wil je het dan gelijk hernoemen naar [DWDD] #80 : In het diepe met de estafetteploegquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik zie het meestal 's nachts, nu maar eens "live" kijken
Done.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je het dan gelijk hernoemen naar [DWDD] #80 : In het diepe met de estafetteploeg
het format stond verkeerd in de wiki
Tnxquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Done.
Maar dan met het goeie nummer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Pixie. het volgende:
is die ene vrouw niet van die irritante bueno reclame?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Zo jammer dat die zwemsters later in Terpstra's veranderen.
Hoe meer Kromowidjojo hoe beter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Zo jammer dat die zwemsters later in Terpstra's veranderen.
Lang haar was toen verboden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], het zijn nu al niet moeders mooiste
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef buddyb het volgende:
Deze recensent is onder invloed van XTC.
Vond hem erg oke, heb er van genoten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef Pixie. het volgende:
310 milljoen dollar voor een kutfilm![]()
En maar zeiken over armoede
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef buddyb het volgende:
Deze recensent is onder invloed van XTC.
Klopje op zijn schouder en zijn ogen ploppen eruit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef Cee het volgende:
Ik krijg nachtmerries van die man. Met die ogen.
Ja maar om nou zoveel geld voor zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond hem erg oke, heb er van genoten.
Joh, geld, no issue. Kunst mag wat kosten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar om nou zoveel geld voor zoiets?
en dan nog zeiken
Dat bedoel ik meer
En het wordt dik terug verdiend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, geld, no issue. Kunst mag wat kosten.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, geld, no issue. Kunst mag wat kosten.
quote:
Daarvoor moet je er ook niet heen gaan, weinig sf films hebben persoonlijkheid in de film.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Rikketik het volgende:
Er zit geen persoonlijkheid in die film.
Mooi momentquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
Maassen met de UEFA-Cup, blijft geniale televisie.
Jordy van Loon, schandalig bekend geworden door Giel Beelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef Stofje het volgende:
Ah, Jordy van Loon is een schattig mannetje vergeleken met dit kutjoch.
Nee, die is minstens even erg. Christus wat een rampen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef Stofje het volgende:
Ah, Jordy van Loon is een schattig mannetje vergeleken met dit kutjoch.
Van siske de ratquote:
Die gast is de gespreksleider en Mathijs is Huntelaar. Maar dan nep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef Pixie. het volgende:
ik ging plassen & toen lag ie half in coma
Watskeburt
Dat is best slecht gedaan danquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die gast is de gespreksleider en Mathijs is Huntelaar. Maar dan nep.
viel mij ook op, wat een onzin zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
Merk op dat de hypotiseur zei "Matthijs is nu Jan Klaas Huntelaar"
Sander zei onmiddelijk "Klaas-Jan"
Dat je dat nog weet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
quote:
Enquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
er is een video vanquote:
werkte het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
citroen eten en dat soort dingen, ik dacht dat ik god Amor was, heb geraced in een formule 1 wagen en het hoogtepunt was dat ik op een stoel zat en hij zei dat ik niet weg kon, ik zat vast aan de stoel en die stoel zat vast aan de grond...... en wtf ik kon er echt niet vanaf en weg komenquote:
ja natuurlijk. We waren met een hele club mensen, groep van ongeveer 25 personen en iedereen probeerde het. Uiteindelijk kwamen er een stuk of 5 echt in de juiste hypnose en met die heeft hij dus een show gedaan...... en daar zat ik dus bij. Sindsdien weet ik dus zeker dat hypnose echt is.quote:
Hypnose kan best echt zijn, maar wat daar net in de studio gebeurde geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Kan toch best echt zijn? Ben op zich vrij skeptisch, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel
alles mag, maar dat is echt onzin weet ik nu uit eigen ervaringquote:
ach die mensen schrijven zichzelf in en weten dus waaraan ze beginnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Hm ik geloof wel dat ze je in theraphie enz kunnen helpen
Maar om dat soort shit te doen nawhh
zowiezo rare vorm van vermaak vind ik het
http://en.wikipedia.org/wiki/Stage_hypnosisquote:Role of subjects
In a stage hypnosis situation the "hypnotist" chooses his participants carefully. First he gives the entire audience a few exercises to perform and plants ideas in their minds, such as:
- only intelligent people can be hypnotized
- only those wanting to have fun will play along.
These suggestions are designed to overcome the natural fear of trusting a stranger with the greater fear of becoming an object of ridicule as one who is unintelligent, unsociable, and joyless.
Out of the crowd the hypnotist will spot people who appear trusting, extroverted and willing to put on a show. Often these people are looking for an excuse to do something they otherwise would not do sober. The hypnotist starts them off by having them imagine ordinary situations that they have likely encountered, like being cold or hot, hungry or thirsty then gradually builds to giving them a suggestion that is totally out of character, such as sing like Elvis or cluck like a chicken.
The desire to be the center of attention, having an excuse to violate their own inner fear suppressors and the pressure to please, plus the expectation of the audience wanting them to provide some entertainment is usually enough to persuade an extrovert to do almost anything. In other words the participants are persuaded to 'play along'.
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach die mensen schrijven zichzelf in en weten dus waaraan ze beginnen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:24 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hypnose kan best echt zijn, maar wat daar net in de studio gebeurde geloof ik niks van
Toen-ie dat zei, geloofde ik er inderdaad helemáál niets meer vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Bragi het volgende:
"Je bent gehypnotiseerd"
- "Wanneer dan? Een uur geleden of zo?".
.
Dat was zeer ongeloofwaardig ja, hoewel ik niet skeptisch tegenover hypnose sta.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Bragi het volgende:
"Je bent gehypnotiseerd"
.
Daardoor werd ik inderdaad ook erg wantrouwend. Beetje vader die na het kloppen op de voordeur de kamer weer inkomt en heel verbaasd reageert dat Sinterklaas is geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Bragi het volgende:
"Je bent gehypnotiseerd"
.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Dries Roelvink hebben ze ooit vergeten om uit de hypnose te halen.
Of Theo Maassen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik had vandaag dan ook liever Hugo Borst als tafelheer gezien.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik ook..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik niet, wat een ontzettende bullshit, zeg.:')quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Kan toch best echt zijn? Ben op zich vrij skeptisch, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel
Je smileys, wat doe je?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, wat een ontzettende bullshit, zeg.:')
En Matthijs gaat er ook nog in mee.:')
Ik maak die altijd tekstueel in plaats van grafisch.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef Bragi het volgende:
Je smileys, wat doe je?
Hoe had hij dan moeten reageren? Hij gaat er toch vanuit dat ze dat niet ff zo in de uitzending hebben gedaan want hij weet er zelf gewoon niks van.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar hij reageerde zo nep toen hij zei van, wanneeer, een uur geleden? Als hij dat niet had gedaan had ik geen twijfel gehad.
Als je er blijkbaar niks van weet, ga je ook niet vragen "een uur geleden of zo". Dat is gewoon geen natuurlijke reactie.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe had hij dan moeten reageren? Hij gaat er toch vanuit dat ze dat niet ff zo in de uitzending hebben gedaan want hij weet er zelf gewoon niks van.
Nou dat zie ik niet zo maargoedquote:Op woensdag 16 december 2009 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je er blijkbaar niks van weet, ga je ook niet vragen "een uur geleden of zo". Dat is gewoon geen natuurlijke reactie.
Idd, hij had wel de sportkennis maar niet de kennis over het verschil tussen een veertig jarige presentator en een voetballer van 26. Je bent toch constant aan het 'denken' en observeren als je een interview doet live op de tv?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Bragi het volgende:
De hypnotiseur had het over Jan-Klaas Huntelaar, terwijl die Sander begon met Klaas-Jan Huntelaar. Blijkbaar kent hij dus de echte KJH in zijn onderbewustzijn/hypnose-stand. Maar dan zou hij dus, inderdaad, ook het verschil moeten zien tussen KJH en de man die tegenover hem zat; Matthijs van Nieuwkerk.
Je ziet ook wel dat hij er niet uitziet als Huntelaar maar op de één of andere manier speelt dat dan geen rol. Ik zag een citroen ook aan voor een sinasappelquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Bragi het volgende:
De hypnotiseur had het over Jan-Klaas Huntelaar, terwijl die Sander begon met Klaas-Jan Huntelaar. Blijkbaar kent hij dus de echte KJH in zijn onderbewustzijn/hypnose-stand. Maar dan zou hij dus, inderdaad, ook het verschil moeten zien tussen KJH en de man die tegenover hem zat; Matthijs van Nieuwkerk.
Eigenlijk net een beetje als in een droom. Daar neem je ook alles voor waar aan en denk je nooit na dat dit niet klopt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je ziet ook wel dat hij er niet uitziet als Huntelaar maar op de één of andere manier speelt dat dan geen rol. Ik zag een citroen ook aan voor een sinasappelHet is allemaal zo vreemd
ik zat ook niet aan de drugsquote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigenlijk net een beetje als in een droom. Daar neem je ook alles voor waar aan en denk je nooit na dat dit niet klopt.
Ik kan best geloven dat iemand zo in een waan kan leven, maar dan niet zonder drugs en niet zo gecontroleerd.
Ik denk niet dat Matthijs dat laat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Ritmo het volgende:
Ze hadden gewoon Mathijs of die tafeldame moeten nemen om te hypnotiseren.
2:32 Hij tilt z'n been al op, zonder dat dat nog gevraagd werd.quote:
Die man gaf ons dat college! Ik denk dat het wel kan, dat je dingen doet die je normaal niet doet, omdat je je puur concentreert en ontspant en laat gaan. Maar dan moet je wel in een ruimte en toestand bevinden waarbij je jezelf dat toe laat. Ik vraag me af of het daarom in de studio gisteren wel 'echt' was, ik denk dat die gast zich daar niet echt kon toe laten op gehypnotiseerd te worden.quote:
Dat dus. Ik vind die hypnotiseur overigens totaal niet zweverig ofzo, wel interessant dat b.v. mensen met psychische ziektes dit niet konden volgens hem.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Die man gaf ons dat college! Ik denk dat het wel kan, dat je dingen doet die je normaal niet doet, omdat je je puur concentreert en ontspant en laat gaan. Maar dan moet je wel in een ruimte en toestand bevinden waarbij je jezelf dat toe laat. Ik vraag me af of het daarom in de studio gisteren wel 'echt' was, ik denk dat die gast zich daar niet echt kon toe laten op gehypnotiseerd te worden.
Hypnotiseren is geen magisch iets in mijn ogen. Het is net als dat er bij magische trucjes verklaringen in het brein en lichaam voor te vinden zijn.
quote:Vanavond: Bert Koenders, Guido Weijers, voorzitters van ijsverenigingen, Nico Dijkshoorn, Miss Montreal en Arie Boomsma! dwdd.vara.nl
http://twitter.com/dwdd/statuses/6734588356
Zekers wel! Al ging dat allemaal ff iets te snel.... en nu ook hypnose in de De Kermis Draait Door.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Hypnose is toch wel het ultieme kunstje.
Turf je nog mee, RobertoCarlos?
Dat zegt hij omdat niemand "gek" wil zijn. Niemand wil "gek" zijn, dus doe je maar wat hij zegt om niet buiten de boot te vallen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind die hypnotiseur overigens totaal niet zweverig ofzo, wel interessant dat b.v. mensen met psychische ziektes dit niet konden volgens hem.
Ja, nogal wiedes. Ik doe ook rare dingen, als ik die rare dingen "toe laat".quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Die man gaf ons dat college! Ik denk dat het wel kan, dat je dingen doet die je normaal niet doet, omdat je je puur concentreert en ontspant en laat gaan. Maar dan moet je wel in een ruimte en toestand bevinden waarbij je jezelf dat toe laat.
Zal me niks verbazen als dat nog zo zou zijn ookquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Modus het volgende:
OMG. Arie's outfit weer.. In 2010 gaat ie uit de kast komen hoor.
Idd, te kneuterig ditquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Zouden ze snappen dat de hoeveelheid media-aandacht voor een zeker fenomeen niet perse wat zegt over hoeveel mensen zich er druk over maken?
Is die media-aandacht dan wel gerechtvaardigd als (volgens jou dus?) bijna niemand zich er druk over maakt?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Zouden ze snappen dat de hoeveelheid media-aandacht voor een zeker fenomeen niet perse wat zegt over hoeveel mensen zich er druk over maken?
Nee, en dat geldt zeker niet voor alleen dit fenomeen. Imo is er teveel media.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Jos_ het volgende:
Is die media-aandacht dan wel gerechtvaardigd als (volgens jou dus?) bijna niemand zich er druk over maakt?
Zometeen komt Guido Weijers, het kan dus nog erger.quote:
BSUR was wel heel goed, maar idd de conference was een stuk minderquote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef buddyb het volgende:
De conference van Jan Jaap was tenenkrommend slecht, vond ik.
Denk ook niet dat je daar met ingewikkelde grappen aan moet komen zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef marcodej het volgende:
Poeh, wat een makkelijke 'humor' tegenover die militairen...
Ik ben toen naar de try-out van de conference geweest en in het theater, in een gezellig klein zaaltje, was hij nog best leuk. Op tv viel hij toch een beetje tegen inderdaad, terwijl BSUR en ook Staat zeker wel de moeite waard waren.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
BSUR was wel heel goed, maar idd de conference was een stuk minder
Wat was er mis met Arie's outfit ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Modus het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zekers wel! Al ging dat allemaal ff iets te snel.... en nu ook hypnose in de De Kermis Draait Door.....
Nogal. Turven moet je!quote:(je miste me he? zeg het maar eerlijk)
Niet gezien, nee. Bel de modepolitie!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet of je zijn broek ook gezien hebt, dat was een rode soort van pantalon.
Vind ik niet zo boeiend. Ik weet dat Arie een gristen is, maar de manier waarop hij zijn standpunten naar voren brengt, bevalt me wel.quote:Hij ziet er meestal uit als een fotomodel-paspop zeg maar, volkomen overgestileerd. Zoals hippe modereportages in nog hippere bladen. Om over dat verschrikkelijke kapsel nog maar te zwijgen, dat komt ook rechtstreeks uit zo'n kappersvoorbeeldenboek..
helemaal mee eens. prima tafelheer!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Vind ik niet zo boeiend. Ik weet dat Arie een gristen is, maar de manier waarop hij zijn standpunten naar voren brengt, bevalt me wel.
Los van die kleding is het mij allang duidelijk dat ie gay is. Dat verklaart ook zijn constante missie om het gristen-geloof toleranter te maken. Kijk alleen al naar de foto's in l'huomo. Ik denk dat ze die conclusie over zijn gay-ness op een gegeven moment bij de EO ook wel trokken na die foto's.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Modus het volgende:
Ah, je komt uit de kast?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Los van die kleding is het mij allang duidelijk dat ie gay is. Dat verklaart ook zijn constante missie om het gristen-geloof toleranter te maken. Kijk alleen al naar de foto's in l'huomo. Ik denk dat ze die conclusie over zijn gay-ness op een gegeven moment bij de EO ook wel trokken na die foto's.
Overigens wel een sympathieke vent met een frisse en relaxte uitstraling.
Waarbij we verklaringen van hem over zijn seksuele geaardheid natuurlijk vrolijk overboord gooien, overtuigd als we zijn dat wij veel beter weten tot welk geslacht die man zich aangetrokken voelt. Ook alleen maar logisch natuurlijk. Homo-tolerantie prediken én met ontbloot bovenlijf op de foto gaan, ja, dat is toch wel sluitend bewijs.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Los van die kleding is het mij allang duidelijk dat ie gay is. Dat verklaart ook zijn constante missie om het gristen-geloof toleranter te maken. Kijk alleen al naar de foto's in l'huomo. Ik denk dat ze die conclusie over zijn gay-ness op een gegeven moment bij de EO ook wel trokken na die foto's.
Idd, als hetero dien je een grote afkeer tegen homoseksuelen te hebben en dit uiteraard dagelijks kenbaar maken. En trek vooral die onderbroek die je al een dag draagt nog een dagje extra aan, want een echte hetero-man moet stinken en vooral geen aandacht aan z'n kleding besteden.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarbij we verklaringen van hem over zijn seksuele geaardheid natuurlijk vrolijk overboord gooien, overtuigd als we zijn dat wij veel beter weten tot welk geslacht die man zich aangetrokken voelt. Ook alleen maar logisch natuurlijk. Homo-tolerantie prediken én met ontbloot bovenlijf op de foto gaan, ja, dat is toch wel sluitend bewijs.
Ja want tussen dat en hoe hij zich kleedt zit natuurlijk helemaal niks meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Idd, als hetero dien je een grote afkeer tegen homoseksuelen te hebben en dit uiteraard dagelijks kenbaar maken. En trek vooral die onderbroek die je al een dag draagt nog een dagje extra aan, want een echte hetero-man moet stinken en vooral geen aandacht aan z'n kleding besteden.
Ik vind het zelf ook niets, maar het is tenminste een beetje origineel. En dan niet 'origineel' op de manier van Marc-Marie.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want tussen dat en hoe hij zich kleedt zit natuurlijk helemaal niks meer..
Vanavond dus wederom een ondertitelde uitzending.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Stofje het volgende:
Gasten in de uitzending van donderdag 17 december zijn: Herman Finkers en Daniël Lohues.
Van Erp is een documentairemaker.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Stofje het volgende:
Gasten in de uitzending van donderdag 17 december zijn: Michiel van Erp, Herman Finkers en Daniël Lohues. Muziek wordt verzorgd door Storybox en tafelheer is Beau van Erven Dorens. Meer informatie over de gasten wordt hier later gepubliceerd.
Beau en Finkers, leuk. Lohues is volgens mij ook wel een toffe gast. Wie is die van Erp ook weer? Is dat die man met dat rare kapsel?
Je kan het zelf ook tippen, maar misschien heb je dat al gedaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat ze in De TV Draait Door de man laten zien waarom ik gisteren moest lachen in Man Bijt Hond.
Hallo, wij zijn van Man Bijt Hond!
O nee.. dat vind ik het slechtste programma op de Nederlandse televisie!
Echt waar?
Ja.. en er kijkt ook helemaal niemand meer na. Er kijken nog een paar Belgen en mijn vrouw kijkt er nog naar, maar verder niemand. Het is gewoon KUT!
Daniël Lohues is altijd tof. En niks geen ondertitels.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Stofje het volgende:
Gasten in de uitzending van donderdag 17 december zijn: Michiel van Erp, Herman Finkers en Daniël Lohues. Muziek wordt verzorgd door Storybox en tafelheer is Beau van Erven Dorens. Meer informatie over de gasten wordt hier later gepubliceerd.
Beau en Finkers, leuk. Lohues is volgens mij ook wel een toffe gast. Wie is die van Erp ook weer? Is dat die man met dat rare kapsel?
Nee dat niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef feelslikelove het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook tippen, maar misschien heb je dat al gedaan?
De man is wel muzikant in hart en nieren, alleen daarom al vind ik hem deugen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het een nietszeggende mompelende boer, met bovendien kutmuziek. Dan heeft Finkers tenminste nog wat te melden.
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef broer het volgende:
Ik verwacht niet te veel leuks van Finkers. Die gaat het alleen maar over Vliegveld Twente hebben. Dat is zijn goed recht, maar leuk is het niet.
Hij is één van de mensen die actie voert tegen dit vliegveld. De meest prominente ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?
Hij zat laatst ook bij Pauw en Witteman om erover te praten. Hij is er nogal ernstig tegen, geloof ik. En aangezien er volgens mij een dag of twee geleden iets over besloten is, neem ik aan dat Finkers daar iets over gaat zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Jos_ het volgende:
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?
Willem Wilmink toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Welke dichter citeerde Finkers?
Willem Wilmink toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Willem Wilmink.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Willem Wilmink, geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Adriaan Roland Holst.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Michiel is een leuke man..Hij is vanmiddag in Almere bij de opnames van 'Lieve Paul' over zijn documentaire praten ''Beatrix Majesteit''quote:
Erg storend idd. Je denkt steeds, wanneer komt nu de rest van de zin?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef Bragi het volgende:
Tering, Marc-Marie kom eens to the point met je niet-grappige "ja, nee, ja nee maar, nee, ja, nee"-gezwets.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:50 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Trijntje heel mooi maar ook een beetje eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
't Ging over de afgelopen maand...quote:
Het is nauwelijks leuk geweest met Nico. De leuke gedichtjes die hij heeft gemaakt in zijn tijd bij DWDD zijn op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Bragi het volgende:
Mja. 't Is wel weer leuk geweest met Nico. Hype voorbij, trucje gezien, hoeft wat mij betreft volgend jaar niet terug te komen.
Echt joh, beetje feministischer mag wel.quote:
hij heeft fantastisch haarquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:16 schreef Bragi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel fan van Arie.Maakt dit me nu homo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt joh, beetje feministischer mag wel.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef EJohnson het volgende:
Wat een slechte aflevering zeg.
Goedkoop en slecht gekozen fragmentjes.
Jan Mulder is waarschijnlijk jaloers/kwaad op M-M dat die zijn plekje op de vrijdag weer heeft overgenomen. Zielig mannetje!
Vooral de heren hebben te flinke ego's om 'hun' plek met anderen te delen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef marcodej het volgende:
Teveel mensen aan tafel, daardoor werd het maar een gekeuvel in de ruimte...
31 december 2009quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Moeten we nu echt tot september 2010 wachten?
Huh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Op wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Tot september 2010? Waar heb je dat gehoord? Hij zei toch (halverwege) januari?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot september 2010? Waar heb je dat gehoord? Hij zei toch (halverwege) januari?
volgens mij komt hiervoor top 2000 quiz in de plekquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Ringo het volgende:
Vroeger was er toch alleen het zomerseizoen waarin de programmering stilstond?
Twee weken lang?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgens mij komt hiervoor top 2000 quiz in de plek
Dat is pas vanaf 25 december dan komt zolang de top 2000 op radio 2 duurt . Elke avond vanaf 19.30u Top 2000 @go go op tv. Presentatie Leo Blokhuis en Mathijs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
volgens mij komt hiervoor top 2000 quiz in de plek
Ik denk dat Hugo zelf een stiekeme kast-homo is. Hij praat altijd zo verlekkerend over de lijven van voetballers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Hugo die denkt dat hij onze Arie kan outen.
Daar past maar één smiley bij:![]()
![]()
![]()
![]()
(nou ja, vijf dan
)
Nou ja, dat is toch verder ook niet zo boeiend. Maar je begint niet in een praatprogramma iemand door te zagen over zijn seksuele geaardheid, dat is not done.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Hugo zelf een stiekeme kast-homo is. Hij praat altijd zo verlekkerend over de lijven van voetballers.
Nee... Kijk naar mijn posting !quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef broer het volgende:
[..]
Twee weken lang?
Dat vind ik wel wat te veel van het goede, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |