Leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Enfermera het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw wat een bestelling.
Roze jurkje is liev
Jas is echt geweldig, kraag eraf en die tailleriem die d'r ook staat eromheen, en dan is ie echt zo tof.
Zwarte jurkje had ik al in t grijs en is gewoon chill.
Dan 4 Rykiel bh's. Toen ik er eentje ging passen dacht ik 'wáár zijn mn tieten heen?'. Werden helemaal platgedrukt leek wel. Maar toen heb ik ze een tijdje later nog eens aangedaan en vergeleken met mn eigen bh's en toen vond ik t wel weer meevallen. Plus ze kostten maar 5 euro én ze zitten ook nog eens lekker.
Die paarse strapless bh is echt bagger, bleef niet zitten, etc. Bovendien heb ik al 4 bh's en toch bijna geen strapless kleding.
Dat broekje met roosje is een beetje ruim maar ach, en die andere is een 3-pak strings in maat 42 geworden, blijkbaar.
Hoera, en nu mag ik zéker een paar maanden niks meer bestellen (vertel ik mezelf bruusk en zeker).
Ja hequote:
I knowquote:
quote:
Maar 1,95 voor dat ontzettend schattige ondergoed met die roosjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw wat een bestelling.
Roze jurkje is liev
Jas is echt geweldig, kraag eraf en die tailleriem die d'r ook staat eromheen, en dan is ie echt zo tof.
Zwarte jurkje had ik al in t grijs en is gewoon chill.
Dan 4 Rykiel bh's. Toen ik er eentje ging passen dacht ik 'wáár zijn mn tieten heen?'. Werden helemaal platgedrukt leek wel. Maar toen heb ik ze een tijdje later nog eens aangedaan en vergeleken met mn eigen bh's en toen vond ik t wel weer meevallen. Plus ze kostten maar 5 euro én ze zitten ook nog eens lekker.
Die paarse strapless bh is echt bagger, bleef niet zitten, etc. Bovendien heb ik al 4 bh's en toch bijna geen strapless kleding.
Dat broekje met roosje is een beetje ruim maar ach, en die andere is een 3-pak strings in maat 42 geworden, blijkbaar.
Hoera, en nu mag ik zéker een paar maanden niks meer bestellen (vertel ik mezelf bruusk en zeker).
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:11 schreef alors het volgende:
Ik heb dat grijze hemdje, levertijd is alleen eind april
Thaaaaaaaaaaanksquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Meestal wel, gewoon 's morgens vroeg even kijken
Ohkee bedankt voor de inf.!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Morgenochtend rond 8 uur checken! Hij is geweldig, heb 'm ook.![]()
Succes!
Mooi, dan ga ik die ook bestellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee, niet zo hoog. Bij mij kun je 1-2 cm decollete zien (die is dan ook wel redelijk groot, weet niet of dat uit maakt). En ik kan ze zo over mn kont trekken, echt superfijne topjes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |