wil je het dan gelijk hernoemen naar [DWDD] #80 : In het diepe met de estafetteploegquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik zie het meestal 's nachts, nu maar eens "live" kijken
Done.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je het dan gelijk hernoemen naar [DWDD] #80 : In het diepe met de estafetteploeg
het format stond verkeerd in de wiki
Tnxquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Done.
Maar dan met het goeie nummer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Pixie. het volgende:
is die ene vrouw niet van die irritante bueno reclame?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Zo jammer dat die zwemsters later in Terpstra's veranderen.
Hoe meer Kromowidjojo hoe beter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Zo jammer dat die zwemsters later in Terpstra's veranderen.
Lang haar was toen verboden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], het zijn nu al niet moeders mooiste
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef buddyb het volgende:
Deze recensent is onder invloed van XTC.
Vond hem erg oke, heb er van genoten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef Pixie. het volgende:
310 milljoen dollar voor een kutfilm![]()
En maar zeiken over armoede
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef buddyb het volgende:
Deze recensent is onder invloed van XTC.
Klopje op zijn schouder en zijn ogen ploppen eruit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef Cee het volgende:
Ik krijg nachtmerries van die man. Met die ogen.
Ja maar om nou zoveel geld voor zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond hem erg oke, heb er van genoten.
Joh, geld, no issue. Kunst mag wat kosten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar om nou zoveel geld voor zoiets?
en dan nog zeiken
Dat bedoel ik meer
En het wordt dik terug verdiend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, geld, no issue. Kunst mag wat kosten.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, geld, no issue. Kunst mag wat kosten.
quote:
Daarvoor moet je er ook niet heen gaan, weinig sf films hebben persoonlijkheid in de film.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Rikketik het volgende:
Er zit geen persoonlijkheid in die film.
Mooi momentquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
Maassen met de UEFA-Cup, blijft geniale televisie.
Jordy van Loon, schandalig bekend geworden door Giel Beelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef Stofje het volgende:
Ah, Jordy van Loon is een schattig mannetje vergeleken met dit kutjoch.
Nee, die is minstens even erg. Christus wat een rampen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef Stofje het volgende:
Ah, Jordy van Loon is een schattig mannetje vergeleken met dit kutjoch.
Van siske de ratquote:
Die gast is de gespreksleider en Mathijs is Huntelaar. Maar dan nep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef Pixie. het volgende:
ik ging plassen & toen lag ie half in coma
Watskeburt
Dat is best slecht gedaan danquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die gast is de gespreksleider en Mathijs is Huntelaar. Maar dan nep.
viel mij ook op, wat een onzin zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
Merk op dat de hypotiseur zei "Matthijs is nu Jan Klaas Huntelaar"
Sander zei onmiddelijk "Klaas-Jan"
Dat je dat nog weet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
quote:
Enquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
er is een video vanquote:
werkte het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:ik ben bij diezelfde vent onder hypnose geweest een jaar of 7 geleden
citroen eten en dat soort dingen, ik dacht dat ik god Amor was, heb geraced in een formule 1 wagen en het hoogtepunt was dat ik op een stoel zat en hij zei dat ik niet weg kon, ik zat vast aan de stoel en die stoel zat vast aan de grond...... en wtf ik kon er echt niet vanaf en weg komenquote:
ja natuurlijk. We waren met een hele club mensen, groep van ongeveer 25 personen en iedereen probeerde het. Uiteindelijk kwamen er een stuk of 5 echt in de juiste hypnose en met die heeft hij dus een show gedaan...... en daar zat ik dus bij. Sindsdien weet ik dus zeker dat hypnose echt is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |