Blijkbaar welquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Jemig zeg, zitten er dan echt zo veel mensen 's ochtend om half zes te F5'en
hahahaha. Hmm. Dat gaat mij nimmernooit lukken. Jammer, want op marktplaats worden ze verkocht voor 40 euro plus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Ik vind het wel een troostende gedachte dat ik niet de enige ben
Noh, niets van aantrekken hoor. Dat heef toch niets met leeftijd te maken? Ik vind dit juist een hele degelijke, nette lengte, hou zelf ook niet van veel korter dan dit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan preutsIk had vorig jaar een jurkje aan dat ongeveer even lang viel en toen hoorde ik in de stad iemand achter me zeggen 'jeetje, dat is leuk als je 20 bent maar daarna kan het echt niet meer'. Ik denk dan gelijk dat het over mij gaat en word dan onzeker enzo
.
Jeujj, vanmorgen om 9 uur ging toch de belquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef PartyHardy het volgende:
Sjonge jonge, nog maar een keer gebeld naar de klantenservice, heb nog niks gehad en ondertussen al een ander klantnummer gekregen.. Er staat in behandeling op de site
Ik moest nog 5 tot 8 werkdagen wachten zei die mevrouw.. pfff de laatste keer dat ik bestel..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik bestelde een kanten slipje voor 2 euro van de sonia rykiel collectie, ik kreeg een zwart badpak van 30 euro.
Mja maat 42, normaal heb ik maat 38. Nou zat ik te denken want eerst wilde ik keurig een mailtje sturen met ja jullie hebben iets verkeerd geleverd etc, maar in normale badpakken passen mijn borsten nooit en in deze wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef alors het volgende:
[..]
Issie nog leuk en toevallig jouw maat? Dat zou ik wel eens willen, dat je iets cheaps besteld en dat je ipv daarvan iets vets krijgt wat ook nog past. Bij mij zijn het altijd van die suffe dingen die ik verkeerd geleverd krijg
Ja ik heb dit jurkje, is echt niet heel kort hoor! Gewoon net als op het plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef alors het volgende:
Valt wel mee toch, bij haar komtie tot de knie.
Bij deze ook, zelfde model, andere kleur.
[ afbeelding ]
ja nou ik wou die zwarte dan bestellen, en daar stond begin maart bijquote:
Natuurlijk kan je dat dragen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan preutsIk had vorig jaar een jurkje aan dat ongeveer even lang viel en toen hoorde ik in de stad iemand achter me zeggen 'jeetje, dat is leuk als je 20 bent maar daarna kan het echt niet meer'. Ik denk dan gelijk dat het over mij gaat en word dan onzeker enzo
.
Nee vind ik ook, maar die had ik toevallig aan toen ik hem ging passen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Dat is inderdaad een leuk jurkje! Maar ik zou het niet combineren met kousen
Oh ok dan is het goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar die had ik toevallig aan toen ik hem ging passen.![]()
Lekker warm met dit weer.![]()
Er zit ook nog een minder opvallende rits aan de achterkant, maar die aan de voorkant maakt hem toch wat minder uitgaansgeschikt ivm jongens die leuke denken te zijn en er snel even aan te trekken. Ik zie het zo gebeuren.
Bij mij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |