Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef broer het volgende:
Ik verwacht niet te veel leuks van Finkers. Die gaat het alleen maar over Vliegveld Twente hebben. Dat is zijn goed recht, maar leuk is het niet.
Hij is één van de mensen die actie voert tegen dit vliegveld. De meest prominente ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?
Hij zat laatst ook bij Pauw en Witteman om erover te praten. Hij is er nogal ernstig tegen, geloof ik. En aangezien er volgens mij een dag of twee geleden iets over besloten is, neem ik aan dat Finkers daar iets over gaat zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Jos_ het volgende:
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?
Willem Wilmink toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Welke dichter citeerde Finkers?
Willem Wilmink toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Willem Wilmink.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Willem Wilmink, geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Adriaan Roland Holst.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Michiel is een leuke man..Hij is vanmiddag in Almere bij de opnames van 'Lieve Paul' over zijn documentaire praten ''Beatrix Majesteit''quote:
Erg storend idd. Je denkt steeds, wanneer komt nu de rest van de zin?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef Bragi het volgende:
Tering, Marc-Marie kom eens to the point met je niet-grappige "ja, nee, ja nee maar, nee, ja, nee"-gezwets.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:50 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Trijntje heel mooi maar ook een beetje eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
't Ging over de afgelopen maand...quote:
Het is nauwelijks leuk geweest met Nico. De leuke gedichtjes die hij heeft gemaakt in zijn tijd bij DWDD zijn op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Bragi het volgende:
Mja. 't Is wel weer leuk geweest met Nico. Hype voorbij, trucje gezien, hoeft wat mij betreft volgend jaar niet terug te komen.
Echt joh, beetje feministischer mag wel.quote:
hij heeft fantastisch haarquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:16 schreef Bragi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel fan van Arie.Maakt dit me nu homo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt joh, beetje feministischer mag wel.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef EJohnson het volgende:
Wat een slechte aflevering zeg.
Goedkoop en slecht gekozen fragmentjes.
Jan Mulder is waarschijnlijk jaloers/kwaad op M-M dat die zijn plekje op de vrijdag weer heeft overgenomen. Zielig mannetje!
Vooral de heren hebben te flinke ego's om 'hun' plek met anderen te delen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef marcodej het volgende:
Teveel mensen aan tafel, daardoor werd het maar een gekeuvel in de ruimte...
31 december 2009quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Moeten we nu echt tot september 2010 wachten?
Huh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Op wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Ringo het volgende:
Tot september 2010? Waar heb je dat gehoord? Hij zei toch (halverwege) januari?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot september 2010? Waar heb je dat gehoord? Hij zei toch (halverwege) januari?
volgens mij komt hiervoor top 2000 quiz in de plekquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Ringo het volgende:
Vroeger was er toch alleen het zomerseizoen waarin de programmering stilstond?
Twee weken lang?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgens mij komt hiervoor top 2000 quiz in de plek
Dat is pas vanaf 25 december dan komt zolang de top 2000 op radio 2 duurt . Elke avond vanaf 19.30u Top 2000 @go go op tv. Presentatie Leo Blokhuis en Mathijs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
volgens mij komt hiervoor top 2000 quiz in de plek
Ik denk dat Hugo zelf een stiekeme kast-homo is. Hij praat altijd zo verlekkerend over de lijven van voetballers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Hugo die denkt dat hij onze Arie kan outen.
Daar past maar één smiley bij:![]()
![]()
![]()
![]()
(nou ja, vijf dan
)
Nou ja, dat is toch verder ook niet zo boeiend. Maar je begint niet in een praatprogramma iemand door te zagen over zijn seksuele geaardheid, dat is not done.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Hugo zelf een stiekeme kast-homo is. Hij praat altijd zo verlekkerend over de lijven van voetballers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |