Staat je goed, heel romantische kleurquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
Eindelijk een eigen foto van mijn O.P.I - Princesses rule!!
[ afbeelding ]
lovelyquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
Eindelijk een eigen foto van mijn O.P.I - Princesses rule!!
[ afbeelding ]
OK, OK morgen goed? ben nu bekafquote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!
Je kan er gewoon een neppert op plakken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
zo ver kwam ik zelf ook al wel
Maar ik kan moeilijk met mn handen in de lucht zitten tot mn hypndinges weer bedekt is, en als dat stuk gaat kan mn nagel er af vallen heeft obli ooit eens in den beginnen vertelt.
Ik zou terug gaan naar de salon die je nagels heeft gezet en daar eerlijk opbiechten dat je er niet af kon blijven en hebt lopen pulken en plechtig beloven het nooit weer te doen als ze het fixen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ben lak aan het afhalen, en zie dat bij m'n wijsvinger de acryl niet helemaal goed zit bij m'n nagelbed, het steekt een heel klein stukje omhoog daar, kan een nagel er achter haken.
dfat lijkt me niet goed.
kan ik daarvoor naar een willekeurige nagelsalon, dat ze het bijvijlen en er een drupje bijdoen?
Gewoon lakkenquote:Op maandag 21 december 2009 06:58 schreef Empathologica het volgende:
Was laatst in de DA en daar hadden ze zo'n mooie kleur roze van OPI, ik dénk dat het You're A Pisa Work is.. Echt geweldig! Maar ik mag vanwege stage geen nagellak op dus vond het zonde om er zoveel aan uit te geven.
En m'n teennagels ga ik nu niet elke 2 dagen opnieuw lakkenDus ik kan niet echt meepraten, I guess.
Foto!quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag op, geheel in stijl:
[ afbeelding ]
OMG!
Ik heb geen webcam op mijn werkpcquote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Foto!
Heb genoeg van die Scrangie
Ik ga straks eens op jacht naar iets neps, want zelfs na een marinade van olijfolie en suiker zijn het nog steeds harde randjes en blijf ik overal aan hangenquote:Op maandag 21 december 2009 02:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan er gewoon een neppert op plakken.Wel opletten dat je die er vanaf weekt en niet er vanaf trekt als het zover is want daarmee verkloot je je eigen nagel.
[..]
Mijn pinken en ringvingers gaan ook veeeel harder, en dat zijn ook uiteraard de nagels die nooit brekenquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Groeien bij jullie bepaalde nagels ook harder dan de andere?
Mijn pinkjes gaan echt 2 keer zo hard als de andere gewoon![]()
Mijn pink en ringvingers gaan ook een stuk sneller dan andere.quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Groeien bij jullie bepaalde nagels ook harder dan de andere?
Mijn pinkjes gaan echt 2 keer zo hard als de andere gewoon![]()
't is echt een superlak, hebt wel drie lagen nodig maar het is binnen 2 minuten helemaal droog en hij vloeit mooi uitquote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Ik ben zó blij dat ik OMG ook heb besteld![]()
Videootje is nu aan het uploaden. heb 'm drie keer opnieuw moeten maken omdat het programma er elke keer uitklaptequote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |