Kssst, jij hoort hier niet, vreemdeling.quote:
quote:
Jij zat er bijna achterop en dan ga je andere verwijten dat ze eerst rijervaring op moeten doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:01 schreef AlligatorNL het volgende:
Ga maar eerst wat rijervaring opdoen voordat je commentaar levert, kutaap.
Wat ben jij nou voor randdebiel? Als je optrekt vanuit stilstand in een rij, dan zit je dicht op elkaar. Als diegene voor je dan 1 meter voor oranje remt (die daadwerkelijk 1 meter voor hem op oranje springt) is het overduidelijk zijn/haar fout. Dat het systeem nou diegene die achterop knalt 9/10 x de schuld geeft, betekent het niet zo dat diegene boven op zijn rem moet trappen, zeker met dit weer. Dat is meer dan onverantwoord.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zat er bijna achterop en dan ga je andere verwijten dat ze eerst rijervaring op moeten doen.![]()
Echt een dikke vrijdag faal.
Regel nummer 1 .... afstand houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor randdebiel? Als je optrekt vanuit stilstand in een rij, dan zit je dicht op elkaar. Als diegene voor je dan 1 meter voor oranje remt (die daadwerkelijk 1 meter voor hem op oranje springt) is het overduidelijk zijn/haar fout. Dat het systeem nou diegene die achterop knalt 9/10 x de schuld geeft, betekent het niet zo dat diegene boven op zijn rem moet trappen, zeker met dit weer. Dat is meer dan onverantwoord.
Ja natuurlijk, maar voor een stoplicht die zo zijn buien heeft om snel om te springen, geldt de regel van de straat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Regel nummer 1 .... afstand houden.
Dat betekend ook dat je je voorgangers afstand laat nemen en dan zelf pas gaat rijden.
betekentquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Regel nummer 1 .... afstand houden.
Dat betekend ook dat je je voorgangers afstand laat nemen en dan zelf pas gaat rijden.
punaisequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef LePoo het volgende:
Prutsers, idd.
Ik koop in zulks weer altijd een doos punehses (hoe de neuk schrijf je dat trouwens?).
Dan kijk ik ff harde parno, *fapfap*, kwakjes op de banden.
Niet vergeten goed uit te smeren.. de punehses (hoe je 't ook schrijft, deze spelling vind ik sowieso mooier).
10 Minuutjes wachten tot het wat harder is, puneshes er op plakken, en ready to go.
Die gezichten gek als ik met 80 door de bebouwde kom langs kom rijden, priceless!
Punehsesquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef LePoo het volgende:
Prutsers, idd.
Ik koop in zulks weer altijd een doos punehses (hoe de neuk schrijf je dat trouwens?).
Dan kijk ik ff harde parno, *fapfap*, kwakjes op de banden.
Niet vergeten goed uit te smeren.. de punehses (hoe je 't ook schrijft, deze spelling vind ik sowieso mooier).
10 Minuutjes wachten tot het wat harder is, puneshes er op plakken, en ready to go.
Die gezichten gek als ik met 80 door de bebouwde kom langs kom rijden, priceless!
Moest denken aan punaniquote:
Ik zat echt bijna 10 minuten na te denken wat het in godsnaam zou betekenen. Rare combi met het fappen ook, zou ik nooit aan denken.quote:
Klacht staat in de TT.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom blijven dit soort topics in godsnaam open?!
Een OP van 2 fucking zinnen, waar niet eens een klacht in zit
Omdat een topic niet alleen om de OP gaat. En omdat een OP echt niet altijd uitgebreid hoeft te zijn. Het is maar goed dat jij geen moderator bent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom blijven dit soort topics in godsnaam open?!
Een OP van 2 fucking zinnen, waar niet eens een klacht in zit
Dat neemt alsnog niet weg dat dit soort topics gewoon niet topic waardig zijn...quote:
Is maar goed dat jij geen mod bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat neemt alsnog niet weg dat dit soort topics gewoon niet topic waardig zijn...
Maak dan gewoon een post in de slowchat...
/winquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
dit topic gaat nu over punehses
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |