abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:46:04 #76
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75515726
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, als je merkt dat je niet met extreem geweld de wereld kan overheersen, dan maar als paard van troje. beetje toegeven nu, maar straks elke idiote eis ten uitvoer brengen met veel geweld, inhumaan gedrag en angstzaaierij. liegen mag van de koran, als het maar het einddoel behartigt.
N

W

O

batman!
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:47:40 #77
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75515779
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Die alleen tegen het communisme gevochten hebben wel.
De nieuwe NSB'ers, de linkse politiek correcten, zijn absoluut geen helden. Dat ongedierte is het laagste van het laagste.
Das ook zielig voor het Wilders volk dat daar dan weer onder staat...
batman!
pi_75515885
ZureMelk is echt een gave troll.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:55:33 #79
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75516076
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Niks sharia invoeren. Dat zijn religieuze wetten en daar willen we niets mee te maken hebben.
Het gaat erom een ideologie die erger is dan het nazisme te bestrijden.
Er is geen plaats voor de Islam in Nederland.
Er is geen plaats voor de Islam waar ook ter wereld.
Dit verwerpelijke geloof moet uitgeroeid worden en je moet bij jezelf beginnen. Hier in Nederland dus door de Islam te verbieden en elke uiting ervan keihard te bestrijden.
Mensen die toch de Islam blijven aanhangen moeten dan in een gesticht of uitgezet worden naar Saudi-Arabië. Dit zal dan de laatste plek worden waar er buiten de heropvoedingsgestichten nog moslims zijn.
ach over een paar jaar is dit werkelijkheid ...
Niet dat ik het zo graag wil ..
Maar beter dan dat ik dadelijk moet gaan geloven ..
iets wat zwaar tegen mijn wil in is ..
Want het geloof heb ik altijd als dekmantel gezien voor mensen die iets fout hebben gedaan ..
En toch op en bepaalde manier proberen er bij te horen.. en is dat niet zo dan is het gewoon iemand die niet sterk in zijn of haar schoenen staat en zich graag laat leven om er bij te horen ..
Want ook is het vaak zo dat de meeste mensen die zijn gaan geloven geen eigenwaarde hebben en dit graag door andere opgelost zien worden ... dus NIET zelf voor hun verantwoordingen willen in staan of niet zelf de verantwoording kunnen nemen ..

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:04:39 #80
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75516412
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden.
Verschil is alleen dat ik wel degelijk inhoudelijk bijdraag. Niet altijd even goed wellicht, maar de intentie is er.

Wanneer heb jij voor het laatst iets fatsoenlijks bijgedragen? Iets waar argumenten in voorkwamen?

Is gewoon een oprechte vraag.
Intelligent, but fucked up.
pi_75516602
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat ik wel degelijk inhoudelijk bijdraag. Niet altijd even goed wellicht, maar de intentie is er.

Wanneer heb jij voor het laatst iets fatsoenlijks bijgedragen? Iets waar argumenten in voorkwamen?

Is gewoon een oprechte vraag.

Je bent niks anders dan aan het trollen in topics die gaan over je geliefde geloof.
En wat voor zin hebben argumenten bij gelovigen zoals jij?
Totaal niet.
Je mag er gewoon geen commentaar op hebben, want dan probeer je het topic weer te verzieken.
Accepteer eens dat je niet alleen hier ja knikkers heb zitten.
Jij en iets nuttig bijdragen?

Succes verder!
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:00:14 #82
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_75520974
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Niks sharia invoeren. Dat zijn religieuze wetten en daar willen we niets mee te maken hebben.
Het gaat erom een ideologie die erger is dan het nazisme te bestrijden.
Er is geen plaats voor de Islam in Nederland.
Er is geen plaats voor de Islam waar ook ter wereld.
Dit verwerpelijke geloof moet uitgeroeid worden en je moet bij jezelf beginnen. Hier in Nederland dus door de Islam te verbieden en elke uiting ervan keihard te bestrijden.
Mensen die toch de Islam blijven aanhangen moeten dan in een gesticht of uitgezet worden naar Saudi-Arabië. Dit zal dan de laatste plek worden waar er buiten de heropvoedingsgestichten nog moslims zijn.
En toen...verloor ik je geloofwaardigheid.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')