Ja, vaag man. Haha iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:42 schreef alors het volgende:
ja je moet idd echt op die artikelnummers letten, want die veranderen vaak als iets in de sale komt. Nou je hebt em
Ja, dat is altijd het euvel met de H&M he, wat is de kleur in het echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef -Peach het volgende:
Die rode is niet lelijk! Hahahaha (die heb ik). In het echt best wel roze. Ik heb die blauwe in de winkel trouwens nergens zien hangen, alleen de rode/roze en een of andere rare grijze kleur? Hopelijk bedoelen ze daar niet de blauwe mee!
Weet niet of ik het helemaal begrijp.. ik heb ongeveer 10 dingen besteld waarvan er 3 goed zijn en 6 niet, die 1e wil ik graag in een andere maat hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef alors het volgende:
Volgens mij wel, beter retour je dus alles, dat kost je niets. En bestel je weer opnieuw
En je kunt het wel aangeven op het formulier ja, maar als het artikel op dat moment uitverkocht is, dan heb je pech, ze gaan niets voor je achterhouden. Dus kun je dat beter zelf doen bij schaarse en sale artikelen.
Ohja nou zie ik het, haha stom want bij de klantenservice op internet staat dat niet omschreven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Sulley02 het volgende:
Nee, als het goed is nietstaat volgens mij ook achter op het factuur.. en anders in de voorwaarden
Hals valt normaal, niet hoog gelukkig dat vind ik zelf ook niet prettig zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het die topjes, vallen die ook zo hoog bij je hals als het lijkt? Want dat vind ik een beetje a-relaxt... Ze lijken me verder wel fijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Hals valt normaal, niet hoog gelukkig dat vind ik zelf ook niet prettig zitten.
Ik kan ze ook over m'n kont trekken, de stof is redelijk stretch.
Ja er zijn dingen die ik terug stuur en dingen die ik wil ruilen en die ik houd.. dus ik ben bang dat ik het dan verkeerd bereken en het dadelijk helemaal een zooitje wordtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Tegan het volgende:
Je kan toch gewoon het geld zelf overmaken, dan hoef je ook niet te wachten.
Meestal wel, gewoon 's morgens vroeg even kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef poolie het volgende:
Iemand nog een idee of deze nog op voorraad komt?
Was te erg aan het twijfelen en toen was hij uitverkocht![]()
[ afbeelding ]
grijs hemdje van divided, half maartquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
NatuurlijkNormaal wordt mn bestelling pas na 3 maanden in behandeling genomen, de laatste 5 bestellingen die ik heb gedaan worden binnen een dag in behandeling genomen
Damn
Wilde er nog wat bij doen.
Dat wordt dus een nieuwe bestelling plaatsen![]()
Weet iemand nog iets wat een langere levertijd heeft?
Hij zegt dat ik de onjuiste maat heb ingevoerd. Terwijl ik alle maten heb ingevoerd intussen, hoofdletter en gewone letterquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
grijs hemdje van divided, half maart
54-3512
Morgenochtend rond 8 uur checken! Hij is geweldig, heb 'm ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef poolie het volgende:
Iemand nog een idee of deze nog op voorraad komt?
Was te erg aan het twijfelen en toen was hij uitverkocht![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |