Arme E, zomaar genegeerd wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
lol dacht dat er een i nog tussen stond
![]()
ja inderdaad, op de basisschool leerde je de s zo schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hier Fila staat en niet Fils.![]()
lolquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
Dat je Pall Mall als Pell Mell uitspreekt (wat eigenlijk ook logisch is).
Het klinkt logisch, maar volgens mij begrijpt de kassamiep het echt niet als ik om pell mell vraag. Heb zelf aardig wat tijd achter de kassa doorgebracht en heb nog nooit iemand om pell mell horen vragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
Is 'Pol Mol' niet logischer gezien de dubbele 'l'?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bonzai. het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef Judeljuud het volgende:
Ik: 'Raar eigenlijk dat er in onze oude woonplaats nooit een ijscoman langs kwam!'
Vader: 'Oh, hihi, die kwam wel, maar dan zei je moeder altijd dat het geluid van de hondenrenbanen verderop kwam...'
Kwam ik vorig jaar achter.
quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef Judeljuud het volgende:
Ik: 'Raar eigenlijk dat er in onze oude woonplaats nooit een ijscoman langs kwam!'
Vader: 'Oh, hihi, die kwam wel, maar dan zei je moeder altijd dat het geluid van de hondenrenbanen verderop kwam...'
Kwam ik vorig jaar achter.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef mja..tulek.. het volgende:
ik heb mijn leven lang gedacht: stom.. die nooduitgangen in het dak van de bus.. daar kun je toch nooooit bij...![]()
..vorig jaar kwam ik erachter dat die dienden voor als de bus op zijn kant ligt..![]()
![]()
![]()
...mja..de 50 al gepasseerd..![]()
Tie-wrapquote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik zie trouwens wel vaak dat die hamertjes met taille-rips (zo spel je dat toch?) zijn vastgemaakt. Zeker tegen kwajongens/vandalisme, maar lekker handig in geval van nood.
Nu je het zegt!quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef mja..tulek.. het volgende:
ik heb mijn leven lang gedacht: stom.. die nooduitgangen in het dak van de bus.. daar kun je toch nooooit bij...![]()
..vorig jaar kwam ik erachter dat die dienden voor als de bus op zijn kant ligt..![]()
![]()
![]()
...mja..de 50 al gepasseerd..![]()
Haha, klinkt ook veel logischer. Nou ja, waar kan ik deze spellingsblunder beter maken dan in dit topic.quote:
Dat is zodat het hamertje blijf waar die hoort. Waar dus de ruit is die je dan in moet slaan in geval van nood. Handig als zo'n hamertje los zit en iedereen het mee ken nemen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik zie trouwens wel vaak dat die hamertjes met taille-rips (zo spel je dat toch?) zijn vastgemaakt. Zeker tegen kwajongens/vandalisme, maar lekker handig in geval van nood.
Het is inderdaad handig als hij gewoon los was en dat degene die hem echt nodig heeft voldoende bewegingsvrijheid heeft om hem goed te gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2009 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Handig als zo'n hamertje los zit en iedereen het mee ken nemen.!
volgens mij is de kabel die er aan zit wel een paar meter langquote:Op zondag 27 december 2009 16:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is inderdaad handig als hij gewoon los was en dat degene die hem echt nodig heeft voldoende bewegingsvrijheid heeft om hem goed te gebruiken.
Een normaal mens laat hem ook waar hij is als hij hem niet nodig heeft. Triest dat dat ding vastgebonden moet worden.
Neemt niet weg dat het triest is dat hij vast moet zitten.quote:Op zondag 27 december 2009 16:41 schreef Meddo het volgende:
[..]
volgens mij is de kabel die er aan zit wel een paar meter lang
Zo kan hij ook niet misplaatst zijn. Of iets zou "moeten" of niet, betekent niet of dat je voorzorgsmaatregelen maar moet laten. Die zijn er voor de mensen/het geval dat.quote:Op zondag 27 december 2009 16:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het triest is dat hij vast moet zitten.
Nee, het is triest. Dat zie je maar aan alle gejatte plaatsnaamborden, verkeersborden etc.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo kan hij ook niet misplaatst zijn. Of iets zou "moeten" of niet, betekent niet of dat je voorzorgsmaatregelen maar moet laten. Die zijn er voor de mensen/het geval dat.
Je hebt helemaal gelijk. Daarom niet minder triest.quote:Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Das toch van toepassing op alles waar beveiliging wordt toegepast om te anticiperen om mogelijk asociaal gedrag te voorkomen/in te dammen.
Er zouden geeneens wetten hoeven zijn die burgers dingen verbieden maar omdat niet iedereen hetzelfde denkt en doet en dezelfde moralen heeft...
Mwah das meer gewoon als op de hele post/discussie bedoelt en niet direct de inhoud. Dat heen en weer gedoe terwijl we beiden hetzelfde bedoelen maar dan met een andere invalshoek.quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Daarom niet minder triest.
Dat jij er in je PI steeds om moet lachen begrijp ik niet.....
Mijn moeder vertelde me een paar maanden terug dat ze de hond, die ik als kleuter had, in had laten slapen. Ik dacht al die tijd (toch wel een jaar of 15 denk ik) dat hij uit ouderdom was overleden...quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Terugkijkend naar, wat je toen niet besefte, weet je echt hoe veel je eigenlijk belazerd en bedrogen bent als kind met zoethoudertjes en/of witte leugentjes waar je toch als je het niet(Of pas na jaaaaaren later )begrepen hebt een groot deel van je leven iets geloofd wat niet waar blijkt te zijn..
Klopt. Verstand/wijsheid is waarschijnlijk de fabel, verre stand is de juiste redenatie. Zo wordt het bij de meeste tandartsen en assistentes wel geleerd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom geleerd. Dat van verstand, wijsheid zou juist een fabeltje zijn!?
Het komt echt van wijsheid, niet van de stand van de tand. Het wordt verkeerd geleerd; zoals met zoveel dingen. Als je het programme QI op de BBC wel eens kijkt sta je verbaasd van de hoeveelheid "leuke weetjes" die gewoon onzin zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt. Verstand/wijsheid is waarschijnlijk de fabel, verre stand is de juiste redenatie. Zo wordt het bij de meeste tandartsen en assistentes wel geleerd.
Waarom is het dan in het engels Wisdom teeth en niet Faraway teeth?quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt. Verstand/wijsheid is waarschijnlijk de fabel, verre stand is de juiste redenatie. Zo wordt het bij de meeste tandartsen en assistentes wel geleerd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Neophyte spreek je uit als Neofight.
Ik kwam er ergens dit jaar achter dat ze bij "Orgineel Amsterdams van Osdorp posse" zingen; "Ik wandel naar de whiskeybar en neem een Jan de Wandelaar" Daarmee bedoelen ze natuurlijk een Johnny Walker
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Bollepluis het volgende:
Dat ik dacht dat je Neophyte uit moest spreken als neofiete.
grappig..hier in Nieuw Zeeland noemen we ze gewoon bij hun naam waarvoor ze gebruikt worden en heten ze cable tiesquote:
Hardcorequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Nooit naar de teksten geluisterd?
! Neophyte hardcore do i have to say more? S
Hier ook, Kabelbindersquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
grappig..hier in Nieuw Zeeland noemen we ze gewoon bij hun naam waarvoor ze gebruikt worden en heten ze cable ties
Beeh! Stampeen!!quote:
Hoe spreek je het uit dan? Toys are us?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:18 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Vroeger noemde ik Toys "R" us altijd Toys-Rus, want zo stond het geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |