Moet ik voor je bestellen en het doorsturen? Op Ebay betaal je zo'n 2,50 voor 10 stuks met gratis verzending vanuit Amerika.. wel langere levertijd natuurlijk.quote:
Oeh! Da's wel een heel lief aanbodquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik voor je bestellen en het doorsturen? Op Ebay betaal je zo'n 2,50 voor 10 stuks met gratis verzending vanuit Amerika.. wel langere levertijd natuurlijk.
Vind het zo zonde als je teveel geld uitgeeft aan iets wat niet nodig is! Zal je straks wel ff pm-en, ik ga eerst eens douchenquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh! Da's wel een heel lief aanbod![]()
Ja, graag! (het heeft geen haast hoor!)
Ach, ik zit ook nog in mijn pyjama.... met een half oog te fokken, en de andere helft kijkt greys anatomy...quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind het zo zonde als je teveel geld uitgeeft aan iets wat niet nodig is! Zal je straks wel ff pm-en, ik ga eerst eens douchen. Luie zondag ftw!!
Gaaf joh!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
Is weer even geleden maar hier een nieuwe creatie:
[ afbeelding ]
ziet er in 'real life' wel netter uit..
(pink is mijn eerst gezette gelnagel= trots!)
Geïnspireerd op:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/search/1/veS1jPvQhj4
Volgens mij zou er ook een zuid meet zijn...quote:Op zondag 20 december 2009 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Ja, meeten is tof! Maar Noord-Holland is zo ver weg
.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Obli, net weg als in om twee uur des nacht?
Is ook heel leuk om mee te maken.quote:
En jaaaa een voorjaars meet!Ben erg benieuwd wie er allemaal aan de nagels vastzitten!
Niet te hard drukken, tussendoor steeds je plate schoonmaken, remover met aceton of pure aceton gebruiken, niet te hard schrapen, stempel wat opruwen met een buffer of niet te grove vijl.quote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef LekkerApart het volgende:
Dames wou mijn stempelsetjes van Konad gebruiken,maar het lukt niet echt..
Zitten er altijd folietjes op? Heb ze besteld bij veelsieraden, maar kan geen folie ontdekken naar mijn idee?
En mijn beste resultaat tot nu toe is een driekwart sneeuwpopje. Druk behoorlijk hard, maar krijg het laatste stukje er nog niet echt op..
Leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 10:56 schreef mmascha het volgende:
Er zijn al veel sneeuwnagels voorbij gekopen. Dit is mijn versie:
[ afbeelding ]
Er zit inmiddels nog een laagje glittertopcoat overheen dat het nog mooier maakt. Maar dat is niet te zien op de foto. Ik ben heel tevreden over mijn kleurtje blauw! (Essence 17 Pool Party met een laagje Hema Brilliant with diamond powder Nailpolish 09). Eens kijken of dat Hema lakje ook mooi is over andere kleurtjes.
Ook heel leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Opi Kyoto Pearl + witte konad en Nubar Diamont Seal
Sjiek!quote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef Mayla het volgende:
Wat een mooie nagels weer zeg..Wordt er hebberig van![]()
Mijn gelset is onderweg, ben benieuwd wanneer die komt!!
Ook nieuwe lakjes! Dat setje van de action (auw my eyes! haha)
en deze 2 van P2
190 Fancy
[ afbeelding ]
Mooie donkerblauw metallic
247 Glory
Legergroen met goud lijkt wel
[ afbeelding ]
Op mijn nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
An again..in het echt veel mooier van kleur
Andere dames hebben foto's!quote:
Bedankt, ik ook!quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef romika het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhh...................waren hier rond 3 uur vannacht thuis.........compleet bevroren maar dat was het wel waard.
@Obli heel erg bedankt voor je gastvrijheid, we hebben het heel erg naar ons zin gehad.
quote:
Wel was ik een beetje overrompeld door ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL die flesjes en kleurtjes.
Maar ik ben reuzeblij met mijn nagels, ziet er prachtig uit wat je gedaan hebt. We hebben E-alert maar gelijk via Ebay aangeschaft.![]()
Lijkt me heel gezellig!quote:
@Mimu ook erg bedankt voor de gezelligheid, we vonden het leuk je te hebben ontmoet![]()
@Aniploish ook jij bedankt!!!! Ook voor de mooie lakjes, we zijn er blij mee. Hoop dat je ook goed bent aangekomen vannacht.
Ook natuurlijk namens snkr![]()
We zullen straks wel de foto's posten.
Volgende rond mag hier hoor als jullie willen!
Als we een grote meet doen, moet het wel ergens zijn, met hele grote tafels...quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef Loqi het volgende:
ik wil ook meeten, lijkt me super. Ik wil de gezichten wel eens zien! En de prachtige nagels natuurlijk
Nee, zo moet je het niet zien...quote:
Je kan het ook niet willen lezen...quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als we een grote meet doen, moet het wel ergens zijn, met hele grote tafels...
(Vandaar dat ik voorgesteld had het in het voorjaar te doen, dan heb ik grote tuin en 2,5 grote tafels...
sleep gewoon alles naar buiten...)
Jeetje, de lakken die even op tafel stonden...![]()
Ruimte gebrek!
En dan ruikt het zaaltje na 3 weken nog steeds naar de nagellak en acetonquote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, misschien moeten we aan zaaltje afhuren voor de echte meet
Nog een argument om t buiten te doen dusquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan ruikt het zaaltje na 3 weken nog steeds naar de nagellak en aceton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |