Doe eens ff niet zo allejezus interessant, kutnewbiequote:Op donderdag 24 december 2009 01:57 schreef donthate het volgende:
Gotje gotje gotje ik doe hierop een: Slotje
Die staat er toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:03 schreef Godtje het volgende:
Doe jij dan een normale OP als je zo nodig de nieuwe wil openen om een ander af te zeiken (overigens terecht)?
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef Bart het volgende:
[..]- Horeca staat voor Hotel, Restaurant, Café
Esso is een internationale merknaam van Exxon Mobil Corporation. De merknaam wordt uitgesproken als de letters S-O, en is afgeleid van de naam van de Standard Oil Company, de oliemaatschappij die in 1911 door de Amerikaanse regering werd opgebroken als resultaat van een antitrust proces. Exxon Mobil is een van de maatschappijen die uit het opbreken van Standard Oil is voortgekomenquote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef Bart het volgende:
[..]
- De naam van benzinepomp Q8 komt van Kuwait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
Blijft een mooie idd!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:33 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Esso is een internationale merknaam van Exxon Mobil Corporation. De merknaam wordt uitgesproken als de letters S-O, en is afgeleid van de naam van de Standard Oil Company, de oliemaatschappij die in 1911 door de Amerikaanse regering werd opgebroken als resultaat van een antitrust proces. Exxon Mobil is een van de maatschappijen die uit het opbreken van Standard Oil is voortgekomen
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef DaZeggiK het volgende:
Hoe fucked up de verlatingsangst van mijn vriendin eigenlijk echt is.
Jammer dat na 2,5 jaar en net samenwonen te moeten constateren.
Constant herinneren aan hoe lang je al samen bent en geen plannen hebt om dat te stoppen. Hoe vaker je zoiets zegt hoe eerder zij er naar jaren achterkomt dat je zoveel druk maken nergens voor nodig is. Het gebeurd of helemaal niet of wel, maar dan heeft van te voren er druk over maken nog geen nut IMO.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef DaZeggiK het volgende:
Hoe fucked up de verlatingsangst van mijn vriendin eigenlijk echt is.
Jammer dat na 2,5 jaar en net samenwonen te moeten constateren.
de 5equote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Lano het volgende:
[..]
4de van rechts in het rijtje van de quote en editknop
quote, edit, msnpoppetje, fobo. Hoe kom jij op 5?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef powerlite het volgende:
[..]
de 5eik heb het ontdekt
(en tvp)
quickquote, quote, edit, msnpoppetje, fobo.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:52 schreef Lano het volgende:
[..]
quote, edit, msnpoppetje, fobo. Hoe kom jij op 5?
Als je de baggerlayout gebruikt: opties -> (Quick)Reply. Ik heb dat hele rijtje op JA staan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef Lano het volgende:
Zit quickquote alleen bij een abbo dan zeker, want die heb ik niet hoor? Niet in dat rijtje iig
Omdat dat een hoofdletter is :d werkt ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef Lano het volgende:
Ah dat kan ook:P
dan nog even een vraagje wat ik al tijden niet snap... Hoe kan het dat als ik bv dubbele punt P intyp ik niet desmiley krijg? Terwijl ik het precies zo typ
![]()
Ideaal! Dan kun je ook meerdere mensen tegelijk quoten!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je de baggerlayout gebruikt: opties -> (Quick)Reply. Ik heb dat hele rijtje op JA staan.
Dat zat in de oude layout ook allang met fok!tools erinquote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ideaal! Dan kun je ook meerdere mensen tegelijk quoten!
Dit wist ik dus niet.
Wist je dan ook dat als je in Turkije een broodje shoarma bestelt, ze geen flauw idee hebben wat dat is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat las ik dus gisteren, en in Griekenland heet het weer gyros. En ik maar denken dat dat allemaal andere dingen waren. Maar ja, ben dan ook vegetarier, is dat een goed excuus?quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Wist je dan ook dat als je in Turkije een broodje shoarma bestelt, ze geen flauw idee hebben wat dat is?
Is dat wel zo? Kebab zit toch altijd aan een stok en bak je dan en snijd je het pas er af als het gaar is?Shoarma snijd je eerst en bak je daarna pas.quote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:00 schreef denkjedat het volgende:
dat verstandkies kom door de verre stand en niet door je verstand
quote:Een verstandskies zou zo heten omdat verstandskiezen pas laat opkomen, net als volgens sommigen het verstand. In ouder Nederlands sprak men ook wel van wijsheidskies. In het Belgisch-Nederlands is wijsheidstand nog steeds het meest gangbare woord. Verstandskies, wijsheidskies en wijsheidstand gaan terug op het Latijnse dens sapientiae, 'tand der wijsheid'. Dit verklaart ook waarom de woorden voor verstandskies in veel talen zo op elkaar lijken: veel medische termen zijn leenvertalingen uit het Latijn, dat lang de voornaamste wetenschapstaal was. Het zijn de laatste tanden die bij de mens doorkomen.
De alternatieve volksetymologische verklaring dat verstandskiezen zo worden genoemd omdat ze achter in de mond staan (ver-stands-kies) is daarentegen onwaarschijnlijk.
Bedoel je deze winkelquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Geerd het volgende:
Dat je de naam spirit (winkel) niet uitspreekt zoals het er staat maar als s-pri?
In dat geval zou het een 'disnep'-fout zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:57 schreef maok het volgende:
[..]
Bedoel je deze winkel
[ afbeelding ]
Of is er een winkel waarvan je de naam het zelfde uitpreekt?
spiritquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Geerd het volgende:
Dat je de naam spirit (winkel) niet uitspreekt zoals het er staat maar als s-pri?
Arme E, zomaar genegeerd wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
lol dacht dat er een i nog tussen stond
![]()
ja inderdaad, op de basisschool leerde je de s zo schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hier Fila staat en niet Fils.![]()
lolquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
Dat je Pall Mall als Pell Mell uitspreekt (wat eigenlijk ook logisch is).
Het klinkt logisch, maar volgens mij begrijpt de kassamiep het echt niet als ik om pell mell vraag. Heb zelf aardig wat tijd achter de kassa doorgebracht en heb nog nooit iemand om pell mell horen vragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
Is 'Pol Mol' niet logischer gezien de dubbele 'l'?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef Judeljuud het volgende:
Ik: 'Raar eigenlijk dat er in onze oude woonplaats nooit een ijscoman langs kwam!'
Vader: 'Oh, hihi, die kwam wel, maar dan zei je moeder altijd dat het geluid van de hondenrenbanen verderop kwam...'
Kwam ik vorig jaar achter.
quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef Judeljuud het volgende:
Ik: 'Raar eigenlijk dat er in onze oude woonplaats nooit een ijscoman langs kwam!'
Vader: 'Oh, hihi, die kwam wel, maar dan zei je moeder altijd dat het geluid van de hondenrenbanen verderop kwam...'
Kwam ik vorig jaar achter.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef mja..tulek.. het volgende:
ik heb mijn leven lang gedacht: stom.. die nooduitgangen in het dak van de bus.. daar kun je toch nooooit bij...![]()
..vorig jaar kwam ik erachter dat die dienden voor als de bus op zijn kant ligt..![]()
![]()
![]()
...mja..de 50 al gepasseerd..![]()
Tie-wrapquote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik zie trouwens wel vaak dat die hamertjes met taille-rips (zo spel je dat toch?) zijn vastgemaakt. Zeker tegen kwajongens/vandalisme, maar lekker handig in geval van nood.
Nu je het zegt!quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef mja..tulek.. het volgende:
ik heb mijn leven lang gedacht: stom.. die nooduitgangen in het dak van de bus.. daar kun je toch nooooit bij...![]()
..vorig jaar kwam ik erachter dat die dienden voor als de bus op zijn kant ligt..![]()
![]()
![]()
...mja..de 50 al gepasseerd..![]()
Haha, klinkt ook veel logischer. Nou ja, waar kan ik deze spellingsblunder beter maken dan in dit topic.quote:
Dat is zodat het hamertje blijf waar die hoort. Waar dus de ruit is die je dan in moet slaan in geval van nood. Handig als zo'n hamertje los zit en iedereen het mee ken nemen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik zie trouwens wel vaak dat die hamertjes met taille-rips (zo spel je dat toch?) zijn vastgemaakt. Zeker tegen kwajongens/vandalisme, maar lekker handig in geval van nood.
Het is inderdaad handig als hij gewoon los was en dat degene die hem echt nodig heeft voldoende bewegingsvrijheid heeft om hem goed te gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2009 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Handig als zo'n hamertje los zit en iedereen het mee ken nemen.!
volgens mij is de kabel die er aan zit wel een paar meter langquote:Op zondag 27 december 2009 16:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is inderdaad handig als hij gewoon los was en dat degene die hem echt nodig heeft voldoende bewegingsvrijheid heeft om hem goed te gebruiken.
Een normaal mens laat hem ook waar hij is als hij hem niet nodig heeft. Triest dat dat ding vastgebonden moet worden.
Neemt niet weg dat het triest is dat hij vast moet zitten.quote:Op zondag 27 december 2009 16:41 schreef Meddo het volgende:
[..]
volgens mij is de kabel die er aan zit wel een paar meter lang
Zo kan hij ook niet misplaatst zijn. Of iets zou "moeten" of niet, betekent niet of dat je voorzorgsmaatregelen maar moet laten. Die zijn er voor de mensen/het geval dat.quote:Op zondag 27 december 2009 16:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het triest is dat hij vast moet zitten.
Nee, het is triest. Dat zie je maar aan alle gejatte plaatsnaamborden, verkeersborden etc.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo kan hij ook niet misplaatst zijn. Of iets zou "moeten" of niet, betekent niet of dat je voorzorgsmaatregelen maar moet laten. Die zijn er voor de mensen/het geval dat.
Je hebt helemaal gelijk. Daarom niet minder triest.quote:Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Das toch van toepassing op alles waar beveiliging wordt toegepast om te anticiperen om mogelijk asociaal gedrag te voorkomen/in te dammen.
Er zouden geeneens wetten hoeven zijn die burgers dingen verbieden maar omdat niet iedereen hetzelfde denkt en doet en dezelfde moralen heeft...
Mwah das meer gewoon als op de hele post/discussie bedoelt en niet direct de inhoud. Dat heen en weer gedoe terwijl we beiden hetzelfde bedoelen maar dan met een andere invalshoek.quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Daarom niet minder triest.
Dat jij er in je PI steeds om moet lachen begrijp ik niet.....
Mijn moeder vertelde me een paar maanden terug dat ze de hond, die ik als kleuter had, in had laten slapen. Ik dacht al die tijd (toch wel een jaar of 15 denk ik) dat hij uit ouderdom was overleden...quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Terugkijkend naar, wat je toen niet besefte, weet je echt hoe veel je eigenlijk belazerd en bedrogen bent als kind met zoethoudertjes en/of witte leugentjes waar je toch als je het niet(Of pas na jaaaaaren later )begrepen hebt een groot deel van je leven iets geloofd wat niet waar blijkt te zijn..
Klopt. Verstand/wijsheid is waarschijnlijk de fabel, verre stand is de juiste redenatie. Zo wordt het bij de meeste tandartsen en assistentes wel geleerd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom geleerd. Dat van verstand, wijsheid zou juist een fabeltje zijn!?
Het komt echt van wijsheid, niet van de stand van de tand. Het wordt verkeerd geleerd; zoals met zoveel dingen. Als je het programme QI op de BBC wel eens kijkt sta je verbaasd van de hoeveelheid "leuke weetjes" die gewoon onzin zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt. Verstand/wijsheid is waarschijnlijk de fabel, verre stand is de juiste redenatie. Zo wordt het bij de meeste tandartsen en assistentes wel geleerd.
Waarom is het dan in het engels Wisdom teeth en niet Faraway teeth?quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt. Verstand/wijsheid is waarschijnlijk de fabel, verre stand is de juiste redenatie. Zo wordt het bij de meeste tandartsen en assistentes wel geleerd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Neophyte spreek je uit als Neofight.
Ik kwam er ergens dit jaar achter dat ze bij "Orgineel Amsterdams van Osdorp posse" zingen; "Ik wandel naar de whiskeybar en neem een Jan de Wandelaar" Daarmee bedoelen ze natuurlijk een Johnny Walker
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Bollepluis het volgende:
Dat ik dacht dat je Neophyte uit moest spreken als neofiete.
grappig..hier in Nieuw Zeeland noemen we ze gewoon bij hun naam waarvoor ze gebruikt worden en heten ze cable tiesquote:
Hardcorequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Nooit naar de teksten geluisterd?
! Neophyte hardcore do i have to say more? S
Hier ook, Kabelbindersquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
grappig..hier in Nieuw Zeeland noemen we ze gewoon bij hun naam waarvoor ze gebruikt worden en heten ze cable ties
Beeh! Stampeen!!quote:
Hoe spreek je het uit dan? Toys are us?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:18 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Vroeger noemde ik Toys "R" us altijd Toys-Rus, want zo stond het geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |