quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef Vector_SLD het volgende:
Kijk eens naar buiten droeftoeter
het hele verkeer in en rond zoetermeer is een groot drama, de RR rijdt dramatisch en bussen vallen overal in,ook voor treinen. Dus kan zomaar dat er diensten spontaan vervallen omdat het materieel elders ingezet wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef cherrycoke het volgende:
zijn de bus tijden verandert?
ik wil dus effe naar zoetermeer via
sterrenlaan>zoetermeer centrum west meestal gaat ie om het uur
maar nu niet staat hier 16:27 klopt dit?
Afgelopen zondag is een nieuwe dienstregeling ingegaan, tegelijkertijd met de nieuwe treindienstregeling. Mogelijk dat er dus wat veranderd is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef cherrycoke het volgende:
zijn de bus tijden verandert?
ik wil dus effe naar zoetermeer via
sterrenlaan>zoetermeer centrum west meestal gaat ie om het uur
maar nu niet staat hier 16:27 klopt dit?
oeh goeie inderdaad, dat is ook zo!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:50 schreef freako het volgende:
[..]
Afgelopen zondag is een nieuwe dienstregeling ingegaan, tegelijkertijd met de nieuwe treindienstregeling. Mogelijk dat er dus wat veranderd is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef Tijn het volgende:
Zijn de spellingsregels veranderd?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef cherrycoke het volgende:
nou bedankt in ieder geval firefox zij dat zowel de T als de D goed was dus niet zeiken
wat zij firefox?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef cherrycoke het volgende:
nou bedankt in ieder geval firefox zij dat zowel de T als de D goed was dus niet zeiken
En Firefox zei zeker ook dat zowel zei als zij goed was?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef cherrycoke het volgende:
quote:
Met genoegen zou ik hier een uitspraak van Cornelis Heuckeroth citeren, maar bepaalde verwensingen zijn op Fok! niet toegestaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef cherrycoke het volgende:
Spreek me deze week niet van de RRquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
het hele verkeer in en rond zoetermeer is een groot drama, de RR rijdt dramatisch en bussen vallen overal in,ook voor treinen. Dus kan zomaar dat er diensten spontaan vervallen omdat het materieel elders ingezet wordt.
Eigenlijk zoals in heel Nederland dus
En de grammaticaregels?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spreek me deze week niet van de RR![]()
Afgelopen maandag 3 uur erover gedaan om thuis te komen. Een ritje dat normaal gesproken nog geen 20 minuten duurtquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]ik leef volledig met je mee.
Donderdagavond ipv 55 minuten er 2,5 uur over gedaan
Vrijdagochtend ipv 55min. 2 uur
Vrijdagmiddag idem
Ik hou nu mn hart al vast voor maandag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |