quote:
Inkoppertjequote:
Genieten en misbruik maken van mijn machtspositiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ons nationaal voetbal elftal het EK wint en bij je op de koffie komt. Wegrennen?
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Genieten en misbruik maken van mijn machtspositie
Oftewel:
[..]
dat is een koningin onwaardig dus dat mag je niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Genieten en misbruik maken van mijn machtspositie
Oftewel:
[..]
Ah, jij wordt dus MPquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is een koningin onwaardig dus dat mag je niet doen.
Dat was Nem al zag ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah, jij wordt dus MP
(en trouwens, doucheboy woont heul niet in het soccerhouse. Er wonen er maar drie ofzoHet heet normaal ook niet zo. Ingewikkeld
)
Moet wel een Duitser zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was Nem al zag ik.
Maar met welke foute man ga je trouwen?
die vallen niet meer onder fout toch?quote:
Er is hier wel een foute oostenrijker, maar die mag ik niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was Nem al zag ik.
Maar met welke foute man ga je trouwen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
OP staat klaar voor Etcie...
* MadMaster gaat even wat restaurantkosten declareren later...
denk niet dat het werkt als een minister is getrouwd met de koninginquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah, jij wordt dus MP
(en trouwens, doucheboy woont heul niet in het soccerhouse. Er wonen er maar drie ofzoHet heet normaal ook niet zo. Ingewikkeld
)
Dat huisje in de Oekraïne? Terwijl de rest allemaal op dat eiland zit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Als minister van VROM ga ik dat huisje trouwens wel in de wacht slepen voor mezelf
Best gezellig toch. ik weet niet of ik down ben met Nem als MPquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat het werkt als een minister is getrouwd met de koningin
mag ik trouwens de adellijke titel van Baron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Best gezellig toch. ik weet niet of ik down ben met Nem als MP
Jij welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag ik trouwens de adellijke titel van Baron?
Dat soort uitlatingen vallen onder het paleis geheim.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, niet in de oekraïne, geeft zoveel woon-/werkverkeerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat huisje in de Oekraïne? Terwijl de rest allemaal op dat eiland zit?
dacht dat het leger pro-monarchie was?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat soort uitlatingen vallen onder het paleis geheim.![]()
En niet teveel zagen aan de poten van de stoel van de huidige PM. Anders ben ik genoodzaakt het leger in te zetten om zijn functie veilig te stellen.
gewoon los laten, niet zo'n saai trut worden lekker een vlotte koninginquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee okee, ben al stilIk ga mijn haar wel opspuiten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon los laten, niet zo'n saai trut worden lekker een vlotte koningin
Is het ook. Als de Koningin maar zorgt dat haar plannen geheim blijven en met medeweten van Defensie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat het leger pro-monarchie was?
iets minder een flapuit zijn Majesteit, en Defensie inlichten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee okee, ben al stilIk ga mijn haar wel opspuiten
hihihihi me likequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
klinkt wel kinderboek achtig zo: koningin puntenslijpsel
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
dus vanaf nu krijgen we de Yuri-wijken
Het kabinet moet nog instemmen met de het aannemen van een Monarchie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik wel wonen
volgens de OP ben ik nog op cultuur![]()
zo'n vlotte monarchie is ook weer wat van het goede. als koningin woon je op het paleis en niet 3hoog naast meneer de boer en meneer markechquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik wel wonen
volgens de OP ben ik nog op cultuur![]()
oooohwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kabinet moet nog instemmen met de het aannemen van een Monarchie.
Dus, wil je Koningin worden; begin maar met je promotour.quote:
ik ben voor hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want?quote:
Hij is tijdens de opwarming de hal uitgelopen en zijn trainer heeft hem afgemeld omdat hij liever de achtervolging gaat rijden.quote:
Maar dat is nou aan jouquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nem en PS?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als er maar geen vervelende clown en acrobaat langskomen![]()
Maar kan dan nooit slapen want er ligt een konijntje onder haad 7 matrassenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
klinkt wel kinderboek achtig zo: koningin puntenslijpsel
Ik denk dat jij way te gezellig bent haha. Aan de andere kant weet je wel heel veel. Ja ik ben toch wel voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |