quote:
Dan had je bijna te weinig afstand. Wel weer een spannend verhaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Pfff, net voor het stoplicht, gaat die idioot voor me boven op z'n rem staan voor oranje, terwijl ik er vanuit ging dat hij ging (sprong echt 2 meter voor hem op oranje). Ik dus BOVEN op mijn rem om een kop-staart botsing te voorkomen, ja hoor glijdt hij door. Ik gelijk me handrem erbij trekken, kwam gelukkig tot stilstand. Dit allemaal met een gangetje of 20
En wat wil je hiermee zeggen? Dat jij over een laagje ijs kan rijden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:42 schreef Mopst3r het volgende:
En keihard remmen voor het stoplicht
TS zwaaide mooi naar die sukkels terwijl die gewoon met 80 over de dreef links voorbij reed
TS heeft quattro dus jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen? Dat jij over een laagje ijs kan rijden?
Mja het was vanuit stilstand richting de stoplichten, die krengen hebben de neiging snel over te springen naar oranje. Dus weinig afstand was het zeker, aangezien het een kwestie van optrekken was. Dat ontneemt het feit niet dat die mafketel boven op zn rem moet staan voor oranjequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je bijna te weinig afstand. Wel weer een spannend verhaal.
Ik ben ook 3 keer door rood gereden vanochtendquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Mja het was vanuit stilstand richting de stoplichten, die krengen hebben de neiging snel over te springen naar oranje. Dus weinig afstand was het zeker, aangezien het een kwestie van optrekken was. Dat ontneemt het feit niet dat die mafketel boven op zn rem moet staan voor oranje
Wat voegt die handrem toe t.o.v. je normale remmen? Werken je remmen dusdanig slecht dat ze zelfs bij gladheid niet je wielen kunnen laten slippen?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Pfff, net voor het stoplicht, gaat die idioot voor me boven op z'n rem staan voor oranje, terwijl ik er vanuit ging dat hij ging (sprong echt 2 meter voor hem op oranje). Ik dus BOVEN op mijn rem om een kop-staart botsing te voorkomen, ja hoor glijdt hij door. Ik gelijk me handrem erbij trekken, kwam gelukkig tot stilstand. Dit allemaal met een gangetje of 20
Bedankt voor je wijze les. Hier heb ik tenminste nog wat aan in de rest van mijn leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat voegt die handrem toe t.o.v. je normale remmen? Werken je remmen dusdanig slecht dat ze zelfs bij gladheid niet je wielen kunnen laten slippen?!
BTW: voor wie het niet weet: Oranje betekent STOPPEN (als dat mogelijk is), en niet "doorrijden" als het nog kan voor rood!
Je schuift dus meerdere van je eigen tekortkomingen af op iemand die zich aan de verkeersregels houdt? Wauw...quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Mja het was vanuit stilstand richting de stoplichten, die krengen hebben de neiging snel over te springen naar oranje. Dus weinig afstand was het zeker, aangezien het een kwestie van optrekken was. Dat ontneemt het feit niet dat die mafketel boven op zn rem moet staan voor oranje
Dus in een optrekkende stoet voor het stoplicht ga jij vol op de rem als het oranje wordt? Zelfs als er een vrachtwagen achter je rijdt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je schuift dus meerdere van je eigen tekortkomingen af op iemand die zich aan de verkeersregels houdt? Wauw...
Dat laatste slaat natuurlijk nergens opquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat voegt die handrem toe t.o.v. je normale remmen? Werken je remmen dusdanig slecht dat ze zelfs bij gladheid niet je wielen kunnen laten slippen?!
BTW: voor wie het niet weet: Oranje betekent STOPPEN (als dat mogelijk is), en niet "doorrijden" als het nog kan voor rood!
Heb al een maandje de melding dat mijn remmen gecontroleerd moeten wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga maar eerst wat rijervaring opdoen voordat je commentaar levert, kutaap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je schuift dus meerdere van je eigen tekortkomingen af op iemand die zich aan de verkeersregels houdt? Wauw...
Kssst, jij hoort hier niet, vreemdeling.quote:
quote:
Jij zat er bijna achterop en dan ga je andere verwijten dat ze eerst rijervaring op moeten doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:01 schreef AlligatorNL het volgende:
Ga maar eerst wat rijervaring opdoen voordat je commentaar levert, kutaap.
Wat ben jij nou voor randdebiel? Als je optrekt vanuit stilstand in een rij, dan zit je dicht op elkaar. Als diegene voor je dan 1 meter voor oranje remt (die daadwerkelijk 1 meter voor hem op oranje springt) is het overduidelijk zijn/haar fout. Dat het systeem nou diegene die achterop knalt 9/10 x de schuld geeft, betekent het niet zo dat diegene boven op zijn rem moet trappen, zeker met dit weer. Dat is meer dan onverantwoord.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zat er bijna achterop en dan ga je andere verwijten dat ze eerst rijervaring op moeten doen.![]()
Echt een dikke vrijdag faal.
Regel nummer 1 .... afstand houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor randdebiel? Als je optrekt vanuit stilstand in een rij, dan zit je dicht op elkaar. Als diegene voor je dan 1 meter voor oranje remt (die daadwerkelijk 1 meter voor hem op oranje springt) is het overduidelijk zijn/haar fout. Dat het systeem nou diegene die achterop knalt 9/10 x de schuld geeft, betekent het niet zo dat diegene boven op zijn rem moet trappen, zeker met dit weer. Dat is meer dan onverantwoord.
Ja natuurlijk, maar voor een stoplicht die zo zijn buien heeft om snel om te springen, geldt de regel van de straat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Regel nummer 1 .... afstand houden.
Dat betekend ook dat je je voorgangers afstand laat nemen en dan zelf pas gaat rijden.
betekentquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Regel nummer 1 .... afstand houden.
Dat betekend ook dat je je voorgangers afstand laat nemen en dan zelf pas gaat rijden.
punaisequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef LePoo het volgende:
Prutsers, idd.
Ik koop in zulks weer altijd een doos punehses (hoe de neuk schrijf je dat trouwens?).
Dan kijk ik ff harde parno, *fapfap*, kwakjes op de banden.
Niet vergeten goed uit te smeren.. de punehses (hoe je 't ook schrijft, deze spelling vind ik sowieso mooier).
10 Minuutjes wachten tot het wat harder is, puneshes er op plakken, en ready to go.
Die gezichten gek als ik met 80 door de bebouwde kom langs kom rijden, priceless!
Punehsesquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef LePoo het volgende:
Prutsers, idd.
Ik koop in zulks weer altijd een doos punehses (hoe de neuk schrijf je dat trouwens?).
Dan kijk ik ff harde parno, *fapfap*, kwakjes op de banden.
Niet vergeten goed uit te smeren.. de punehses (hoe je 't ook schrijft, deze spelling vind ik sowieso mooier).
10 Minuutjes wachten tot het wat harder is, puneshes er op plakken, en ready to go.
Die gezichten gek als ik met 80 door de bebouwde kom langs kom rijden, priceless!
Moest denken aan punaniquote:
Ik zat echt bijna 10 minuten na te denken wat het in godsnaam zou betekenen. Rare combi met het fappen ook, zou ik nooit aan denken.quote:
Klacht staat in de TT.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom blijven dit soort topics in godsnaam open?!
Een OP van 2 fucking zinnen, waar niet eens een klacht in zit
Omdat een topic niet alleen om de OP gaat. En omdat een OP echt niet altijd uitgebreid hoeft te zijn. Het is maar goed dat jij geen moderator bent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom blijven dit soort topics in godsnaam open?!
Een OP van 2 fucking zinnen, waar niet eens een klacht in zit
Dat neemt alsnog niet weg dat dit soort topics gewoon niet topic waardig zijn...quote:
Is maar goed dat jij geen mod bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat neemt alsnog niet weg dat dit soort topics gewoon niet topic waardig zijn...
Maak dan gewoon een post in de slowchat...
/winquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
dit topic gaat nu over punehses
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |