Nee, ik wil die Wetenschap wel hebben. Gewoon als losse variantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat valt onder Ministerie van Cultuur en Wetenschappen denk ik...... Dus ben jij dan Staatsecretaris.
Dat is ergens in de Oekraïne toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Qua architectuur zat ik aan het volgende te denken overigens.
[ afbeelding ]
Ik ben bereid energie en communicatie infrastructuur op mij te nemen. Waar nodig ism C4
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, even een lekkere kop cappuccino soldaat gemaakt
En nu ga ik zo lekker in het zonnetje een boek lezenheb vanochtend gewerkt, nu hoofdpijn, en gisteren goed gesolliciteerd dus vanmiddag mag ik lekker aanklooien
Hoest hier? PS, heeft het opgelucht, je frustraties spuien? Wel leuk om te lezenhet lijkt me ook een vreselijk kind!
En ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Soempie en Etcie op Justitie
Tanjaa en MaJo op Buitenlandse Zaken misschien dat twee leuke dames voor betere PR zorgen.....
MadMaster en Ik op Binnenlandse Zaken
Buitelandse Zaken natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaEn laat ons weten hoe het liep met de sollicitatie!
[..]
En ik?
Wie is minister voor Wonen, Wijken en Integratie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Soempie en Etcie op Justitie
Tanjaa en MaJo op Buitenlandse Zaken misschien dat twee leuke dames voor betere PR zorgen.....
MadMaster en Ik op Binnenlandse Zaken
Niemand weet dat ik pedagogische wetenschappen doe?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
PS kan m.i. wel op het ministerie voor Jeugd en Gezin...
Jij deed toch kleuter experimenten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niemand weet dat ik pedagogische wetenschappen doe?
Zo klinkt het of de kleuters te vergelijken zijn met proefratjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij deed toch kleuter experimenten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo klinkt het of de kleuters te vergelijken zijn met proefratjes.
Ja, +1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ergens in de Oekraïne toch?
Ja, maar een speciaal ministerie 'jeugd en gezin' is wel iets wat nogal jeuk oproept. Maar dat paste mooi in het 'normen en waarden' ggggrrrristen 'wij vertellen hoe je kinderen moet gaan opvoeden' verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niemand weet dat ik pedagogische wetenschappen doe?
Je hebt daarin helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Whiteguy het volgende:
Ja, maar een speciaal ministerie 'jeugd en gezin' is wel iets wat nogal jeuk oproept. Maar dat paste mooi in het 'normen en waarden' ggggrrrristen 'wij vertellen hoe je kinderen moet gaan opvoeden' verhaal.
Jeugd en gezin valt onder VWS volgens mij.
Heb je op OCW geplaatst...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt daarin helemaal gelijk.![]()
Dat is ook absoluut niet iets wat ik wil.
Eigenlijk ben ik gezien mijn studie het meest geschikt voor de post van AZ, maargoed achter de schermen op EZ is eventueel ook wel te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw voorstel (ik ben eruit):
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It'sJoJo4U
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - LadyBlack
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Puntenslijpsel
En ik ga in de oppositiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik VWS? Okay!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It'sJoJo4U
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - LadyBlack
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Puntenslijpsel
Is ook helemaal niet zo nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geprobeerd iedereen op een logische plek te plaatsen vanuit zijn/haar achtergronden/kennis/vaardigheden.
Van De_Hertog weet ik eigenlijk niet zo veel...
quote:
Weg met de studieschuld.quote:
Dat is meer wyccies gebied.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Versta jij dit onder onderzoek bij kleuters?
In de oppositiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zou je jezelf geplaatst hebben?
Ik kreeg gisteren een boek onder ogen van iemand die iets met oogheelkunde studeert...en wat staan daar gore plaatje inquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg gisteren een boek onder ogen van iemand die iets met oogheelkunde studeert...
Ah bah, ik kan daar echt niet tegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een boek onder ogen van iemand die iets met oogheelkunde studeert...en wat staan daar gore plaatje in![]()
Reislustige bierzuiper die in een Lada rijdt....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geprobeerd iedereen op een logische plek te plaatsen vanuit zijn/haar achtergronden/kennis/vaardigheden.
Van De_Hertog weet ik eigenlijk niet zo veel...
'koffie'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, de ministers moeten namelijk wel regelmatig van koffie voorzien worden...
Dan mag 'ie Erica Terpstra vervangen als staatsecretaris voor Sport.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Reislustige bierzuiper die in een Lada rijdt....
Heb toch meer over mezelf verteld dan ik dachtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Reislustige bierzuiper die in een Lada rijdt....
Als er iets is waar ik niet zo veel mee heb dan is het sport welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan mag 'ie Erica Terpstra vervangen als staatsecretaris voor Sport.
Starla is minister van VWS, Wyccie, staatsecretaris gezondheid en ik van Sport.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of toch gewoon in de oppositie als een soort Hero Brinkman...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ho ho, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of toch gewoon in de oppositie als een soort Hero Brinkman...
Toerisme?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik niet zo veel mee heb dan is het sport welJa, ik ga af en toe zelf hardlopen of fietsen maar daar houd het ook wel mee op
Mja, iedereen wil 'ambtenaren wegbezuinigen' door meer automatisering. Waar dan vervolgens zulke hoge eisen en voorwaarden aan plakken dat het praktisch onhaalbaar is. Face it, we moeten gewoon diensten afschaffen. 'Verminderen van de bureaucratie' is ook zo'n mooie. 20% van de regels moest worden afgeschaft in een aantal jaar. Dat is bijna gelukt, maar door de regels te schrappen die toch al niet meer werden gebruikt. Vervolgens wil me wel weer tig nieuwe regels en maatregelen opnemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de oppositieLekker discussiëren en controleren of jullie het allemaal wel goed doen
Ik vind eigenlijk dat er ook, in de echte politiek, een apart ministerie moet zijn voor ICT-zaken. Nu zie je zo vaak dat de overheid achter zaken aanloopt of gewoon verkeerde dingen loopt te verkopen. Daar zou ik mezelf dan nog wel als minister van kunnen zien.
En nee, ik bedoel niet 'ministerie van informatie', ook al heb ik dan een Lada, ik hoef geen Soviet-praktijken
Ja maar... ik lust zelf niet eens koffie... en ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd om koffiejuffrouw te worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, de ministers moeten namelijk wel regelmatig van koffie voorzien worden...
Diaan is juffrouw dus kan ze ook op onderwijs......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar... ik lust zelf niet eens koffie... en ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd om koffiejuffrouw te worden.
Ik ben helemaal geen juffrouwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is juffrouw dus kan ze ook op onderwijs......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |