Toegegeven, christenen gaan niet de straat op om hun onvrede te laten blijken. Ze zijn gewoon wat slimmer geworden en spelen het via rechtbanken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit ben ik oneens met jou en je leest bovendien erg slecht.
Ik heb het over de kritiek op de moslimkritiek versus de kritiek op het christendomkritiek (vreselijke verbastering).
Prima dat je dit met mij wilt delen, maar dit gaat volkomen bezijden wat ik aan de orde stel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van geweest dat de mediterrane equivalent van Staphorst en Epe hier in de grote steden wordt geplant. Maar als ik nou kijk waar ik last van heb en waar de wereld last van heeft, dan zijn het toch vooral de christenen met hun betutteling, en de chirstenen met hun agressie, imperialisme, oorlogen en mensenrechtenschendingen.
De christenen vormen concreet een veel groter probleem dan de islamieten. Dat de problemen vrij gelijkaardig zijn doet daar niet aan af.
Dat ben ik overigen wel met je eens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef qonmann het volgende:
Wat een generalisatie in de TT
Als in een lslamland gezegd wordt dat meer aanslagen (door Moslims uiteraard) een goede zaak zijn. zou de volgende TT dan mogen ?
Moslims willen meer aanslagen
Als moslims dat doen, dan is het een "politiek proces".quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven, christenen gaan niet de straat op om hun onvrede te laten blijken. Ze zijn gewoon wat slimmer geworden en spelen het via rechtbanken.
Als moslims dat doen, dan is het een "politiek proces".quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven, christenen gaan niet de straat op om hun onvrede te laten blijken. Ze zijn gewoon wat slimmer geworden en spelen het via rechtbanken.
Het punt dat ik maak is dat ik, in tegenstelling tot jij, niet de mening ben toebedeeld dat enkele de islam en islamieten als de idioten worden aangewezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
inkeer?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Jibbe het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)de_haatpredikers_zat
Hulde. Hopelijk komen de meer extremistische landen zoals KSA en Pakistan ook tot inkeer en volgen ze het voorbeeld van Marokko.
In dat bericht staat trouwens ook dat Marokko zich toch weer méér wil gaan bemoeien met bv Imams die in het buitenland, bv ook westerse landen als nederland preken...quote:In de vijftien jaar dat hij hier preekte, heeft hij bijna nooit problemen gehad met Nederlanders of de overheid over de inhoud van zijn preken, vertelt hij trots. ,,Er is in die tijd nooit iemand geweest die tegen me zei: waarom heb je dit gepreekt of dat? In Marokko ben ik diverse keren geschorst, omdat ik sprak over het onrecht in de samenleving. In Nederland voelde ik binnen de moskee echte vrijheid van meningsuiting.’’
Buiten de moskee was dat één keer niet het geval. Bijna heel Nederland viel over hem heen toen hij in een uitzending van het actualiteitenprogramma NOVA homoseksualiteit een ziekte voor de samenleving noemde. El Moumni praat er niet graag over. ,,Het is voorbij,’’ zegt hij. Het enige wat hij er nog wel over kwijt wil, is dat hij destijds niemand heeft willen beledigen of discrimineren. ,,Voor mij zijn alle mensen hetzelfde. We stammen allemaal af van dezelfde vader en moeder.’’
Het was volgens hem NOVA dat hém benaderde voor een interview over het standpunt van de islam met betrekking tot homoseksualiteit. ,,Ik heb hun vragen gewoon eerlijk beantwoord met de kennis die ik heb van de Koran en de Sunnah (overleveringen van profeet, red.). Vervolgens werd ik vervolgd. Maar gelukkig heeft de rechtvaardigheid in Nederland het laatste woord gehad.’’
De rechter sprak El Moumni vrij. Islamitische landen zouden wat dat betreft een voorbeeld kunnen nemen aan Nederland, vindt hij. ,,Waren Arabische rechters maar ook zo onafhankelijk,’’ zucht hij.
En dan het liefst ook naast elkaar, niet door elkaar heenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef Scorpie het volgende:
God wat zou het mooi zijn als dat kon, vreedzaam naast elkaar leven.
Taqiyya.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Vivi het volgende:
Maar srsly, " hij hoopt dat hij vrij komt" staat er toch? Goh. Verassende uitspraken dan.
Dit laat mooi zien dat we er goed aan doen die vrijheid selectief in te perken op een dusdanige manier dat alleen moslims erdoor getroffen worden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inkeer?
Dat doet Marokko al jarenlang... en heeft er al meermaals tot geleid dat Imams die in marokko vervolgd werden vanwege hun uitspraken, naar het westen kwamen.
bv. Imam El-Moumni, bekend vanwege de vrijspraak toen hij in een interview toegaf dat de Koran zelf geweld tegen Homo's propageerde en homoseksualiteit zelf vergeleek met een ziekte...
Die heeft bv in Marokko lang in de gevangenis gezeten en was juist zeer te spreken over de vrijheid van meningsuiting in Nederland
[..]
ja, "Islamisering" bestrijden door zelf precies zo achterlijk en onderdrukkend te worden als die moslim-cultuur , goed ideequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Dit laat mooi zien dat we er goed aan doen die vrijheid selectief in te perken op een dusdanige manier dat alleen moslims erdoor getroffen worden.
Het echte probleem en grote verschil is dat er veel linksmenschen op bestuurlijke posities zitten die bij het minste of geringste menen alles uit de kast te moeten trekken om het moslimfundamentalisten zo veel mogelijk naar de zin te maken en bijvoorbeeld restricties opleggen voor Christelijke symboliek maar uitzonderingen toestaan voor Islamitische symboliek.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een interessante opmerking btw...! En niet geheel onwaarschijnlijk, lijkt me.quote:Takiyya
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Takiyya of Taqqiyya (التقية - 'vrees, verdediging'[1]) (ook gespeld als Taqiyya/Takiyyah/Taqiya/Tuqya) geldt in de islamitische traditie van sjiieten, ismaëlieten en Druzen als een toegestane gedragsregel om het geloof onder bedreiging of dwang te verbergen. Takiyya is een theologisch concept binnen de islam, het komt voor uit het sjiisme. Taqiyya betekent 'zich beschermen tegen'. Het leerstuk staat moslims toe om hun geloof te verbergen of loochenen als ze bedreigd of vervolgd worden. Tegenwoordig wordt taqiyya door sommige moslims breder uitgelegd, zo zou het volgens hen toegestaan zijn om tegen niet-moslims onwaarheden te spreken.
De wérkelijk bedreiging voor het Vrije Westen zijn mensen die denken dat je best dat woordje 'vrij' kunt opgeven, omdat dat schijnbaar een minder belangrijk bijtermpje zou zijn...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef ZureMelk het volgende:
[..] aangezien zij de grootste bedreiging voor het voortbestaan van het vrije Westen zijn.
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk gezwam doel je precies op?
Dat bijdehand wat sufs zegt over de Berbers, zonder waarschijnlijk het flauwste benul te hebben waar ie het over heeft.... Dat is toch zo?
Verder word ik je aardig zat. Als er hier één iemand is die nog nooit iets inhoudelijks heeft bijgedragen dan ben jij het wel. Het is zo ongeveer je FOK-imago.
[..]
In de Koran staat dat moslims in 2009 massaal collectief gaan liegen om ons in slaap te sussen?
Tering hee, blijkbaar staan alle antwoorden écht in de Koran
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Het echte probleem en grote verschil is dat er veel linksmenschen op bestuurlijke posities zitten die bij het minste of geringste menen alles uit de kast te moeten trekken om het moslimfundamentalisten zo veel mogelijk naar de zin te maken en bijvoorbeeld restricties opleggen voor Christelijke symboliek maar uitzonderingen toestaan voor Islamitische symboliek.
Dit soort mensen zullen nog wel een keer de straf krijgen die ze verdienen aangezien zij de grootste bedreiging voor het voortbestaan van het vrije Westen zijn. Zij zijn een veel grotere dreiging dan de haatpredikers of de terroristen.
Kaalscherenen met pek en veren bedekt door de stad rijden net zoals met de andere NSB'ers gedaan is na WOII.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je ziet het voor je, is het niet? De koppen van linksen worden kaalgeschoren en vervolgens worden ze in kampen gedrukt.
Maar de NSB'' ers waren toch helden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Kaalscherenen met pek en veren bedekt door de stad rijden net zoals met de andere NSB'ers gedaan is na WOII.
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de NSB'' ers waren toch helden?
Niks sharia invoeren. Dat zijn religieuze wetten en daar willen we niets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, "Islamisering" bestrijden door zelf precies zo achterlijk en onderdrukkend te worden als die moslim-cultuur , goed idee
En natuurlijk d Sharia wel direkt ook invoeren... net als al die moslim-haters die een berichtje lazen dat in Saoedie-Arabie een pedofiel brutaal afgeslacht en z'n lijk verminkt werd, als onderdeel van hun middeleeuwse wetgeving.. en begonnen te roepen dat we die Sharia direkt hier ook moesten invoeren....
Die alleen tegen het communisme gevochten hebben wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de NSB'' ers waren toch helden?
ZureMelkquote:
Nquote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, als je merkt dat je niet met extreem geweld de wereld kan overheersen, dan maar als paard van troje. beetje toegeven nu, maar straks elke idiote eis ten uitvoer brengen met veel geweld, inhumaan gedrag en angstzaaierij. liegen mag van de koran, als het maar het einddoel behartigt.
Das ook zielig voor het Wilders volk dat daar dan weer onder staat...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Die alleen tegen het communisme gevochten hebben wel.
De nieuwe NSB'ers, de linkse politiek correcten, zijn absoluut geen helden. Dat ongedierte is het laagste van het laagste.
ach over een paar jaar is dit werkelijkheid ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Niks sharia invoeren. Dat zijn religieuze wetten en daar willen we niets mee te maken hebben.
Het gaat erom een ideologie die erger is dan het nazisme te bestrijden.
Er is geen plaats voor de Islam in Nederland.
Er is geen plaats voor de Islam waar ook ter wereld.
Dit verwerpelijke geloof moet uitgeroeid worden en je moet bij jezelf beginnen. Hier in Nederland dus door de Islam te verbieden en elke uiting ervan keihard te bestrijden.
Mensen die toch de Islam blijven aanhangen moeten dan in een gesticht of uitgezet worden naar Saudi-Arabië. Dit zal dan de laatste plek worden waar er buiten de heropvoedingsgestichten nog moslims zijn.
Verschil is alleen dat ik wel degelijk inhoudelijk bijdraag. Niet altijd even goed wellicht, maar de intentie is er.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik wel degelijk inhoudelijk bijdraag. Niet altijd even goed wellicht, maar de intentie is er.
Wanneer heb jij voor het laatst iets fatsoenlijks bijgedragen? Iets waar argumenten in voorkwamen?
Is gewoon een oprechte vraag.
En toen...verloor ik je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Niks sharia invoeren. Dat zijn religieuze wetten en daar willen we niets mee te maken hebben.
Het gaat erom een ideologie die erger is dan het nazisme te bestrijden.
Er is geen plaats voor de Islam in Nederland.
Er is geen plaats voor de Islam waar ook ter wereld.
Dit verwerpelijke geloof moet uitgeroeid worden en je moet bij jezelf beginnen. Hier in Nederland dus door de Islam te verbieden en elke uiting ervan keihard te bestrijden.
Mensen die toch de Islam blijven aanhangen moeten dan in een gesticht of uitgezet worden naar Saudi-Arabië. Dit zal dan de laatste plek worden waar er buiten de heropvoedingsgestichten nog moslims zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |