I know, maar het had toch leuk geweest zo met jullie playdatequote:Op zondag 20 december 2009 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Komt de volgende keer wel weer. Obli en ik zien elkaar wel vaker.
Ik merk eigenlijk geen verschil, mijn nagels zijn nu even sterk als in de zomerquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kwam er ook achter dat vrieskou voor mijn toch al knudde nagels erg slecht is, ik heb nu meer stompjes dan ooit gehad
opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Zo, ik heb weer opgeruimd. Nu heb ik weer ruimte voor meerEn omdat ik het altijd leuk vind om bij anderen te kijken wat ze hebben, foto's voor de liefhebber
Opgeruimde laatjes:
[ afbeelding ]
Zoya, Nubar, Diamond Cosmetics, Rimmel, Konadlakken, topcoats, basecoats, stripers
[ afbeelding ]
LA Girl Rockstar polishes, Misa, Miss Sporty, P2, Gosh, Essence en wat eenlingen van de drogist, SV en SH. Op de achtergrond twee mandjes met nailartspulletjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze, Orly en OPI
[ afbeelding ]
Treatments, handcremes, removers enz.
Oei dat ga ik eens proberen!quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mirjam: Gewoon je handen insmeren met olijfolie en dan je handen wassen ermee tot het ingetrokken is.
Ik werkte in een slagerij. Na een dag schoonmaken met chloor waren m'n knokkels helemaal open. Na een theelepel olijfolie, waren ze de volgende dag dicht.
waarmee dan?quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mirjam: Gewoon je handen insmeren met olijfolie en dan je handen wassen ermeetot het ingetrokken is.
Ik werkte in een slagerij. Na een dag schoonmaken met chloor waren m'n knokkels helemaal open. Na een theelepel olijfolie, waren ze de volgende dag dicht.
bedoel je wassen met water?quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mirjam: Gewoon je handen insmeren met olijfolie en dan je handen wassen ermee tot het ingetrokken is.
Oh zo natuurlijk ja! *blont momentje*quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij bedoelt ze handenwasbewegingen maken met de olijfolie
quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh zo natuurlijk ja! *blont momentje*
ik gebruik olijfolie ook voor mijn haar. Ik heb erg droog haar en dan doe ik een flinke scheut olijfolie in mijn haar een uurtje voordat ik het ga wassen.
Ik vind net de stap voor stap foto's van de Kerstnagels, iemand daar nog interesse in?
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind net de stap voor stap foto's van de Kerstnagels, iemand daar nog interesse in?
quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij bedoelt ze handenwasbewegingen maken met de olijfolie
quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Je nagelbed.
Hooguit kan je er een pleister op plakken.
Je weet dat het moet groeien en dat je geduld moet hebben, sorry........
Staat je goed, heel romantische kleurquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
Eindelijk een eigen foto van mijn O.P.I - Princesses rule!!
[ afbeelding ]
lovelyquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
Eindelijk een eigen foto van mijn O.P.I - Princesses rule!!
[ afbeelding ]
OK, OK morgen goed? ben nu bekafquote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!
Je kan er gewoon een neppert op plakken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
zo ver kwam ik zelf ook al wel
Maar ik kan moeilijk met mn handen in de lucht zitten tot mn hypndinges weer bedekt is, en als dat stuk gaat kan mn nagel er af vallen heeft obli ooit eens in den beginnen vertelt.
Ik zou terug gaan naar de salon die je nagels heeft gezet en daar eerlijk opbiechten dat je er niet af kon blijven en hebt lopen pulken en plechtig beloven het nooit weer te doen als ze het fixen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ben lak aan het afhalen, en zie dat bij m'n wijsvinger de acryl niet helemaal goed zit bij m'n nagelbed, het steekt een heel klein stukje omhoog daar, kan een nagel er achter haken.
dfat lijkt me niet goed.
kan ik daarvoor naar een willekeurige nagelsalon, dat ze het bijvijlen en er een drupje bijdoen?
Gewoon lakkenquote:Op maandag 21 december 2009 06:58 schreef Empathologica het volgende:
Was laatst in de DA en daar hadden ze zo'n mooie kleur roze van OPI, ik dénk dat het You're A Pisa Work is.. Echt geweldig! Maar ik mag vanwege stage geen nagellak op dus vond het zonde om er zoveel aan uit te geven.
En m'n teennagels ga ik nu niet elke 2 dagen opnieuw lakkenDus ik kan niet echt meepraten, I guess.
Foto!quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag op, geheel in stijl:
[ afbeelding ]
OMG!
Ik heb geen webcam op mijn werkpcquote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Foto!
Heb genoeg van die Scrangie
Ik ga straks eens op jacht naar iets neps, want zelfs na een marinade van olijfolie en suiker zijn het nog steeds harde randjes en blijf ik overal aan hangenquote:Op maandag 21 december 2009 02:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan er gewoon een neppert op plakken.Wel opletten dat je die er vanaf weekt en niet er vanaf trekt als het zover is want daarmee verkloot je je eigen nagel.
[..]
Mijn pinken en ringvingers gaan ook veeeel harder, en dat zijn ook uiteraard de nagels die nooit brekenquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Groeien bij jullie bepaalde nagels ook harder dan de andere?
Mijn pinkjes gaan echt 2 keer zo hard als de andere gewoon![]()
Mijn pink en ringvingers gaan ook een stuk sneller dan andere.quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Groeien bij jullie bepaalde nagels ook harder dan de andere?
Mijn pinkjes gaan echt 2 keer zo hard als de andere gewoon![]()
't is echt een superlak, hebt wel drie lagen nodig maar het is binnen 2 minuten helemaal droog en hij vloeit mooi uitquote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Ik ben zó blij dat ik OMG ook heb besteld![]()
Videootje is nu aan het uploaden. heb 'm drie keer opnieuw moeten maken omdat het programma er elke keer uitklaptequote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Laat maar zien!
Mooi kleurtje! En jou nagels en nagelriemen etcquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Er is een ongelukje gebeurd met de nail art creatie van Obli, struikelde vanmorgen de trap af en toen is de helft eraf geschaafd, *klunz*.
Maarrr heb toen mijn nieuwste aanwinst, dankzij MiMu en Aniploish die zo lief waren hem voor me mee te bestellen, uitgeprobeerd, en ik ben gewoon een beetje verliefd
. Als je hem in het potje ziet, denk je, is dit het nou? En ik had ook zoveeeel lelijke swatches gezien en 1 mooie van Siobhan, dus was er bang voor.
Maar eenmaal op je nagels..![]()
Misa - Toxic Seduction, hij is mooi diepgroen met een blauwe waas en hele fijne shimmer, echt heel apart.
[ afbeelding ]
Zo maar weer 's vijlen, alles groeit behalve die nagel op m'n wijsvinger![]()
Blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef moussy het volgende:
Hoe is het met jouw nagelriemen, toch niet allergisch voor de gel?
Ohquote:Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, ik kom tijd tekort om dit topic bij te houden.
Die Toxic Seduction ziet er erg gaaf uit!
Envoor alle zielige handen en nagels.
Nu op mijn nagels: CG Thunderbird.
[ afbeelding ]
(Ja, ze moeten nog schoongemaakt worden...)
Ik ben echt dol op dit soort kleurtjes
Heftig kleurtje! Helemaal Puckzzz!quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
zien jullie dat kleine wondje op mijn duim? Daar moet ik vanmiddag mee naar de dokter
Ik blijf last hebben van mijn duim. Een soort verdoofd gevoel in het topje en bij bepaalde bewegingen is het net of iemand aan een spiertje trekt in de muis. Ik ben bang dat ik iets geraakt heb met dat gekke oestermes
Ja beetje Scrangie overloadquote:Op maandag 21 december 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi snkr!![]()
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik zie ook liever foto's van eigen nagels dat 101 foto's van scrangie met wat er nu weer besteld is of als voorbeeld van wat mensen op hebben. Als ik scrangies nagels wil zien ga ik wel naar haar blog.![]()
[..]
Blijkbaar toch wel.![]()
Ik heb eergisteren 's avonds voor ik naar bed ging van alles een blop op mijn onderarm gedaan en dat even in laten trekken. Daarna nog een blop van alles op pleisters en die over de blopjes op mijn arm geplakt zodat het goed in kon trekken. Na 20 uur geen enkele reactie dus ik dacht dat het wel goed zat en dat het dan toch aan de acetonvrije remover heeft gelegen. Ik dus gisteravond gel mijn nagels doen. Wordt ik vanmorgen wéér wakker met jeukende vingers en een snotneus.![]()
Ik snap er niets van. Ik heb de primer, alle soorten gel die ik wel eens gebruik, het desinfectiemiddel, de cleaner, de nagellakremover e.d. allemaal op mijn arm gehad zonder reactie maar nu ik het op mijn nagels heb reageert mijn arm ook ineens.
Ik heb nu een gel besteld die voor allergiën geschikt is maar die ga ik voor gebruik dus mooi 3 dagen testen.Nu eerst alle gel er weer af vijlen.
Dank jequote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef bernies het volgende:
@ snkr-xxx Wat een mooie nagels heb je toch! En die kleur gaat op mijn wensenlijst.
@ Mirjam: kerstbonus....joepi! En de vraag is niet of je gaat bestellen maar vandaag of morgen
@ Puckzzzz Auw met dat oestermes! Hoe gaat het met je andere nagel?
@ Allemaal: Veel moois weer!
quote:Op maandag 21 december 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi snkr!![]()
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik zie ook liever foto's van eigen nagels dat 101 foto's van scrangie met wat er nu weer besteld is of als voorbeeld van wat mensen op hebben. Als ik scrangies nagels wil zien ga ik wel naar haar blog.![]()
[..]
Blijkbaar toch wel.![]()
Ik heb eergisteren 's avonds voor ik naar bed ging van alles een blop op mijn onderarm gedaan en dat even in laten trekken. Daarna nog een blop van alles op pleisters en die over de blopjes op mijn arm geplakt zodat het goed in kon trekken. Na 20 uur geen enkele reactie dus ik dacht dat het wel goed zat en dat het dan toch aan de acetonvrije remover heeft gelegen. Ik dus gisteravond gel mijn nagels doen. Wordt ik vanmorgen wéér wakker met jeukende vingers en een snotneus.![]()
Ik snap er niets van. Ik heb de primer, alle soorten gel die ik wel eens gebruik, het desinfectiemiddel, de cleaner, de nagellakremover e.d. allemaal op mijn arm gehad zonder reactie maar nu ik het op mijn nagels heb reageert mijn arm ook ineens.
Ik heb nu een gel besteld die voor allergiën geschikt is maar die ga ik voor gebruik dus mooi 3 dagen testen.Nu eerst alle gel er weer af vijlen.
nee er zit nog geen neppert op. ik durf nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heftig kleurtje! Helemaal Puckzzz!![]()
Raar van die vinger.
Hoe is het met je nagel? Zit er alweer een neppert op?
Speciaal voor jou net een plaatje gemaakt. OMG!quote:
Kijk dan! Heel Scrangie niet nodig, je hebt geen worstenhandjesquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net een plaatje gemaakt. OMG!
Ik wil niet met mijn vadsige worsthandjes op de internetz
[ afbeelding ]
heeft iemand enig idee welke dat isquote:opi Lincoln Park After Midnight *
ik zal es ff kijken wat er onder mijn flesje Lincoln Park Suede staat. Momentjequote:Op maandag 21 december 2009 14:04 schreef Mirjam het volgende:
er staat op transdesign een
[..]
heeft iemand enig idee welke dat is
ik zoek de lincoln park suede, die staat er dan weer niet tussen
Okee, er staat: Lincoln Park After Dark SUEDE opquote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal es ff kijken wat er onder mijn flesje Lincoln Park Suede staat. Momentje
Ooohquote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Sjeen het volgende:
Daph, ik heb het vriendje in San Francisco gemaild of ik nagellak naar hem mag laten sturen. Ik hou je op de hoogte
Ik zag OPI Princess Rules voorbij komen, erg mooi
Heb ook last van winterweer, inmiddels zijn de nagels van allebei mijn middelvingers en de nagel van mijn linkerduim afgebroken en de nagel van linkerwijsvinger een hoekje af... Maar ik weiger alles te kortwiekenMet CG Short&Sassy (Short
![]()
![]()
) valt het lengteverschil niet zo op. Ik kan alleen geen french maken op het moment
Gisteren in Luik nog gezocht naar leuke lakjes, maar niks gevonden. Alleen maar de standaard (en dus veel te dure) make-up merken... Wel een paar mooie leren handschoenen gekocht
ah, thanksquote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef snkr-xxx het volgende:
after dark en after midnight zijn 2 verschillende![]()
http://chanelbluesatin.bl(...)dark-vs-lincoln.html
mnoh, kerstbonusquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OoohVind het al ontzettend lief van je dat je het vraagt!
@ Mirjam; nu alweer nieuwe bestellen?
Ik heb wel hooikoorts en ben allegisch voor een aantal gezichtscrèmes e.d. dus ik ben inderdaad allergisch aangelegd.quote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een kruisreactie kunnen zijn. Een beetje als test kan je geen last van hebben maar de combinatie kan gewoon net te veel zijn.
van Wiki:
Van een kruisallergie of kruisallergische reactie is sprake, als iemand is gesensibiliseerd (allergisch geworden) voor een stof (primaire allergie) en vervolgens allergisch reageert op een andere stof met een vergelijkbaar allergeen. De kruisallergie ontstaat doordat het allergeen (het allergie-veroorzakende deeltje) in de tweede stof qua vorm lijkt op het allergeen in de eerste stof.
Gebruik je af en toe een antihistaminicum tegen andere allergieën?
Dat was een tijdelijke collectie en zal dus wel uitverkocht zijn. Als je bij A-Z kijkt zie je dat sommige lakken een * er achter hebben staan, daarvan is de voorraad bijna op en die komen dan ook niet meer terug.quote:Op maandag 21 december 2009 14:04 schreef Mirjam het volgende:
er staat op transdesign een
[..]
heeft iemand enig idee welke dat is
ik zoek de lincoln park suede, die staat er dan weer niet tussen
ah, zó.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was een tijdelijke collectie en zal dus wel uitverkocht zijn. Als je bij A-Z kijkt zie je dat sommige lakken een * er achter hebben staan, daarvan is de voorraad bijna op en die komen dan ook niet meer terug.
Ooooh very nicequote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, thanks![]()
helaas, dan hebben ze geen linoln park suede
[..]
mnoh, kerstbonus
Ja je bedankt me nu maar je krijgt er nog wel spijt van dat je dat weet. Want nu ga je bij iedere bestelling die *** langs om te kijken of je daar nog iets van wilt en dan koop je je helemaal een ongeluk.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja je bedankt me nu maar je krijgt er nog wel spijt van dat je dat weet. Want nu ga je bij iedere bestelling die *** langs om te kijken of je daar nog iets van wilt en dan koop je je helemaal een ongeluk.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja je bedankt me nu maar je krijgt er nog wel spijt van dat je dat weet. Want nu ga je bij iedere bestelling die *** langs om te kijken of je daar nog iets van wilt en dan koop je je helemaal een ongeluk.
naja... als je 'm heel graag wil... ik heb 'm liggen en verwacht eigenlijk niet dat ik 'm ooit nog op doe. Kunnen wel een dealtje sluiten...quote:
de lincoln park after dark suede ja?quote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja... als je 'm heel graag wil... ik heb 'm liggen en verwacht eigenlijk niet dat ik 'm ooit nog op doe. Kunnen wel een dealtje sluiten...
Ja, ik kan niet wennen aan dat matte, ik het steeds het gevoel alsof er schuurpapier op m'n nagels zit. En als ik er dan een glossy topcoat overheen pleur kan ik net zo goed een glossy lak kopenquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de lincoln park after dark suede ja?
ik moet zeggen dat ik die suedes wel aardig vind stieken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet wennen aan dat matte, ik het steeds het gevoel alsof er schuurpapier op m'n nagels zit. En als ik er dan een glossy topcoat overheen pleur kan ik net zo goed een glossy lak kopen
yepquote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef Anne-Martine het volgende:
kort vraagje, hoe maken jullie na het lakken de randjes schoon? want ik heb iets gemorst, is dat goed te doen met nagellakremover een een wattenstaafje?
Prima, als ik jou er blij mee kan maken! Beter dan dat ie hier niks staat te doen toch?quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die suedes wel aardig vind stieken.
you don't know jacques vind ik suede erg mooi.
dealtje?
jaaaquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima, als ik jou er blij mee kan maken! Beter dan dat ie hier niks staat te doen toch?
quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Misa - Toxic Seduction, hij is mooi diepgroen met een blauwe waas en hele fijne shimmer, echt heel apart.
[ afbeelding ]
Zo maar weer 's vijlen, alles groeit behalve die nagel op m'n wijsvinger![]()
nee , leidenquote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je me ff een keer je gegevens PM-men. Tenzij je toevallig in Eindhoven woont
quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die suedes wel aardig vind stieken.
you don't know jacques vind ik suede erg mooi.
dealtje?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die wil ik al zo lang! Super kleur... en jouw nagels
Meh ja, ik durf niet goed op ebay of transdesign te bestellen eerlijk gezegdquote:
Aahhh ja en hij is ook niet eens op TD, wel op Head2toebeauty, maar weet daar de shipping niet van. Zag m wel op Ebay voor een dollar of 5, en dan zal je minstens 5 dollar shipping hebben, maar als je dat er voor over hebt, willen we 'm anders wel voor je bestellen hoor..quote:Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Meh ja, ik durf niet goed op ebay of transdesign te bestellen eerlijk gezegd![]()
Omdat ik echt een prutser ben wat betreft geld overmaken etcetc (heb daarom ook geen paypal) en omdat ik me dan niet in kan houden.
ja ik weet dat paypal enzo reuze makkelijk is.. maar.. meh
Zullen we voor je mailen om te vragen wat de shipping is van die ene?quote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef Loqi het volgende:dat is lief!
Ik ga wel proberen naar de meet te komen ja, maar ik ben afhankelijk van t ov op een studentenbudget (in het weekend iig) dus ik hoop dat ik op de meet kan komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |