precies, in de SC kan iedereen scorenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
Woei, dubbele punte voor frustratie. Ga ik morgen dikke punten verdienen
Voor nu:
ja toch?! Ze is echt een karikatuur...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een veel betere uitvoering maar die staat niet op Youtube zie ik.
Trouwens, ik krijg ook al jeuk van dat mens. En dat alleen maar door te lezen wat jij schrijft
Zit in je PMquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik ben de inloggegevens van de wiki vergeten...
Ik weet eigenlijk niet of dat moet. Ik neem aan van wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gracias. Wist ik veel dat het per se in Caps moestWist ik het toch nog!
Yup. En niet gaan slapen!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat moet. Ik neem aan van wel?
Ah leuk! Ik heb een aanbidster hoorde ik net......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond erg moe en hoofdpijn, dus op de bank gelegen en vroeg naar bed. Vandaag lekker vrij. Ik ga zo met de kinderen naar het museum... Twan wil dat graag.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik heb een aanbidster hoorde ik net......![]()
Op zich wel. Mijn buurmeisje van 7 kwam gister pannekoeken brengen. Haar moeder zag ik daarnet en die zei dat ze het vaak over mij heeft en dat ze speciaal voor mij de mooiste exemplaren op een bord had gelegd en dat Pa een klap met de spatel kreeg toen hij er een wou pakken.quote:
Ahw dat is lief... een meisje van 7 jaar.... die weet ook nog niet beter hè?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel. Mijn buurmeisje van 7 kwam gister pannekoeken brengen. Haar moeder zag ik daarnet en die zei dat ze het vaak over mij heeft en dat ze speciaal voor mij de mooiste exemplaren op een bord had gelegd en dat Pa een klap met de spatel kreeg toen hij er een wou pakken.
Ja ik voel me zeer vereerd dat ik dus haar eerste verliefdheid ben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ahw dat is lief... een meisje van 7 jaar.... die weet ook nog niet beter hè?![]()
Doeiquote:
quote:
Wow! Mooi ding!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Knoop is doorgehakt, asogrote tv is besteld! Verjaardagskado aan mezelf.
Voor de geïnteresseerden: deze is het geworden
Met een beetje mazzel komt de huismeester ook nog even boren......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef DiabloSam het volgende:
AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa printer maakt herrie!!!!!!!
Congratsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben op m'n werk...als de baas maar niet langskomtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komt de huismeester ook nog even boren......
Daar heb je ook vaak een huismeester of conciërge die op dat soort momenten ineens moet boren.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk...als de baas maar niet langskomt, gelukkig valt mijn gezicht wel mee
Thanks, met een beetje mazzel wordt ie vlak voor of op mijn verjaardag vrijdag bezorgdquote:
Zoran en Moussa moeten de kraak eerst nog voor bereiden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Thanks, met een beetje mazzel wordt ie vlak voor of op mijn verjaardag vrijdag bezorgd
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoran en Moussa moeten de kraak eerst nog voor bereiden?
quote:Give me a song, or rhythm
Make 'em sweat, that's what I'm giving 'em
Now, they know
You talking about the Hammer you talking about a show
That's hype, and tight
Singers are sweating so pass them a wipe
Or a tape, to learn
What's it gonna take in the 90's to burn
The charts? Legit
Either work hard or you might as well quit
Okay! Ik koop ook mijn spullen legaal hoor.quote:
Het is dat ik tv's niet kan downloadenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Ik koop ook mijn spullen legaal hoor.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is dat ik tv's niet kan downloaden![]()
Nee stel je voor...? why not?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]Maar ik zou nooit een tv ofzo van iemand uit een minivan kopen.....
Ik wil geen heler zijn.quote:
quote:
Hoezo je oude aan Banaan geven, met de boodschap dat ie op kan karren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan wel een nieuwe fiets gebruiken ja
En jij had een grote mond over mij en kleuters.quote:
Zij vind mij leuk en ik vind dat lief. Jij zegt dat je experimenten op kleuters wil doen. Dat is diffrent koek.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jij had een grote mond over mij en kleuters.![]()
Pannenkoek, zelfs.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij vind mij leuk en ik vind dat lief. Jij zegt dat je experimenten op kleuters wil doen. Dat is diffrent koek.
Je moet ook niet drinken de avond voordat je moet werkenquote:
Ja en nog lekkere ook!quote:
Een glaasje alcohol nu zou misschien hem van die kater af kunnen helpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken de avond voordat je moet werken
Hij dan....quote:
Dankzij het ontbreken van de verjaardagsdata uit de OP kunnen mensen je niet meer feliciteren als het zover isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de geïnteresseerden: deze is het geworden
Kater?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef DiabloSam het volgende:
AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa printer maakt herrie!!!!!!!
Jullie zitten in de tuin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dankzij het ontbreken van de verjaardagsdata uit de OP kunnen mensen je niet meer feliciteren als het zover is![]()
Dat is trouwens wel heel fijn, zo'n 42. Hebben wij hier ook(ander merk) en het is even wennen als je kamer niet zo groot is
Zet ze erin danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dankzij het ontbreken van de verjaardagsdata uit de OP kunnen mensen je niet meer feliciteren als het zover is![]()
Ik weet ze toch nietquote:
Ik heb nu nog een 28" beeldbuis, maar wilde een grotere. Een paar vrienden van me hebben de laatste tijd ook nieuwe tv's gekocht, achtereenvolgens 32", 37" en 40". Dus er zat maar een ding op...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel heel fijn, zo'n 42. Hebben wij hier ook(ander merk) en het is even wennen als je kamer niet zo groot is
E-penis!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een 28" beeldbuis, maar wilde een grotere. Een paar vrienden van me hebben de laatste tijd ook nieuwe tv's gekocht, achtereenvolgens 32", 37" en 40". Dus er zat maar een ding op...
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet ze toch niet(ja ik zou een oud topic na kunnen kijken
)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een 28" beeldbuis, maar wilde een grotere. Een paar vrienden van me hebben de laatste tijd ook nieuwe tv's gekocht, achtereenvolgens 32", 37" en 40". Dus er zat maar een ding op...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgende stap is dus een beamer.......
Concertje hier en daarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar genoeg over tv's, tijd voor een ander onderwerp. Iemand nog spannende plannen voor deze week?
Straks klaar met werken, morgen een vrije dag, donderdag nog werken en dan vrijdag vertrek ik smiddags naar Frankrijk, voor de eerste keer wintersport in mijn leven! En tot die tijd, elke avond naar de klote gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar genoeg over tv's, tijd voor een ander onderwerp. Iemand nog spannende plannen voor deze week?
Solliciteren.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Kwaliteitstopic gevondenvragenlijst voor de meiden
Hoi LBquote:
Mwoah, zoiets is ook wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgende stap is dus een beamer.......
Ondanks dat het een LED scherm is wil ik de stroom rekening niet betalenquote:A highlight of Cowboys Stadium is its gigantic center-hung high-definition television screen, the largest in the world, sometimes referred to as "Jerry-Tron". The 160-by-72-foot (49 by 22 m), 175-foot (53.34m) diagonal, 11,520-square-foot (1,070 m2), scoreboard surpasses the 8,736 sq ft (812 m2) screen that opened in 2009 at the renovated Kauffman Stadium in Kansas City, Missouri as the world's largest.
OMFG, meer dan 1000 m2 scherm, dat is nog eens groot!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef Whiteguy het volgende:
Mwoah, zoiets is ook wel leuk hoor.
http://www.engadget.com/2(...)ss-book-of-world-re/
Ondanks dat het een LED scherm is wil ik de stroom rekening niet betalen
Daar kun je pas vet Mario Kart op spelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OMFG, meer dan 1000 m2 scherm, dat is nog eens groot!
Het is hoofdpijndag geloof ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Finally, lunchtime...
Heb ook koppijn na een heavy (maar wel leuke, want Photoshop) klus...
De specs van het scherm dat U2 tijdens de laatste tour gebruikte:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OMFG, meer dan 1000 m2 scherm, dat is nog eens groot!
Het podium is grotendeels in België ontworpen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Weight of video screen “frietzak”– 32 tons
Frietzak?
Ja zoiets begreep ik dus al. Maar zo worden ze natuurlijk NOOIT meer serieus genomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het podium is grotendeels in België ontworpen...
Weet je zeker dat het niet patat is ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Weight of video screen “frietzak”– 32 tons
Frietzak?
Hebben ze dat nog nodig dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zoiets begreep ik dus al. Maar zo worden ze natuurlijk NOOIT meer serieus genomen
Ik ben er van overtuigd dat het patat isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet patat is ?
Ja, dat hebben ze JUIST nodigquote:
Welnee, die gasten kunnen lekker doen waar ze zelf zin in hebben en dat is de laatste jaren ook te merken.quote:
Ik had het over de Belgen, niet over U2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, die gasten kunnen lekker doen waar ze zelf zin in hebben en dat is de laatste jaren ook te merken.
De massa interesseert het toch geen moer, als ze Bono maar horen of zien...
Sorry, ben overwerkt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het over de Belgen, niet over U2
Laten we zeggen, hij is niet meer wie hij ooit was...quote:Bono
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt een vrije dag in je agenda gezet?
Nee, ik heb recht op een dag bijzonder verlof voor verkiezingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet het leger de stemlokalen dan niet bewaken?
Met de mogelijke verkiezing van Wilders als de leider van Nederland voorzie ik wel wat extremistische aanslagen a la Irak of Afghanistan...
Dat is het gewoon. De oude CD's van U2:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ben overwerkt...
[..]
Laten we zeggen, hij is niet meer wie hij ooit was...
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet het leger de stemlokalen dan niet bewaken?
Met de mogelijke verkiezing van Wilders als de leider van Nederland voorzie ik wel wat extremistische aanslagen a la Irak of Afghanistan...
Beide met elkaar. Het CDA heeft al geweigerd in te gaan op de roep van de PvdA om een 'Cordon Sanitaire' en komt plots met een aantal voorstellen die de PVV niet zouden misstaan. Je zou zeggen dat Balkenende na de LPF wel genoeg heeft van dergelijke partijen, maar ja, ik had ook verwacht dat het CDA wel genoeg zou hebben van Balkenende.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
En natuurlijk resteert de vraag wie er nu nog met het CDA wil regeren, en wie er met de PVV in een regering wil gaan.
Mwah, ik heb hoop (quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
Je schat de PVV wel te laag denk ik.
PVDA boven de 25? Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Zo, verkiezingen 9 juni. Ik zal het in de agenda zetten, ben benieuwd wat de zetelverdeling zal worden.
gokjes vanaf hier:
-----
Partij / oud / nieuw
CDA: 41 / 34
PvdA: 33 / 28
SP: 25 / 27
VVD: 22 / 24
PVV: 9 / 18
GL: 7 / 6
CU: 6 / 3
D66: 3 / 6
SGP: 2 / 2
PvdD: 2 / 2
Totaal 150
Mjah, je weet nooit hoe de verkiezingen uitpakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
PVDA boven de 25? Denk het niet.
Ik stem niet op een van deze partijenquote:Daarnaast komt iedereen die PVDD, SGP of CU stemt of heeft gestemd niet op de AKQSC eilandstaat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarnaast komt iedereen die PVDD, SGP of CU stemt of heeft gestemd niet op de AKQSC eilandstaat.
Die Cuban blend gaat wel hard zeg als ik steeds rondjes koffie moet geven...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]Andy! Net op tijd voor een rondje koffie
Ehm, ik bepaal wat er gebeurt, C4 zorgt dat dat door jullie uitgevoerd wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, hoe zag het bestuur van ons eilandje er ook alweer uit?
Na Balkenende dan een echte clown als PM.......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ik bepaal wat er gebeurt, C4 zorgt dat dat door jullie uitgevoerd wordt
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Na Balkenende dan een echte clown als PM.......
Dat jullie het maar weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ik bepaal wat er gebeurt, C4 zorgt dat dat door jullie uitgevoerd wordt
Ofyles van VWSquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
C4 was defensie
LadyBlack cultuur
maar de rest ontschiet mij eventjes
CDA- en SP-stemmers mag je wat mij betreft ook diskwalificeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarnaast komt iedereen die PVDD, SGP of CU stemt of heeft gestemd niet op de AKQSC eilandstaat.
Wat ben je van plan? CDA-stemmers ontvoeren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kan wel wat kerels mobiliseren om het stemgedrag te manipuleren ala Joe Kennedy....
Joe Kennedy liet gewoon een paar stevige knapen voor het stembureau staan met knuppels en die zeiden dan: Vote Kennedy!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? CDA-stemmers ontvoeren?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dramatisch financiën er van binnen uitziet
Dat valt onder Ministerie van Cultuur en Wetenschappen denk ik...... Dus ben jij dan Staatsecretaris.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil wel het ministerie van feestzaken op me nemen.
Nee, ik wil die Wetenschap wel hebben. Gewoon als losse variantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat valt onder Ministerie van Cultuur en Wetenschappen denk ik...... Dus ben jij dan Staatsecretaris.
Dat is ergens in de Oekraïne toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Qua architectuur zat ik aan het volgende te denken overigens.
[ afbeelding ]
Ik ben bereid energie en communicatie infrastructuur op mij te nemen. Waar nodig ism C4
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, even een lekkere kop cappuccino soldaat gemaakt
En nu ga ik zo lekker in het zonnetje een boek lezenheb vanochtend gewerkt, nu hoofdpijn, en gisteren goed gesolliciteerd dus vanmiddag mag ik lekker aanklooien
Hoest hier? PS, heeft het opgelucht, je frustraties spuien? Wel leuk om te lezenhet lijkt me ook een vreselijk kind!
En ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Soempie en Etcie op Justitie
Tanjaa en MaJo op Buitenlandse Zaken misschien dat twee leuke dames voor betere PR zorgen.....
MadMaster en Ik op Binnenlandse Zaken
Buitelandse Zaken natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaEn laat ons weten hoe het liep met de sollicitatie!
[..]
En ik?
Wie is minister voor Wonen, Wijken en Integratie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Soempie en Etcie op Justitie
Tanjaa en MaJo op Buitenlandse Zaken misschien dat twee leuke dames voor betere PR zorgen.....
MadMaster en Ik op Binnenlandse Zaken
Niemand weet dat ik pedagogische wetenschappen doe?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
PS kan m.i. wel op het ministerie voor Jeugd en Gezin...
Jij deed toch kleuter experimenten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niemand weet dat ik pedagogische wetenschappen doe?
Zo klinkt het of de kleuters te vergelijken zijn met proefratjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij deed toch kleuter experimenten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo klinkt het of de kleuters te vergelijken zijn met proefratjes.
Ja, +1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ergens in de Oekraïne toch?
Ja, maar een speciaal ministerie 'jeugd en gezin' is wel iets wat nogal jeuk oproept. Maar dat paste mooi in het 'normen en waarden' ggggrrrristen 'wij vertellen hoe je kinderen moet gaan opvoeden' verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niemand weet dat ik pedagogische wetenschappen doe?
Je hebt daarin helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Whiteguy het volgende:
Ja, maar een speciaal ministerie 'jeugd en gezin' is wel iets wat nogal jeuk oproept. Maar dat paste mooi in het 'normen en waarden' ggggrrrristen 'wij vertellen hoe je kinderen moet gaan opvoeden' verhaal.
Jeugd en gezin valt onder VWS volgens mij.
Heb je op OCW geplaatst...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt daarin helemaal gelijk.![]()
Dat is ook absoluut niet iets wat ik wil.
Eigenlijk ben ik gezien mijn studie het meest geschikt voor de post van AZ, maargoed achter de schermen op EZ is eventueel ook wel te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw voorstel (ik ben eruit):
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It'sJoJo4U
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - LadyBlack
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Puntenslijpsel
En ik ga in de oppositiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik VWS? Okay!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - LadyBlack
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Puntenslijpsel
Is ook helemaal niet zo nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geprobeerd iedereen op een logische plek te plaatsen vanuit zijn/haar achtergronden/kennis/vaardigheden.
Van De_Hertog weet ik eigenlijk niet zo veel...
quote:
Weg met de studieschuld.quote:
Dat is meer wyccies gebied.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Versta jij dit onder onderzoek bij kleuters?
In de oppositiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zou je jezelf geplaatst hebben?
Ik kreeg gisteren een boek onder ogen van iemand die iets met oogheelkunde studeert...en wat staan daar gore plaatje inquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg gisteren een boek onder ogen van iemand die iets met oogheelkunde studeert...
Ah bah, ik kan daar echt niet tegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een boek onder ogen van iemand die iets met oogheelkunde studeert...en wat staan daar gore plaatje in![]()
Reislustige bierzuiper die in een Lada rijdt....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geprobeerd iedereen op een logische plek te plaatsen vanuit zijn/haar achtergronden/kennis/vaardigheden.
Van De_Hertog weet ik eigenlijk niet zo veel...
'koffie'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, de ministers moeten namelijk wel regelmatig van koffie voorzien worden...
Dan mag 'ie Erica Terpstra vervangen als staatsecretaris voor Sport.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Reislustige bierzuiper die in een Lada rijdt....
Heb toch meer over mezelf verteld dan ik dachtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Reislustige bierzuiper die in een Lada rijdt....
Als er iets is waar ik niet zo veel mee heb dan is het sport welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan mag 'ie Erica Terpstra vervangen als staatsecretaris voor Sport.
Starla is minister van VWS, Wyccie, staatsecretaris gezondheid en ik van Sport.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of toch gewoon in de oppositie als een soort Hero Brinkman...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ho ho, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of toch gewoon in de oppositie als een soort Hero Brinkman...
Toerisme?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik niet zo veel mee heb dan is het sport welJa, ik ga af en toe zelf hardlopen of fietsen maar daar houd het ook wel mee op
Mja, iedereen wil 'ambtenaren wegbezuinigen' door meer automatisering. Waar dan vervolgens zulke hoge eisen en voorwaarden aan plakken dat het praktisch onhaalbaar is. Face it, we moeten gewoon diensten afschaffen. 'Verminderen van de bureaucratie' is ook zo'n mooie. 20% van de regels moest worden afgeschaft in een aantal jaar. Dat is bijna gelukt, maar door de regels te schrappen die toch al niet meer werden gebruikt. Vervolgens wil me wel weer tig nieuwe regels en maatregelen opnemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de oppositieLekker discussiëren en controleren of jullie het allemaal wel goed doen
Ik vind eigenlijk dat er ook, in de echte politiek, een apart ministerie moet zijn voor ICT-zaken. Nu zie je zo vaak dat de overheid achter zaken aanloopt of gewoon verkeerde dingen loopt te verkopen. Daar zou ik mezelf dan nog wel als minister van kunnen zien.
En nee, ik bedoel niet 'ministerie van informatie', ook al heb ik dan een Lada, ik hoef geen Soviet-praktijken
Ja maar... ik lust zelf niet eens koffie... en ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd om koffiejuffrouw te worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, de ministers moeten namelijk wel regelmatig van koffie voorzien worden...
Diaan is juffrouw dus kan ze ook op onderwijs......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar... ik lust zelf niet eens koffie... en ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd om koffiejuffrouw te worden.
Ik ben helemaal geen juffrouwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is juffrouw dus kan ze ook op onderwijs......
Eens kijken of er nog een ministerie te bedenken is dan...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar... ik lust zelf niet eens koffie... en ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd om koffiejuffrouw te worden.
Justitie werk je toch voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen juffrouw.. gelukkig trouwens. Ik heb wel een kind dat naar school gaat, dus wat dat betreft...
PR = Public Relations uiteraard...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:30 schreef iamredleader het volgende:
En tinuviel kan wel staatssecretaris onderwijs of iets met gezin doen
PhysicsRules op welke post?
Ministerie van Culinaire wetenschappen....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway, ik ga nu even het eten verder bereiden...
Ik heb deze locatie gespot. Met een inleg van 200k euro per persoon komen we een heel eind qua aanschaf van het eiland, en aanleg van woonhuizen + vakantieresort.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toerisme vind ik een erg mooie ja, doe die maar
Ik zal mij in verbinding stellen met de speelconsortia van Nevada en New Jersey.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb deze locatie gespot. Met een inleg van 200k euro per persoon komen we een heel eind qua aanschaf van het eiland, en aanleg van woonhuizen + vakantieresort.
Dat is nou precies het soort toerisme waar ik niet zo veel mee heb. Doe mij maar een leuk oud op te knappen kasteeltje ergens waar een hotel van te maken is of zo iets dergelijks. Op zo'n eiland zou ik me na anderhalve dag vervelen: dan is m'n boek wel uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb deze locatie gespot. Met een inleg van 200k euro per persoon komen we een heel eind qua aanschaf van het eiland, en aanleg van woonhuizen + vakantieresort.
Strategisch gezien kunnen we ons toch het beste vestigen op een eiland. En toerisme als bron van inkomsten gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is nou precies het soort toerisme waar ik niet zo veel mee heb. Doe mij maar een leuk oud op te knappen kasteeltje ergens waar een hotel van te maken is of zo iets dergelijks. Op zo'n eiland zou ik me na anderhalve dag vervelen: dan is m'n boek wel uit
Nee je bent een circuskind. Cultuur....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ook zo veel ervaring met Gezin... Ik ben eigenlijk ook wel voor ik op BuZa
Hou eerst je eigen departement maar eens in de gaten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef iamredleader het volgende:
En nu nog een naam voor ons land
Hoho, zoiets duurt even een paar uur, de bank is al aan het tellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
Hou eerst je eigen departement maar eens in de gaten.
MinDef wacht nog op poen voor de boodschappen.
Dat is waar. Ga ik wel ergens anders heen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Strategisch gezien kunnen we ons toch het beste vestigen op een eiland. En toerisme als bron van inkomsten gebruiken.
De rijkste toeristen zijn de mensen die absolute rust van een eiland opzoeken he, niet de lada-rijders
Hmja, dat klinkt ook wel als ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee je bent een circuskind. Cultuur....
eet smakelijk, en werkzequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga eten en daarna even op werkbezoek....
Dan wil ik graag van de minister van toerisme een indicatie wat we gaan verdienen aan toerisme. Want we hebben nog geen belastingstelsel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wat gaat de begroting van Defensie worden voor 2010/2011? Dan kan ik vast gaan kijken voor de rest van de benodigdheden voor mijn departement.
Enkele Oligarchen uit Rusland en enkele 'families' uit Amerika hebben al toegezegd grote bedragen over te hebben voor bankgeheim, diplomatic immunity en bescherming....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wat gaat de begroting van Defensie worden voor 2010/2011? Dan kan ik vast gaan kijken voor de rest van de benodigdheden voor mijn departement.
Heb je nog geen schatting gemaakt van het geld dat de inval van IJsland gaat opleveren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan wil ik graag van de minister van toerisme een indicatie wat we gaan verdienen aan toerisme. Want we hebben nog geen belastingstelsel!
Filosofia natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef iamredleader het volgende:
En nu nog een naam voor ons land
Ben je de nieuwe Donner? Niet op de fiets maar met de bus?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo de bus uitstappen, tot later
Daarnaast ga ik stiekem een beetje naar mijn vakgebied en maak ik een Data Haven van ons eilandje. Dus er kan een mooie begroting voor defensie gemaakt worden, al kan ik nu niet zeggen wat het exacte bedrag gaat zijn. Zo, ik heb de politiek al aardig onder controle volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Enkele Oligarchen uit Rusland en enkele 'families' uit Amerika hebben al toegezegd grote bedragen over te hebben voor bankgeheim, diplomatic immunity en bescherming....
Niet als Soempie haar "hobby" blijft beoefenen. Dan past een ander naam beter. Met de pedobeer als symbool in de vlag.quote:
Ook de pedobeer heeft een "liefde voor kennis en wijsheid"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet als Soempie haar "hobby" blijft beoefenen. Dan past een ander naam beter. Met de pedobeer als symbool in de vlag.
Goed plan. Dan ga ik vast wat dienstreizen plannen om vliegtuigfabrikanten te bezoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarnaast ga ik stiekem een beetje naar mijn vakgebied en maak ik een Data Haven van ons eilandje. Dus er kan een mooie begroting voor defensie gemaakt worden, al kan ik nu niet zeggen wat het exacte bedrag gaat zijn. Zo, ik heb de politiek al aardig onder controle volgens mij
Dat kan veel goedkoper:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed plan. Dan ga ik vast wat dienstreizen plannen om vliegtuigfabrikanten te bezoeken.
Ik zat niet te denken aan een bezoek aan Clipper. Eerder aan Lockheed. En ik beloof dat de steekpenningen de staatskas in gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan veel goedkoper:
[ afbeelding ]
Ik ben toch wel benieuwd wat er gebeurd als je een micronatie uitroept en plots ook een heel leger achter je blijkt te hebben staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed plan. Dan ga ik vast wat dienstreizen plannen om vliegtuigfabrikanten te bezoeken.
Ben je er al eerder binnen geweest aangezien je sleutels daar liggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
y e s! Mijn sleutels zijn gevondenIk moet ze weliswaar in soccerhouse gaan halen en dat is eng, maar YES
Waarom is dat eng? Omdat je niet meer weet hoe ze daar komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
y e s! Mijn sleutels zijn gevondenIk moet ze weliswaar in soccerhouse gaan halen en dat is eng, maar YES
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook even spammmenStageplek geregeld
Maandag beginnen
Kan niet, je bent van Justitie nu...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Maandag beginnen
Ja daar was het feest zaterdgavond. Eng wat ik ben makkelijk geïntimideerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je er al eerder binnen geweest aangezien je sleutels daar liggen?
Niet iedereen is een twitteraarquote:
Ik weet nog steeds niet waaromquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan niet, je bent van Justitie nu...
Dankquote:Gefeliciteerd...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moest iemand met haar op de tanden op die post, denk ik...
Gewoon je zelf groot maken als je naar binnen gaat. Neem M. maar mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar was het feest zaterdgavond. Eng wat ik ben makkelijk geïntimideerd
quote:Sven Kramer kan op de 10 kilometer dinsdagnacht een memorabele mijlpaal bereiken. Mocht de Fries op het hoogste podium belanden, dan bezorgt hij daarmee ons land de 100e gouden medaille in de olympische geschiedenis.
Als Bob de Jong wint is dat hetzelfde memorabele feit, en dat wordt niet genoemdquote:
Al bekend op welke tijd hij vannacht moet rijden?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Maandag beginnen
ik neem M. ook mee. Zij is heel lang en heel mooi. Nog intimiderender.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon je zelf groot maken als je naar binnen gaat. Neem M. maar mee.
Laatste ritquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekend op welke tijd hij vannacht moet rijden?
quote:
Je weet dat het niet echt is he?quote:En ik woon dan wel in een (k)/(p)rachtwijk, maar IK WIL OP CULTUUR![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik neem M. ook mee. Zij is heel lang en heel mooi. Nog intimiderender.
Schaatsen begint om 20:00u en dit is het schema. 12-13 minuten per rit(dus laten we zeggen een 15 minuten) + een dweilpauze:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekend op welke tijd hij vannacht moet rijden?
C4-modus: PICS!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik neem M. ook mee. Zij is heel lang en heel mooi. Nog intimiderender.
Crap, dat gaat weer laat worden dan.quote:
Hey, jij wilde toch convervator worden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
En ik woon dan wel in een (k)/(p)rachtwijk, maar IK WIL OP CULTUUR![]()
Splits het maar af van O & W
00:00-01:00quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, dat gaat weer laat worden dan.
Al om 2000? De Amerikaanse tv heeft dus geen belang bij deze afstand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schaatsen begint om 20:00u en dit is het schema. 12-13 minuten per rit(dus laten we zeggen een 15 minuten) + een dweilpauze:
[ afbeelding ]
Och, ze beginnen om 20u 's avonds, zal wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, dat gaat weer laat worden dan.
Je kunt het ook gewoon lekker op NL1 kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al om 2000? De Amerikaanse tv heeft dus geen belang bij deze afstand.
Als het om acht uur begint en een kwartier per rit duurt? Dan is het toch rond een uur of tien al?quote:
Dweilpauze. Maar inderdaad nog iets eerderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als het om acht uur begint en een kwartier per rit duurt? Dan is het toch rond een uur of tien al?
Ja ik zag je post over die opleiding, maar ik ben nu echt even klaar met studerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, jij wilde toch convervator worden?
Ze is all over mijn website & Facebookquote:
Het is tijdens deze OS toch zo dat als de Amerikaanse TV belang heeft bij onderdelen, deze pas midden in de nacht uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon lekker op NL1 kijken
Ja nee dat snap ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zag je post over die opleiding, maar ik ben nu echt even klaar met studeren
De concurrentie is sowieso moordend, want dat soort opleidingen bestaan al en iedereen wil conservator worden...
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is tijdens deze OS toch zo dat als de Amerikaanse TV belang heeft bij onderdelen, deze pas midden in de nacht uitgezonden worden.
Niet te serieus johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze is all over mijn website & Facebook
Nee destijds had ik geen ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik
Maar deze bestaat al 15 jaar. Dus ik vroeg me af of je dat destijds wist en of je bewust voor je huidige studie had gekozen?
ik had justitie of integratie al geclaimdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Yuri, jij hebt nog geen ministerie?
Is VROM niets voor jou?
Geregeld dan, integratie valt onder VROM...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik had justitie of integratie al geclaimd
Daar zit TM al. Gewoon wonen, wijken en integratie laten vervallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack(deeltijddepartement)
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - ??????????/
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT)- De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules
Nog liefhebbers voor VROM?
Begint dat gedonder nu al?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me post nou met drie delen? Vin ik heul niet jofel
Dat gedonder komt alleen doordat de formatie klote geregeld is. Daar heb je een koningin voor nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begint dat gedonder nu al?
Maak er maar een gezellig crea-bea meidenclubje van....
wonen en wijken valt onder VROM dat bij TM kan en dan blijft intergratie voor mij over. verder kan LB dan ook misschien wel staatssecretaris worden om een totale versplintering op OCW te voorkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar zit TM al. Gewoon wonen, wijken en integratie laten vervallen.
Geen geleul....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gedonder komt alleen doordat de formatie klote geregeld is. Daar heb je een koningin voor nodig
Mag ik u voorstellen; Hare Majesteit.quote:
Ik geloof dat we mijn perfecte positie gevonden hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gedonder komt alleen doordat de formatie klote geregeld is. Daar heb je een koningin voor nodig
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we mijn perfecte positie gevonden hebben
Niemand:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
we zijn trouwens johan flemmix en het ministerie van feest vergeten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil wel het ministerie van feestzaken op me nemen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ons nationaal voetbal elftal het EK wint en bij je op de koffie komt. Wegrennen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
samen douchenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ons nationaal voetbal elftal het EK wint en bij je op de koffie komt. Wegrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |