Je moet het gewoon eens proberen, ik pas met mijn maat 36/38 wel in maatje 170, alleen broeken niet altijd omdat die heuploos zijn en mijn kont pletten. Vooral rekbare stoffen zijn wel te halen voor iemand met maat Squote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden laatst zo'n fijne LOGG trui, die je ook voor dames had, alleen dan voor 10 euro minder.
ik draag wel vaker gewoon maat 170quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden laatst zo'n fijne LOGG trui, die je ook voor dames had, alleen dan voor 10 euro minder.
Als ik de maattabel vergelijk moet het wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens proberen, ik pas met mijn maat 36/38 wel in maatje 170, alleen broeken niet altijd omdat die heuploos zijn en mijn kont pletten. Vooral rekbare stoffen zijn wel te halen voor iemand met maat S
alles opnieuw bestellen en die andere bestelling in zn geheel terugsturen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef pinquit het volgende:
hodvergaan de rykiel dingen in de dikke sale is mn bestelling na een week in behandeling
stommelingen.
die neiging had ik bijnaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef electronique het volgende:
[..]
alles opnieuw bestellen en die andere bestelling in zn geheel terugsturen?
That's the spirit girlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
Haha, goeie TT!![]()
![]()
Heb nog een vest/jas in mn verlanglijstje staan, maar 50 eurie vind ik toch echt teveel.. hoop dat ik 'm voor minsten 10 euro minder kan scoren in de sale straks
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
That's the spirit girl!
Ik heb ook altijd dingen staan op m'n verlanglijstje die ik wel ga kopen als ze in de sale komen. Alleen dingen die ik echt supermooi vind koop ik 'gewoon'
Ohh die is heeul fijn!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Mijne is nog steeds niet in behandeling, dus deze nog even toegevoegd:
[ afbeelding ]
Ja klopt, sowieso zaterdag en oook nog wel eens zondags.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja preciesheb nu ook nog een aantal dingen in mn verlanglijstje staan die nu in de sale zijn, maar die zijn er al niet meer in mijn maat. En ik heb geen zin om vroeg op te staan om te kijken of het er dan wel is
Las ik nou goed hier dat ze soms ook in het weekend bijvullen?
[..]
Ohh die is heeul fijn!!![]()
Oeh! Nicequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, sowieso zaterdag en oook nog wel eens zondags.
Ik vind het wel een sport hoor, zo heel vroeg shoppenSpeuren, dingen in je mandje gooien en dan zo snel mogelijk afrekenen om daarna de volgende lading binnen te harken
Er staan dan zoveel dingen om 8 uur allang weg zijn
Jaquote:
Damnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
ze denken nog steeds dat ze em voor 20 euro wel kwijtraken![]()
Ik bied 1 euro
Maar dan ga ik em even verbouwen ofzo, stofje lijkt wel geinig, maar het schijnt goud te zijn ipv oranjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn
1 euro erbij, als ik 'm MOET dragen? Nou vooruit![]()
![]()
ohh, nee ik had niks uit de rykiel (haha ik typte rukielquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Ik zou gewoon mailen, zo kreeg ik ook korting op een een broek die al onderweg was, moest gewoon zelf minder overmaken.
Inderdaad. Gewoon de schaar erin en er een bloot topje van maken ofzo, waar je dan beter nog een zwart topje onder kan doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dan ga ik em even verbouwen ofzo, stofje lijkt wel geinig, maar het schijnt goud te zijn ipv oranje
Eh.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef alors het volgende:
wtf wtf, nu bestelde ik nog even een een blouse
[ afbeelding ]
![]()
MAARRR wat zag mijn oog in het besteloverzicht?! DE jas stond opeens tussen mijn nieuwe bestelling (de andere bestelling met opnieuw bestelde jas is in behandeling) maar erachter stond: Uitverkocht![]()
![]()
![]()
Nu hoop ik maar dat dit komt van de 'poging' die ze hebben gedaan om de jas nog toe te voegen...
Anders ga ik echt gillen en poederbrieven sturen![]()
Ja maar die bestelling met die jas is al in behandeling genomen en het klopt qua bedrag (nog steeds), ik zal de datum eens checken... Het lijkt erop dat hij onder vandaag besteld staat... Ik heb de jas al eerder besteld. Ik hoop echt dat het goed is gegaan....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh.
Wat raar?
Meestal is 'uitverkocht' niet helemaal een goed teken toch...? Dat heb ik ook wel 's gehad.. Maar ik hoop idd dat ZIJ het goed hebben gedaan, het is immers niet jouw schuld!Dus.
Zo is het! Antrax FTW!![]()
Ongetwijfeld idd, maar ik heb (nog) geen Zara in de buurtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
Zulke spijkeroverhemden hebben ze ook bij de Zara! Heb wel 4 verschillende gezien!!
Mooooi iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef P.F het volgende:
Deze bh + string is trouwens echt heel mooi! Maar in het echt meer zwart+groengrijs dan zwart+roze..
En die string is ook anders dan op het plaatje
[ afbeelding ]
Mijn vriendje: OOOO die is echt mooi! Sexy maar niet te oud/serieus. Echt heel mooi!!!
Die zijn tof idd! Moeilijk, maar als zulk materiaal te krap zit, loop je ook niet lekker...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk, net gepast maar twijfel over de maat heb een beetje speling.....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
ze denken nog steeds dat ze em voor 20 euro wel kwijtraken![]()
Ik bied 1 euro
welke is dat dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:49 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten om dat rokje te kopen
Hij staat niet op de site, maar ik heb hem in Zwolle gekocht, 19,90quote:
ooh okay, leuk welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:55 schreef poolie het volgende:
[..]
Hij staat niet op de site, maar ik heb hem in Zwolle gekocht, 19,90
Jij Sherlock!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef alors het volgende:
oooohhh kijk eens wat ze hebben gedaan!! Ze hebben onder de paillettentuniek een hele andere gezet.
Deze heb ik al in de winkel zien hangen maar die viel nogal tegen in het echt, het waren meer bronzen pailletten dan gouden....
[ afbeelding ]
Die andere had elastiek in de taille en een ander pailletten patroon![]()
kijk
[ afbeelding ]
Hij is bovenaan redelijk nauwsluitend, al heb ik het idee dat ie na een tijdje wel iets wijder wordt daar. Ik heb normaal 36 & van deze jas ook 36. Je kan er wel een trui onderdoen, maar.. het ligt er wel aan hoe dik jij dik vindt? Ik heb er iig altijd nog wel een riem bij om, omdat ik hem anders niet mooi/minder vind zitten, juist omdat ik het idee heb dattie wijder wordt een beetje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe valt deze jas eigenlijk? Is hij bovenaan een beetje nauwsluitend? En zo ja, als je normaal maat 36 hebt, kan je dan beter 36 of 38 nemen (ook ivm dikke truien enzo eronder)?
Ohja, en heeft er iemand misschien een foto zonder kraagje?
[/veeleisend]
Nou stel je zouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is bovenaan redelijk nauwsluitend, al heb ik het idee dat ie na een tijdje wel iets wijder wordt daar. Ik heb normaal 36 & van deze jas ook 36. Je kan er wel een trui onderdoen, maar.. het ligt er wel aan hoe dik jij dik vindt? Ik heb er iig altijd nog wel een riem bij om, omdat ik hem anders niet mooi/minder vind zitten, juist omdat ik het idee heb dattie wijder wordt een beetje.
Dan is 'ie gewoon nog niet voorgemeld bij de TNT. Als je een paar dagen geduld hebt staat het er welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef Bobooo het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag, maar..
Als ik op mijn Collonummer druk dan moet ik daarna dat nummer + postcode (van de geadresseerde) invoeren. Als ik dat heb gedaan zegt hij: 'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie'.
Iemand een idee wat dit inhoud?
Dan is ie nog niet zichtbaar. Komt vanzelf. Morgen of overmorgen staat 'ie er vast wel uit zichzelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef Bobooo het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag, maar..
Als ik op mijn Collonummer druk dan moet ik daarna dat nummer + postcode (van de geadresseerde) invoeren. Als ik dat heb gedaan zegt hij: 'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie'.
Iemand een idee wat dit inhoud?
Ik denk dat het wel zou kunnen met een 36. Maar je hebt dus beiden besteld, dus moet je even kijken welke lekkerder zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nou stel je zou [ afbeelding ]
die eronder dragen (is ook wel het dikste vest dat ik me kan voorstellen)?
Ik heb er iig nu een in 36 en 38 besteld, ben benieuwd.
ok, dankjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan is 'ie gewoon nog niet voorgemeld bij de TNT. Als je een paar dagen geduld hebt staat het er wel.
Op het plaatje wel idd, maar die pailetten zijn in het echt meer bronzig en een beetje mat ipv glanzend, Als het licht er op een bepaalde manier op valt, dan ziet hij er idd zo uit als op het plaatje, maar anders nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij Sherlock!Ik vind 'm er opzich wel mooi uitzien zo op het plaatje..
Same here, ik heb ook tentamens ma+di. Maar ik kijk niet op de H&M site moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef alors het volgende:
Ik verzin de gekste dingen om onder het leren van mijn tentamen uit te komen
[ afbeelding ]
zelfde hierquote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Mijne al 3 dagen in behandeling maar t&t werkt nog niet.
+1quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Mijne al 3 dagen in behandeling maar t&t werkt nog niet.
Wat een slechte organisatie is het toch, iets klopt er dan toch niet helemaal ?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:06 schreef baniekje het volgende:
Mijn bestelling is verschoven, eerst van half januari naar eind januari en daarna nog eens naar februari.
ik heb hem ook gekocht maar weet niet of ik hem wil terugbrengen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef alors het volgende:
oooohhh kijk eens wat ze hebben gedaan!! Ze hebben onder de paillettentuniek een hele andere gezet.
Deze heb ik al in de winkel zien hangen maar die viel nogal tegen in het echt, het waren meer bronzen pailletten dan gouden....
[ afbeelding ]
Die andere had elastiek in de taille en een ander pailletten patroon![]()
kijk
[ afbeelding ]
ja maar...school?het is wel onwijs mooi maar toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat soort dingen draag ik gewoon als ik er zin in heb,
Maar sommigen zullen het ook alleen doen als ze uitgaan oid.
Ik ben ook geen uitgaanstype, maar ik weet sommigen wel; die dragen zoiets dan denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja maar...school?het is wel onwijs mooi maar toch.
ben niet echt het uitgaanstype
Die laatste, 8671.quote:
Stik, nu is mijn vriend al terug van het sporten en heb ik nog geen kledingstuk gezien, ik heb alleen nog maar gewerkt vanuit huisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef MaLo het volgende:
Mijn bestelling is vandaag op het Kialapunt aangekomen (hij was al sinds de 15e onderweg, dus mocht ook wel).
Straks als dochtertje op bed ligt en vriend sporten is, ga ik uitgebreid passen.
Die is het ja, ik ben 1:80 en hij kwam bij mij tot mijn enkelsquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:40 schreef alors het volgende:
Was dat zo een?
[ afbeelding ]
ook in licht- en donkerblauw.
Er staat binnenbeenlengte 71 cm, dus ik vrees dat ze kort zijn. Ik ben 1.76 en wil graag gewoon dat hij tot mijn enkels komt.
Okayquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die is het ja, ik ben 1:80 en hij kwam bij mij tot mijn enkels. Ik heb voor de zekerheid nu maar een andere in M besteld, misschien zit die beter.
Squote:Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
OkayWat voor maat heb je normaal dan?
Ik heb ze hier in Arnhem wel gezien, maar volgens mij gaan die echt heel snel want zag er nog maar 2 hangen. Maar ze verkopen ze dus wel in de winkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef monikanyc het volgende:
even een vraagje, weet iemand ook of ze die fijne rokjes van 5 euro ook gewoon in de winkel verkopen? want ik heb geen zin om tot begin maart te wachten
oke mooi dankje welquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb ze hier in Arnhem wel gezien, maar volgens mij gaan die echt heel snel want zag er nog maar 2 hangen. Maar ze verkopen ze dus wel in de winkel.
Hoezo tot begin maart? Bij mij staan ze gewoon op begin februari?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef monikanyc het volgende:
even een vraagje, weet iemand ook of ze die fijne rokjes van 5 euro ook gewoon in de winkel verkopen? want ik heb geen zin om tot begin maart te wachten
bij mij ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoezo tot begin maart? Bij mij staan ze gewoon op begin februari?
Die kinderkleren zijn schattigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:52 schreef alors het volgende:
http://www.youtube.com/v/Z9x8Chloy8w
Met beelden van de Sonia Rykiel voorjaarscollectie.
Sonia Rykiel draag haar eigen bh's geloof ik niet
Volgens mij heb ik 'm zien hangen ja. Geen foto'squote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of dit rokje ook nog in de winkels hangt? En heeft iemand er misschien een aan-foto van? Ik vind 'm super
Je kan em wel testen op het model in de fashion studio op hm.comquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of dit rokje ook nog in de winkels hangt? En heeft iemand er misschien een aan-foto van? Ik vind 'm super
Ik hoop het echt, ga morgen als het niet te hard sneeuwt wel ff kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm zien hangen ja. Geen foto's
Ja! Ik was vandaag bij het filiaal op hoog catharijne en daar hing al best wel wat. Welk jurkje zoek je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef warrel het volgende:
Weet iemand al of er delen van de spring collection in de winkels hangen? M'n jurkje staat op eind maart, laat ik dan net voor minstens 3 maanden het land uit gaan..
Dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef rena het volgende:
[..]
Ja! Ik was vandaag bij het filiaal op hoog catharijne en daar hing al best wel wat. Welk jurkje zoek je?
Ik weet niet zeker of die er is, maar ik zag al een hoop lentedingen, dus de kans is wel aanwezig lijkt me. Moeten ze alleen wel die exacte kleur hebben..quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Ondertussen ook al uitverkocht in de webshop
wat een prachtig jurkjequote:Op donderdag 28 januari 2010 08:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
ik heb in de uitverkoop een spijkerrokje gekocht van 24.90e voor 5e, maar daar hadden ze alleen maar maatje 34 van, mazzel dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef monikanyc het volgende:
Nu is hij er weer in alle maten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Ik heb m net gekregen in een M en die zit redelijk als een hobbezak ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is leuk
Maar ik ben bang dat het als een soort hobbezak zit
Maar is ie over het algemeen te groot of val hij gewoon raar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb m net gekregen in een M en die zit redelijk als een hobbezak ja.
Hij valt sowieso groot, en ík ben gewoon niet zo breed aan de bovenkant waardoor ie bij mij raar valt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is ie over het algemeen te groot of val hij gewoon raar?
Thanksquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat een prachtig jurkjeZal je mooi staan warrel
Is dat niet met een dun riempje/strikdingetje te corrigeren? Ik had 'm voor de zekerheid ook maar in S besteld. Ben ook niet zo groot van bovenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hij valt sowieso groot, en ík ben gewoon niet zo breed aan de bovenkant waardoor ie bij mij raar valt.Die band moet wel mooi strak onder je borst zitten zegmaar.
Ik zou dan eerder een witte broek doen, of een andere stoffen broek. Geen spijkerstof.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de roze erg leuk, zou daar ook een spijkerbroek onder kunnen? Ik ben echt een mode-nerd.
Maar had je 'm eigenlijk online of uit de winkel? Wanneer het het laatste is: waaaaar?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf de S, en boven zit hij perfect. Onder mocht het wel iets meer vorm geven, maar niet heel storend. Misschien daarom dat ik het met broek leuker vind. ik heb gelukkig heel veel zwarte jurkjes en dan heb ik wat afwisseling.
[..]
Ik zou dan eerder een witte broek doen, of een andere stoffen broek. Geen spijkerstof.
Maar hij kan imo ook gewoon als jurk hoor!
Ik zoek al tijden zo'n blouse, had er zelfs al één van de kinderafdeling besteld, maar die heeft allemaal opvallende ruches enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef bluejean het volgende:
Leuk Alors! Die blouse linksbovenaan moet ik ook.![]()
Anders hemdje eronder?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Tamashii het volgende:
Die hempjes zijn echt stom. ;/ kei doorzichtig en zou niet weten hoe ik dat moet dragen denk ik .
Goed idee. Dankjewel voor dit plaatje. waar zou ik zulke plaatjes kunnen vinden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Anders hemdje eronder?
Bij haar is het wel leuk
[ afbeelding ]
Ik weet t niet, ik kwam deze toevallig tegen op ellegirl forum. Ik google ook wel een op een kledingstuk, alleen 'rykiel top hm' levert geen oufits op helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed idee. Dankjewel voor dit plaatje. waar zou ik zulke plaatjes kunnen vinden?
waar staat die kimonodingquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]en nog wat sonia lingerie.
Is al uitverkocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Providentia het volgende:
[..]
waar staat die kimonodingkan nergens vinden bij sale
Dan moet je echt je wekker zetten om 5 uur en wachten tot ze bijvullen, Ik heb em vanmorgen om 6 uur al niet meer gezien...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja echt stom, ik wil die roze met zwarte kimono.
Misschien ben ik dan preutsquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef alors het volgende:
Valt wel mee toch, bij haar komtie tot de knie.
Bij deze ook, zelfde model, andere kleur.
[ afbeelding ]
Blijkbaar welquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Jemig zeg, zitten er dan echt zo veel mensen 's ochtend om half zes te F5'en
hahahaha. Hmm. Dat gaat mij nimmernooit lukken. Jammer, want op marktplaats worden ze verkocht voor 40 euro plus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Ik vind het wel een troostende gedachte dat ik niet de enige ben
Noh, niets van aantrekken hoor. Dat heef toch niets met leeftijd te maken? Ik vind dit juist een hele degelijke, nette lengte, hou zelf ook niet van veel korter dan dit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan preutsIk had vorig jaar een jurkje aan dat ongeveer even lang viel en toen hoorde ik in de stad iemand achter me zeggen 'jeetje, dat is leuk als je 20 bent maar daarna kan het echt niet meer'. Ik denk dan gelijk dat het over mij gaat en word dan onzeker enzo
.
Jeujj, vanmorgen om 9 uur ging toch de belquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef PartyHardy het volgende:
Sjonge jonge, nog maar een keer gebeld naar de klantenservice, heb nog niks gehad en ondertussen al een ander klantnummer gekregen.. Er staat in behandeling op de site
Ik moest nog 5 tot 8 werkdagen wachten zei die mevrouw.. pfff de laatste keer dat ik bestel..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik bestelde een kanten slipje voor 2 euro van de sonia rykiel collectie, ik kreeg een zwart badpak van 30 euro.
Mja maat 42, normaal heb ik maat 38. Nou zat ik te denken want eerst wilde ik keurig een mailtje sturen met ja jullie hebben iets verkeerd geleverd etc, maar in normale badpakken passen mijn borsten nooit en in deze wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef alors het volgende:
[..]
Issie nog leuk en toevallig jouw maat? Dat zou ik wel eens willen, dat je iets cheaps besteld en dat je ipv daarvan iets vets krijgt wat ook nog past. Bij mij zijn het altijd van die suffe dingen die ik verkeerd geleverd krijg
Ja ik heb dit jurkje, is echt niet heel kort hoor! Gewoon net als op het plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef alors het volgende:
Valt wel mee toch, bij haar komtie tot de knie.
Bij deze ook, zelfde model, andere kleur.
[ afbeelding ]
ja nou ik wou die zwarte dan bestellen, en daar stond begin maart bijquote:
Natuurlijk kan je dat dragen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan preutsIk had vorig jaar een jurkje aan dat ongeveer even lang viel en toen hoorde ik in de stad iemand achter me zeggen 'jeetje, dat is leuk als je 20 bent maar daarna kan het echt niet meer'. Ik denk dan gelijk dat het over mij gaat en word dan onzeker enzo
.
Nee vind ik ook, maar die had ik toevallig aan toen ik hem ging passen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Dat is inderdaad een leuk jurkje! Maar ik zou het niet combineren met kousen
Oh ok dan is het goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar die had ik toevallig aan toen ik hem ging passen.![]()
Lekker warm met dit weer.![]()
Er zit ook nog een minder opvallende rits aan de achterkant, maar die aan de voorkant maakt hem toch wat minder uitgaansgeschikt ivm jongens die leuke denken te zijn en er snel even aan te trekken. Ik zie het zo gebeuren.
Bij mij ook.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:40 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het totaalEn nog wat Rykiel lingerie...
Oh dear...quote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Inderdaad fingers crossed want dat zei ik ook twee weken geleden en vorige week kwam de eerste fout van h&m. :p
Ik vind 'm eik wel leuk!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef alors het volgende:
Wat een matige 'aanbieding'
[ afbeelding ]LOGG
Oh oke!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:08 schreef alors het volgende:
6 uur meestal
Ik ga morgen ook even kijken, moet toch half 6 eruit
Ja echt een opgave voor mij als avondmens om in het donker op te staanquote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh oke!
Nou is toch mooi, de kat moet dan ook eten xDDus dan ga ik gelijk ff in de sale zoeken
![]()
![]()
Half 6wat een tijden he
Ik moet er woensdag en donderdag ook zo vroeg uit.
He bah. Erg is dat he. Nog helemaal donker enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt een opgave voor mij als avondmens om in het donker op te staanIk moet donderdag ook weer zo vroeg
Thanxquote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah. Erg is dat he. Nog helemaal donker enzo
Succes iig!
En mijn bestelling staat bij H&M op In behandeling (dus nog niet Bestelling is onderweg) maar bij TNT is hij al gesorteerdquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef alors het volgende:
wtf! Mijn bestelling is in behandeling genomen, terwijl eronder nog stond dat het niet kon omdat ik over m'n limiet zat, en mn retouren zijn ook nog niet verwerkt![]()
Naja anyway
Ze zijn zo lekker consequent hequote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef alors het volgende:
wtf! Mijn bestelling is in behandeling genomen, terwijl eronder nog stond dat het niet kon omdat ik over m'n limiet zat, en mn retouren zijn ook nog niet verwerkt![]()
Naja anyway
Dat heb ik ook wel eens idd, dus altijd je collonummer blijven checkenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
En mijn bestelling staat bij H&M op In behandeling (dus nog niet Bestelling is onderweg) maar bij TNT is hij al gesorteerd.
Ja ik dacht dat die limiet niet hoger dan 400 kon, er was nog voor 200 onderweg retour, nog voor 120 hier, en dan dus nu nog voor 150 in behandeling. Ze hebben vertrouwen in mequote:Op maandag 1 februari 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker consequent he
Nouja, beter voor jou toch!![]()
Oh, wat vaag joh?! Hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens idd, dus altijd je collonummer blijven checken
[..]
Ja ik dacht dat die limiet niet hoger dan 400 kon, er was nog voor 200 onderweg retour, nog voor 120 hier, en dan dus nu nog voor 150 in behandeling. Ze hebben vertrouwen in me!
Hehe dat wel jaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, wat vaag joh?! Haha
Ja, dat vertrouwen gaat maar 1 kant op he, zij in ons, wij niet in hen!![]()
Ah ik heb een jurkje met een rits over de hele voorkant, ben ik al eens in uitgeweest en niemand die dacht grappig te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar die had ik toevallig aan toen ik hem ging passen.![]()
Lekker warm met dit weer.![]()
Er zit ook nog een minder opvallende rits aan de achterkant, maar die aan de voorkant maakt hem toch wat minder uitgaansgeschikt ivm jongens die leuke denken te zijn en er snel even aan te trekken. Ik zie het zo gebeuren.
Klinkt enigszins geruststellend, maar uit ervaring weet ik dat mijn ex en vaste scharrel dat wel grappig vinden...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ik heb een jurkje met een rits over de hele voorkant, ben ik al eens in uitgeweest en niemand die dacht grappig te zijn.
Hahahahahaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe dat wel ja
Ik had eigenlijk gehoopt dat het nog wat langer zou duren. Nu staan er nog een paar dingen in nalevering, en die staan daar zo eenzaam![]()
![]()
De verleiding is zoo groot dan, ik faal altijd weer he
edit: oh dat weten ze natuurlijk, daarom doen ze het, ze hebben me door!
Ja dat was ik vergeten xD Gelijk gedaan, maar jij was weer te snelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:10 schreef alors het volgende:
je moet de s jes even achter https weghalen
Ik heb nog een riem besteld en een broche, waarvan ik er 2 wilde, maar de andere was uitverkocht. Verder had ik niet echt tijd om goed te kijken.
Echt? Oh wat raar. Ja, klopt.. Hij staat idd niet meer bij de normale collectie, .... oh wacht. Ik zie het al. Hij staat wel bij de sale maar dat is een ander artikel nummer dan hoe ie in de sale stond (ik had 'm in mn verlanglijstje).... vaaaaaaaag! Waarom zou H&M dat doen? Zodat je 'm alsnog voor de normale prijs koopt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:12 schreef alors het volgende:
huh is die jas niet in de sale? Dat moet toch wel? Alles hoort in de sale te zijn... Anders moet je even mailen dat je korting wil
Het die topjes, vallen die ook zo hoog bij je hals als het lijkt? Want dat vind ik een beetje a-relaxt... Ze lijken me verder wel fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Bestelling binnen:
[ afbeelding ]
Groene jasje weet ik nog niet. In het echt vind ik hem toch een stuk minder, terwijl ik hem op het plaatje echt super vind.
De twee topjes zijn echt heul lang, maar ze blijven wel.
De blouse blijft ook
Ja ach ik ken genoeg mensen die dat grappig zouden vinden maar ze deden het allemaal niet! En dan trek je er toch gewoon een heel dun hempje (of strapless topje) onder aan? Lekker warm en dan is er geen rits gevaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Klinkt enigszins geruststellend, maar uit ervaring weet ik dat mijn ex en vaste scharrel dat wel grappig vinden...
Maarja die ken ik goed dus inderdaad misschien toch maar keertje proberen.
Nee, niet zo hoog. Bij mij kun je 1-2 cm decollete zien (die is dan ook wel redelijk groot, weet niet of dat uit maakt). En ik kan ze zo over mn kont trekken, echt superfijne topjes!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het die topjes, vallen die ook zo hoog bij je hals als het lijkt? Want dat vind ik een beetje a-relaxt... Ze lijken me verder wel fijn
Klopt de maat wel een beetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee, niet zo hoog. Bij mij kun je 1-2 cm decollete zien (die is dan ook wel redelijk groot, weet niet of dat uit maakt). En ik kan ze zo over mn kont trekken, echt superfijne topjes!!
Yep, maat M. En tis redelijk stretchstof.quote:
Ik kreeg hem ook binnen, ik snapte de meerwaarde ervan niet zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:53 schreef alors het volgende:
Ik heb een boekjemaar er staat niks nieuws in
Ja, vaag man. Haha iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:42 schreef alors het volgende:
ja je moet idd echt op die artikelnummers letten, want die veranderen vaak als iets in de sale komt. Nou je hebt em
Ja, dat is altijd het euvel met de H&M he, wat is de kleur in het echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef -Peach het volgende:
Die rode is niet lelijk! Hahahaha (die heb ik). In het echt best wel roze. Ik heb die blauwe in de winkel trouwens nergens zien hangen, alleen de rode/roze en een of andere rare grijze kleur? Hopelijk bedoelen ze daar niet de blauwe mee!
Weet niet of ik het helemaal begrijp.. ik heb ongeveer 10 dingen besteld waarvan er 3 goed zijn en 6 niet, die 1e wil ik graag in een andere maat hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef alors het volgende:
Volgens mij wel, beter retour je dus alles, dat kost je niets. En bestel je weer opnieuw
En je kunt het wel aangeven op het formulier ja, maar als het artikel op dat moment uitverkocht is, dan heb je pech, ze gaan niets voor je achterhouden. Dus kun je dat beter zelf doen bij schaarse en sale artikelen.
Ohja nou zie ik het, haha stom want bij de klantenservice op internet staat dat niet omschreven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Sulley02 het volgende:
Nee, als het goed is nietstaat volgens mij ook achter op het factuur.. en anders in de voorwaarden
Hals valt normaal, niet hoog gelukkig dat vind ik zelf ook niet prettig zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het die topjes, vallen die ook zo hoog bij je hals als het lijkt? Want dat vind ik een beetje a-relaxt... Ze lijken me verder wel fijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Hals valt normaal, niet hoog gelukkig dat vind ik zelf ook niet prettig zitten.
Ik kan ze ook over m'n kont trekken, de stof is redelijk stretch.
Ja er zijn dingen die ik terug stuur en dingen die ik wil ruilen en die ik houd.. dus ik ben bang dat ik het dan verkeerd bereken en het dadelijk helemaal een zooitje wordtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Tegan het volgende:
Je kan toch gewoon het geld zelf overmaken, dan hoef je ook niet te wachten.
Meestal wel, gewoon 's morgens vroeg even kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef poolie het volgende:
Iemand nog een idee of deze nog op voorraad komt?
Was te erg aan het twijfelen en toen was hij uitverkocht![]()
[ afbeelding ]
grijs hemdje van divided, half maartquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
NatuurlijkNormaal wordt mn bestelling pas na 3 maanden in behandeling genomen, de laatste 5 bestellingen die ik heb gedaan worden binnen een dag in behandeling genomen
Damn
Wilde er nog wat bij doen.
Dat wordt dus een nieuwe bestelling plaatsen![]()
Weet iemand nog iets wat een langere levertijd heeft?
Hij zegt dat ik de onjuiste maat heb ingevoerd. Terwijl ik alle maten heb ingevoerd intussen, hoofdletter en gewone letterquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
grijs hemdje van divided, half maart
54-3512
Morgenochtend rond 8 uur checken! Hij is geweldig, heb 'm ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef poolie het volgende:
Iemand nog een idee of deze nog op voorraad komt?
Was te erg aan het twijfelen en toen was hij uitverkocht![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Enfermera het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw wat een bestelling.
Roze jurkje is liev
Jas is echt geweldig, kraag eraf en die tailleriem die d'r ook staat eromheen, en dan is ie echt zo tof.
Zwarte jurkje had ik al in t grijs en is gewoon chill.
Dan 4 Rykiel bh's. Toen ik er eentje ging passen dacht ik 'wáár zijn mn tieten heen?'. Werden helemaal platgedrukt leek wel. Maar toen heb ik ze een tijdje later nog eens aangedaan en vergeleken met mn eigen bh's en toen vond ik t wel weer meevallen. Plus ze kostten maar 5 euro én ze zitten ook nog eens lekker.
Die paarse strapless bh is echt bagger, bleef niet zitten, etc. Bovendien heb ik al 4 bh's en toch bijna geen strapless kleding.
Dat broekje met roosje is een beetje ruim maar ach, en die andere is een 3-pak strings in maat 42 geworden, blijkbaar.
Hoera, en nu mag ik zéker een paar maanden niks meer bestellen (vertel ik mezelf bruusk en zeker).
Ja hequote:
I knowquote:
quote:
Maar 1,95 voor dat ontzettend schattige ondergoed met die roosjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw wat een bestelling.
Roze jurkje is liev
Jas is echt geweldig, kraag eraf en die tailleriem die d'r ook staat eromheen, en dan is ie echt zo tof.
Zwarte jurkje had ik al in t grijs en is gewoon chill.
Dan 4 Rykiel bh's. Toen ik er eentje ging passen dacht ik 'wáár zijn mn tieten heen?'. Werden helemaal platgedrukt leek wel. Maar toen heb ik ze een tijdje later nog eens aangedaan en vergeleken met mn eigen bh's en toen vond ik t wel weer meevallen. Plus ze kostten maar 5 euro én ze zitten ook nog eens lekker.
Die paarse strapless bh is echt bagger, bleef niet zitten, etc. Bovendien heb ik al 4 bh's en toch bijna geen strapless kleding.
Dat broekje met roosje is een beetje ruim maar ach, en die andere is een 3-pak strings in maat 42 geworden, blijkbaar.
Hoera, en nu mag ik zéker een paar maanden niks meer bestellen (vertel ik mezelf bruusk en zeker).
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:11 schreef alors het volgende:
Ik heb dat grijze hemdje, levertijd is alleen eind april
Thaaaaaaaaaaanksquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Meestal wel, gewoon 's morgens vroeg even kijken
Ohkee bedankt voor de inf.!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Morgenochtend rond 8 uur checken! Hij is geweldig, heb 'm ook.![]()
Succes!
Mooi, dan ga ik die ook bestellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee, niet zo hoog. Bij mij kun je 1-2 cm decollete zien (die is dan ook wel redelijk groot, weet niet of dat uit maakt). En ik kan ze zo over mn kont trekken, echt superfijne topjes!!
Sinds de zomer van 2009 niks meer besteldquote:
Wat goed!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds de zomer van 2009 niks meer besteldDe factuurtjes werden me iets te hoog elke keer
Heb een H&Mpasje gekregen met veel geld er op voor mijn verjaardag, dus moet toch even kijken wat ze allemaal hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |