Eens kijken of er nog een ministerie te bedenken is dan...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar... ik lust zelf niet eens koffie... en ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd om koffiejuffrouw te worden.
Justitie werk je toch voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen juffrouw.. gelukkig trouwens. Ik heb wel een kind dat naar school gaat, dus wat dat betreft...
PR = Public Relations uiteraard...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:30 schreef iamredleader het volgende:
En tinuviel kan wel staatssecretaris onderwijs of iets met gezin doen
PhysicsRules op welke post?
Ministerie van Culinaire wetenschappen....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway, ik ga nu even het eten verder bereiden...
Ik heb deze locatie gespot. Met een inleg van 200k euro per persoon komen we een heel eind qua aanschaf van het eiland, en aanleg van woonhuizen + vakantieresort.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toerisme vind ik een erg mooie ja, doe die maar
Ik zal mij in verbinding stellen met de speelconsortia van Nevada en New Jersey.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb deze locatie gespot. Met een inleg van 200k euro per persoon komen we een heel eind qua aanschaf van het eiland, en aanleg van woonhuizen + vakantieresort.
Dat is nou precies het soort toerisme waar ik niet zo veel mee heb. Doe mij maar een leuk oud op te knappen kasteeltje ergens waar een hotel van te maken is of zo iets dergelijks. Op zo'n eiland zou ik me na anderhalve dag vervelen: dan is m'n boek wel uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb deze locatie gespot. Met een inleg van 200k euro per persoon komen we een heel eind qua aanschaf van het eiland, en aanleg van woonhuizen + vakantieresort.
Strategisch gezien kunnen we ons toch het beste vestigen op een eiland. En toerisme als bron van inkomsten gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is nou precies het soort toerisme waar ik niet zo veel mee heb. Doe mij maar een leuk oud op te knappen kasteeltje ergens waar een hotel van te maken is of zo iets dergelijks. Op zo'n eiland zou ik me na anderhalve dag vervelen: dan is m'n boek wel uit
Nee je bent een circuskind. Cultuur....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ook zo veel ervaring met Gezin... Ik ben eigenlijk ook wel voor ik op BuZa
Hou eerst je eigen departement maar eens in de gaten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef iamredleader het volgende:
En nu nog een naam voor ons land
Hoho, zoiets duurt even een paar uur, de bank is al aan het tellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
Hou eerst je eigen departement maar eens in de gaten.
MinDef wacht nog op poen voor de boodschappen.
Dat is waar. Ga ik wel ergens anders heen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Strategisch gezien kunnen we ons toch het beste vestigen op een eiland. En toerisme als bron van inkomsten gebruiken.
De rijkste toeristen zijn de mensen die absolute rust van een eiland opzoeken he, niet de lada-rijders
Hmja, dat klinkt ook wel als ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee je bent een circuskind. Cultuur....
eet smakelijk, en werkzequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga eten en daarna even op werkbezoek....
Dan wil ik graag van de minister van toerisme een indicatie wat we gaan verdienen aan toerisme. Want we hebben nog geen belastingstelsel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wat gaat de begroting van Defensie worden voor 2010/2011? Dan kan ik vast gaan kijken voor de rest van de benodigdheden voor mijn departement.
Enkele Oligarchen uit Rusland en enkele 'families' uit Amerika hebben al toegezegd grote bedragen over te hebben voor bankgeheim, diplomatic immunity en bescherming....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wat gaat de begroting van Defensie worden voor 2010/2011? Dan kan ik vast gaan kijken voor de rest van de benodigdheden voor mijn departement.
Heb je nog geen schatting gemaakt van het geld dat de inval van IJsland gaat opleveren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan wil ik graag van de minister van toerisme een indicatie wat we gaan verdienen aan toerisme. Want we hebben nog geen belastingstelsel!
Filosofia natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef iamredleader het volgende:
En nu nog een naam voor ons land
Ben je de nieuwe Donner? Niet op de fiets maar met de bus?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo de bus uitstappen, tot later
Daarnaast ga ik stiekem een beetje naar mijn vakgebied en maak ik een Data Haven van ons eilandje. Dus er kan een mooie begroting voor defensie gemaakt worden, al kan ik nu niet zeggen wat het exacte bedrag gaat zijn. Zo, ik heb de politiek al aardig onder controle volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Enkele Oligarchen uit Rusland en enkele 'families' uit Amerika hebben al toegezegd grote bedragen over te hebben voor bankgeheim, diplomatic immunity en bescherming....
Niet als Soempie haar "hobby" blijft beoefenen. Dan past een ander naam beter. Met de pedobeer als symbool in de vlag.quote:
Ook de pedobeer heeft een "liefde voor kennis en wijsheid"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet als Soempie haar "hobby" blijft beoefenen. Dan past een ander naam beter. Met de pedobeer als symbool in de vlag.
Goed plan. Dan ga ik vast wat dienstreizen plannen om vliegtuigfabrikanten te bezoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarnaast ga ik stiekem een beetje naar mijn vakgebied en maak ik een Data Haven van ons eilandje. Dus er kan een mooie begroting voor defensie gemaakt worden, al kan ik nu niet zeggen wat het exacte bedrag gaat zijn. Zo, ik heb de politiek al aardig onder controle volgens mij
Dat kan veel goedkoper:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed plan. Dan ga ik vast wat dienstreizen plannen om vliegtuigfabrikanten te bezoeken.
Ik zat niet te denken aan een bezoek aan Clipper. Eerder aan Lockheed. En ik beloof dat de steekpenningen de staatskas in gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan veel goedkoper:
[ afbeelding ]
Ik ben toch wel benieuwd wat er gebeurd als je een micronatie uitroept en plots ook een heel leger achter je blijkt te hebben staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed plan. Dan ga ik vast wat dienstreizen plannen om vliegtuigfabrikanten te bezoeken.
Ben je er al eerder binnen geweest aangezien je sleutels daar liggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
y e s! Mijn sleutels zijn gevondenIk moet ze weliswaar in soccerhouse gaan halen en dat is eng, maar YES
Waarom is dat eng? Omdat je niet meer weet hoe ze daar komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
y e s! Mijn sleutels zijn gevondenIk moet ze weliswaar in soccerhouse gaan halen en dat is eng, maar YES
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook even spammmenStageplek geregeld
Maandag beginnen
Kan niet, je bent van Justitie nu...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook even spammmenStageplek geregeld
Maandag beginnen
Ja daar was het feest zaterdgavond. Eng wat ik ben makkelijk geïntimideerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je er al eerder binnen geweest aangezien je sleutels daar liggen?
Niet iedereen is een twitteraarquote:
Ik weet nog steeds niet waaromquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan niet, je bent van Justitie nu...
Dankquote:Gefeliciteerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |