Zal ik me dan ook maar laten toevoegen? Als MinJus of MinCW? De female touch.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Dan is de samenstelling van een Oorlogskabinet dus: MP, MinBuza, MinDef, MinICT, MinBiZa, MinFin. ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we geen liberaal drugsbeleid dan?
Dan is het alleen dus even kijken onder via het exportbeleid valt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hartstikke liberaal. We hebben een heel eiland om vol te planten.
Toerisme, vrij ICT-verkeer en zoals ieder nieuw land gaan we onze eigen postzegels en geld maken, dat kopen verzamelaars danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komen we eik aan inkomsten?
Als jij zorgt dat vrouwen accoord gaan met de dienstplicht voor mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik me dan ook maar laten toevoegen? Als MinJus of MinCW? De female touch.
Is het Ministerie van Kukel niets voor jou...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik me dan ook maar laten toevoegen? Als MinJus of MinCW? De female touch.
Natuurlijk... gelijke rechten, gelijke plichten. Voor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat vrouwen accoord gaan met de dienstplicht voor mannen en vrouwen.
Van Kukel???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het Ministerie van Kukel niets voor jou...
Ja bijzonder vervelend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Even terzijde... die Lee gaat wel goed eigenlijks.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan speel ik het spelletje voorlopig wel even met ze mee...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan mag je in het Oorlogskabinet als MinKukel...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan mag je in het Oorlogskabinet als MinKukel...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk... gelijke rechten, gelijke plichten. Voor!
Dat was een witz...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je wil mij er gewoon niet in hebben hè??
Ik sluit zo het departement en ga ook maar eens kijken hoe onze jongens in Vancouver het straks doen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, geupdatetetete, Lee heeft een nieuw OR
Zullen wij dan het ministerie van gezelligheid doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je wil mij er gewoon niet in hebben hè??
Ik heb even moeten googlen wat een witz was...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was een witz...![]()
Tuurlijk moet je wel in het kabinet, niemand mag buiten de boot vallen.
Samen op de bank schaatsen kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zullen wij dan het ministerie van gezelligheid doen?
Kijk maar uit dat het rompkabinet er niet af valt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Samen op de bank schaatsen kijken?
Als jullie maar niet gaan zingen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zullen wij dan het ministerie van gezelligheid doen?
Wees gerust... Ik zal een muilkorf halen voor Diaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jullie maar niet gaan zingen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat het rompkabinet er niet af valt.
Afhankelijk van de smaak kan Nem nog een handeltje in exclusief bier beginnen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toerisme, vrij ICT-verkeer en zoals ieder nieuw land gaan we onze eigen postzegels en geld maken, dat kopen verzamelaars dan
En dan met deze verdeling? Op zich een goed idee, is kostenbesparend. Je moet nog wel even onderhandelen over de verdeling... Reykjavik is wel interessant om te hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een voorstel gehad van de Britten. We kunnen meeliften op hun schepen. Gaan we accoord?
[ afbeelding ]
Wat krijgen wij dan als de ene helft voor Engeland is en de andere helft voor Nederland?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een voorstel gehad van de Britten. We kunnen meeliften op hun schepen. Gaan we accoord?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wees gerust... Ik zal een muilkorf halen voor Diaan.
Je bedoelt de MinFin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wou de minJus vragen of de de rest van het eiland niet gewoon van engeland kunnen kopen maar die ligt al in bed natuurlijk
scherp!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat krijgen wij dan als de ene helft voor Engeland is en de andere helft voor Nederland?
Gratis transport, legering en voeding voor de troepen. Want MinFin wil nog steeds geen budget vrijgeven voor eigen middelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat krijgen wij dan als de ene helft voor Engeland is en de andere helft voor Nederland?
Hmmm, ben niet overtuigd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gratis transport, legering en voeding voor de troepen. Want MinFin wil nog steeds geen budget vrijgeven voor eigen middelen.
Met eigen middelen kunnen we wel een bank of twee zelf pakken.
Eerst maar eens MinFin uit zijn bed weten te krijgen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ben niet overtuigd.
Zet maar op de agenda voor het eerstvolgende kabinetsberaad...
Ik zag alleen reclames en interviews.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Waar zijn we mee bezig? Het schaatsen is bezig.
Ik kan beiden tegelijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Waar zijn we mee bezig? Het schaatsen is bezig.
Ach natuurlijk. Jij bent vrouw.quote:
Verplicht naar Oprah kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben weer terug...De Jong
ze zenden het wéér niet uit
Neuh skischansquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |