quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moest iemand met haar op de tanden op die post, denk ik...
Gewoon je zelf groot maken als je naar binnen gaat. Neem M. maar mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar was het feest zaterdgavond. Eng wat ik ben makkelijk geïntimideerd
quote:Sven Kramer kan op de 10 kilometer dinsdagnacht een memorabele mijlpaal bereiken. Mocht de Fries op het hoogste podium belanden, dan bezorgt hij daarmee ons land de 100e gouden medaille in de olympische geschiedenis.
Als Bob de Jong wint is dat hetzelfde memorabele feit, en dat wordt niet genoemdquote:
Al bekend op welke tijd hij vannacht moet rijden?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook even spammmenStageplek geregeld
Maandag beginnen
ik neem M. ook mee. Zij is heel lang en heel mooi. Nog intimiderender.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon je zelf groot maken als je naar binnen gaat. Neem M. maar mee.
Laatste ritquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekend op welke tijd hij vannacht moet rijden?
quote:
Je weet dat het niet echt is he?quote:En ik woon dan wel in een (k)/(p)rachtwijk, maar IK WIL OP CULTUUR![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik neem M. ook mee. Zij is heel lang en heel mooi. Nog intimiderender.
Schaatsen begint om 20:00u en dit is het schema. 12-13 minuten per rit(dus laten we zeggen een 15 minuten) + een dweilpauze:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekend op welke tijd hij vannacht moet rijden?
C4-modus: PICS!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik neem M. ook mee. Zij is heel lang en heel mooi. Nog intimiderender.
Crap, dat gaat weer laat worden dan.quote:
Hey, jij wilde toch convervator worden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
En ik woon dan wel in een (k)/(p)rachtwijk, maar IK WIL OP CULTUUR![]()
Splits het maar af van O & W
00:00-01:00quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, dat gaat weer laat worden dan.
Al om 2000? De Amerikaanse tv heeft dus geen belang bij deze afstand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schaatsen begint om 20:00u en dit is het schema. 12-13 minuten per rit(dus laten we zeggen een 15 minuten) + een dweilpauze:
[ afbeelding ]
Och, ze beginnen om 20u 's avonds, zal wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, dat gaat weer laat worden dan.
Je kunt het ook gewoon lekker op NL1 kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al om 2000? De Amerikaanse tv heeft dus geen belang bij deze afstand.
Als het om acht uur begint en een kwartier per rit duurt? Dan is het toch rond een uur of tien al?quote:
Dweilpauze. Maar inderdaad nog iets eerderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als het om acht uur begint en een kwartier per rit duurt? Dan is het toch rond een uur of tien al?
Ja ik zag je post over die opleiding, maar ik ben nu echt even klaar met studerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, jij wilde toch convervator worden?
Ze is all over mijn website & Facebookquote:
Het is tijdens deze OS toch zo dat als de Amerikaanse TV belang heeft bij onderdelen, deze pas midden in de nacht uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon lekker op NL1 kijken
Ja nee dat snap ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zag je post over die opleiding, maar ik ben nu echt even klaar met studeren
De concurrentie is sowieso moordend, want dat soort opleidingen bestaan al en iedereen wil conservator worden...
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is tijdens deze OS toch zo dat als de Amerikaanse TV belang heeft bij onderdelen, deze pas midden in de nacht uitgezonden worden.
Niet te serieus johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze is all over mijn website & Facebook
Nee destijds had ik geen ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik
Maar deze bestaat al 15 jaar. Dus ik vroeg me af of je dat destijds wist en of je bewust voor je huidige studie had gekozen?
ik had justitie of integratie al geclaimdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Yuri, jij hebt nog geen ministerie?
Is VROM niets voor jou?
Geregeld dan, integratie valt onder VROM...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik had justitie of integratie al geclaimd
Daar zit TM al. Gewoon wonen, wijken en integratie laten vervallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It'sJoJo4U
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack(deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - ??????????/
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT)- De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules
Nog liefhebbers voor VROM?
Begint dat gedonder nu al?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me post nou met drie delen? Vin ik heul niet jofel
Dat gedonder komt alleen doordat de formatie klote geregeld is. Daar heb je een koningin voor nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begint dat gedonder nu al?
Maak er maar een gezellig crea-bea meidenclubje van....
wonen en wijken valt onder VROM dat bij TM kan en dan blijft intergratie voor mij over. verder kan LB dan ook misschien wel staatssecretaris worden om een totale versplintering op OCW te voorkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar zit TM al. Gewoon wonen, wijken en integratie laten vervallen.
Geen geleul....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gedonder komt alleen doordat de formatie klote geregeld is. Daar heb je een koningin voor nodig
Mag ik u voorstellen; Hare Majesteit.quote:
Ik geloof dat we mijn perfecte positie gevonden hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gedonder komt alleen doordat de formatie klote geregeld is. Daar heb je een koningin voor nodig
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we mijn perfecte positie gevonden hebben
Niemand:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
we zijn trouwens johan flemmix en het ministerie van feest vergeten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil wel het ministerie van feestzaken op me nemen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ons nationaal voetbal elftal het EK wint en bij je op de koffie komt. Wegrennen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |