Oh, wat vaag joh?! Hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens idd, dus altijd je collonummer blijven checken
[..]
Ja ik dacht dat die limiet niet hoger dan 400 kon, er was nog voor 200 onderweg retour, nog voor 120 hier, en dan dus nu nog voor 150 in behandeling. Ze hebben vertrouwen in me!
Hehe dat wel jaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, wat vaag joh?! Haha
Ja, dat vertrouwen gaat maar 1 kant op he, zij in ons, wij niet in hen!![]()
Ah ik heb een jurkje met een rits over de hele voorkant, ben ik al eens in uitgeweest en niemand die dacht grappig te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar die had ik toevallig aan toen ik hem ging passen.![]()
Lekker warm met dit weer.![]()
Er zit ook nog een minder opvallende rits aan de achterkant, maar die aan de voorkant maakt hem toch wat minder uitgaansgeschikt ivm jongens die leuke denken te zijn en er snel even aan te trekken. Ik zie het zo gebeuren.
Klinkt enigszins geruststellend, maar uit ervaring weet ik dat mijn ex en vaste scharrel dat wel grappig vinden...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ik heb een jurkje met een rits over de hele voorkant, ben ik al eens in uitgeweest en niemand die dacht grappig te zijn.
Hahahahahaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe dat wel ja
Ik had eigenlijk gehoopt dat het nog wat langer zou duren. Nu staan er nog een paar dingen in nalevering, en die staan daar zo eenzaam![]()
![]()
De verleiding is zoo groot dan, ik faal altijd weer he
edit: oh dat weten ze natuurlijk, daarom doen ze het, ze hebben me door!
Ja dat was ik vergeten xD Gelijk gedaan, maar jij was weer te snelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:10 schreef alors het volgende:
je moet de s jes even achter https weghalen
Ik heb nog een riem besteld en een broche, waarvan ik er 2 wilde, maar de andere was uitverkocht. Verder had ik niet echt tijd om goed te kijken.
Echt? Oh wat raar. Ja, klopt.. Hij staat idd niet meer bij de normale collectie, .... oh wacht. Ik zie het al. Hij staat wel bij de sale maar dat is een ander artikel nummer dan hoe ie in de sale stond (ik had 'm in mn verlanglijstje).... vaaaaaaaag! Waarom zou H&M dat doen? Zodat je 'm alsnog voor de normale prijs koopt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:12 schreef alors het volgende:
huh is die jas niet in de sale? Dat moet toch wel? Alles hoort in de sale te zijn... Anders moet je even mailen dat je korting wil
Het die topjes, vallen die ook zo hoog bij je hals als het lijkt? Want dat vind ik een beetje a-relaxt... Ze lijken me verder wel fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Bestelling binnen:
[ afbeelding ]
Groene jasje weet ik nog niet. In het echt vind ik hem toch een stuk minder, terwijl ik hem op het plaatje echt super vind.
De twee topjes zijn echt heul lang, maar ze blijven wel.
De blouse blijft ook
Ja ach ik ken genoeg mensen die dat grappig zouden vinden maar ze deden het allemaal niet! En dan trek je er toch gewoon een heel dun hempje (of strapless topje) onder aan? Lekker warm en dan is er geen rits gevaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Klinkt enigszins geruststellend, maar uit ervaring weet ik dat mijn ex en vaste scharrel dat wel grappig vinden...
Maarja die ken ik goed dus inderdaad misschien toch maar keertje proberen.
Nee, niet zo hoog. Bij mij kun je 1-2 cm decollete zien (die is dan ook wel redelijk groot, weet niet of dat uit maakt). En ik kan ze zo over mn kont trekken, echt superfijne topjes!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het die topjes, vallen die ook zo hoog bij je hals als het lijkt? Want dat vind ik een beetje a-relaxt... Ze lijken me verder wel fijn
Klopt de maat wel een beetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee, niet zo hoog. Bij mij kun je 1-2 cm decollete zien (die is dan ook wel redelijk groot, weet niet of dat uit maakt). En ik kan ze zo over mn kont trekken, echt superfijne topjes!!
Yep, maat M. En tis redelijk stretchstof.quote:
Ik kreeg hem ook binnen, ik snapte de meerwaarde ervan niet zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:53 schreef alors het volgende:
Ik heb een boekjemaar er staat niks nieuws in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |