Het podium is grotendeels in België ontworpen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Weight of video screen “frietzak”– 32 tons
Frietzak?
Ja zoiets begreep ik dus al. Maar zo worden ze natuurlijk NOOIT meer serieus genomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het podium is grotendeels in België ontworpen...
Weet je zeker dat het niet patat is ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Weight of video screen “frietzak”– 32 tons
Frietzak?
Hebben ze dat nog nodig dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zoiets begreep ik dus al. Maar zo worden ze natuurlijk NOOIT meer serieus genomen
Ik ben er van overtuigd dat het patat isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet patat is ?
Ja, dat hebben ze JUIST nodigquote:
Welnee, die gasten kunnen lekker doen waar ze zelf zin in hebben en dat is de laatste jaren ook te merken.quote:
Ik had het over de Belgen, niet over U2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, die gasten kunnen lekker doen waar ze zelf zin in hebben en dat is de laatste jaren ook te merken.
De massa interesseert het toch geen moer, als ze Bono maar horen of zien...
Sorry, ben overwerkt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het over de Belgen, niet over U2
Laten we zeggen, hij is niet meer wie hij ooit was...quote:Bono
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt een vrije dag in je agenda gezet?
Nee, ik heb recht op een dag bijzonder verlof voor verkiezingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet het leger de stemlokalen dan niet bewaken?
Met de mogelijke verkiezing van Wilders als de leider van Nederland voorzie ik wel wat extremistische aanslagen a la Irak of Afghanistan...
Dat is het gewoon. De oude CD's van U2:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ben overwerkt...
[..]
Laten we zeggen, hij is niet meer wie hij ooit was...
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet het leger de stemlokalen dan niet bewaken?
Met de mogelijke verkiezing van Wilders als de leider van Nederland voorzie ik wel wat extremistische aanslagen a la Irak of Afghanistan...
Beide met elkaar. Het CDA heeft al geweigerd in te gaan op de roep van de PvdA om een 'Cordon Sanitaire' en komt plots met een aantal voorstellen die de PVV niet zouden misstaan. Je zou zeggen dat Balkenende na de LPF wel genoeg heeft van dergelijke partijen, maar ja, ik had ook verwacht dat het CDA wel genoeg zou hebben van Balkenende.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
En natuurlijk resteert de vraag wie er nu nog met het CDA wil regeren, en wie er met de PVV in een regering wil gaan.
Mwah, ik heb hoop (quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
Je schat de PVV wel te laag denk ik.
PVDA boven de 25? Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Zo, verkiezingen 9 juni. Ik zal het in de agenda zetten, ben benieuwd wat de zetelverdeling zal worden.
gokjes vanaf hier:
-----
Partij / oud / nieuw
CDA: 41 / 34
PvdA: 33 / 28
SP: 25 / 27
VVD: 22 / 24
PVV: 9 / 18
GL: 7 / 6
CU: 6 / 3
D66: 3 / 6
SGP: 2 / 2
PvdD: 2 / 2
Totaal 150
Mjah, je weet nooit hoe de verkiezingen uitpakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
PVDA boven de 25? Denk het niet.
Ik stem niet op een van deze partijenquote:Daarnaast komt iedereen die PVDD, SGP of CU stemt of heeft gestemd niet op de AKQSC eilandstaat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarnaast komt iedereen die PVDD, SGP of CU stemt of heeft gestemd niet op de AKQSC eilandstaat.
Die Cuban blend gaat wel hard zeg als ik steeds rondjes koffie moet geven...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]Andy! Net op tijd voor een rondje koffie
Ehm, ik bepaal wat er gebeurt, C4 zorgt dat dat door jullie uitgevoerd wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, hoe zag het bestuur van ons eilandje er ook alweer uit?
Na Balkenende dan een echte clown als PM.......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ik bepaal wat er gebeurt, C4 zorgt dat dat door jullie uitgevoerd wordt
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Na Balkenende dan een echte clown als PM.......
Dat jullie het maar weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ik bepaal wat er gebeurt, C4 zorgt dat dat door jullie uitgevoerd wordt
Ofyles van VWSquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
C4 was defensie
LadyBlack cultuur
maar de rest ontschiet mij eventjes
CDA- en SP-stemmers mag je wat mij betreft ook diskwalificeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarnaast komt iedereen die PVDD, SGP of CU stemt of heeft gestemd niet op de AKQSC eilandstaat.
Wat ben je van plan? CDA-stemmers ontvoeren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kan wel wat kerels mobiliseren om het stemgedrag te manipuleren ala Joe Kennedy....
Joe Kennedy liet gewoon een paar stevige knapen voor het stembureau staan met knuppels en die zeiden dan: Vote Kennedy!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? CDA-stemmers ontvoeren?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dramatisch financiën er van binnen uitziet
Dat valt onder Ministerie van Cultuur en Wetenschappen denk ik...... Dus ben jij dan Staatsecretaris.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil wel het ministerie van feestzaken op me nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |