ik was al veel eerder met mijn justitie/intergratie dus pech gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al schreef, Justitie onder Defensie.
Dat impliceert nogal walquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wil trouwens wel meteen een motie indienen. Het Ministerie van Defensie moet gewoon weer het Ministerie van Oorlog gaan heten. Duidelijkheid voor alles.
Of je nu vecht tijdens de verdediging of een aanval, het blijft oorlog.quote:
Ik vind dat er een apart ministerie moet komen voor muziek...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt onder cultuur en daar zijn al 3 dames voor aangewezen c.q. hebben 3 dames zichzelf voor aangewezen. Die pret wordt je dus niet gegund...
Ik denk dat je beter eerst even je vrouw in het gareel moet brengen, die verdomd het om ook maar een beetje coöperatief te zijn in deze gemeenschap...
Tip: we kennen wel een strafdienstplicht in onze micronatie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat er een apart ministerie moet komen voor muziek...
EN mijn vrouw in het gareel brengen? Dat heb ik al lang opgegeven..
Ik stel een werkbezoek aan de Antillen voor om daar eens een paar bilatjes te gaan houden, waarna we afsluiten met een plenair overleg in de buurt van helderblauw water en en goed gevulde bar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
nu is er wel ruzie in de tent. op naar de nul cijfers
Ja maar in onze taal heeft het een negatieve connotatie: die van een aanvallende instellingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je nu vecht tijdens de verdediging of een aanval, het blijft oorlog.
Ja,omdat het als een rode lap op een stier werktquote:En het komt wat dreigender over richting landen die het niet met de stichting van onze micronatie eens zijn.
Hei dagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel een werkbezoek aan de Antillen voor om daar eens een paar bilatjes te gaan houden, waarna we afsluiten met een plenair overleg in de buurt van helderblauw water en en goed gevulde bar.
Dan komen we er vast wel weer uit...
Welke stier? Nederland? Da's een mak lammetje. En vergeet niet dat ik hun Defensie goed ken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar in onze taal heeft het een negatieve connotatie: die van een aanvallende instelling
[..]
Ja,omdat het als een rode lap op een stier werkt
Ach, zonder mij redt hij het toch helemaal niet.. werken, 2 kinderen, koken, huishouden... nee ...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tip: we kennen wel een strafdienstplicht in onze micronatie.
iedereen voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel een werkbezoek aan de Antillen voor om daar eens een paar bilatjes te gaan houden, waarna we afsluiten met een plenair overleg in de buurt van helderblauw water en en goed gevulde bar.
Ik ga wel lekker door het Texelse bos banjeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt Bor de Wolf wel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker door het Texelse bos banjeren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker door het Texelse bos banjeren.
nu beginnen we echt een balkende kabinet te lijken zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Infiltratie dient te gebeuren door personeel van mijn departement.
Ik denk aan de veiligheid van de PM.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu beginnen we echt een balkende kabinet te lijken zo
Diaan en ik Nieuw Zeeland graag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik gewoon maar eens bepalen wie waar gaat wonen en waarom? stelletje ongeregeld!
Hoewel het niet mijn departement is, wil ik een motie indienen om niet zo zeer iets over IJsland door te nemen, maar om het maar gewoon meteen maar in te nemen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens zitting in het Oorlogs Kabinet? Met betrekking tot het plan van de MinFin wil ik even wat plannen omtrent IJsland doornemen.
Dit gaat mijn ministerie en ambtswoning worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik gewoon maar eens bepalen wie waar gaat wonen en waarom? stelletje ongeregeld!
denk dat een clown in het totale plaatje minder opvaltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk aan de veiligheid van de PM.
Het is veiliger om iemand in camouflage kleding het bos in te sturen dan iemand die er uit ziet als Pipo.
Dan moet eerst MinFin over de brug komen. Ik heb nu niet eens geld genoeg om een kistje handgranaten te kopen. Dus maar snel een overleg met het Oorlogs Kabinet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het niet mijn departement is, wil ik een motie indienen om niet zo zeer iets over IJsland door te nemen, maar om het maar gewoon meteen maar in te nemen...
Daar hebben we De_Hertog toch voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk aan de veiligheid van de PM.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit gaat mijn ministerie en ambtswoning worden.
[ afbeelding ]
Dat gaat alleen op in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat een clown in het totale plaatje minder opvalt
Hij is toch van ICT?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we De_Hertog toch voor
Je moet wel oppassen dat je niet te veel op de vader van Hyacint Bucket begint te lijken...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op in de Tweede Kamer.
Maar daar hebben we gelukkig nu niks meer mee te maken.
Dacht ik ook.quote:
Wil de MinBiZa hiermee zeggen dat ons land zaken doet met de tweede kamer van Nederland?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen dat je niet te veel op de vader van Hyacint Bucket begint te lijken...
Als Nem door een USB kabel past wel.quote:
ziet er erg mooi uit... Erg mooie uitvalsbasis voor Minister van Oorlogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
(Is Fort George, Schotland, nog in gebruik als kazerne)
hehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Nem door een USB kabel past wel.
Nem is MP, geen PM...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Nem door een USB kabel past wel.
Dus echt tijd dat MinFin met geld gaat komen. Zelfs de computer waar ik op werk is aan vervanging toe.quote:
Ik doe mijn eigen digitale security welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
hehe
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van de PM, alleen voor de veiligheid van zijn computer. En ik wil best meedoen aan het oorlogskabinet, digitale oorlogsvoering wordt ook steeds belangrijker tenslotte.
Motie gesteund door Defensie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien ik in het kabinet van AKQ SC zit, vond ik het ook wel tijd worden voor een afbeelding van mijn avatar in de OP. Ik ben dus zo vrij geweest die maar even toe te voegen in de Fok!wiki.
Is Nederland dan geen land binnen het Koninkrijk der AKQ SC?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil de MinBiZa hiermee zeggen dat ons land zaken doet met de tweede kamer van Nederland?
hoe komen we eik aan inkomsten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus echt tijd dat MinFin met geld gaat komen. Zelfs de computer waar ik op werk is aan vervanging toe.
Denk dat de MinFin al weer op één oor ligt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus echt tijd dat MinFin met geld gaat komen. Zelfs de computer waar ik op werk is aan vervanging toe.
Ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
hehe
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van de PM, alleen voor de veiligheid van zijn computer. En ik wil best meedoen aan het oorlogskabinet, digitale oorlogsvoering wordt ook steeds belangrijker tenslotte.
Nog niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Nederland dan geen land binnen het Koninkrijk der AKQ SC?
Hebben we geen liberaal drugsbeleid dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komen we eik aan inkomsten?
Hartstikke liberaal. We hebben een heel eiland om vol te planten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we geen liberaal drugsbeleid dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |