Hypochynium ofzoiets? (Obli weet het beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt denk ik, maar wat bedoel je met hypodinges onder je nagels?
I feelz a failquote:Our gift to you: $10 eGift Card on all orders over $40
whut?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef bernies het volgende:
Mirjammmmmmm Hellupppp! kan jij die negels van ons wijzigen in nAgels?
parkeer alles wat erbij moet maar ff hier of in mijn pm, ik ga wel ff toegang tot de wiki aanvragenquote:
Oeh, dat heb ik nog niet eens op, maar je brengt me op ideeënquote:
Cheersch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik nog niet eens op, maar je brengt me op ideeën.
Proost! Mijn wijn matcht met mijn nagelsquote:
Proost voor iedereen die wat lekkers aan het drinken isquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Proost! Mijn wijn matcht met mijn nagels
Proost van een lekkere Ruby port! En ja kleurt goed bij mijn donkerblauwe nagels!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Proost voor iedereen die wat lekkers aan het drinken is.
Bah die mail heb ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Negels!
[..]
Hypochynium ofzoiets? (Obli weet het beter) Het stukje van je vinger waar je nagel aan de huid vast zit iig.
OMG! Net gekregen van CherryCulture:
[..]
I feelz a fail
Dat valt toch best mee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
LA Girl Overdose is de meest hysterische lak die ik heb!!
En droogt voor geen meterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
LA Girl Overdose is de meest hysterische lak die ik heb!!
Het zijn blauwe en paarse glitters bij elkaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?
[ afbeelding ]
Ik wil deze!
[ afbeelding ]
Verkopen ze LA Girl ook in San Francisco
Ik heb geen idee, hier is een foto van mij:quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Enig idee of FYI lijkt op Spin me Round van CG?
http://mindermutsigenagels.blogspot.comquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whut?
[..]
parkeer alles wat erbij moet maar ff hier of in mijn pm, ik ga wel ff toegang tot de wiki aanvragen
Die staat je mooooi! Maakt je vingers toch niet bleek?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hier is een foto van mij:
[ afbeelding ]
Mooie nagels uit de OP!
Misschien wel, maar ik doe dat soort glitterlakken gewoon zonder basisquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Sjeen het volgende:
Die LA Overdose, is dat niet meer iets om over een basis heen te gooien?
Ja te erg....maar ik doe het niet....ik trap er niet in....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Erg is dat he? Dat betekent bijna 4 gratis lakken bij een bestelling van $40
Goedzo, heel sterk!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja te erg....maar ik doe het niet....ik trap er niet in....
ja okay heb net wel even op de site zitten kijken...
Maar toen ik alle rock star lakjes in mijn mandje had liggen was het niet eens 50$...dus tja...dan maar nietquote:
Photoshopquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die staat je mooooi! Maakt je vingers toch niet bleek?
toegevoegd in de wikiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://mindermutsigenagels.blogspot.com
paraffine, dat zit toch in kaarsen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Oblivion het volgende:
Paraffine badje kopen...is echt het einde.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
paraffine, dat zit toch in kaarsen?
hmm, ga ik eens overwegen. zorgt voor een lekker vochtig huidje dat niet zeer doet dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ook ja...![]()
Heerlijk! Vooral in de winter...
nee, ikvinnutnietlekker, maar hoop dat het helpt, dat m'n huid dichtgaat en gehydrateerd is zeg maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef Oblivion het volgende:
Smeer het er dan niet op...![]()
Of vind je het stiekem lekker?![]()
Ja, helpt heel goed tegen winterhanden en kloven etc etc.![]()
Mijn handjes zijn ook een beetje droog, heb verder geen kloven enzo
Zal morgen een voor en na foto maken, okay?
Kan je het zelf zien.
Jij leest niet de goede blogs.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, ga ik eens overwegen. zorgt voor een lekker vochtig huidje dat niet zeer doet dus?
en is zo'n behandeling makkelijk zelf te doen?
m'n handen doen écht zeer(net weer handcreme gesmeerd, bijt als de hel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |