quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Het is toen d'r tijd doorgegeven aan het pensioenfonds
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:09 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind deze definitie van briljant een beetje een belediging voor echt briljante dingen, zoals pak en beet de relativiteitstheorie van Einstein of zo.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:03 schreef o.us het volgende:
KRO zendt hersensspoelbare televisie uit waar ik niet naar kijk waardoor ik niet weet wat Goedemorgen Nederland is.
En dan heb je het nog niet eens over ect ipv etc...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij bedacht dat hij er anders zelf ook bijhoort?
Overigens een bijdrage:
[..]
Partij'enHoe komt iemand erbij om dat zo te schrijven?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Killaht het volgende:
[..]
En toen...verloor ik je geloofwaardigheid.
Dat jongen waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef Deprater het volgende:
ach die meisje is nu toch al lang gereïncarneerd als een dolfijn ofzo
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef thea.bol het volgende:
[knip]
Ik ben zo boos en zo terleurgesteld.
Hij zegt dat hij mij lichamelijk minder aantrekkelijk vindt. Dat zjin nieuwe vriendin veel spannender is. Wat moet ik hier mee? Ik kan mezelf toch niet zo opeens gaan veranderen.
Ik sta op het punt om een echtscheiding aan te vragen. Ben me aan het orienteren om mijn rechten en mijn plichten. Ik ben zo boos!
Net alsof onze relatie helemaal niets voorstelde.
Of was het nou schriftelingquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Civilian het volgende:
Waarom zouden ze er geen recht op hebben? TS heeft wat getekend dat hij sowieso nog 3000,- moet betalen. Wat al aangeeft dat er een vordering is, of dit nou mondelijk kwijt zou zijn gescholden of niet.
Faalhaas!!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat definieer je als te oude kleding?
Mijn kleding is ook niet altijd tip-top maar als ik ze bij het eerste teken van faal worden moet vervangen dan kan ik er wel een baan bij nemen alleen om die kledingstroom te financieren.
Verder durf ikzelf zo ver te gaan dat mijn hygiëne beter op orde is dan die van de gemiddelde Hollander.![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 11:35 schreef casper019 het volgende:
Wat is jouw top 3 non alcohollistisch drinken?
Ok, 't komt uit PUB... dan mag zoiets nog, toch?quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Rechterbal het volgende:
ik was 16. Superdronken op een festivalcamping. Ik deed tegenover het meisje dat ik al erg aanvaren was. Ik heb wat met haar tietjes gespeeld en zij heeft wat aan me lul getrokken. Toen dacht ik dat het wel eens fijn zou zijn om haar te zoenen.
Met als respons:quote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Alucart het volgende:
Toen we vertraging hadden gehad melden de conducteur dat met daar achter aan de mashinist probeert Heeft de verloren tijd er uitgereden." toen was er even stilt met erachter aan "een applausje mag wel"
En daarna:quote:Op maandag 16 november 2009 22:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van, heb serieus de zin 4 x gelezen ?
Probeer het nog eens.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je het 1x erover heen scanned snap je het, zodra je gaat lezen gaat het fout
te veel om op te noemen...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:43 schreef csite het volgende:
mijn vader werkt 25 jaar in turkije als reisleider Toen ik een jaar of 7 was kwam me vader altijd met de raarste dingen thuis zo kwam hij met diamanten een rode glinsternde steen dat waren diamanten zij hij en beren tanden leken later van wild zwein te zijn die hij had geschoten
toen ik 16 was ging ik met me pa en de toeristen een wandeling maken op een gegeven moment komen we langs een enorme grote rots die was rood en glinsterde ik zij pap we zijn rijk een reuze diamant meschien vinden we hier ook wel beren tanden
nee denk ik niet er zitten hier geen wilde zweinen
Post wat ingekort.. ik denk dat ze lieve bedoelt ipv liefdequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Twinkle20 het volgende:
...
Het geheim? Ik weet het niet. We halen zoveel mogelijk uit een dag, genieten van het leven en elkaar. Als we ergens zin in hebben, dan doen we dat gewoon en stellen het niet uit (binnen bepaalde grenzen dan natuurlijk). We kunnen werkelijk alles tegen elkaar zeggen, hoe dom of raar het soms ook mag klinken en al is het midden in de nacht. Als hij iets doet wat ik niet leuk vind, dan kan ik dat gewoon tegen hem zeggen zonder dat we daar echt gezeik over krijgen. We hebben nooit gezeik. Niet omdat we de liefde vrede alsmaar willen bewaren, maar omdat we het meestal o zo nutteloos vinden om onze tijd daar aan te voldoen. We zitten behoorlijk op 1 lijn. We respecteren elkaar om wie we zijn, wat we voelen, welke dromen we hebben, hoe onwezelijk die soms ook mogen zijn. Dat maakt niet uit.
...
Het lijkt me lastig schrijven als je niet weet wat aan elkaar hoort.quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus ja als er dan in eens bij hun wel politie bij komt kijken is het vragen om moeilijk heden en zo doende ging het ook de mist in ..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al)
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
dat is nog uit de tijd van de guldens toen we ook poep nog met een lange oe schrevenquote:Schijt ken ik wel, maar met ei...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef daargaanweweer het volgende:
Beste Fokkers,
Ik wil er eigenlijk niet een te lang verhaal van maken, het komt er op neer dat ik een vriendin uit Thailand had, welke mijn relatie is uitgegaan door toedoen van mijn ouders ( ruzie geweest hier in Nederland ). Nu wil ik zelf naar Thailand toe om daar te wonen/werken. Maar mijn ouders houden mijn paspoort sinds ruim 1 jaar terug vast... Stom stom, ik heb dit toen in mijn bureaula laten liggen...
Politie heb ik ingeschakeld? Kan niks doen zeggen ze!!!?? Pshycoloog doet ook weinig. WTF moet ik doen? Ik wil hier weg maar wordt vastgehouden tegen mijn wil in... door ouders die alles behalve normaal zijn.
![]()
Vraag is hoe kom ik nu aan een nieuw paspoort of krijg ik de oude terug op korte termijn( beter ) ? Help me....
Mvg,
daargaanweweer
P.S: Paspoort heb ik al een keer opnieuwe aangevraagd 2008.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:59 schreef 1DIOOT het volgende:
omroeper in de trein:
"dames en heren, we hebben goed nieuws en slecht nieuws!"
"het slechte nieuws is dat de stroom is uitgevallen"
"het goede nieuws is dat u niet in een bowing 747 zit"
Ontbreekt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:30 schreef broer het volgende:
Jeetje, er mist een s. Dat is toch wel veruit de meest originele taal- of spelfout die ik ooit heb gezien.
De combinatie rouwstoet en roet vond ik wel aardig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dit dus.
En misschien moet je ook eens kijken naar je vertrektijd als een variabele als een rouwstoet roet in je eten werpt. Er zijn nog 1001 andere variabelen die vertragingen kunnen veroorzaken. Paar minuten speling moet je toch wel hebben me dunkt als het echt zo cruciaal is dat je bij een rouwstoet je gaat gedragen als een holbewoner. Is in dat geval ook beter voor je bloeddruk.
?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ontbreekt!
Daar kan ik me toch zo aan irriteren, aan dat soort fouten! En als ik me dan bedenk dat lezers van dit topic de posters een betere taalkennis toekennen als hunzelf, dan schaamt ik me plaatsvervangend.
Gelukkig is dit niet de domste post ooit.
"Er mist een s" is geen correct Nederlands. En s kan niet missen, want niet (met enige pijn) constateren dat er iets ontbreekt. Een s kan ontbreken, d.w.z. niet aanwezig zijn waar die aanwezigheid wel verwacht werd.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 23:20 schreef D0808 het volgende:
6 ondersoeksinstellingen... wtf. is 1 niet genoeg?
Ik vind wilt icm met ik wel heel raar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik daarnaar terug wilt, maar het geeft te denken, misschien vinden onze kleinkinderen later het wel smerig dat niet elk huis geen toilet per bewoner heeft bijvoorbeeld. Voor ons nu overdreven, maar dan misschien onderdeel van de cultuur
Van isogram had ik dat niet verwacht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef isogram het volgende:
Los van je eventuele vertrek naar Thailand moet je sowieso beschikken over een geldig indentiteitsbewijs. Misschien moet je naar de gemeente gaan waar je staat ingeschreven. Daar kunnen ze je ongetwijfeld advies geven. Verder kun je aangifte van diefstal overwegen tegen je ouders.
Tsssssk ... capisce ...quote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"Er mist een s" is geen correct Nederlands. En s kan niet missen, want niet (met enige pijn) constateren dat er iets ontbreekt. Een s kan ontbreken, d.w.z. niet aanwezig zijn waar die aanwezigheid wel verwacht werd.
Verder maak ik een paar soortgelijke fouten met opzet.
Capice?
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Yreal het volgende:
misching vond ie het vies dat je stond te spugen
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Jawzz het volgende:
Ha, leuk, zo'n dubbelzijdige woordgrap!
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik ook weleens naar gekeken ja! Maar wat is daar de gemiddelde leeftijd, vraag ik me dan af? Ik bedoel, hoef heus niet tussen alleen maar 20/30-ers te zitten, maar alleen maar mottige taart lesbo's van 55+ is me ook een beetje te veel van het groeien. Maar zo'n cruise zelf lijkt me zo leuk! Waarom wilt je vrouw niet?
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Hiermee creerd men weer een nieuw handvat om u leefpatroon te analyseren. Wanneer je thuis bent, hoeveel mensen er momenteel bij jou thuis verblijven enz enz enz.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat NL de beurs op de knip gaat houden ja.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Nederland en Indonesie bestaan nog steeds hoor , ook de kinderen van de afgeslachten.
Zelfs om bijv. een 2500 jaar oude obelix wordt nog ruzie gemaakt om deze terug te brengen in het land van herkomst.
En wat denk je dat "missen" zoal voor betekenissen heeft? Onder andere "erachter komen dat iets niet is waar men het verwachtte." En dat is dus precies wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"Er mist een s" is geen correct Nederlands. En s kan niet missen, want niet (met enige pijn) constateren dat er iets ontbreekt. Een s kan ontbreken, d.w.z. niet aanwezig zijn waar die aanwezigheid wel verwacht werd.
"Iets missen" is iets actiefs, wat een letter dus niet kan doen, maar wat ook niet de bedoeling is van die betreffende zin. Het enige wat de S daar doet, is "ontbreken". Dat is iets anders. Eigenlijk het omgekeerde. Omdat de S ontbreekt, mist de lezer de S.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
En wat denk je dat "missen" zoal voor betekenissen heeft? Onder andere "erachter komen dat iets niet is waar men het verwachtte." En dat is dus precies wat er aan de hand is.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:49 schreef Aron7120 het volgende:
Klacht: Mensen die handtekeningen inzamelen voor een gezin met een man die slecht Nederlands spreekt na 8,5 jaar in Nederland+ mensen die na 8.5 jaar in Nederland slecht Nederlands spreken (eventuele spelfouten mijner zijde verbehouden
)
Dat zeg ik toch ook: een s kan er niet achter komen dat hij er niet is waar wij hem verwachtten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
En wat denk je dat "missen" zoal voor betekenissen heeft? Onder andere "erachter komen dat iets niet is waar men het verwachtte." En dat is dus precies wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef themauster het volgende:
Een man hier verder op staat zijn oprit te vegen heeft geen enkele zin want het sneeuwt nog hardt door.
Zouden de aanhalingstekens betekenen dat de poster het niet weet?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat voorheen 'prestitieuze' prijzen (ok, Nobel wat meer dan Time natuurlijk) behoorlijk aan inflatie onderhevig zijn.
Laat ik mijn peilen eens op deze spelfout richten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:45 schreef drijfhout het volgende:
Ik heb ook gisteravond gelopen, les 18. Was hier net ietsje minder koud dan de voorgaande avonden. Thermisch ondergoed aan voor het eerst, best lekker, en handschoenen. Geen muts. Lopen ging heerlijk.
Dat laatste tot mijn verbazing, want ik had de voorgaande nacht slechts drie uurtjes geslapen. Afgelopen zondag was ik volledig uitgeslapen, maar was het zwoegen bij het lopen. Geen pijl op te trekken dus.
Die is inderdaad niet bepaald origineel.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Laat ik mijn peilen eens op deze spelfout richten.
Blijkt volgens Google nog veel voor te komen trouwens
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
Vreemd dat het GVB nu pas met die veiligheidsvoorschriften komt, geldden die de afgelopen 11 jaar dat die man dat kruisje droeg niet?
Heb de woorden waar nog een letter achter moet maar niet gemarkeerd...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Cacciatore het volgende:
wat een kou 1 uur reistijd agter de rug en in de bene iick kom binne bij me stage doe de jas uit en loop zo na de senseo om n koppie koffie te zette want kou gaat weg met een warm kopje koffie gezet binne 1 minuut met 2 klontjes suiker een scheutje melk een lepeltje en in een kopje
ik had de koffie nog nie eens opgedronke ma toen komen er 2 vrouwen binnen die ondanks hun korte haar vrouwe zijn ik besgrijf de vrouwen hieronder: er is en blonde vrouw die met dr 2 kinderen speelgoed en koekjes binnekomt en niet gelooft in make-up na de 30. haar zus is de kortharige beugeldragende vrouw die haar kindere koekjes voert als ze is iets vekeerd zegge zodat de kinderen de koekjes in de vloer kunnen drukken want dat is leuk
ik moet de vrouwen helpe de baas neemt de benen maar dat maakt niet uit want ik ben daarvoor de kindere lope zo te schreeuwen kwijlen gooien met speelgoed kerstmuziek op de achtergrond en de vrouwe moeste beetje nummers invulle he voor de fotos die ze moete nabestele ma ondertusse amaal van die kk vrage he of de kindere nie gewoon moge spele en of ik kopieen kan make of ik de afdrukke nie zwartwit kan toveren WANT ANDERS KAN IK NIET ZIEN HOE HET ERUIT ZIET SNAP JIJ DAT! JIJ DAT!!!!!
ik help ze ik glimlach ik spreek netjes nl ik werk ze de zaak uit ik heb mijzelf tienmaal van de brug gegooid in me hoofd ik heb mijzelf 20 keer de polse doorgesnede ma blijf vriendelijk ik beantwoord nog 20 andere vrage HEB JIJ MESCHIEDN EEN DOEKJE HEB JIJ MESCHIEN EEN DRANKJE MAKT NIE UIT HE DIE KOEK OP DE VLEOR MAKT NIE UIT HE DAT DE FOTO KAPOT IS MAKT NIE UIT HE DAT DE TAFEL KWIJL EROPZIT ik vind het normaal hoor boeit nie blijf netjes
bijna zit het erop mama neemt het kind op de schouder die kwijlend na me loopt te staren ik knipoog na de kindje die meteen wegkijkt wat een godverdomde zooi ze gaan weg zijn klaar ik heb der genoeg van ik vervloek ze als ze weg gaan ik blijf nog een half uur schoonmaken want zo ben ik terwijl ik een liedje neurie in me hoofd.
klacht: ze waren kk lelijk
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef LePoo het volgende:
Prutsers, idd.
Ik koop in zulks weer altijd een doos punehses
Klopt, maar vervolgens maar je dezelfde fout. Ik ga er maar vanuit dat het opzet isquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ontbreekt!
Daar kan ik me toch zo aan irriteren ergeren, aan dat soort fouten! En als ik me dan bedenk dat lezers van dit topic de posters een betere taalkennis toekennen als hunzelf, dan schaamt ik me plaatsvervangend.
Gelukkig is dit niet de domste post ooit.
Het is wel zielig, voor de mensen, bij wie zij de rosbief, zal gaan veroveren.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef AKnynke het volgende:
beste piet,
Ik heb anderhalve kilo rosbief. die wil ik morgen met een aantal vrienden gaan veroveren. Nu heb ik redelijk wat tijd om handen, dus ik wil hem langzaam garen in de oven, zodat hij mooi even rosé wordt. Wat voor temperatuur raad jij hiervoor aan, en wat zou de kerntemperatuur moeten zijn? En hoe lang duurt dat ongeveer, aangezien ik wel een beetje wil plannen hoe laat hij op tafel staat..
Rest geknipt wegens oneindige kansloze onzin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef Hymen_Copter het volgende:
Geachte fokkers,
Het is weer vrijdag en ik bedacht me geen moment. Het is tijd om een weergaloos goed klachtentopic af te leveren om voor jullie het weekend goed te laten beginnen.
Waarschijnlijk denken jullie dat ik jullie in het O'tje neem, maar niets blijkt minder waar te zijn.
Een dag af wat geleden, naast het ritueel water geven aan mijn bonzaai boom, zat ik wat rond te surfen op het internet. Immers een man kan niet altijd werken hoe graag hij of zij ook van zijn werk houdt. Op een begeven moment is er een moment van rust en warmte. Dit moment ontstond zo rond 13 December jl. en het voelde goed. Zoals eerder vernoemd was ik aan het surfen op internet.
Ik verveelde me zoals een man zonder mondharmonica dit doet en moest een oplossing bedenken. ik dacht aan iets vunzig maar tegelijkertijd komisch en vermakelijk.
Oeps, overheen gelezen. Ik had er nog extra op geletquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Kees heeft een stuk terug al gepost dat 'ie die fouten met opzet maakte..
[..]
In tegenstelling tot een denkscenario natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Onthoud dit: als het op je gezin aankomt is het het moeilijkste wat je kan doen om een stap terug te nemen, en je ziet al die doenscenario's en je weet zeker dat het fout gaat, maar dat hoéft niet. Het kan ook dat ze doorkrijgen dat ze het anders aan moeten pakken of in ieder geval niet op jou kunnen teren. En dat klinkt nu heel ongeloofwaardig, dat weet ik, maar ik weet ook uit ervaring dat het doorgaans echt zo werkt.
Als het nou over taxi's ging dan was het misschien wel goed geweest.quote:
Ik vrees ook voor die verwarmingsbuis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef markalder het volgende:
Hallo,
Ik ben dus in de vloer gaan vrezen en ben de verwarmingsbuis tegen gekomen. Nu is hij niet door, maar wel beschadigd. De verwarmingsbuis is van pvc (of pvc-c?) hoe kan ik dit repareren.
Hij heeft hem zelf niet ingeschakeld, dus dan is het ook wel logisch dat hij niet weet hoe je het schrijftquote:Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef daargaanweweer het volgende:
Ik ben 23. De Pshycoloog heb ik zelf niet ingeschakeld, dit mijn ouders omdat ze denken dat ik gek ben dat ik naar een arm land als Thailand wil. De pshycoloog erkent mij gewoon normaal en geeft mij 100% gelijk, maar wil ook een uitweg met mijn ouders. Maargoed het is een lang verhaal mensen, gaat me erom dat ik dat document terugkrijg, wil eigenlijk zo min mogelijk van mijn verhaal online zetten in openbaar!
Ik kan moeilijk bij de politie komen van jah me paspoort is gestolen, poltie: jah weet je wie het is. ik: ja me ouders
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij ook zeggen wat ze willen, maar ik heb al posts gezien als "Maar goed dat homo Fortuyn is doodgeschoten" en dat soort strekkingen. Niet door jou, maar ik heb het voornamelijk over de strekking die het topic aanneemt.
Volgens mij is 'staticiteit' niet fout.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat te doen tegen staticiteit ?
Die is ook nieuw
Van Dale kent het woord niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is 'staticiteit' niet fout.
hij bedoelt: het voordaal van het moreel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat werkt vaak juist in het voordeel van het moraal.
Misschien een tikfout, maar wel aardig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Niet dat alles dan koe en ei is, natuurlijk, maar uiteindelijk is het huidige regime in Bagdad een bondgenoot van Iran en aan de macht dankzij Iran. Blijft heel veel vijandigheid tussen Iraniërs en Irakezen, maar van serieuze onenigheid tussen de regeringen is geen sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |