Dan had hij dat eerst wel eens mogen vertellen. Ik kan toch niet mijn hele relatie mijzelf afvragen of hij iets te kort komt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef 1517 het volgende:
Ik denk toch echt dat je de fout bij jezelf moet zoeken.
Waarom heeft hij die andere vrouw nodig, waarschijnlijk omdat hij iets tekort komt.
Iets wat er vroeger tussen jullie wel was maar nu niet meer, misschien doordat de jaren beginnen te tellen?
Nee dat moet je aanvoelenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:22 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Dan had hij dat eerst wel eens mogen vertellen. Ik kan toch niet mijn hele relatie mijzelf afvragen of hij iets te kort komt?
Als hij die andere vrouw zo nodig nodig had, kon hij het anders aanpakken. Door niet vreemd te gaan, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef 1517 het volgende:
Ik denk toch echt dat je de fout bij jezelf moet zoeken.
Waarom heeft hij die andere vrouw nodig, waarschijnlijk omdat hij iets tekort komt.
Hij had ook naar de hoeren gekundquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij die andere vrouw zo nodig nodig had, kon hij het anders aanpakken. Door niet vreemd te gaan, bijvoorbeeld.
Heb je een vlot kapsel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef thea.bol het volgende:
Hij zegt dat hij mij lichamelijk minder aantrekkelijk vindt. Dat zjin nieuwe vriendin veel spannender is. Wat moet ik hier mee? Ik kan mezelf toch niet zo opeens gaan veranderen.
Wat ik begrijp is het ook niet zomaar even vreemdgaan. Geen idee of hij dat ook nog on the side doet. Maar hij heeft gewoon stiekem al een relatie van 2 jaar met een anddre vrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij die andere vrouw zo nodig nodig had, kon hij het anders aanpakken. Door niet vreemd te gaan, bijvoorbeeld.
Ja, met de hoeren is het geen vreemdgaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij had ook naar de hoeren gekund
Je ziet elkaar toch wel af en toe neem ik aan? Praat je dan wel eens met elkaar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:22 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Dan had hij dat eerst wel eens mogen vertellen. Ik kan toch niet mijn hele relatie mijzelf afvragen of hij iets te kort komt?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja ga er nog serieus op in johquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, met de hoeren is het geen vreemdgaan.
Beëindig dan eerst je huwelijk, kun je doen wat je wil. Ga je ook niet vreemd.
Ja, ik ken haar. Ik ben vaak bij hem op de zaak geweest als we samen ergens naar toe gingen en hij nog iets op moest halen. Ik ben wezen kijken in haar nieuwe appartement. Nooit gedacht dat hij dat gedeeltelijk betaalde. Ik voel me nu zo voor schut staan. Alsof iedereen het wist daar op de zaak, alleen ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgens mij kennen ze elkaar allemaal hoor.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heb je een kort, pittig, vlot kapsel?
Nee, we hebben ge3en kinderen. Dat is niet gelukt. Ik ben dus ook bang dat hij het met haar opnieuw wil proberen. Kinderen waren nooit een issue in ons huwelijk. Ik dacht dat we gelukkig met elkaar waren. Maar het feit dat hij een zoveel jongere vrouw genomen heeft, maakt me zo bang dat hij nu opeens wel kinderen wil.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef amaranta het volgende:
Wat vervelend voor je thea. Je hebt groot gelijk dat je boos bent!
Hebben jullie ook kinderen samen? Zorg er in ieder geval dat zij niet de dupe worden van jullie scheiding.
Had het je goedkeuring wel kunnen wegdragen als hij het twee jaar geleden eerlijk had verteld?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:26 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is het ook niet zomaar even vreemdgaan. Geen idee of hij dat ook nog on the side doet. Maar hij heeft gewoon stiekem al een relatie van 2 jaar met een anddre vrouw.
En ik heb het niet mogen weten.
Ik voel me zo kut nu. Ik ben zo boos op hem.
hebben jullie een gescheiden boekhouding ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar. Ik ben vaak bij hem op de zaak geweest als we samen ergens naar toe gingen en hij nog iets op moest halen. Ik ben wezen kijken in haar nieuwe appartement. Nooit gedacht dat hij dat gedeeltelijk betaalde. Ik voel me nu zo voor schut staan. Alsof iedereen het wist daar op de zaak, alleen ik niet.
Nee, natuurlijk niet. Ik ben met hem getrouwd. Hij is mijn man!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Had het je goedkeuring wel kunnen wegdragen als hij het twee jaar geleden eerlijk had verteld?
Vraag het hem eens, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Nee, we hebben ge3en kinderen. Dat is niet gelukt. Ik ben dus ook bang dat hij het met haar opnieuw wil proberen. Kinderen waren nooit een issue in ons huwelijk. Ik dacht dat we gelukkig met elkaar waren. Maar het feit dat hij een zoveel jongere vrouw genomen heeft, maakt me zo bang dat hij nu opeens wel kinderen wil.
Wat ben jij bezitterig zegquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben met hem getrouwd. Hij is mijn man!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef apelul het volgende:
ja maar het oog wil ook wat en hij moet al zo hard werken en dan is het toch niet erg als hij zich dat extraatje gunt?
Zijn salaris kwam altijd gewoon op onze rekening binnen. Maar alle bonussen gratificaties en extra's hield hij altijd voor zichzelf. En daar heeft hij haar van betaald, blijkt nu.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
hebben jullie een gescheiden boekhouding ofzo?
Zijn bonusinkomen ging naar zijn bonusspeeltje dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:45 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Zijn salaris kwam altijd gewoon op onze rekening binnen. Maar alle bonussen gratificaties en extra's hield hij altijd voor zichzelf. En daar heeft hij haar van betaald, blijkt nu.
een flink vooropgezet plan dus?... heb je hem al een ultimatum gesteld?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:45 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Zijn salaris kwam altijd gewoon op onze rekening binnen. Maar alle bonussen gratificaties en extra's hield hij altijd voor zichzelf. En daar heeft hij haar van betaald, blijkt nu.
En ook schier onmogelijk om die kosten geheim te kunnen houden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zijn bonusinkomen ging naar zijn bonusspeeltje dus![]()
Best wel netjes dat hij dat niet ten laste van jullie normale inkomen heeft laten komen
Nog niet, ik wil eerst alle info hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:48 schreef Re het volgende:
[..]
een flink vooropgezet plan dus?... heb je hem al een ultimatum gesteld?
Grappig. Het gaat je nu alleen nog maar om het financieel uitkleden? Natuurlijk laat hij haar niet zomaar vallen, hij neukt haar al twee jaar en blijkbaar bevalt het hem goed. Maar waarom je die opmerking maakt is mij volstrekt onduidelijk; zou jij hem nog wel terug willen als hij haar zou laten vallen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:51 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Nog niet, ik wil eerst alle info hebben.
Ik wil weten wat ik kan krijgen als ik ga scheiden. Ik wil weten wat ik kan bedingen als ik niet ga scheiden. Ik moet alles eerst op een rijtje zetten.
Duidelijk is wel dat hij haar niet zomaar gaat laten vallen.
Ik gok dat ze nu gaat roepen dat hij zei dat er de afgelopen 2 jaar geen bonus meer werd uitgekeerd, door de kredietcrisis enzo....quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:48 schreef Re het volgende:
[..]
een flink vooropgezet plan dus?... heb je hem al een ultimatum gesteld?
Omdat ik eerst alles op een rijtje moet zetten. Hij zit nu bij haar. En ik voel me zo klote.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Grappig. Het gaat je nu alleen nog maar om het financieel uitkleden? Natuurlijk laat hij haar niet zomaar vallen, hij neukt haar al twee jaar en blijkbaar bevalt het hem goed. Maar waarom je die opmerking maakt is mij volstrekt onduidelijk; zou jij hem nog wel terug willen als hij haar zou laten vallen?
kun je ook gewoon normaal reageren? blijf anders lekker weg met je gebaggerquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu gaat roepen dat hij zei dat er de afgelopen 2 jaar geen bonus meer werd uitgekeerd, door de kredietcrisis enzo....
Ik vind het overigens wel kwalijk dat Thea ons daar in AEX niet al bijtijds voor gewaarschuwd heeft, als haar man wist van de ernst van de crisis en de rest van de wereld nog niet, dan was dat wel zo netjes geweest.
Als je slim bent ga je scheiden. Waarom? Omdat zo leven niets is voor je eigenwaarde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:51 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Nog niet, ik wil eerst alle info hebben.
Ik wil weten wat ik kan krijgen als ik ga scheiden. Ik wil weten wat ik kan bedingen als ik niet ga scheiden. Ik moet alles eerst op een rijtje zetten.
Duidelijk is wel dat hij haar niet zomaar gaat laten vallen.
yup, tijd om voor jezelf te gaan zorgen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je slim bent ga je scheiden. Waarom? Omdat zo leven niets is voor je eigenwaarde.
Alleen is de vraag tot in hoeverre hem plukken gaat lukken. Ik denk dat het ook niet je doel moet zijn.
Je mag best even boos zijn en wraak willen nemen. Maar dat moet ook weer niet te lang duren.
Je moet uiteindelijk toch verder.
Hij heeft altijd alle bonussen voor zichzelf gehouden, zolang ik weet eigenljk.Ik heb er nooit naar gevraagd. Misschien heel dom van me. Maar ik heb hem altijd gewoon vertrouwd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu gaat roepen dat hij zei dat er de afgelopen 2 jaar geen bonus meer werd uitgekeerd, door de kredietcrisis enzo....
Ik vind het overigens wel kwalijk dat Thea ons daar in AEX niet al bijtijds voor gewaarschuwd heeft, als haar man wist van de ernst van de crisis en de rest van de wereld nog niet, dan was dat wel zo netjes geweest.
nou zo vreemd is dat toch niet, je zorgt 15 jaar voor iemand en dan laat je je afserveren door een beter exemplaar...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef RVP67 het volgende:
Eerst vond ik het nog kut voor de TS, maar lees nu dat het om het maximaal haalbare bedrag gaat dat ze er uit kan halen.
Doei !!!!!
Je toekomstige ex wil geen kinderen maar een lekker jong lichaam...
Ik ben zo boos dat ik hem helemaal uit wil kleden. Ik weet neit of dat een normale reactie is en of dt wel slijt. Ik haat hem nu gewoon.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef RVP67 het volgende:
Eerst vond ik het nog kut voor de TS, maar lees nu dat het om het maximaal haalbare bedrag gaat dat ze er uit kan halen.
Doei !!!!!
Je toekomstige ex wil geen kinderen maar een lekker jong lichaam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |