Nee, het is gewoon kut als je niemand in je buurt hebt om je eraan te houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
Pff... wat een prutser
Weten en in een trance zitten zijn 2 verschillende dingen. Ik vind het ook kut maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Nou zo'n ervaren iemand zou het toch moeten weten??
Ja, maar juist doordat je in trance/concentratie zit, moet je toch weten dat je die buitenboch nog moet doen? Hmm zie net de beelden van Kemkers.. die is ook niet onschuldig... zo te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weten en in een trance zitten zijn 2 verschillende dingen. Ik vind het ook kut maar ik snap het wel.
Er is net te zien dat zijn coach een gekke wijsbeweging maakt.quote:
Daar is een term voor: tunnel vision.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar juist doordat je in trance/concentratie zit, moet je toch weten dat je die buitenboch nog moet doen? Hmm zie net de beelden van Kemkers.. die is ook niet onschuldig... zo te zien.
Okay... ik heb er ook niet zoveel verstand van, ik heb nog nooit echt geschaatst...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is een term voor: tunnel vision.
Dat heeft niet zozeer met schaatsen te makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik heb er ook niet zoveel verstand van, ik heb nog nooit echt geschaatst...
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ah wel. Bob de 100ste medaille
Ik hoor net van de experts dat je in principe gewoon zelf weet welke baan je moet rijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met schaatsen te maken
Het gaat erom dat je zo geconcentreerd bent met 1 bezigheid dat je andere dingen vergeet.
quote:
Ja, van Bart Veldkamp maar die is ook gewoon heel irritant bezig. Sporters maken fouten want het zijn mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor net van de experts dat je in principe gewoon zelf weet welke baan je moet rijden.
Die Kemkers.. vond hem wel erg zielig kijken.
De uitspraken van de PvdA leiding vond ik al dubieus, maar dit is wel heel onrealistisch.quote:ROTTERDAM - Wouter Bos denkt dat Feyenoord binnen een paar jaar weer kampioen van Nederland wordt. De PvdA-aanvoerder én fanatieke Feyenoordfan doet zijn voorspelling deze week in Sportweek
Nee omdat 'ie 'm eigenlijk niet verdiend heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Bob ook niet echt happy met zijn medaille.
Het is ook non-nieuws.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De uitspraken van de PvdA leiding vond ik al dubieus, maar dit is wel heel onrealistisch.
Waarom is 'ie raar? Omdat 'ie niet blank is? Hij heeft gewoon knettergoed gereden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef ScottTracy het volgende:
Ook jammer dat zo'n rare Koreaan dan goud wint. Had liever gehad dat een Skobrev of Bokko had geprofiteerd.
En dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee omdat 'ie 'm eigenlijk niet verdiend heeft
Het is gewoon erg triest allemaal eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, van Bart Veldkamp maar die is ook gewoon heel irritant bezig. Sporters maken fouten want het zijn mensen.
Maar in dit geval is het niet eens aan hemzelf te wijten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk wel einde samenwerking Kramer en Kemkers.
Heeft 'ie ook, maar ik ken hem niet, hij komt uit net uit het shorttracken. Mannen als Skobrev en Bokko rijden al jarenlang tegen (en in de schaduw van) Kramer, die gun ik het gewoon meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is 'ie raar? Omdat 'ie niet blank is? Hij heeft gewoon knettergoed gereden.
Omdat Kemkers een mens is die geen fouten mag maken? Hoe stom het ook is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig, we hebben een rel...![]()
Maar ben het wel met Veldkamp eens, Sven had z'n eigen gang moeten gaan.
En als Kemkers bewust zo aangestuurd heeft op de binnenbocht is het net zo'n enorme lul...
Dit soort fouten mag je niet maken, nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat Kemkers een mens is die geen fouten mag maken? Hoe stom het ook is?
Bestseller in NLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt Kramer versus Kemkers...
Ik gun het juist een underdog die zoiets pas *net* doet meer want blijkbaar is 'ie dan gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook, maar ik ken hem niet, hij komt uit net uit het shorttracken. Mannen als Skobrev en Bokko rijden al jarenlang tegen (en in de schaduw van) Kramer, die gun ik het gewoon meer.
Ineens komt dat filmpje wat ze vanavond uitzonden bij DWDD van dat Amerikaanse station na de 5000 meter weer bij me boven. 'We hope to see you in about 4 year' of zoiets....quote:
Dat Kemkers Kramer op dit niveau heeft gebracht telt dus niet meer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort fouten mag je niet maken, nee.
Wie dan ook de schuldige is...
Het gaat om de impact van de fout, die is onvergevelijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat Kemkers Kramer op dit niveau heeft gebracht telt dus niet meer?
Tja... natuurlijk is het een domme fout, maar Kemkers is ook maar een mens.. 1 fout in al die jaren samenwerking... een klote moment, dat zeker, maar ja..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal nog eens schaatsen op de OS kijken
Eerste race die ik zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |