quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar kan dan nooit slapen want er ligt een konijntje onder haad 7 matrassen
stiekem radio luisteren onder de lesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh ik heb les van 1:20 tot 2:30 (de achetrvolging begint hier om 1:00) en daarna repetitie
Dat is best triest dan, om je zo laat nog af te meldenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is tijdens de opwarming de hal uitgelopen en zijn trainer heeft hem afgemeld omdat hij liever de achtervolging gaat rijden.
Er is een reserve aangewezen die nu op grote snelheid onderweg is naar de hal. Die zich dus niet meer normaal kan opwarmen en dus waarschijnlijk geen enkele kans maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is best triest dan, om je zo laat nog af te melden
Ik kan ook heel niet gezellig zijn hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij way te gezellig bent haha. Aan de andere kant weet je wel heel veel. Ja ik ben toch wel voor
En die, hoor ik net, niet gaat startenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een reserve aangewezen die nu op grote snelheid onderweg is naar de hal. Die zich dus niet meer normaal kan opwarmen en dus waarschijnlijk geen enkele kans maakt.
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En die, hoor ik net, niet gaat starten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar kan dan nooit slapen want er ligt een konijntje onder haad 7 matrassen
Dude... you're cracking me upquote:
Geen idee, Mart zegt net dat Fabris niet vervangen gaat wordenquote:
Wat ik uit het verhaal begrijp: Fabris is een lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, Mart zegt net dat Fabris niet vervangen gaat worden
Ik begrijp zijn keuze wel, maar die kun je ook de avond van tevoren makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik uit het verhaal begrijp: Fabris is een lul.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, dus is het een lul dat hij iemand ander geen kans heeft gegeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn keuze wel, maar die kun je ook de avond van tevoren maken
En het is een Italiaan, dus een lulquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, dus is het een lul dat hij iemand ander geen kans heeft gegeven.
Ook dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het is een Italiaan, dus een lul
Ik kop ze slechts inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Dude... you're cracking me up
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
fabris moest eerst tegen contin maar omdat frabris dus nee zei is de rest wat opgeschoven zodat beford dus alles moestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zeker een lul want zijn tegenstander(Bedford) is nu natuurlijk extra de lul. Niemand om zich aan op te trekken en hij moet nu ook nog eens als eerste starten. Eerder dan geplant dus. Dat hele schema anders
Ik wil niet vervelend doen, maar het zijn alleen maar de dames die moeilijk lopen te doen over hun positie...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. wil jij met mij ruilen van post? Ik ben absoluut niet goed in koken en al helemaal niet culinair. Ik lust niet eens culinair verantwoord eten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar het zijn alleen maar de dames die moeilijk lopen te doen over hun positie...
PS wil de koningin zijn, terwijl ze nog niet eens legaal een wijntje mag drinken in de USA;
Diaan wil niets met koffie en voedsel te maken hebben (ik krijg spontaan medelijden met Peaceman...);
LadyBlack verdomd het om de minderbedeelden in de pauperwijken van ons land te helpen;
Etcetera bijkt ineens minder ballen te hebben dan ze zich normaal toebedeeld en durft de criminelen niet aan te pakken...
Krijgen de dames de verantwoordelijkheid waarover ze vaak lopen te miepen, nemen ze hem niet...
Ik miep nooit over koffie en voedsel... Peace lust ook geen koffie, dus dat is geen probleem. Eten maak ik wel, maar omdat het moet, niet omdat ik het leuk vind. Hij vindt het tot nu toe wel vaak lekker wat ik maak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar het zijn alleen maar de dames die moeilijk lopen te doen over hun positie...
PS wil de koningin zijn, terwijl ze nog niet eens legaal een wijntje mag drinken in de USA;
Diaan wil niets met koffie en voedsel te maken hebben (ik krijg spontaan medelijden met Peaceman...);
LadyBlack verdomd het om de minderbedeelden in de pauperwijken van ons land te helpen;
Etcetera bijkt ineens minder ballen te hebben dan ze zich normaal toebedeeld en durft de criminelen niet aan te pakken...
Krijgen de dames de verantwoordelijkheid waarover ze vaak lopen te miepen, nemen ze hem niet...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ik kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er meer Burger Kings moeten komen die dan gesubsidieerd worden, zodat het goedkoper wordt om daar te bestellen... hmm. Dan pleit ik ook voor goedkoper afhaal bezorg eten...
Selectieve emancipatie heet datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow ja, dat is nog beter... gratis bezorgen!!! En dan ook de Italiaan waar wij ons eten altijd halen, die bezorgt gewoon niet...quote:
Het zelfde effect als je begint te praten over dienstplicht voor mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Selectieve emancipatie heet dat
Wij hebben het op het werk voorelkaar gekregen dat de Mac ging bezorgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is nog beter... gratis bezorgen!!! En dan ook de Italiaan waar wij ons eten altijd halen, die bezorgt gewoon niet...![]()
Ik weet geen hol van justitiele zaken én ik heb nooit de intentie gehad om ook maar iets in die richting te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg kwalificaties om die functie te bekleden dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet geen hol van justitiele zaken én ik heb nooit de intentie gehad om ook maar iets in die richting te doen
Wil je culinaire wetenschappen doen?? Dan kunnen we ruilen. Ik weet denk ik meer van justitiële zaken dan van culinaire wetenschappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet geen hol van justitiele zaken én ik heb nooit de intentie gehad om ook maar iets in die richting te doen
geeft justitie dan maar aan mij doen ik wel samen met integratiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of plaats Justitie maar onder Defensie. Gebruiken we gewoon de Marechaussee als politie en iedereen krijgt te maken met Militair straf en Tuchtrecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geeft justitie dan maar aan mij doen ik wel samen met integratie
Je krijgt een zwarte toga met een wit befje én een hamer en dan mag jij uiteindelijk bepalen of iemand het cachot in moet of niet. Vet cool kicken toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sssssttttttt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
Dat hele culinaire wetenschappen was toch ook alleen maar opgericht omdat we iemand zochten die ons koffie wilde brengen?
dan halen we iemand vanaf mijn departement via justitie en intergratie moet wel iemand te vinden zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
Dat hele culinaire wetenschappen was toch ook alleen maar opgericht omdat we iemand zochten die ons koffie wilde brengen?
Ik denk dat we het langer volhouden dan Balkenende - Iquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nu al intern geruzie. Dit wordt een ramp
geen ruzie we schuiven wat met posten om efficiënter te zijn. vraag we sowieso af of we wel 20 ministers nodig hebben als op zo'n klein eilandje zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nu al intern geruzie. Dit wordt een ramp
Ja hallo, iedereen moet gewoon werken voor de kost, geen uitkeringstrekkers...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen ruzie we schuiven wat met posten om efficiënter te zijn. vraag we sowieso af of we wel 20 ministers nodig hebben als op zo'n klein eilandje zitten
Wat ik al schreef, Justitie onder Defensie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen ruzie we schuiven wat met posten om efficiënter te zijn. vraag we sowieso af of we wel 20 ministers nodig hebben als op zo'n klein eilandje zitten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt onder cultuur en daar zijn al 3 dames voor aangewezen c.q. hebben 3 dames zichzelf voor aangewezen. Die pret wordt je dus niet gegund...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef peaceman het volgende:
Mag ik minister van muziek worden of is die plek al vergeven?
die worden maar staatssecretaris ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hallo, iedereen moet gewoon werken voor de kost, geen uitkeringstrekkers...
Of koffiedame/-heer...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die worden maar staatssecretaris ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |