zoiets....quote:
Dat Kemkers Kramer op dit niveau heeft gebracht telt dus niet meer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort fouten mag je niet maken, nee.
Wie dan ook de schuldige is...
Het gaat om de impact van de fout, die is onvergevelijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat Kemkers Kramer op dit niveau heeft gebracht telt dus niet meer?
Tja... natuurlijk is het een domme fout, maar Kemkers is ook maar een mens.. 1 fout in al die jaren samenwerking... een klote moment, dat zeker, maar ja..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal nog eens schaatsen op de OS kijken
Eerste race die ik zie
Jouw schuld!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:Ik zal nog eens schaatsen op de OS kijken
Eerste race die ik zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |