*duimt heel hard mee*quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Nieners het volgende:
En weer een dag vol spanning... *duimt voor haar pakketje*
Netjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*duimt heel hard mee*
Zo fijn trouwens, ik had dingetjes besteld bij ocnailart, en had per ongeluk 2x witte stempellak besteld en ook betaald. Dus toen ik m'n orderbevestiging kreeg en dat zag heb ik gelijk teruggemaild of dat aangepast kon worden. Volgende dag had ik al reactie dat 't was aangepast en dat het geld was teruggestort naar m'n Paypal!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:41 schreef PeRi het volgende:
Mooi kleurtje van Romika in de OP, en Rhythmlicious![]()
.
Mijn kerstnagels voor een kerstlunch gisteren. Vond de stempels niet zo mooi gelukt, had haast en dus toen ik heb ik maar een dozijn glitters overheen gelakt,
.
[ afbeelding ]
China Glaze - Salsa, Essence - All Acces om te stempelen en Etos Effect Nails glitters.
Dan lakt het beter en je moet toch wat terwijl het aan het drogen is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
al die nagellakkers zijn alkoholikers! Whehe
Nee dat is niet tries, dat is de realiteit, en weet dat ik twee weken geleden zo zat te wachten...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Loqi het volgende:
Ik kan zelfs niet wachten op mn pakje met nailwheels zodat ik die kan gaan lakken, dat is toch wel heel triest niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Duimt meequote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Nieners het volgende:
En weer een dag vol spanning... *duimt voor haar pakketje*
toch meer verdunnen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:39 schreef Assiej het volgende:
Jullie gaan echt steeds rete snel ..
Hebben jullie dat ook?
dat je gewoon zo enthousiast bent dat je graag je nagels wilt doen, maar dat je wilt beginnen en je geen inspiratie hebt of geen idee hebt wat je wilt gaan doen ? ( ik heb het dan over nail art.. )
Hoe maak je nu een besluit wat je op je nagels wilt doen en waar halen jullie de inspiratie vandaan
Ik ben écht anti kermis nagels als jullie snappen wat ik bedoel..
dat het gewoon to much is.. ik hou meer van classy bv. French manicure ( I suck in F-M ) en dan net iets een nail artje erbij ....
Ik wil zo graag iets moois op mijn nagels doen en ben ook perfectionistisch..
soms als het erop zit denk ik Thankgod het zit erop
maar even later stoot ik ergens tegen aan en eentje is iets verprutst gaat ook meteen alles er weer af ....
Ik gebruike Seche Vite als topcoat, super spul als het gaat om drogen
verder vind ik het écht een troepje....
9 van de 10 mensen die hem hebben zijn er helemaal blij mee, ik daarin tegen niet.....
Ik vind het zulk dik spul ( heb ook de thinner )
maar met op doen ook, het is gewoon weird, een te dikke drap ofzo naar mijn idee..
verder als het gaat om mijn nail art .. het verprutst vaak dus het liefst wacht ik tot alles droog is
al zeggen ze dat je SV beter kunt op doen als het nog nat is want dan mengt het met de nagellak en word alles hard ...
Na dag 1 / 2 komt er bij mij lucht bij, aan de zijkanten onder de topcoat
en al het werk is weer voor niks geweest......
Zijn er nog meer mensen met dit probleem of doe ik iets verkeerds?
Ik doe een druppel aan de kwast en laat het er over heen 'zweven' maar al gauw is het een zwembad van SV.....
iemand tips?
Daar gaat het redelijk goed mee. Gisteren stootte ik me constant aan van alles en kreeg ik de indruk dat het ging ontsteken. Ik denk dat de soda badjes wel hebben geholpen. Ik maak me nu veel meer zorgen om mijn duim, die is echt dik en rood aan het worden, gloeit enorm. Zo'n oestermes is natuurlijk ook vol bacterien, en ik week wel in soda. Hij is erg pijnlijk, ik kijk het ff aan tot maandag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:22 schreef moussy het volgende:
Hoe is het nou met je zere vinger Puckzz?
wat een kleurverschil he? met of zonder flits.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef PeRi het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst via Marktplaats; Essence 50's Fever - Love Me Tender
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 1 of andere vreemde track and trace code gekregen van mijn Nfu Oh lakjes die het niet doetDe order schijnt gisteren verstuurd te zijn....
waar heb jij ze besteld dan? Ik heb nog niets gehad....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Bij mij was het een ridgefiller die ervoor zorgde dat mn nagels geel/oranje werden. Misschien ligt het bij jou ook aan iets wat je gebruikt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nagels zijn naaktGeen tijd om te lakken dus nu zijn ze ongelakt.. En ik HAAT het want mijn nagels zijn voor de helft verkleurd? Ik snap er geen hol van, maar anyway ze zien er dus voor de helft uit alsof ik een verstokte roker ben (=geel)
Echt zo apart! Het flesje lijkt irl ook een beetje paarsig maar dat is het totaal niet op de nagelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een kleurverschil he? met of zonder flits.
Eens!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef PeRi het volgende:
OMG Mad as a Hatter is een MUST have!!!!!!!
Oh oh, het zit je ook niet mee he!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nog even mijn kleurtjes, van van de week:
Gisteren gedaan, maar moet overnieuw. China Glaze - Tempest
[ afbeelding ]
Van de week, China Glaze - Cherry Pie
[ afbeelding ]
Oh en ik heb gisteren om de pijn een beetje evenredig te verdelen een oestermes in de muis van mijn linkerduim geplaatst
Oesters!
Jaaaaaaa Mad as a Hatter MOET MOET MOET ik hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef bernies het volgende:
Swatches van OPI Alice in Wonderland:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Thanks So Muchness
Mad As a Hatter
Absolutely Alice
Off With Her Red
Ik vind de Mad as a Hatter en Absolutely Alice erg
En als ze in een leuk doosje zitten wil ik ze eigenlijk ook wel alle vier!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh oh, het zit je ook niet mee he!
[..]
Jaaaaaaa Mad as a Hatter MOET MOET MOET ik hebben.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Loqi het volgende:
Ik wil Mad As a Hatter en Absolutely Alice allebei!erg mooi
Ik vind Thanks So Muchness en Off With her Red helemaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef bernies het volgende:
Van links naar rechts:
Thanks So Muchness
Mad As a Hatter
Absolutely Alice
Off With Her Red
Ziet er tof uit! heb je goed gedaan johquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
Is weer even geleden maar hier een nieuwe creatie:
[ afbeelding ]
ziet er in 'real life' wel netter uit..
(pink is mijn eerst gezette gelnagel= trots!)
Geïnspireerd op:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/search/1/veS1jPvQhj4
Ziet er goed uit hoor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
Ik heb er een van Etos en van Gosh.. maar welke nou het best dekkende is enzo..quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie kan mij een goede, zeer dekkende zwarte nagellak aanladen die in Nederland verkrijgbaar is, liefst gewoon in de winkels? Ik heb al een Nfu Oh bestelling openstaan en ik wil echt niet nog meer online gaan bestellen want dat is veel te verleidelijkMaar een goede zwarte basislak heb ik wel nodig....
nijsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
oeh, tof.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef bernies het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Thanks So Muchness
Mad As a Hatter
Absolutely Alice
Off With Her Red
Wat een vrolijke nagels!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Geïnspireerd op:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |