Je moet het gewoon eens proberen, ik pas met mijn maat 36/38 wel in maatje 170, alleen broeken niet altijd omdat die heuploos zijn en mijn kont pletten. Vooral rekbare stoffen zijn wel te halen voor iemand met maat Squote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden laatst zo'n fijne LOGG trui, die je ook voor dames had, alleen dan voor 10 euro minder.
ik draag wel vaker gewoon maat 170quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden laatst zo'n fijne LOGG trui, die je ook voor dames had, alleen dan voor 10 euro minder.
Als ik de maattabel vergelijk moet het wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens proberen, ik pas met mijn maat 36/38 wel in maatje 170, alleen broeken niet altijd omdat die heuploos zijn en mijn kont pletten. Vooral rekbare stoffen zijn wel te halen voor iemand met maat S
alles opnieuw bestellen en die andere bestelling in zn geheel terugsturen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef pinquit het volgende:
hodvergaan de rykiel dingen in de dikke sale is mn bestelling na een week in behandeling
stommelingen.
die neiging had ik bijnaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef electronique het volgende:
[..]
alles opnieuw bestellen en die andere bestelling in zn geheel terugsturen?
That's the spirit girlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
Haha, goeie TT!![]()
![]()
Heb nog een vest/jas in mn verlanglijstje staan, maar 50 eurie vind ik toch echt teveel.. hoop dat ik 'm voor minsten 10 euro minder kan scoren in de sale straks
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
That's the spirit girl!
Ik heb ook altijd dingen staan op m'n verlanglijstje die ik wel ga kopen als ze in de sale komen. Alleen dingen die ik echt supermooi vind koop ik 'gewoon'
Ohh die is heeul fijn!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Mijne is nog steeds niet in behandeling, dus deze nog even toegevoegd:
[ afbeelding ]
Ja klopt, sowieso zaterdag en oook nog wel eens zondags.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja preciesheb nu ook nog een aantal dingen in mn verlanglijstje staan die nu in de sale zijn, maar die zijn er al niet meer in mijn maat. En ik heb geen zin om vroeg op te staan om te kijken of het er dan wel is
Las ik nou goed hier dat ze soms ook in het weekend bijvullen?
[..]
Ohh die is heeul fijn!!![]()
Oeh! Nicequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, sowieso zaterdag en oook nog wel eens zondags.
Ik vind het wel een sport hoor, zo heel vroeg shoppenSpeuren, dingen in je mandje gooien en dan zo snel mogelijk afrekenen om daarna de volgende lading binnen te harken
Er staan dan zoveel dingen om 8 uur allang weg zijn
Jaquote:
Damnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
ze denken nog steeds dat ze em voor 20 euro wel kwijtraken![]()
Ik bied 1 euro
Maar dan ga ik em even verbouwen ofzo, stofje lijkt wel geinig, maar het schijnt goud te zijn ipv oranjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn
1 euro erbij, als ik 'm MOET dragen? Nou vooruit![]()
![]()
ohh, nee ik had niks uit de rykiel (haha ik typte rukielquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
Ik zou gewoon mailen, zo kreeg ik ook korting op een een broek die al onderweg was, moest gewoon zelf minder overmaken.
Inderdaad. Gewoon de schaar erin en er een bloot topje van maken ofzo, waar je dan beter nog een zwart topje onder kan doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dan ga ik em even verbouwen ofzo, stofje lijkt wel geinig, maar het schijnt goud te zijn ipv oranje
Eh.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef alors het volgende:
wtf wtf, nu bestelde ik nog even een een blouse
[ afbeelding ]
![]()
MAARRR wat zag mijn oog in het besteloverzicht?! DE jas stond opeens tussen mijn nieuwe bestelling (de andere bestelling met opnieuw bestelde jas is in behandeling) maar erachter stond: Uitverkocht![]()
![]()
![]()
Nu hoop ik maar dat dit komt van de 'poging' die ze hebben gedaan om de jas nog toe te voegen...
Anders ga ik echt gillen en poederbrieven sturen![]()
Ja maar die bestelling met die jas is al in behandeling genomen en het klopt qua bedrag (nog steeds), ik zal de datum eens checken... Het lijkt erop dat hij onder vandaag besteld staat... Ik heb de jas al eerder besteld. Ik hoop echt dat het goed is gegaan....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh.
Wat raar?
Meestal is 'uitverkocht' niet helemaal een goed teken toch...? Dat heb ik ook wel 's gehad.. Maar ik hoop idd dat ZIJ het goed hebben gedaan, het is immers niet jouw schuld!Dus.
Zo is het! Antrax FTW!![]()
Ongetwijfeld idd, maar ik heb (nog) geen Zara in de buurtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
Zulke spijkeroverhemden hebben ze ook bij de Zara! Heb wel 4 verschillende gezien!!
Mooooi iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef P.F het volgende:
Deze bh + string is trouwens echt heel mooi! Maar in het echt meer zwart+groengrijs dan zwart+roze..
En die string is ook anders dan op het plaatje
[ afbeelding ]
Mijn vriendje: OOOO die is echt mooi! Sexy maar niet te oud/serieus. Echt heel mooi!!!
Die zijn tof idd! Moeilijk, maar als zulk materiaal te krap zit, loop je ook niet lekker...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk, net gepast maar twijfel over de maat heb een beetje speling.....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
ze denken nog steeds dat ze em voor 20 euro wel kwijtraken![]()
Ik bied 1 euro
welke is dat dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:49 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten om dat rokje te kopen
Hij staat niet op de site, maar ik heb hem in Zwolle gekocht, 19,90quote:
ooh okay, leuk welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:55 schreef poolie het volgende:
[..]
Hij staat niet op de site, maar ik heb hem in Zwolle gekocht, 19,90
Jij Sherlock!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef alors het volgende:
oooohhh kijk eens wat ze hebben gedaan!! Ze hebben onder de paillettentuniek een hele andere gezet.
Deze heb ik al in de winkel zien hangen maar die viel nogal tegen in het echt, het waren meer bronzen pailletten dan gouden....
[ afbeelding ]
Die andere had elastiek in de taille en een ander pailletten patroon![]()
kijk
[ afbeelding ]
Hij is bovenaan redelijk nauwsluitend, al heb ik het idee dat ie na een tijdje wel iets wijder wordt daar. Ik heb normaal 36 & van deze jas ook 36. Je kan er wel een trui onderdoen, maar.. het ligt er wel aan hoe dik jij dik vindt? Ik heb er iig altijd nog wel een riem bij om, omdat ik hem anders niet mooi/minder vind zitten, juist omdat ik het idee heb dattie wijder wordt een beetje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe valt deze jas eigenlijk? Is hij bovenaan een beetje nauwsluitend? En zo ja, als je normaal maat 36 hebt, kan je dan beter 36 of 38 nemen (ook ivm dikke truien enzo eronder)?
Ohja, en heeft er iemand misschien een foto zonder kraagje?
[/veeleisend]
Nou stel je zouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is bovenaan redelijk nauwsluitend, al heb ik het idee dat ie na een tijdje wel iets wijder wordt daar. Ik heb normaal 36 & van deze jas ook 36. Je kan er wel een trui onderdoen, maar.. het ligt er wel aan hoe dik jij dik vindt? Ik heb er iig altijd nog wel een riem bij om, omdat ik hem anders niet mooi/minder vind zitten, juist omdat ik het idee heb dattie wijder wordt een beetje.
Dan is 'ie gewoon nog niet voorgemeld bij de TNT. Als je een paar dagen geduld hebt staat het er welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef Bobooo het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag, maar..
Als ik op mijn Collonummer druk dan moet ik daarna dat nummer + postcode (van de geadresseerde) invoeren. Als ik dat heb gedaan zegt hij: 'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie'.
Iemand een idee wat dit inhoud?
Dan is ie nog niet zichtbaar. Komt vanzelf. Morgen of overmorgen staat 'ie er vast wel uit zichzelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef Bobooo het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag, maar..
Als ik op mijn Collonummer druk dan moet ik daarna dat nummer + postcode (van de geadresseerde) invoeren. Als ik dat heb gedaan zegt hij: 'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie'.
Iemand een idee wat dit inhoud?
Ik denk dat het wel zou kunnen met een 36. Maar je hebt dus beiden besteld, dus moet je even kijken welke lekkerder zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Nou stel je zou [ afbeelding ]
die eronder dragen (is ook wel het dikste vest dat ik me kan voorstellen)?
Ik heb er iig nu een in 36 en 38 besteld, ben benieuwd.
ok, dankjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan is 'ie gewoon nog niet voorgemeld bij de TNT. Als je een paar dagen geduld hebt staat het er wel.
Op het plaatje wel idd, maar die pailetten zijn in het echt meer bronzig en een beetje mat ipv glanzend, Als het licht er op een bepaalde manier op valt, dan ziet hij er idd zo uit als op het plaatje, maar anders nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij Sherlock!Ik vind 'm er opzich wel mooi uitzien zo op het plaatje..
Same here, ik heb ook tentamens ma+di. Maar ik kijk niet op de H&M site moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef alors het volgende:
Ik verzin de gekste dingen om onder het leren van mijn tentamen uit te komen
[ afbeelding ]
zelfde hierquote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Mijne al 3 dagen in behandeling maar t&t werkt nog niet.
+1quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Mijne al 3 dagen in behandeling maar t&t werkt nog niet.
Wat een slechte organisatie is het toch, iets klopt er dan toch niet helemaal ?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:06 schreef baniekje het volgende:
Mijn bestelling is verschoven, eerst van half januari naar eind januari en daarna nog eens naar februari.
ik heb hem ook gekocht maar weet niet of ik hem wil terugbrengen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef alors het volgende:
oooohhh kijk eens wat ze hebben gedaan!! Ze hebben onder de paillettentuniek een hele andere gezet.
Deze heb ik al in de winkel zien hangen maar die viel nogal tegen in het echt, het waren meer bronzen pailletten dan gouden....
[ afbeelding ]
Die andere had elastiek in de taille en een ander pailletten patroon![]()
kijk
[ afbeelding ]
ja maar...school?het is wel onwijs mooi maar toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat soort dingen draag ik gewoon als ik er zin in heb,
Maar sommigen zullen het ook alleen doen als ze uitgaan oid.
Ik ben ook geen uitgaanstype, maar ik weet sommigen wel; die dragen zoiets dan denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja maar...school?het is wel onwijs mooi maar toch.
ben niet echt het uitgaanstype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |