Hypochynium ofzoiets? (Obli weet het beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt denk ik, maar wat bedoel je met hypodinges onder je nagels?
I feelz a failquote:Our gift to you: $10 eGift Card on all orders over $40
whut?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef bernies het volgende:
Mirjammmmmmm Hellupppp! kan jij die negels van ons wijzigen in nAgels?
parkeer alles wat erbij moet maar ff hier of in mijn pm, ik ga wel ff toegang tot de wiki aanvragenquote:
Oeh, dat heb ik nog niet eens op, maar je brengt me op ideeënquote:
Cheersch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik nog niet eens op, maar je brengt me op ideeën.
Proost! Mijn wijn matcht met mijn nagelsquote:
Proost voor iedereen die wat lekkers aan het drinken isquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Proost! Mijn wijn matcht met mijn nagels
Proost van een lekkere Ruby port! En ja kleurt goed bij mijn donkerblauwe nagels!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Proost voor iedereen die wat lekkers aan het drinken is.
Bah die mail heb ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Negels!
[..]
Hypochynium ofzoiets? (Obli weet het beter) Het stukje van je vinger waar je nagel aan de huid vast zit iig.
OMG! Net gekregen van CherryCulture:
[..]
I feelz a fail
Dat valt toch best mee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
LA Girl Overdose is de meest hysterische lak die ik heb!!
En droogt voor geen meterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
LA Girl Overdose is de meest hysterische lak die ik heb!!
Het zijn blauwe en paarse glitters bij elkaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?
[ afbeelding ]
Ik wil deze!
[ afbeelding ]
Verkopen ze LA Girl ook in San Francisco
Ik heb geen idee, hier is een foto van mij:quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Enig idee of FYI lijkt op Spin me Round van CG?
http://mindermutsigenagels.blogspot.comquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whut?
[..]
parkeer alles wat erbij moet maar ff hier of in mijn pm, ik ga wel ff toegang tot de wiki aanvragen
Die staat je mooooi! Maakt je vingers toch niet bleek?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hier is een foto van mij:
[ afbeelding ]
Mooie nagels uit de OP!
Misschien wel, maar ik doe dat soort glitterlakken gewoon zonder basisquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Sjeen het volgende:
Die LA Overdose, is dat niet meer iets om over een basis heen te gooien?
Ja te erg....maar ik doe het niet....ik trap er niet in....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Erg is dat he? Dat betekent bijna 4 gratis lakken bij een bestelling van $40
Goedzo, heel sterk!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja te erg....maar ik doe het niet....ik trap er niet in....
ja okay heb net wel even op de site zitten kijken...
Maar toen ik alle rock star lakjes in mijn mandje had liggen was het niet eens 50$...dus tja...dan maar nietquote:
Photoshopquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die staat je mooooi! Maakt je vingers toch niet bleek?
toegevoegd in de wikiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://mindermutsigenagels.blogspot.com
paraffine, dat zit toch in kaarsen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Oblivion het volgende:
Paraffine badje kopen...is echt het einde.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
paraffine, dat zit toch in kaarsen?
hmm, ga ik eens overwegen. zorgt voor een lekker vochtig huidje dat niet zeer doet dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ook ja...![]()
Heerlijk! Vooral in de winter...
nee, ikvinnutnietlekker, maar hoop dat het helpt, dat m'n huid dichtgaat en gehydrateerd is zeg maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef Oblivion het volgende:
Smeer het er dan niet op...![]()
Of vind je het stiekem lekker?![]()
Ja, helpt heel goed tegen winterhanden en kloven etc etc.![]()
Mijn handjes zijn ook een beetje droog, heb verder geen kloven enzo
Zal morgen een voor en na foto maken, okay?
Kan je het zelf zien.
Jij leest niet de goede blogs.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, ga ik eens overwegen. zorgt voor een lekker vochtig huidje dat niet zeer doet dus?
en is zo'n behandeling makkelijk zelf te doen?
m'n handen doen écht zeer(net weer handcreme gesmeerd, bijt als de hel)
*duimt heel hard mee*quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Nieners het volgende:
En weer een dag vol spanning... *duimt voor haar pakketje*
Netjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*duimt heel hard mee*
Zo fijn trouwens, ik had dingetjes besteld bij ocnailart, en had per ongeluk 2x witte stempellak besteld en ook betaald. Dus toen ik m'n orderbevestiging kreeg en dat zag heb ik gelijk teruggemaild of dat aangepast kon worden. Volgende dag had ik al reactie dat 't was aangepast en dat het geld was teruggestort naar m'n Paypal!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:41 schreef PeRi het volgende:
Mooi kleurtje van Romika in de OP, en Rhythmlicious![]()
.
Mijn kerstnagels voor een kerstlunch gisteren. Vond de stempels niet zo mooi gelukt, had haast en dus toen ik heb ik maar een dozijn glitters overheen gelakt,
.
[ afbeelding ]
China Glaze - Salsa, Essence - All Acces om te stempelen en Etos Effect Nails glitters.
Dan lakt het beter en je moet toch wat terwijl het aan het drogen is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
al die nagellakkers zijn alkoholikers! Whehe
Nee dat is niet tries, dat is de realiteit, en weet dat ik twee weken geleden zo zat te wachten...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Loqi het volgende:
Ik kan zelfs niet wachten op mn pakje met nailwheels zodat ik die kan gaan lakken, dat is toch wel heel triest niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Duimt meequote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Nieners het volgende:
En weer een dag vol spanning... *duimt voor haar pakketje*
toch meer verdunnen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:39 schreef Assiej het volgende:
Jullie gaan echt steeds rete snel ..
Hebben jullie dat ook?
dat je gewoon zo enthousiast bent dat je graag je nagels wilt doen, maar dat je wilt beginnen en je geen inspiratie hebt of geen idee hebt wat je wilt gaan doen ? ( ik heb het dan over nail art.. )
Hoe maak je nu een besluit wat je op je nagels wilt doen en waar halen jullie de inspiratie vandaan
Ik ben écht anti kermis nagels als jullie snappen wat ik bedoel..
dat het gewoon to much is.. ik hou meer van classy bv. French manicure ( I suck in F-M ) en dan net iets een nail artje erbij ....
Ik wil zo graag iets moois op mijn nagels doen en ben ook perfectionistisch..
soms als het erop zit denk ik Thankgod het zit erop
maar even later stoot ik ergens tegen aan en eentje is iets verprutst gaat ook meteen alles er weer af ....
Ik gebruike Seche Vite als topcoat, super spul als het gaat om drogen
verder vind ik het écht een troepje....
9 van de 10 mensen die hem hebben zijn er helemaal blij mee, ik daarin tegen niet.....
Ik vind het zulk dik spul ( heb ook de thinner )
maar met op doen ook, het is gewoon weird, een te dikke drap ofzo naar mijn idee..
verder als het gaat om mijn nail art .. het verprutst vaak dus het liefst wacht ik tot alles droog is
al zeggen ze dat je SV beter kunt op doen als het nog nat is want dan mengt het met de nagellak en word alles hard ...
Na dag 1 / 2 komt er bij mij lucht bij, aan de zijkanten onder de topcoat
en al het werk is weer voor niks geweest......
Zijn er nog meer mensen met dit probleem of doe ik iets verkeerds?
Ik doe een druppel aan de kwast en laat het er over heen 'zweven' maar al gauw is het een zwembad van SV.....
iemand tips?
Daar gaat het redelijk goed mee. Gisteren stootte ik me constant aan van alles en kreeg ik de indruk dat het ging ontsteken. Ik denk dat de soda badjes wel hebben geholpen. Ik maak me nu veel meer zorgen om mijn duim, die is echt dik en rood aan het worden, gloeit enorm. Zo'n oestermes is natuurlijk ook vol bacterien, en ik week wel in soda. Hij is erg pijnlijk, ik kijk het ff aan tot maandag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:22 schreef moussy het volgende:
Hoe is het nou met je zere vinger Puckzz?
wat een kleurverschil he? met of zonder flits.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef PeRi het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst via Marktplaats; Essence 50's Fever - Love Me Tender
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 1 of andere vreemde track and trace code gekregen van mijn Nfu Oh lakjes die het niet doetDe order schijnt gisteren verstuurd te zijn....
waar heb jij ze besteld dan? Ik heb nog niets gehad....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Bij mij was het een ridgefiller die ervoor zorgde dat mn nagels geel/oranje werden. Misschien ligt het bij jou ook aan iets wat je gebruikt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nagels zijn naaktGeen tijd om te lakken dus nu zijn ze ongelakt.. En ik HAAT het want mijn nagels zijn voor de helft verkleurd? Ik snap er geen hol van, maar anyway ze zien er dus voor de helft uit alsof ik een verstokte roker ben (=geel)
Echt zo apart! Het flesje lijkt irl ook een beetje paarsig maar dat is het totaal niet op de nagelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een kleurverschil he? met of zonder flits.
Eens!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef PeRi het volgende:
OMG Mad as a Hatter is een MUST have!!!!!!!
Oh oh, het zit je ook niet mee he!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nog even mijn kleurtjes, van van de week:
Gisteren gedaan, maar moet overnieuw. China Glaze - Tempest
[ afbeelding ]
Van de week, China Glaze - Cherry Pie
[ afbeelding ]
Oh en ik heb gisteren om de pijn een beetje evenredig te verdelen een oestermes in de muis van mijn linkerduim geplaatst
Oesters!
Jaaaaaaa Mad as a Hatter MOET MOET MOET ik hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef bernies het volgende:
Swatches van OPI Alice in Wonderland:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Thanks So Muchness
Mad As a Hatter
Absolutely Alice
Off With Her Red
Ik vind de Mad as a Hatter en Absolutely Alice erg
En als ze in een leuk doosje zitten wil ik ze eigenlijk ook wel alle vier!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh oh, het zit je ook niet mee he!
[..]
Jaaaaaaa Mad as a Hatter MOET MOET MOET ik hebben.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Loqi het volgende:
Ik wil Mad As a Hatter en Absolutely Alice allebei!erg mooi
Ik vind Thanks So Muchness en Off With her Red helemaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef bernies het volgende:
Van links naar rechts:
Thanks So Muchness
Mad As a Hatter
Absolutely Alice
Off With Her Red
Ziet er tof uit! heb je goed gedaan johquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
Is weer even geleden maar hier een nieuwe creatie:
[ afbeelding ]
ziet er in 'real life' wel netter uit..
(pink is mijn eerst gezette gelnagel= trots!)
Geïnspireerd op:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/search/1/veS1jPvQhj4
Ziet er goed uit hoor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
Ik heb er een van Etos en van Gosh.. maar welke nou het best dekkende is enzo..quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie kan mij een goede, zeer dekkende zwarte nagellak aanladen die in Nederland verkrijgbaar is, liefst gewoon in de winkels? Ik heb al een Nfu Oh bestelling openstaan en ik wil echt niet nog meer online gaan bestellen want dat is veel te verleidelijkMaar een goede zwarte basislak heb ik wel nodig....
nijsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
oeh, tof.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef bernies het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Thanks So Muchness
Mad As a Hatter
Absolutely Alice
Off With Her Red
Wat een vrolijke nagels!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
Sneeuwvlokken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Franneh het volgende:
Mooie nagels weer.. ik kan niet wachten tot mijn salaris is gestort.
Ik raak zo snel uitgekeken op de kleuren die ik al heb en er zijn zoveel mooie kleuren nog in de winkel.![]()
En de stempels en stickers en en en..
Dit zit er nu op, en vanavond of morgenavond weer tijd voor wat anders.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nog even mijn kleurtjes, van van de week:
Gisteren gedaan, maar moet overnieuw. China Glaze - Tempest
[ afbeelding ]
Van de week, China Glaze - Cherry Pie
[ afbeelding ]
Oh en ik heb gisteren om de pijn een beetje evenredig te verdelen een oestermes in de muis van mijn linkerduim geplaatst
Oesters!
Mooie kleur...quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef PeRi het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst via Marktplaats; Essence 50's Fever - Love Me Tender
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
Alavst van te voren naar het toilet gaan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:39 schreef Assiej het volgende:
Jullie gaan echt steeds rete snel ..
Hebben jullie dat ook?
dat je gewoon zo enthousiast bent dat je graag je nagels wilt doen, maar dat je wilt beginnen en je geen inspiratie hebt of geen idee hebt wat je wilt gaan doen ? ( ik heb het dan over nail art.. )
Hoe maak je nu een besluit wat je op je nagels wilt doen en waar halen jullie de inspiratie vandaan
Ik ben écht anti kermis nagels als jullie snappen wat ik bedoel..
dat het gewoon to much is.. ik hou meer van classy bv. French manicure ( I suck in F-M ) en dan net iets een nail artje erbij ....
Ik wil zo graag iets moois op mijn nagels doen en ben ook perfectionistisch..
soms als het erop zit denk ik Thankgod het zit erop
maar even later stoot ik ergens tegen aan en eentje is iets verprutst gaat ook meteen alles er weer af ....
iemand tips?
t/m 9 lakjes $ 18quote:Op zondag 20 december 2009 09:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog meer zwarte suggesties?
En wat zijn ongeveer de verzendkosten van Transdesign als je een lakje of 6, 7 bestelt? (neeee ik ga dit jaar niet meer bestellen, maar volgend jaar misschien.... verlanglijstje maken)
Maak je doosje dan vol met 9 lakjes, en anders is er altijd hier wel iemand die een lakje van je wilt overnemen. Of bestel een sneldrogende topcoat als Seche Vite meequote:Op zondag 20 december 2009 09:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog meer zwarte suggesties?
En wat zijn ongeveer de verzendkosten van Transdesign als je een lakje of 6, 7 bestelt? (neeee ik ga dit jaar niet meer bestellen, maar volgend jaar misschien.... verlanglijstje maken)
Obli, net weg als in om twee uur des nacht?quote:Op zondag 20 december 2009 02:04 schreef Oblivion het volgende:
Zo, de dames zijn net weg...![]()
Ben schandalig verwent...![]()
Mooie bloemen en mooie lakjes...![]()
Sorry Mirjam, we zijn helaas niet aan het paraffine badje toe gekomen.
Kippenhok was het hier...![]()
Enne die grote meet komt nog hoor!![]()
Ik had afgesproken met MiMu (Doen we wel vaker) en er was iemand uit Amsterdam die ook graag MiMu wilde zien, ja toen werden het wat meer, Romika en Skrn wilde ook graag en hadden de tijd.![]()
Maar een grote meet gaan we ook doen, lekker in het voorjaar of zo, lekker buiten etc etc etc...![]()
Is zo ontzettend gezellig en je kan zo heerlijk kneuteren!
Ik zou als ik zo'n Sjoerd en Herman had ook niet gaan meetenquote:Op zondag 20 december 2009 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Ja, meeten is tof! Maar Noord-Holland is zo ver weg
.
Plate en stempel goed schoongemaakt met remover?quote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef LekkerApart het volgende:
Dames wou mijn stempelsetjes van Konad gebruiken,maar het lukt niet echt..
Zitten er altijd folietjes op? Heb ze besteld bij veelsieraden, maar kan geen folie ontdekken naar mijn idee?
En mijn beste resultaat tot nu toe is een driekwart sneeuwpopje. Druk behoorlijk hard, maar krijg het laatste stukje er nog niet echt op..
Ik moest mijn stempel ook ruw maken iddquote:Op zondag 20 december 2009 11:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Plate en stempel goed schoongemaakt met remover?
Het wil schijnbaar ook nog wel eens helpen om je stempel licht op te ruwen met een vijl...
Niet te hard drukken misschien? Wel je stempel aandrukken en over de plaat rollen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef LekkerApart het volgende:
Zitten er altijd folietjes op? Heb ze besteld bij veelsieraden, maar kan geen folie ontdekken naar mijn idee?
En mijn beste resultaat tot nu toe is een driekwart sneeuwpopje. Druk behoorlijk hard, maar krijg het laatste stukje er nog niet echt op..
Ebay is veel goedkoper!quote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Tof Mmmasha!
En: kak... heb ik net een alternatief bedacht en uitgevoerd voor nagellakswatches, omdat ik niet zo heel makkelijk aan wheels kon komen, hebben ze ze ineens bij veelsieraden...![]()
Die moet ik dus hebben, en nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen..![]()
(hoewel, het is ook wel weer leuk om te doen...)
Folietjes? snap niet helemaal wat je bedoeld, op de plates ter bescherming misschien..?quote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef LekkerApart het volgende:
Haha, ze zien er lief uit ja, maar ondertussenquote:Op zondag 20 december 2009 11:03 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n Sjoerd en Herman had ook niet gaan meetenWat een schatjes!
Hebnie paypal... en 85 ct voor zo'n ding vind ik ook niet echt veel. En die 1 euro verzendkosten kom ik ook wel overheen...quote:
85 cent voor 1?quote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebnie paypal... en 85 ct voor zo'n ding vind ik ook niet echt veel. En die 1 euro verzendkosten kom ik ook wel overheen...
Moet ik voor je bestellen en het doorsturen? Op Ebay betaal je zo'n 2,50 voor 10 stuks met gratis verzending vanuit Amerika.. wel langere levertijd natuurlijk.quote:
Oeh! Da's wel een heel lief aanbodquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik voor je bestellen en het doorsturen? Op Ebay betaal je zo'n 2,50 voor 10 stuks met gratis verzending vanuit Amerika.. wel langere levertijd natuurlijk.
Vind het zo zonde als je teveel geld uitgeeft aan iets wat niet nodig is! Zal je straks wel ff pm-en, ik ga eerst eens douchenquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh! Da's wel een heel lief aanbod![]()
Ja, graag! (het heeft geen haast hoor!)
Ach, ik zit ook nog in mijn pyjama.... met een half oog te fokken, en de andere helft kijkt greys anatomy...quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind het zo zonde als je teveel geld uitgeeft aan iets wat niet nodig is! Zal je straks wel ff pm-en, ik ga eerst eens douchen. Luie zondag ftw!!
Gaaf joh!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
Volgens mij zou er ook een zuid meet zijn...quote:Op zondag 20 december 2009 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Ja, meeten is tof! Maar Noord-Holland is zo ver weg
.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Obli, net weg als in om twee uur des nacht?
Is ook heel leuk om mee te maken.quote:
En jaaaa een voorjaars meet!Ben erg benieuwd wie er allemaal aan de nagels vastzitten!
Niet te hard drukken, tussendoor steeds je plate schoonmaken, remover met aceton of pure aceton gebruiken, niet te hard schrapen, stempel wat opruwen met een buffer of niet te grove vijl.quote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef LekkerApart het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 10:56 schreef mmascha het volgende:
Er zijn al veel sneeuwnagels voorbij gekopen. Dit is mijn versie:
[ afbeelding ]
Er zit inmiddels nog een laagje glittertopcoat overheen dat het nog mooier maakt. Maar dat is niet te zien op de foto. Ik ben heel tevreden over mijn kleurtje blauw! (Essence 17 Pool Party met een laagje Hema Brilliant with diamond powder Nailpolish 09). Eens kijken of dat Hema lakje ook mooi is over andere kleurtjes.
Ook heel leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Opi Kyoto Pearl + witte konad en Nubar Diamont Seal
Sjiek!quote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef Mayla het volgende:
Wat een mooie nagels weer zeg..Wordt er hebberig van![]()
Mijn gelset is onderweg, ben benieuwd wanneer die komt!!
Ook nieuwe lakjes! Dat setje van de action (auw my eyes! haha)
en deze 2 van P2
190 Fancy
[ afbeelding ]
Mooie donkerblauw metallic
247 Glory
Legergroen met goud lijkt wel
[ afbeelding ]
Op mijn nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
An again..in het echt veel mooier van kleur
Andere dames hebben foto's!quote:
Bedankt, ik ook!quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef romika het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhh...................waren hier rond 3 uur vannacht thuis.........compleet bevroren maar dat was het wel waard.
@Obli heel erg bedankt voor je gastvrijheid, we hebben het heel erg naar ons zin gehad.
quote:
Wel was ik een beetje overrompeld door ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL die flesjes en kleurtjes.
Maar ik ben reuzeblij met mijn nagels, ziet er prachtig uit wat je gedaan hebt. We hebben E-alert maar gelijk via Ebay aangeschaft.![]()
Lijkt me heel gezellig!quote:
@Mimu ook erg bedankt voor de gezelligheid, we vonden het leuk je te hebben ontmoet![]()
@Aniploish ook jij bedankt!!!! Ook voor de mooie lakjes, we zijn er blij mee. Hoop dat je ook goed bent aangekomen vannacht.
Ook natuurlijk namens snkr![]()
We zullen straks wel de foto's posten.
Volgende rond mag hier hoor als jullie willen!
Als we een grote meet doen, moet het wel ergens zijn, met hele grote tafels...quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef Loqi het volgende:
ik wil ook meeten, lijkt me super. Ik wil de gezichten wel eens zien! En de prachtige nagels natuurlijk
Nee, zo moet je het niet zien...quote:
Je kan het ook niet willen lezen...quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als we een grote meet doen, moet het wel ergens zijn, met hele grote tafels...
(Vandaar dat ik voorgesteld had het in het voorjaar te doen, dan heb ik grote tuin en 2,5 grote tafels...
sleep gewoon alles naar buiten...)
Jeetje, de lakken die even op tafel stonden...![]()
Ruimte gebrek!
En dan ruikt het zaaltje na 3 weken nog steeds naar de nagellak en acetonquote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, misschien moeten we aan zaaltje afhuren voor de echte meet
Nog een argument om t buiten te doen dusquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan ruikt het zaaltje na 3 weken nog steeds naar de nagellak en aceton
Nee joh!quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, misschien moeten we aan zaaltje afhuren voor de echte meet
OH daar krijg ik honger vanquote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
Ben erg benieuwd naar de foto's van de meet van MiMu, Obli, Snkr, Romika en aniploish! Ik gok op een enorme hoeveelheid nagellakkenEdit: WOW!! Gaaf!
Ik ga vandaag even me-time nemen, niet meer aan toe gekomen om nagels te lakken. Vriendje is weer naar huis dus geen last van mijn meneer die zegt "wat stinkt het hier"Net chocolademuffins met chocoladestukjes erin gebakken, die staan nu af te koelen op het rooster:
[ afbeelding ]
Oeeeeh net PM op MUA dat mijn RBL lakken zijn aangekomen![]()
Jaja bij mij!quote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens mij zou er ook een zuid meet zijn...
Voor de mensen die down below wonen.![]()
[..]
Oei, dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga vandaag even me-time nemen, niet meer aan toe gekomen om nagels te lakken. Vriendje is weer naar huis dus geen last van mijn meneer die zegt "wat stinkt het hier"Net chocolademuffins met chocoladestukjes erin gebakken, die staan nu af te koelen op het rooster:
[ afbeelding ]
Oooh dat weet ik wel te vindenquote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaja bij mij!ik wou ook ff wat betere weersomstandigheden afwachten.
Was ook maar een grapjequote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik heb meer dan genoeg ruimte, het is alleen dat ik nu nog in verbouwing zit en niet veel mensen kan hebben, maar tegen de tijd dat het weer voorjaar wordt, echt wel!
dat ziet er gezellig uit .... leuk leUK LEUKquote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaaa het was echt zo leuk gister!
Obli heeft me nail-art-ontmaagd![]()
Obli bedankt! en het was ook erg leuk om MiMu en Aniploish te zien![]()
Hier nog wat fototjes:
[ afbeelding ]
een tafel vol lak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aniploish schrijft ijverig alle gespotte lakjes op
[ afbeelding ]
Romika met nail art by Obli![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens Nicoly by OPI - Ego alertmet mooie hex glitters
[ afbeelding ]
Nog meer van obli's kunsten, Essie Chinchilly met een french van Nicole (weet niet meer welke kleur) en een soort kunstige folie glitters
Obli bedankt
quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn nagellakcollectie! Alles sinds dit topic, tenzij anders vemeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste rij: China Glaze OMG, Revlon ??? (oud), China Glaze DV8, Chine Glaze Blue Paradise, L'oreal Jetset ??? (oud), OPI Sea? I told you mini, Essence, Etos effect nails
Onderste rij: OPI Merry Midnight, L'oreal Jetset ??? (oud), China Glaze LOL, OPI A Grape Fit, OPI Ink, H&M Goddess on Stage
[ afbeelding ]
Bovenste rij: Etos Effect Mails, Manhatten (oud), Manhatten (oud), Manhatten (oud), China Glaze Ginger, Manhatten (oud)
Onderste rij: Zoya Harlow Matte, Etos Effect Nails, OPI Ate berries in the canaries, Manhatten (oud), Essence glittertopcoat, China Glaze Medaillon
[ afbeelding ]
Bovenste rij: Etos zwart (oud), OPI On the same paige, China Glaze Xtreme Trash, Zoya Posh, Essence ??, Nivea (oud, frankrijk), OPI Holiday mini's
Onderste rij: Manhattan (oud), OPI If the Fuchsia Fits, Zoya Astra, Rimmel ??? (oud), Manhatten (oud), Manhatten (oud), Etos, China Glaze QT
[ afbeelding ]
Bovenste rij: Nivea (uit Frankrijk, oud), $ OPI Holidays mini, China Glaze Branding Uron, Max Factor Infinity ??? (oud), ertussenin OPI Banana Bandana mini, China Glaze Gussied Up Green, China Glaze Chasing papers
Onderste rij: Etos (??), China Glaze QT, OPI I'm his coral friend mini, Etos glitter effect nails, China Glaze Atlantis, Zoya Veruschka, Zoya Tangy, Manhatten (oud), Theatre (oud)
Onderweg: Nfu Oh
Op verlanglijstje: Nubar & Zoya duochromes
Ohohoh Jouw berichtje stond er nog niet toen ik die van Marjan qouote...quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je kan het ook niet willen lezen...
Ik ben dol op paars, dus dan roep ik: iets paarsigs!quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
En dan nog niet weten wat ik op mijn nagels moet doen nuJullie weten nu waar ik uit kan kiezen, roep eens wat!
mooi hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
Yes ik weet het, wat betreft youtube. ik post er zelf namelijk ook tutorials maar dan van make-upquote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Alavst van te voren naar het toilet gaan...![]()
Je kan via youtube hele leuke ideeën opdoen.
Zo gek of zo subtiel als je zelf wilt.
Ik heb een account gemaakt en dan klik ik het hartje aan (favorite)
En dan wordt de lijst steeds groter, gewoon lekker browsen over youtube.
Met woorden als "nail-art", "nail design" etc etc...
Oh wat spannend Nieners! En wat een mooie gebeurtenis zo vlak voor kerstquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef Nieners het volgende:
Heerlijk die foto's hier!
En geweldige collectie idd.
PeRi, je glitternagels en deze die je nu hebt zijn mooi hoor.
Ik heb helaas nog steeds geen pakketje gehad. Hoop zo hard dat het voor kerst nog binnen is!
Status is nog steeds niet veranderd...
Gelukkig wel heul goed nieuws dit weekend want ik heb mijn biologische vader gevonden.
Een rollercoaster wat emoties betreft, maar ben er toch heel blij mee. moest ik even kwijt!
En op nagellak gebied... Van Catrice een erg mooi lakje gescoord.
Sorry voor de vage foto,
camera is even uitgeleend en dat stuk haar moet ook niemand op letten.
[ afbeelding ]
Er zit een mooie gouden shimmer in, en deze foto van Romika is veul beter:
[ afbeelding ]
Toen ik hem bij haar zag moest ik hem gewoon hebben!
Zo dat is goed nieuws voor je! Ja zeker emotioneel, kan me voor stellen, maar geniet er maar van.quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef Nieners het volgende:
Heerlijk die foto's hier!
En geweldige collectie idd.
PeRi, je glitternagels en deze die je nu hebt zijn mooi hoor.
Ik heb helaas nog steeds geen pakketje gehad. Hoop zo hard dat het voor kerst nog binnen is!
Status is nog steeds niet veranderd...
Gelukkig wel heul goed nieuws dit weekend want ik heb mijn biologische vader gevonden.
Een rollercoaster wat emoties betreft, maar ben er toch heel blij mee. moest ik even kwijt!
En op nagellak gebied... Van Catrice een erg mooi lakje gescoord.
Sorry voor de vage foto,
camera is even uitgeleend en dat stuk haar moet ook niemand op letten.
[ afbeelding ]
Er zit een mooie gouden shimmer in, en deze foto van Romika is veul beter:
[ afbeelding ]
Toen ik hem bij haar zag moest ik hem gewoon hebben!
quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef Nieners het volgende:
Geen idee, wat staat er bij op de site?quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef tonja het volgende:
Is dit om je nagels te drogen?
[ afbeelding ]
Dat het een uv-lamp is.quote:Op zondag 20 december 2009 16:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Gaaf Nieners!![]()
[..]
Geen idee, wat staat er bij op de site?
Ik gebruik de lamp om gelnagels te laten uitharden, maar of je er ook je nagels mee kan laten drogen weet ik niet eigenlijk..?quote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het een uv-lamp is.
http://www.naildesigneuro(...)Mobile::::a8150.html
Nee nog niet. Zal wel door de kerstdrukte komen.quote:
Dan is het niet om je nagels te drogen maar om gel te laten uitharden. Doet helemaal niets met je nagellak.quote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het een uv-lamp is.
http://www.naildesigneuro(...)Mobile::::a8150.html
Ah okee, jammer! Wilde het toch even vragenquote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee nog niet. Zal wel door de kerstdrukte komen.![]()
[..]
Dan is het niet om je nagels te drogen maar om gel te laten uitharden. Doet helemaal niets met je nagellak.
Ah, tnxquote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee nog niet. Zal wel door de kerstdrukte komen.![]()
[..]
Dan is het niet om je nagels te drogen maar om gel te laten uitharden. Doet helemaal niets met je nagellak.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk mijn gel-allergietest gedaan en ik heb nergens last van.![]()
Dus ik ga straks weer een laagje gel op mijn nagels doen. Zeker in de winter zijn ze dan veeeeeel steviger en sterker. Winter is knudde voor je natuurlijke nagels. Daar is bijna niet tegenop te smeren.
Dat wordt mijn kerstnagellak: om en om een nagel in Zoya Posh en Zoya Veruschka met een laagje medaillon eroverquote:
Komt de volgende keer wel weer. Obli en ik zien elkaar wel vaker.quote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, jammer! Wilde het toch even vragen
quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kerstnagellak: om en om een nagel in Zoya Posh en Zoya Veruschka met een laagje medaillon erover
I know, maar het had toch leuk geweest zo met jullie playdatequote:Op zondag 20 december 2009 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Komt de volgende keer wel weer. Obli en ik zien elkaar wel vaker.
Ik merk eigenlijk geen verschil, mijn nagels zijn nu even sterk als in de zomerquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kwam er ook achter dat vrieskou voor mijn toch al knudde nagels erg slecht is, ik heb nu meer stompjes dan ooit gehad
opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Zo, ik heb weer opgeruimd. Nu heb ik weer ruimte voor meerEn omdat ik het altijd leuk vind om bij anderen te kijken wat ze hebben, foto's voor de liefhebber
Opgeruimde laatjes:
[ afbeelding ]
Zoya, Nubar, Diamond Cosmetics, Rimmel, Konadlakken, topcoats, basecoats, stripers
[ afbeelding ]
LA Girl Rockstar polishes, Misa, Miss Sporty, P2, Gosh, Essence en wat eenlingen van de drogist, SV en SH. Op de achtergrond twee mandjes met nailartspulletjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze, Orly en OPI
[ afbeelding ]
Treatments, handcremes, removers enz.
Oei dat ga ik eens proberen!quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mirjam: Gewoon je handen insmeren met olijfolie en dan je handen wassen ermee tot het ingetrokken is.
Ik werkte in een slagerij. Na een dag schoonmaken met chloor waren m'n knokkels helemaal open. Na een theelepel olijfolie, waren ze de volgende dag dicht.
waarmee dan?quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mirjam: Gewoon je handen insmeren met olijfolie en dan je handen wassen ermeetot het ingetrokken is.
Ik werkte in een slagerij. Na een dag schoonmaken met chloor waren m'n knokkels helemaal open. Na een theelepel olijfolie, waren ze de volgende dag dicht.
bedoel je wassen met water?quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mirjam: Gewoon je handen insmeren met olijfolie en dan je handen wassen ermee tot het ingetrokken is.
Oh zo natuurlijk ja! *blont momentje*quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij bedoelt ze handenwasbewegingen maken met de olijfolie
quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh zo natuurlijk ja! *blont momentje*
ik gebruik olijfolie ook voor mijn haar. Ik heb erg droog haar en dan doe ik een flinke scheut olijfolie in mijn haar een uurtje voordat ik het ga wassen.
Ik vind net de stap voor stap foto's van de Kerstnagels, iemand daar nog interesse in?
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind net de stap voor stap foto's van de Kerstnagels, iemand daar nog interesse in?
quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij bedoelt ze handenwasbewegingen maken met de olijfolie
quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Je nagelbed.
Hooguit kan je er een pleister op plakken.
Je weet dat het moet groeien en dat je geduld moet hebben, sorry........
Staat je goed, heel romantische kleurquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
Eindelijk een eigen foto van mijn O.P.I - Princesses rule!!
[ afbeelding ]
lovelyquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
Eindelijk een eigen foto van mijn O.P.I - Princesses rule!!
[ afbeelding ]
OK, OK morgen goed? ben nu bekafquote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!
Je kan er gewoon een neppert op plakken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
zo ver kwam ik zelf ook al wel
Maar ik kan moeilijk met mn handen in de lucht zitten tot mn hypndinges weer bedekt is, en als dat stuk gaat kan mn nagel er af vallen heeft obli ooit eens in den beginnen vertelt.
Ik zou terug gaan naar de salon die je nagels heeft gezet en daar eerlijk opbiechten dat je er niet af kon blijven en hebt lopen pulken en plechtig beloven het nooit weer te doen als ze het fixen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ben lak aan het afhalen, en zie dat bij m'n wijsvinger de acryl niet helemaal goed zit bij m'n nagelbed, het steekt een heel klein stukje omhoog daar, kan een nagel er achter haken.
dfat lijkt me niet goed.
kan ik daarvoor naar een willekeurige nagelsalon, dat ze het bijvijlen en er een drupje bijdoen?
Gewoon lakkenquote:Op maandag 21 december 2009 06:58 schreef Empathologica het volgende:
Was laatst in de DA en daar hadden ze zo'n mooie kleur roze van OPI, ik dénk dat het You're A Pisa Work is.. Echt geweldig! Maar ik mag vanwege stage geen nagellak op dus vond het zonde om er zoveel aan uit te geven.
En m'n teennagels ga ik nu niet elke 2 dagen opnieuw lakkenDus ik kan niet echt meepraten, I guess.
Foto!quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag op, geheel in stijl:
[ afbeelding ]
OMG!
Ik heb geen webcam op mijn werkpcquote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Foto!
Heb genoeg van die Scrangie
Ik ga straks eens op jacht naar iets neps, want zelfs na een marinade van olijfolie en suiker zijn het nog steeds harde randjes en blijf ik overal aan hangenquote:Op maandag 21 december 2009 02:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan er gewoon een neppert op plakken.Wel opletten dat je die er vanaf weekt en niet er vanaf trekt als het zover is want daarmee verkloot je je eigen nagel.
[..]
Mijn pinken en ringvingers gaan ook veeeel harder, en dat zijn ook uiteraard de nagels die nooit brekenquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Groeien bij jullie bepaalde nagels ook harder dan de andere?
Mijn pinkjes gaan echt 2 keer zo hard als de andere gewoon![]()
Mijn pink en ringvingers gaan ook een stuk sneller dan andere.quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Groeien bij jullie bepaalde nagels ook harder dan de andere?
Mijn pinkjes gaan echt 2 keer zo hard als de andere gewoon![]()
't is echt een superlak, hebt wel drie lagen nodig maar het is binnen 2 minuten helemaal droog en hij vloeit mooi uitquote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Ik ben zó blij dat ik OMG ook heb besteld![]()
Videootje is nu aan het uploaden. heb 'm drie keer opnieuw moeten maken omdat het programma er elke keer uitklaptequote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!
Mooi kleurtje! En jou nagels en nagelriemen etcquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Er is een ongelukje gebeurd met de nail art creatie van Obli, struikelde vanmorgen de trap af en toen is de helft eraf geschaafd, *klunz*.
Maarrr heb toen mijn nieuwste aanwinst, dankzij MiMu en Aniploish die zo lief waren hem voor me mee te bestellen, uitgeprobeerd, en ik ben gewoon een beetje verliefd
. Als je hem in het potje ziet, denk je, is dit het nou? En ik had ook zoveeeel lelijke swatches gezien en 1 mooie van Siobhan, dus was er bang voor.
Maar eenmaal op je nagels..![]()
Misa - Toxic Seduction, hij is mooi diepgroen met een blauwe waas en hele fijne shimmer, echt heel apart.
[ afbeelding ]
Zo maar weer 's vijlen, alles groeit behalve die nagel op m'n wijsvinger![]()
Blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef moussy het volgende:
Hoe is het met jouw nagelriemen, toch niet allergisch voor de gel?
Ohquote:Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, ik kom tijd tekort om dit topic bij te houden.
Die Toxic Seduction ziet er erg gaaf uit!
Envoor alle zielige handen en nagels.
Nu op mijn nagels: CG Thunderbird.
[ afbeelding ]
(Ja, ze moeten nog schoongemaakt worden...)
Ik ben echt dol op dit soort kleurtjes
Heftig kleurtje! Helemaal Puckzzz!quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
zien jullie dat kleine wondje op mijn duim? Daar moet ik vanmiddag mee naar de dokter
Ik blijf last hebben van mijn duim. Een soort verdoofd gevoel in het topje en bij bepaalde bewegingen is het net of iemand aan een spiertje trekt in de muis. Ik ben bang dat ik iets geraakt heb met dat gekke oestermes
Ja beetje Scrangie overloadquote:Op maandag 21 december 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi snkr!![]()
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik zie ook liever foto's van eigen nagels dat 101 foto's van scrangie met wat er nu weer besteld is of als voorbeeld van wat mensen op hebben. Als ik scrangies nagels wil zien ga ik wel naar haar blog.![]()
[..]
Blijkbaar toch wel.![]()
Ik heb eergisteren 's avonds voor ik naar bed ging van alles een blop op mijn onderarm gedaan en dat even in laten trekken. Daarna nog een blop van alles op pleisters en die over de blopjes op mijn arm geplakt zodat het goed in kon trekken. Na 20 uur geen enkele reactie dus ik dacht dat het wel goed zat en dat het dan toch aan de acetonvrije remover heeft gelegen. Ik dus gisteravond gel mijn nagels doen. Wordt ik vanmorgen wéér wakker met jeukende vingers en een snotneus.![]()
Ik snap er niets van. Ik heb de primer, alle soorten gel die ik wel eens gebruik, het desinfectiemiddel, de cleaner, de nagellakremover e.d. allemaal op mijn arm gehad zonder reactie maar nu ik het op mijn nagels heb reageert mijn arm ook ineens.
Ik heb nu een gel besteld die voor allergiën geschikt is maar die ga ik voor gebruik dus mooi 3 dagen testen.Nu eerst alle gel er weer af vijlen.
Dank jequote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef bernies het volgende:
@ snkr-xxx Wat een mooie nagels heb je toch! En die kleur gaat op mijn wensenlijst.
@ Mirjam: kerstbonus....joepi! En de vraag is niet of je gaat bestellen maar vandaag of morgen
@ Puckzzzz Auw met dat oestermes! Hoe gaat het met je andere nagel?
@ Allemaal: Veel moois weer!
quote:Op maandag 21 december 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi snkr!![]()
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik zie ook liever foto's van eigen nagels dat 101 foto's van scrangie met wat er nu weer besteld is of als voorbeeld van wat mensen op hebben. Als ik scrangies nagels wil zien ga ik wel naar haar blog.![]()
[..]
Blijkbaar toch wel.![]()
Ik heb eergisteren 's avonds voor ik naar bed ging van alles een blop op mijn onderarm gedaan en dat even in laten trekken. Daarna nog een blop van alles op pleisters en die over de blopjes op mijn arm geplakt zodat het goed in kon trekken. Na 20 uur geen enkele reactie dus ik dacht dat het wel goed zat en dat het dan toch aan de acetonvrije remover heeft gelegen. Ik dus gisteravond gel mijn nagels doen. Wordt ik vanmorgen wéér wakker met jeukende vingers en een snotneus.![]()
Ik snap er niets van. Ik heb de primer, alle soorten gel die ik wel eens gebruik, het desinfectiemiddel, de cleaner, de nagellakremover e.d. allemaal op mijn arm gehad zonder reactie maar nu ik het op mijn nagels heb reageert mijn arm ook ineens.
Ik heb nu een gel besteld die voor allergiën geschikt is maar die ga ik voor gebruik dus mooi 3 dagen testen.Nu eerst alle gel er weer af vijlen.
nee er zit nog geen neppert op. ik durf nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heftig kleurtje! Helemaal Puckzzz!![]()
Raar van die vinger.
Hoe is het met je nagel? Zit er alweer een neppert op?
Speciaal voor jou net een plaatje gemaakt. OMG!quote:
Kijk dan! Heel Scrangie niet nodig, je hebt geen worstenhandjesquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net een plaatje gemaakt. OMG!
Ik wil niet met mijn vadsige worsthandjes op de internetz
[ afbeelding ]
heeft iemand enig idee welke dat isquote:opi Lincoln Park After Midnight *
ik zal es ff kijken wat er onder mijn flesje Lincoln Park Suede staat. Momentjequote:Op maandag 21 december 2009 14:04 schreef Mirjam het volgende:
er staat op transdesign een
[..]
heeft iemand enig idee welke dat is
ik zoek de lincoln park suede, die staat er dan weer niet tussen
Okee, er staat: Lincoln Park After Dark SUEDE opquote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal es ff kijken wat er onder mijn flesje Lincoln Park Suede staat. Momentje
Ooohquote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Sjeen het volgende:
Daph, ik heb het vriendje in San Francisco gemaild of ik nagellak naar hem mag laten sturen. Ik hou je op de hoogte
Ik zag OPI Princess Rules voorbij komen, erg mooi
Heb ook last van winterweer, inmiddels zijn de nagels van allebei mijn middelvingers en de nagel van mijn linkerduim afgebroken en de nagel van linkerwijsvinger een hoekje af... Maar ik weiger alles te kortwiekenMet CG Short&Sassy (Short
![]()
![]()
) valt het lengteverschil niet zo op. Ik kan alleen geen french maken op het moment
Gisteren in Luik nog gezocht naar leuke lakjes, maar niks gevonden. Alleen maar de standaard (en dus veel te dure) make-up merken... Wel een paar mooie leren handschoenen gekocht
ah, thanksquote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef snkr-xxx het volgende:
after dark en after midnight zijn 2 verschillende![]()
http://chanelbluesatin.bl(...)dark-vs-lincoln.html
mnoh, kerstbonusquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OoohVind het al ontzettend lief van je dat je het vraagt!
@ Mirjam; nu alweer nieuwe bestellen?
Ik heb wel hooikoorts en ben allegisch voor een aantal gezichtscrèmes e.d. dus ik ben inderdaad allergisch aangelegd.quote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een kruisreactie kunnen zijn. Een beetje als test kan je geen last van hebben maar de combinatie kan gewoon net te veel zijn.
van Wiki:
Van een kruisallergie of kruisallergische reactie is sprake, als iemand is gesensibiliseerd (allergisch geworden) voor een stof (primaire allergie) en vervolgens allergisch reageert op een andere stof met een vergelijkbaar allergeen. De kruisallergie ontstaat doordat het allergeen (het allergie-veroorzakende deeltje) in de tweede stof qua vorm lijkt op het allergeen in de eerste stof.
Gebruik je af en toe een antihistaminicum tegen andere allergieën?
Dat was een tijdelijke collectie en zal dus wel uitverkocht zijn. Als je bij A-Z kijkt zie je dat sommige lakken een * er achter hebben staan, daarvan is de voorraad bijna op en die komen dan ook niet meer terug.quote:Op maandag 21 december 2009 14:04 schreef Mirjam het volgende:
er staat op transdesign een
[..]
heeft iemand enig idee welke dat is
ik zoek de lincoln park suede, die staat er dan weer niet tussen
ah, zó.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was een tijdelijke collectie en zal dus wel uitverkocht zijn. Als je bij A-Z kijkt zie je dat sommige lakken een * er achter hebben staan, daarvan is de voorraad bijna op en die komen dan ook niet meer terug.
Ooooh very nicequote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, thanks![]()
helaas, dan hebben ze geen linoln park suede
[..]
mnoh, kerstbonus
Ja je bedankt me nu maar je krijgt er nog wel spijt van dat je dat weet. Want nu ga je bij iedere bestelling die *** langs om te kijken of je daar nog iets van wilt en dan koop je je helemaal een ongeluk.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja je bedankt me nu maar je krijgt er nog wel spijt van dat je dat weet. Want nu ga je bij iedere bestelling die *** langs om te kijken of je daar nog iets van wilt en dan koop je je helemaal een ongeluk.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja je bedankt me nu maar je krijgt er nog wel spijt van dat je dat weet. Want nu ga je bij iedere bestelling die *** langs om te kijken of je daar nog iets van wilt en dan koop je je helemaal een ongeluk.
naja... als je 'm heel graag wil... ik heb 'm liggen en verwacht eigenlijk niet dat ik 'm ooit nog op doe. Kunnen wel een dealtje sluiten...quote:
de lincoln park after dark suede ja?quote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja... als je 'm heel graag wil... ik heb 'm liggen en verwacht eigenlijk niet dat ik 'm ooit nog op doe. Kunnen wel een dealtje sluiten...
Ja, ik kan niet wennen aan dat matte, ik het steeds het gevoel alsof er schuurpapier op m'n nagels zit. En als ik er dan een glossy topcoat overheen pleur kan ik net zo goed een glossy lak kopenquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de lincoln park after dark suede ja?
ik moet zeggen dat ik die suedes wel aardig vind stieken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet wennen aan dat matte, ik het steeds het gevoel alsof er schuurpapier op m'n nagels zit. En als ik er dan een glossy topcoat overheen pleur kan ik net zo goed een glossy lak kopen
yepquote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef Anne-Martine het volgende:
kort vraagje, hoe maken jullie na het lakken de randjes schoon? want ik heb iets gemorst, is dat goed te doen met nagellakremover een een wattenstaafje?
Prima, als ik jou er blij mee kan maken! Beter dan dat ie hier niks staat te doen toch?quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die suedes wel aardig vind stieken.
you don't know jacques vind ik suede erg mooi.
dealtje?
jaaaquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima, als ik jou er blij mee kan maken! Beter dan dat ie hier niks staat te doen toch?
quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Misa - Toxic Seduction, hij is mooi diepgroen met een blauwe waas en hele fijne shimmer, echt heel apart.
[ afbeelding ]
Zo maar weer 's vijlen, alles groeit behalve die nagel op m'n wijsvinger![]()
nee , leidenquote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je me ff een keer je gegevens PM-men. Tenzij je toevallig in Eindhoven woont
quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die suedes wel aardig vind stieken.
you don't know jacques vind ik suede erg mooi.
dealtje?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die wil ik al zo lang! Super kleur... en jouw nagels
Meh ja, ik durf niet goed op ebay of transdesign te bestellen eerlijk gezegdquote:
Aahhh ja en hij is ook niet eens op TD, wel op Head2toebeauty, maar weet daar de shipping niet van. Zag m wel op Ebay voor een dollar of 5, en dan zal je minstens 5 dollar shipping hebben, maar als je dat er voor over hebt, willen we 'm anders wel voor je bestellen hoor..quote:Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Meh ja, ik durf niet goed op ebay of transdesign te bestellen eerlijk gezegd![]()
Omdat ik echt een prutser ben wat betreft geld overmaken etcetc (heb daarom ook geen paypal) en omdat ik me dan niet in kan houden.
ja ik weet dat paypal enzo reuze makkelijk is.. maar.. meh
Zullen we voor je mailen om te vragen wat de shipping is van die ene?quote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef Loqi het volgende:dat is lief!
Ik ga wel proberen naar de meet te komen ja, maar ik ben afhankelijk van t ov op een studentenbudget (in het weekend iig) dus ik hoop dat ik op de meet kan komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |