Die gast is de gespreksleider en Mathijs is Huntelaar. Maar dan nep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef Pixie. het volgende:
ik ging plassen & toen lag ie half in coma
Watskeburt
Dat is best slecht gedaan danquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die gast is de gespreksleider en Mathijs is Huntelaar. Maar dan nep.
viel mij ook op, wat een onzin zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
Merk op dat de hypotiseur zei "Matthijs is nu Jan Klaas Huntelaar"
Sander zei onmiddelijk "Klaas-Jan"
Dat je dat nog weet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
quote:
Enquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
er is een video vanquote:
werkte het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
citroen eten en dat soort dingen, ik dacht dat ik god Amor was, heb geraced in een formule 1 wagen en het hoogtepunt was dat ik op een stoel zat en hij zei dat ik niet weg kon, ik zat vast aan de stoel en die stoel zat vast aan de grond...... en wtf ik kon er echt niet vanaf en weg komenquote:
ja natuurlijk. We waren met een hele club mensen, groep van ongeveer 25 personen en iedereen probeerde het. Uiteindelijk kwamen er een stuk of 5 echt in de juiste hypnose en met die heeft hij dus een show gedaan...... en daar zat ik dus bij. Sindsdien weet ik dus zeker dat hypnose echt is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |