Arme E, zomaar genegeerd wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
lol dacht dat er een i nog tussen stond
![]()
ja inderdaad, op de basisschool leerde je de s zo schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hier Fila staat en niet Fils.![]()
lolquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
Dat je Pall Mall als Pell Mell uitspreekt (wat eigenlijk ook logisch is).
Het klinkt logisch, maar volgens mij begrijpt de kassamiep het echt niet als ik om pell mell vraag. Heb zelf aardig wat tijd achter de kassa doorgebracht en heb nog nooit iemand om pell mell horen vragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
Is 'Pol Mol' niet logischer gezien de dubbele 'l'?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef Judeljuud het volgende:
Ik: 'Raar eigenlijk dat er in onze oude woonplaats nooit een ijscoman langs kwam!'
Vader: 'Oh, hihi, die kwam wel, maar dan zei je moeder altijd dat het geluid van de hondenrenbanen verderop kwam...'
Kwam ik vorig jaar achter.
quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef Judeljuud het volgende:
Ik: 'Raar eigenlijk dat er in onze oude woonplaats nooit een ijscoman langs kwam!'
Vader: 'Oh, hihi, die kwam wel, maar dan zei je moeder altijd dat het geluid van de hondenrenbanen verderop kwam...'
Kwam ik vorig jaar achter.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef mja..tulek.. het volgende:
ik heb mijn leven lang gedacht: stom.. die nooduitgangen in het dak van de bus.. daar kun je toch nooooit bij...![]()
..vorig jaar kwam ik erachter dat die dienden voor als de bus op zijn kant ligt..![]()
![]()
![]()
...mja..de 50 al gepasseerd..![]()
Tie-wrapquote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik zie trouwens wel vaak dat die hamertjes met taille-rips (zo spel je dat toch?) zijn vastgemaakt. Zeker tegen kwajongens/vandalisme, maar lekker handig in geval van nood.
Nu je het zegt!quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef mja..tulek.. het volgende:
ik heb mijn leven lang gedacht: stom.. die nooduitgangen in het dak van de bus.. daar kun je toch nooooit bij...![]()
..vorig jaar kwam ik erachter dat die dienden voor als de bus op zijn kant ligt..![]()
![]()
![]()
...mja..de 50 al gepasseerd..![]()
Haha, klinkt ook veel logischer. Nou ja, waar kan ik deze spellingsblunder beter maken dan in dit topic.quote:
Dat is zodat het hamertje blijf waar die hoort. Waar dus de ruit is die je dan in moet slaan in geval van nood. Handig als zo'n hamertje los zit en iedereen het mee ken nemen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik zie trouwens wel vaak dat die hamertjes met taille-rips (zo spel je dat toch?) zijn vastgemaakt. Zeker tegen kwajongens/vandalisme, maar lekker handig in geval van nood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |