Ja, nogal wiedes. Ik doe ook rare dingen, als ik die rare dingen "toe laat".quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Die man gaf ons dat college! Ik denk dat het wel kan, dat je dingen doet die je normaal niet doet, omdat je je puur concentreert en ontspant en laat gaan. Maar dan moet je wel in een ruimte en toestand bevinden waarbij je jezelf dat toe laat.
Zal me niks verbazen als dat nog zo zou zijn ookquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Modus het volgende:
OMG. Arie's outfit weer.. In 2010 gaat ie uit de kast komen hoor.
Idd, te kneuterig ditquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Zouden ze snappen dat de hoeveelheid media-aandacht voor een zeker fenomeen niet perse wat zegt over hoeveel mensen zich er druk over maken?
Is die media-aandacht dan wel gerechtvaardigd als (volgens jou dus?) bijna niemand zich er druk over maakt?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Zouden ze snappen dat de hoeveelheid media-aandacht voor een zeker fenomeen niet perse wat zegt over hoeveel mensen zich er druk over maken?
Nee, en dat geldt zeker niet voor alleen dit fenomeen. Imo is er teveel media.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Jos_ het volgende:
Is die media-aandacht dan wel gerechtvaardigd als (volgens jou dus?) bijna niemand zich er druk over maakt?
Zometeen komt Guido Weijers, het kan dus nog erger.quote:
BSUR was wel heel goed, maar idd de conference was een stuk minderquote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef buddyb het volgende:
De conference van Jan Jaap was tenenkrommend slecht, vond ik.
Denk ook niet dat je daar met ingewikkelde grappen aan moet komen zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef marcodej het volgende:
Poeh, wat een makkelijke 'humor' tegenover die militairen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |