Omdat dat een hoofdletter is :d werkt ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef Lano het volgende:
Ah dat kan ook:P
dan nog even een vraagje wat ik al tijden niet snap... Hoe kan het dat als ik bv dubbele punt P intyp ik niet desmiley krijg? Terwijl ik het precies zo typ
![]()
Ideaal! Dan kun je ook meerdere mensen tegelijk quoten!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je de baggerlayout gebruikt: opties -> (Quick)Reply. Ik heb dat hele rijtje op JA staan.
Dat zat in de oude layout ook allang met fok!tools erinquote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ideaal! Dan kun je ook meerdere mensen tegelijk quoten!
Dit wist ik dus niet.
Wist je dan ook dat als je in Turkije een broodje shoarma bestelt, ze geen flauw idee hebben wat dat is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat las ik dus gisteren, en in Griekenland heet het weer gyros. En ik maar denken dat dat allemaal andere dingen waren. Maar ja, ben dan ook vegetarier, is dat een goed excuus?quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Wist je dan ook dat als je in Turkije een broodje shoarma bestelt, ze geen flauw idee hebben wat dat is?
Is dat wel zo? Kebab zit toch altijd aan een stok en bak je dan en snijd je het pas er af als het gaar is?Shoarma snijd je eerst en bak je daarna pas.quote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:00 schreef denkjedat het volgende:
dat verstandkies kom door de verre stand en niet door je verstand
quote:Een verstandskies zou zo heten omdat verstandskiezen pas laat opkomen, net als volgens sommigen het verstand. In ouder Nederlands sprak men ook wel van wijsheidskies. In het Belgisch-Nederlands is wijsheidstand nog steeds het meest gangbare woord. Verstandskies, wijsheidskies en wijsheidstand gaan terug op het Latijnse dens sapientiae, 'tand der wijsheid'. Dit verklaart ook waarom de woorden voor verstandskies in veel talen zo op elkaar lijken: veel medische termen zijn leenvertalingen uit het Latijn, dat lang de voornaamste wetenschapstaal was. Het zijn de laatste tanden die bij de mens doorkomen.
De alternatieve volksetymologische verklaring dat verstandskiezen zo worden genoemd omdat ze achter in de mond staan (ver-stands-kies) is daarentegen onwaarschijnlijk.
Bedoel je deze winkelquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Geerd het volgende:
Dat je de naam spirit (winkel) niet uitspreekt zoals het er staat maar als s-pri?
In dat geval zou het een 'disnep'-fout zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:57 schreef maok het volgende:
[..]
Bedoel je deze winkel
[ afbeelding ]
Of is er een winkel waarvan je de naam het zelfde uitpreekt?
spiritquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Geerd het volgende:
Dat je de naam spirit (winkel) niet uitspreekt zoals het er staat maar als s-pri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |