Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef broer het volgende:
Ik verwacht niet te veel leuks van Finkers. Die gaat het alleen maar over Vliegveld Twente hebben. Dat is zijn goed recht, maar leuk is het niet.
Hij is één van de mensen die actie voert tegen dit vliegveld. De meest prominente ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?
Hij zat laatst ook bij Pauw en Witteman om erover te praten. Hij is er nogal ernstig tegen, geloof ik. En aangezien er volgens mij een dag of twee geleden iets over besloten is, neem ik aan dat Finkers daar iets over gaat zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Jos_ het volgende:
Dat denk je omdat Finkers uit die regio komt of heeft ie ook daadwerkelijk iets te maken met vliegveld Twente?
Willem Wilmink toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Welke dichter citeerde Finkers?
Willem Wilmink toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Willem Wilmink.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Willem Wilmink, geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Adriaan Roland Holst.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Michiel is een leuke man..Hij is vanmiddag in Almere bij de opnames van 'Lieve Paul' over zijn documentaire praten ''Beatrix Majesteit''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |